Miten saada mustasukkainen mies kuriin? olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja olen nyt raskaana. Edelleen mies jaksaa hikeentyä esimerkiksi tilanteesta, jossa juttelin sopimuksesta ulkomaalaisen naisen kanssa, nainen tarvitsi tulkkia, koksa meillä ei ole yhteistä kieltä ja tämä tulkki oli mies...oma mieheni totesi että olen varmasti flirttaillut tulkin kanssa ja siihen päättyi ihana yhteinen iltamme :( koko päivä oli muuten ollut mahtava, romantiikkaa, yhteistä puuhastelua ja seksiä muutamaan otteeseen ja kaiken tämän päättää täysin yllättäen räyhä jostain tulkista :( . Mies on itse vetävä ja minä tällainen tavallinen pullero (nyt varsinkin) eli jos jonkun pitäisi olla mustasukkainen niin minun, mutta siihen ei jää aikaa kun yritän vältellä hänen draamaansa. Sanoin myös istuskelevani kesän rannalla vauvan kanssa, mutta siihen mies vain sanoi, että ei sovi-hän suuttuu. Just joo muuten meillä on ihanaa, kuten totesin, mutta kaikki ihanuus muuttuu mustaksi niin helposti sen rinnalla, että hän räyhää jostain ihan tuulesta temmatusta :( Mikä voisi auttaa? olemme puhuneet asiasta usein ja mies tiedostaa ongelman, mutta kun tunne nousee pintaan, hän ei pysty kontrolloimaan sitä. Toteaa vain, että hänen verensä on kuuma (on ulkomaalainen)
mustasukkainen mies
21
518
Vastaukset
- hotlover78
Niin ja vielä tarkennukseksi ennenkuin joku terävä ehtii laukaista, että mies on kanssani vain papereiden tms takia, niin paperit on kunnosa ja hän kuskaa ja kantaa ruoat kotiin ja hankkii sisustus-ym kamoja ja nytkin hankki vauvalle autoistuimen ja vaunukopan eli ei ole kyse siitä, että hän pelkäisi pulleron lähtevän ja vievän oleskelu mahdollisuudet tms mukanaan :D
- Ystävyys kadoksissa
Se on kuule semmoinen kulttuurikysymys varmaan. Et ehkä tunnistamisvaaran vuoksi halunnut kertoa mistä miehesi on.
Todennäköisesti hän tuntee itsensä heikoksi ja epävarmaksi vieraissa oloissa. Hän ei luota näihin suomalaisiin toimintatapoihin ja hänen oma näkemyksensä on toisenlainen. Hän saattaa sinua miellyttääkseen olla joustava. Mutta tuntuu, että hän on myötäillyt enemmän kun todelliset rahkeensa riittävät.
On kuitenkin myöhäistä katua kaikkea, sillä suhteenne on saanut uuden käänteen. Sinun on syytä opiskella hänen kulttuuriaan. Älä tietenkään muutu muuksi kuin olet, mutta kun tiedät ja tunnet hänen vaikuttimensa niin ymmärrät paremmin. Meillä suomalaisilla on myös paljon ongelmia taustallamme ja oman itsen tunteminenkin saattaa olla työlästä. Ratkaisu ei kuitenkaan ole tosiaankaan jonkun muun maan kulttuurin omaksumisessa. Jotkut muuttavat jopa uskontoa vaikka entinenkin on hakusessa.
Teille voisi olla hyväksi hakea ulkopuolista apua, koska teille on tulossa uusia haasteita jotka tarvitsevat teidän huomiotanne. Puhukaa ääneen lapsen tärkeydestä. Sanoiksi muutettuna asiat vahvistuvat. - sinkkumies.
Oot siis ulkomaalaisen miehen vanki. Sanon vaan että ei tule kovin ruusuista ja mukavaa elämää sinulla olemaan. Jos et saa jutella ihmisten kanssa niin minusta tuo on vankina olemista aivan selvästi. ja mustasukkaisuus on osa miehesi persoonaa, sitä ei voi parantaa.
- Tämäon nähtymonesti
Mitä mustasukkaisempi mies, sitä suurempi pettäjä. Valitettavasti.
- hotlover78
Kiitos kommenteista, mistäpäs alottaisin...vanki en ole koska uhallanikin teen juttuja yksin ts ilman häntä, mikä tietysti hankaloittaa asioita jonkin verran, mutta haluan kuitenkin tavata kavereitani(tyttöjä) rauhassa ja tänäänkin lähden laivalle ilman häntä.
Mies on arabi ja ollut 10 vuotta täällä, omaksunut paljon länsimaisia tapoja, mutta tietysti,onneksi, on säilyttänyt myös omaa kulttuuriaan. Ehkä olisi hyvä jutella jonkun ulkopuolisen kanssa asioista, sillä ainut mikä mättää on juuri mustasukkaisuus.
Ja tuota pettämistäkin olen miettinyt, mutta jotenkin en vaan jaksa stressata , koska mustasukkaisuutta olen saanut yliannostuksen verran, jos menee toisen kanssa niin siitä vaan sitten, se on meidän loru ohi siinä kohtaa.
Nyt sai taas slaagit jostain muistitikusta, jossa on kuulemma seksikuvia...lainasimme autoa ja omistaja löysi sieltä muistitikun, nyt mies kyseli olenko hukannut muistikorttini ja hikeentyi kun sannoin että toivottavasti en koska jos olen niin olen hukannut kaikki koulujuttuni...en todellakaan mitään seksi kuvia :/ eli varmaankin jonkun muun tikku, jos sisältö on moista tai sitten mies vaan testasi minua...ei tuollaista jaksa - sukkia
Ensinnäkin, minusta arabit on tosi kauniita! Ei tietenkään kaikki, mutta arabeilla on usein todella kauniit kasvonpiirteet ja syvät silmät
- hotlover78
Kiitos viestistäsi, lähetin hänelle täältä laivalta viestin, että rakastan ja vastaus oli surunaama ja että onko se totta :( en tajua, äijällä on ulkonäköä vaikka muille jakaa, mutta silti on niiiiin epävarma itsestään :( olen myös kertonut, että en sano rakastavani, jos siltä ei tunnu (esim vaikeinpina aikoina en ole sitä suostunut sanomaan) ja hän tietää sen tasan tarkkaan, toivoi aamulla riidan yhteydessä, että kutsuisin häntä rakkaaksi, mutta nyt kun viestin pitkästä aikaa rakastavani, niin reaktio oli epäuskoisuus. Itse en hyväksy huonoa käytöstä, mutta pyrin näyttämään kaikki tunteeni ja esim eilen meillä oli melkein koko päivä tosi ihanaa ja näytin rakkauteni vahvasti, silti lopulta tämä tulkki show :( no toivotaan parasta...
- 2+4
Vastasit itse ongelmaasi. "Ei tuollaista jaksa"
Onneksi olkoon nyt vaan että menet vielä lisääntymään sellaisen miehen kanssa. Ei tule muuttumaan ainakaan parempaan suuntan tuo tilanne. oma on valintasi kuitenkin.
Sairaan mustasukkaisia löytyy myös suomalaisista etten usko sen johtuvan pelkästään ulkomaalaisuudesta. - aöslgkalgskjlgjk
Nyt olet saamassa lapsesta pallon jalkaasi useammaksi vuodeksi, jos sinulla ei ole hyviä tukijoukkoja, jotka tarvittaessa hoitavat lasta. Jos mies heittäytyy hankalaksi ja kieltäytyy hoitamasta lasta silloin kun haluaisit mennä jonnekin itseksesi (kauppaan, kampaajalle, urheilemaan jne). Lycka till.
- hotlover78
Lapsi on todella tervetullut perheeseemme, molemmat odottavat häntä suurella rakkaudella, mieskin suunnittelee ja haaveilee vaunujen työnnöstä ja kantoliinassa kantamisesta. Myös lähipiiri on täynnä rakkautta ja odotusta eli rakkautta ei tältä vauvalta tule puuttumaan ja vaikkei isä sitten oikeasti arjessa kykenisi kovin auttamaa esim jos ei kestä itkevää lasta tms niin minulle lasten hoito on tuttua ja kaveripiiri koostuu kasvatusalan ammattilaisista, joten eiköhän me selvitä. Enkä minä niinkään kaipaa omaa aikaa, ennemminkin haluan vain miehen muistavan että en ole omaisuutta.
- yksmustis
jotenkin tulee fiilis, että ei nyt kauhean mustis ole, kun kuiteski oot laivalla tyttöjen kaa
kokeilepa pikkuisen sellaista nöyrää, häntä arvostavaa lähestymistapaa, niin voit sitä kautta hallita hänen negatiivisia tunteitaan- hotlover78
ai ei oo mustis, jos uhkaa piestä miehen joka puhui minulle lapsestaan tai ei voi sietää, että teen sopimusta naisen kanssa, joka tarvitsee mies tulkkia tai kiertää ostarilla katsomassa, muka salaa, että kahvittelen tyttöjen kanssa, enkä jonkun miehen kanssa. toivoo myös aina laivalle lähtiessäni etten puhuisi miehille siellä ( no en puhu, kun ei ole tarvetta, mutta melkeinpä aina risteilyä tai matkaa seuraa riita, jos hän on mukana niin silloinkin tulee riita) en myöskään kulje paljastavasti kaupungilla, koska kunnioitan häntä (ja itseäni), mutten myöskään ala elämään missään pullossa. Turhat mieskontaktit vältän,mutta sukulaiset yms vanhat ystävät pidän esim facessa ystävinäni, koska mielestäni se on normaalia. Mutta jos hän saa sätkyt siitä, että unohdan muistitikkuni hänen kaverinsa autoon, peläten että siellä on seksikuvia minusta ja jostain miehestä niin...hohhoijaa mörköjä joka paikassa.
- Ystävyys kadoksissa
hotlover78 kirjoitti:
ai ei oo mustis, jos uhkaa piestä miehen joka puhui minulle lapsestaan tai ei voi sietää, että teen sopimusta naisen kanssa, joka tarvitsee mies tulkkia tai kiertää ostarilla katsomassa, muka salaa, että kahvittelen tyttöjen kanssa, enkä jonkun miehen kanssa. toivoo myös aina laivalle lähtiessäni etten puhuisi miehille siellä ( no en puhu, kun ei ole tarvetta, mutta melkeinpä aina risteilyä tai matkaa seuraa riita, jos hän on mukana niin silloinkin tulee riita) en myöskään kulje paljastavasti kaupungilla, koska kunnioitan häntä (ja itseäni), mutten myöskään ala elämään missään pullossa. Turhat mieskontaktit vältän,mutta sukulaiset yms vanhat ystävät pidän esim facessa ystävinäni, koska mielestäni se on normaalia. Mutta jos hän saa sätkyt siitä, että unohdan muistitikkuni hänen kaverinsa autoon, peläten että siellä on seksikuvia minusta ja jostain miehestä niin...hohhoijaa mörköjä joka paikassa.
"kiertää ostarilla katsomassa, muka salaa, "
Muutama kysymys sinulle
-Kuinka hyvin tunnet miesystäväsi? Tiedätkö osiakaan hänen ajatuksistaan?
-Koska keskustelitte viimeksi avoimesti? Pääsittekö yhteisymmärrykseen?
-Tunteeko miesystäväsi sinut ja jos ei, niin miksei?
-Oletko salaa ylpeä että komea mies on ns. mustis sinusta. Imartelee sinua?
-Tiedätkö mitä mustasukkaisuus on?
-Tiedätkö mikä ero on terveellä mustasukkaisuudella ja sairaalla mustasukkaisuudella?
-Kunnioittaako hän sinua? Tiedätkö sinä mitä kunnioitus on?
-Uskooko hän sinua, vai pitääkö hän sinua valehtelijana?
-Uskotko että homma hoituu kikkakolmosilla? Eli irtautumistempauksilla, että kun laiva lähtee laiturista niin mies järkiintyy?
-Onko miehellä edellytyksiä elättää sinua ja lasta, vai elätätkö sinä häntäkin?
-Tiedätkö että työ on usein miehelle sama kun itsetunto?
-Onko miehellä mitään järkevää tekemistä vaihtoehdoksi sinun seuraamisellesi, vai meneekö hänen kaikki energiansa sinun seuraamiseesi?
Kirjoitit että teillä ei ole muuta ongelmaa kun se mustasukkaisuus, minä en olisi yhtä varma asiasta. - hotlover78
Ystävyys kadoksissa kirjoitti:
"kiertää ostarilla katsomassa, muka salaa, "
Muutama kysymys sinulle
-Kuinka hyvin tunnet miesystäväsi? Tiedätkö osiakaan hänen ajatuksistaan?
-Koska keskustelitte viimeksi avoimesti? Pääsittekö yhteisymmärrykseen?
-Tunteeko miesystäväsi sinut ja jos ei, niin miksei?
-Oletko salaa ylpeä että komea mies on ns. mustis sinusta. Imartelee sinua?
-Tiedätkö mitä mustasukkaisuus on?
-Tiedätkö mikä ero on terveellä mustasukkaisuudella ja sairaalla mustasukkaisuudella?
-Kunnioittaako hän sinua? Tiedätkö sinä mitä kunnioitus on?
-Uskooko hän sinua, vai pitääkö hän sinua valehtelijana?
-Uskotko että homma hoituu kikkakolmosilla? Eli irtautumistempauksilla, että kun laiva lähtee laiturista niin mies järkiintyy?
-Onko miehellä edellytyksiä elättää sinua ja lasta, vai elätätkö sinä häntäkin?
-Tiedätkö että työ on usein miehelle sama kun itsetunto?
-Onko miehellä mitään järkevää tekemistä vaihtoehdoksi sinun seuraamisellesi, vai meneekö hänen kaikki energiansa sinun seuraamiseesi?
Kirjoitit että teillä ei ole muuta ongelmaa kun se mustasukkaisuus, minä en olisi yhtä varma asiasta.jTunnemme toisemme kuin omat taskumme, hyvässä ja pahassa, puhumme asioista päivittäin, siis ei pelkästään mustasukkaisuudesta vaan kaikesta maan ja taivaan välillä, politiikasta, uskonnosta, koulutuksesta, miten ratkaista joku ongelma, kavereiden lapsista, töistä, yms yms mistä vaan. Mustasukkaisuutta aloimme ratkaista ensin niin, että hän ei rupea vaan räyhäämään vaan sanoo, että nyt olen mustasukkainen ja sitten voimme puhua, aina tämä ei kutenkaan todellakaan toimi vaan raju tunne purkautuu räyhänä ja jälkikäteen tulee anteeksi pyyntö.
Kyselen neuvoja täältä, koska olemme jo tiellä kohti oikeaa suuntaa, mies on vastaanottavainen, mutta ei todellakaan vielä perillä.
Ja se todellakin toimii, että teen omia juttujani-ainakin miehen puheiden mukaan(usein riittää että totean hänelle, mitäs itse tykkäisit jos tekisin noin ja silloin hän tokenee, siis muissa asioissa, ei mustasukkaisuudessa), ennen hän ei halunnut että tapaan kavereitani. mutta ei enää yritä kieltää eli parempaa kohti tässäkin.
Mutta tosiaan totesit, että meillä on liuta muita ongelmia kuin mustasukkaisuus, tuo lause ei ihan auennut minulle, mutta ehkä valaiset lisää. niin onhan meillä toki taloudellisesti opiskelijaperheenä tiukkaa, mutta se ei ole murheista suurin, raha on rahaa ja rakkaus rakkautta, sitä meillä riittää hotlover78 kirjoitti:
jTunnemme toisemme kuin omat taskumme, hyvässä ja pahassa, puhumme asioista päivittäin, siis ei pelkästään mustasukkaisuudesta vaan kaikesta maan ja taivaan välillä, politiikasta, uskonnosta, koulutuksesta, miten ratkaista joku ongelma, kavereiden lapsista, töistä, yms yms mistä vaan. Mustasukkaisuutta aloimme ratkaista ensin niin, että hän ei rupea vaan räyhäämään vaan sanoo, että nyt olen mustasukkainen ja sitten voimme puhua, aina tämä ei kutenkaan todellakaan toimi vaan raju tunne purkautuu räyhänä ja jälkikäteen tulee anteeksi pyyntö.
Kyselen neuvoja täältä, koska olemme jo tiellä kohti oikeaa suuntaa, mies on vastaanottavainen, mutta ei todellakaan vielä perillä.
Ja se todellakin toimii, että teen omia juttujani-ainakin miehen puheiden mukaan(usein riittää että totean hänelle, mitäs itse tykkäisit jos tekisin noin ja silloin hän tokenee, siis muissa asioissa, ei mustasukkaisuudessa), ennen hän ei halunnut että tapaan kavereitani. mutta ei enää yritä kieltää eli parempaa kohti tässäkin.
Mutta tosiaan totesit, että meillä on liuta muita ongelmia kuin mustasukkaisuus, tuo lause ei ihan auennut minulle, mutta ehkä valaiset lisää. niin onhan meillä toki taloudellisesti opiskelijaperheenä tiukkaa, mutta se ei ole murheista suurin, raha on rahaa ja rakkaus rakkautta, sitä meillä riittääEli nyt ongelmaa ei oikeastaan olekaan?
Omasta aloitusviestistäsi:
- Edelleen mies jaksaa hikeentyä esimerkiksi tilanteesta...
- siihen päättyi ihana yhteinen iltamme
- yllättäen räyhä jostain tulkista
- siihen ei jää aikaa kun yritän vältellä hänen draamaansa.
- mies vain sanoi, että ei sovi-hän suuttuu.
- hän räyhää jostain ihan tuulesta temmatusta
- kun tunne nousee pintaan, hän ei pysty kontrolloimaan sitä.
Silloin ongelmia vielä oli, mutta nyt rakkautta riittää.- Hotlover78
helka kirjoitti:
Eli nyt ongelmaa ei oikeastaan olekaan?
Omasta aloitusviestistäsi:
- Edelleen mies jaksaa hikeentyä esimerkiksi tilanteesta...
- siihen päättyi ihana yhteinen iltamme
- yllättäen räyhä jostain tulkista
- siihen ei jää aikaa kun yritän vältellä hänen draamaansa.
- mies vain sanoi, että ei sovi-hän suuttuu.
- hän räyhää jostain ihan tuulesta temmatusta
- kun tunne nousee pintaan, hän ei pysty kontrolloimaan sitä.
Silloin ongelmia vielä oli, mutta nyt rakkautta riittää.en tainnut sanoa missään kohtaa ettei ongelmia ole, päinvastoin!!! sitähän juuri edellisessäkin viestissä selitin!!!! uskon, että meillä on toivoa(koska on paljon hyvääkin jäljellä-siitä juuri kerroin ed viestissä), mutta omat eväät ei aina riitä ja arvostan muidenkin kokemuksia ja näkemyksiä eli mielelläni otan vastaan vinkkejä miten arkea voisi helpottaa mustasukkaisuuden osalta, koska se on molemmille tosi raskasta.!!! jos meillä on muuten suht mukavaa yhdessä niin pitäisikö sen riittää? Olemme olleet erossakin mustasukkaisuuden takia, mutta sekään ei toiminut, mutta ei kai kukaan jaksa jos toinen on koko ajan alamaissa peläten, että lähden toisen matkaan. Nytkin kertoi olleensa mustis yhdestä tutustamme, joka on 80 vuotias ja joka kerran leikillään ohjeisti miestäni miten minua tulisi kohdella.
- Ystävyys kadoksissa
Hotlover78 kirjoitti:
en tainnut sanoa missään kohtaa ettei ongelmia ole, päinvastoin!!! sitähän juuri edellisessäkin viestissä selitin!!!! uskon, että meillä on toivoa(koska on paljon hyvääkin jäljellä-siitä juuri kerroin ed viestissä), mutta omat eväät ei aina riitä ja arvostan muidenkin kokemuksia ja näkemyksiä eli mielelläni otan vastaan vinkkejä miten arkea voisi helpottaa mustasukkaisuuden osalta, koska se on molemmille tosi raskasta.!!! jos meillä on muuten suht mukavaa yhdessä niin pitäisikö sen riittää? Olemme olleet erossakin mustasukkaisuuden takia, mutta sekään ei toiminut, mutta ei kai kukaan jaksa jos toinen on koko ajan alamaissa peläten, että lähden toisen matkaan. Nytkin kertoi olleensa mustis yhdestä tutustamme, joka on 80 vuotias ja joka kerran leikillään ohjeisti miestäni miten minua tulisi kohdella.
"toinen on koko ajan alamaissa peläten, että lähden toisen matkaan. "
Kirjoitit kuitenkin, että tunnette toisenne kuin omat taskunne?
Eli hiukan yritin herätellä sinua, että en ollenkaan usko että tunnette. Tai jos tunnette, niin sitten sinä luultavasti lähdet toisen matkaan, vai kuinka?
Tuo "räyhä" todellakin kullostaa siltä, että hän pelkää.
Vieraileva sovinisti kommentissaan kirjoittaa mielestäni hyvin näkemyksellisesti asiasta, jota minäkin ajoin takaa. Sormien napsautuksella ei pääse omasta taustastaan eroon. Hän kirjoittaa todellakin asiaa.
Ehkä sinun miehesi yrittää hälventää sinun pelkoasi siitä, että hänen kulttuuritaustansa ei jousta tarpeeksi. Tosiasiassa islaminuskon noudattaminen on elinikäinen prosessi. Eli on se kulttuuri ja uskonto. Monille tulee täällä vieraissa oloissa uskonnosta vielä tärkeämpi kuin se on lähtömaassa ollut juurikin irrallisuuden ja yksinäisyydentunteen torjumiseksi.
Itse hyväksyisin asian mutta toista kautta, he ovat valintansa tehneet kun ovat lähteneet matkaan, joten kuten vieraileva sovinistikin kirjoitti, muutos on tässä tapauksessa miehen. Kehoittaisin kuitenkin sinua menemään vastaan ja tutustumaan hänen kulttuuriinsa. Noin teillä olisi paljon, erittäin paljon parempi mahdollisuus onnistua ja tulla ja pysyä onnellisina ihmisinä.
Nuorena miehenä hän kykenee kyllä kehittymään.
Kysyt "Miten saada mustasukkainen mies kuriin?"
Onko kukaan koskaan kertonut sinulle, ettei ihminen voi muuttaa ketään muuta kuin itseään? No nyt on. Kaikkein vähiten anonyymin keskustelupalstan ventovieraat nimimerkit voivat auttaa sinun miestäsi hillitsemään omaa mustasukkaisuuttaan.
Oikeampi kysymys on: Miten oppisin elämään mustasukkaisen miehen kanssa. Siihenkään minä en osaisi vastata, koska en suostuisi elämään tuollaista elämää. Ehkä joku toinen on suostunut ja onnistunut olemaan onnellinen miehen mustasukkaisuudesta huolimatta. Niitä kokemuksia voit täältä kysellä.
Jotta miehesi voisi muuttua, hänen pitää kokea tarvetta muuttua ja lähteä sitten itse hakemaan siihen keinoja. Viestisi perusteella hän ei kuitenkaan koe edes tarvetta toimia toisin.- ruma.
Miten nainen voi olla tuollaisen kanssa joka kieltää puhumasta miehille. Aika rasittavaa elämää taidat elää ja en usko että kovin onnellinen elämä sulla on tuollaisen kanssa.
- hotlover78
olet oikeassa että mustasukkaisuus varjostaa onnea todella paljon, mutta sääli olisi lopettaa kaikki kaunis,varsinkin kun halua muuttua löytyy.
- Vieraileva sovinisti
Jos kerran halua muuttumiseen on, niin avainnan vähän tätä kuviota, josta ainakin osan olet ehkä itsekin ymmärtänyt.
Arabina mies on erilaisesta kulttuurista, se on selvä. Islamilaisissa maissa on suuri kirjo sillä, miten koraania tulkitaan näissä asioissa, ja etnisenä ryhmänä arabeilla on yleensä aika tiukka suhtautuminen, ei tiukin, mutta tiukka kuitenkin.
Hänet on kasvatettu todennäköisesti eilaiseen ympäristöön, ja vaikkei olisi kasvatettu, hänen lähtökulttuurinsa arvot ovat erilaiset ja niitä vaikutteita ja perinteitä hän on varmaan on kasvaessaan imenyt. Joten, se on jo itsessään iso asia, että hän periaatteellisesti sisäistää ja hyväksyy meidän elämäntapamme.
Ongelma on siis siinä, että koska itsetunto, yksilön käsitys omasta itsestä, rakentuu myös sen ympäristön ja kulttuurin varaan, jonka tuote hän tavallaan on, niin toisen ympäristön ja kulttuurin sulattaminen vaatii aikaa jotta siihen voi sopeutua ja sen moraalisääntöjä voi omia. Näin käy meillekin, jos menemme vaikkapa Kiinaan.
Mutta kokemusten kautta sitä oppii ja tieto menee myös syvemmin perille. Eli, siinä voi kestää aikaa, että hänellä loksahtelee palikat paikalleen, mutta pidä kiinni oikeuksistasi äläkä anna mustasukkaisuuden vaikuttaa omaan elämääsi. Sillä motiivin hänen muutokselleen voi käynnistää sekin, että hän joutuu ensiksi hyväksymään sen todeksi, että sinä et muutu, ja seuraavaksi hän joutuu sopeutumaan tilanteeseen, eli hän joutuu muuttumaan.
Säilytä kuitenkin koko ajan kunnioituksesi häntä kohtaan, sillä jos ajat hänet ahtaalle, hän voi hyvin heijastaa tämän ristiriitansa sinun päällesi niin kauan kuin hän tätä asiaa joutuu läpi käymään muuttuakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474