Tässä on minun aloitteenteko-ongelmani pääsyyni ravintoloissa. Eli kukaan mies ei oikeasti ulkoisen olemuksensa perusteella herätä minussa tunnetta, että tuon ihmisen haluan iskeä/tutustua häneen/mennä juttelemaan.
Ja siis mies voi olla ruma tai komea, hyvinpkeutunut tai täysi resupekka, vaikuttaa iloiselta tai pahantuuliselta, niin ikinä minulle ei tule sellaista fiilistä, että haluaisin mennä juttelemaan hänelle.
Ja ehkä jollain tasolla kaikki vaikuttavat ihan yhtä vähän tai yhtä paljon kiinnostavilta, mutta kukaan ei sen enempää kuin joku toinenkaan
Kun kukaan ei herätä tarpeeksi kiinnostusta
12
417
Vastaukset
- lottamari.
Miten yleensä olet päässyt sinne ravintolaan asti?
- hytjyumkjui,
Ap, samaistun sinuun. Minulla oli sama ongelma ja kesti 20 vuotta, ennen kuin yhtäkkiä kävi niin, että näin baarissa miehen, joka sytytti yhdellä katseella. En vieläkään ymmärrä siihen syytä. Siinä vaiheessa onneksi tiedin, miten harvinainen tapaus tuo minun kohdallani on, joten en hukannt aikaa vaan syöksyin iskemään ko. miestä. Olemme nyt onnellisesti yhdessä. Jälkikäteen sanottuna sen on täytynyt olla kohtaloa, että juuri se yksi oli minulle se oikea, ja muut olisivat olleet vääriä.
Jos joku keksii toisen selityksen, niin kuulisin mielelläni. Olen yrittänyt miettiä, että olisiko kyse hormoneista. Minulla on aina ollut korkea estrogeenitaso, joka on alkanut laskea vasta vanhempana ja tulla mukaan vähän testosteronia vaihdevuosien lähestyessä. Samalla kiinnostus seksiin on lisääntynyt radikaalisti, kun aiemmin se ei kiinnostanut yhtään. Olisiko syy joku näin yksinkertainen, ei aavistustakaan.
Sen tiedän, että tyytymällä muuten kivaan mieheen, jota kohtaan ei tunne yhtään kemiaa, olisi elämästä tullut ankeampi. Yritin aikoinaan tapailla niitä miehiä, jotka eivät sytyttäneet heti, ja katsoa, tulisik kemiaa ajan kanssa, mutta sitä ei koskaan tullut. Sitä joko on heti alusta asti tai ei ollenkaan.
Vielä yksi seikka, nimittäin katselin nuorempana eri tyylisiä miehiä kuin millaisen kanssa päädyin yhteen. Olin kiinnostunut akateemisesta ns menestyneen tuntuisesta miehestä. Luulin myös, että miehen pitäisi olla jotenkin henkisesti samalla aaltopituudella ja että hänen kanssaan pitäisi voida käydä syvällisiä keskusteluja. Moni akateeminen nainen ajattelee muuten näin samalla tavalla. Yllättäen se ei sitten olekaan lainkaan se miestyyppi, jonka kanssa minulla synkkaa seksuaalisesti.
Nykyinen mieheni on vähemmän koulutettu ja köyhempi kuin minä, ja ulkonaiselta tyyliltään melkein enemmän duunari kuin valkokaulustyöläinen. Me emme edes keskustele ns asiaasioista lähes lainkaan. Olen tajunnut, ettei se ole parisuhteen pääasia, vaan mies-naissuhde rakentuu fyysiselle vetovoimalle ja seksille, johon eivät koulutus ja keskustelutaito paljon vaikuta. Eli kannattaa katsella ympärilleen avoimemmin mielin, ehkä ap rajaa havaitsemansa miestarjonnan alitajuisesti tietämättään johonkin suppeaan, ehkä väärään miesryhmään, etkä edes rekisteröi muita. hytjyumkjui, kirjoitti:
Ap, samaistun sinuun. Minulla oli sama ongelma ja kesti 20 vuotta, ennen kuin yhtäkkiä kävi niin, että näin baarissa miehen, joka sytytti yhdellä katseella. En vieläkään ymmärrä siihen syytä. Siinä vaiheessa onneksi tiedin, miten harvinainen tapaus tuo minun kohdallani on, joten en hukannt aikaa vaan syöksyin iskemään ko. miestä. Olemme nyt onnellisesti yhdessä. Jälkikäteen sanottuna sen on täytynyt olla kohtaloa, että juuri se yksi oli minulle se oikea, ja muut olisivat olleet vääriä.
Jos joku keksii toisen selityksen, niin kuulisin mielelläni. Olen yrittänyt miettiä, että olisiko kyse hormoneista. Minulla on aina ollut korkea estrogeenitaso, joka on alkanut laskea vasta vanhempana ja tulla mukaan vähän testosteronia vaihdevuosien lähestyessä. Samalla kiinnostus seksiin on lisääntynyt radikaalisti, kun aiemmin se ei kiinnostanut yhtään. Olisiko syy joku näin yksinkertainen, ei aavistustakaan.
Sen tiedän, että tyytymällä muuten kivaan mieheen, jota kohtaan ei tunne yhtään kemiaa, olisi elämästä tullut ankeampi. Yritin aikoinaan tapailla niitä miehiä, jotka eivät sytyttäneet heti, ja katsoa, tulisik kemiaa ajan kanssa, mutta sitä ei koskaan tullut. Sitä joko on heti alusta asti tai ei ollenkaan.
Vielä yksi seikka, nimittäin katselin nuorempana eri tyylisiä miehiä kuin millaisen kanssa päädyin yhteen. Olin kiinnostunut akateemisesta ns menestyneen tuntuisesta miehestä. Luulin myös, että miehen pitäisi olla jotenkin henkisesti samalla aaltopituudella ja että hänen kanssaan pitäisi voida käydä syvällisiä keskusteluja. Moni akateeminen nainen ajattelee muuten näin samalla tavalla. Yllättäen se ei sitten olekaan lainkaan se miestyyppi, jonka kanssa minulla synkkaa seksuaalisesti.
Nykyinen mieheni on vähemmän koulutettu ja köyhempi kuin minä, ja ulkonaiselta tyyliltään melkein enemmän duunari kuin valkokaulustyöläinen. Me emme edes keskustele ns asiaasioista lähes lainkaan. Olen tajunnut, ettei se ole parisuhteen pääasia, vaan mies-naissuhde rakentuu fyysiselle vetovoimalle ja seksille, johon eivät koulutus ja keskustelutaito paljon vaikuta. Eli kannattaa katsella ympärilleen avoimemmin mielin, ehkä ap rajaa havaitsemansa miestarjonnan alitajuisesti tietämättään johonkin suppeaan, ehkä väärään miesryhmään, etkä edes rekisteröi muita."mies-naissuhde rakentuu fyysiselle vetovoimalle ja seksille"
BS! Pätee sinuun, ei kaikkiin naisiin.- 20+1
hytjyumkjui, kirjoitti:
Nykyinen mieheni on vähemmän koulutettu ja köyhempi kuin minä, ja ulkonaiselta tyyliltään melkein enemmän duunari kuin valkokaulustyöläinen. Me emme edes keskustele ns asiaasioista lähes lainkaan. Olen tajunnut, ettei se ole parisuhteen pääasia, vaan mies-naissuhde rakentuu fyysiselle vetovoimalle ja seksille, johon eivät koulutus ja keskustelutaito paljon vaikuta. Eli kannattaa katsella ympärilleen avoimemmin mielin, ehkä ap rajaa havaitsemansa miestarjonnan alitajuisesti tietämättään johonkin suppeaan, ehkä väärään miesryhmään, etkä edes rekisteröi muita.Alkanut tulla mukaan vähän testosteronia vasta vaihdevuosia lähestyessä? Onko sinulla ollut joku häiriö munasarjoissa ja lisämunuaisessa? Yleensä ne tuottavat naisilla testoa koko elämän ajan, ei tietenkään samoja määriä kuin miesten elimistössä.
- jyjyujiy7u
20+1 kirjoitti:
Alkanut tulla mukaan vähän testosteronia vasta vaihdevuosia lähestyessä? Onko sinulla ollut joku häiriö munasarjoissa ja lisämunuaisessa? Yleensä ne tuottavat naisilla testoa koko elämän ajan, ei tietenkään samoja määriä kuin miesten elimistössä.
Sen suhde lisääntyy, kun estrogeenin määrä vähenee vaihdevuosiin mentäessä.
- Just näin
hytjyumkjui, kirjoitti:
Nykyinen mieheni on vähemmän koulutettu ja köyhempi kuin minä, ja ulkonaiselta tyyliltään melkein enemmän duunari kuin valkokaulustyöläinen. Me emme edes keskustele ns asiaasioista lähes lainkaan. Olen tajunnut, ettei se ole parisuhteen pääasia, vaan mies-naissuhde rakentuu fyysiselle vetovoimalle ja seksille, johon eivät koulutus ja keskustelutaito paljon vaikuta. Eli kannattaa katsella ympärilleen avoimemmin mielin, ehkä ap rajaa havaitsemansa miestarjonnan alitajuisesti tietämättään johonkin suppeaan, ehkä väärään miesryhmään, etkä edes rekisteröi muita.''Olin kiinnostunut akateemisesta ns menestyneen tuntuisesta miehestä. Luulin myös, että miehen pitäisi olla jotenkin henkisesti samalla aaltopituudella ja että hänen kanssaan pitäisi voida käydä syvällisiä keskusteluja. Moni akateeminen nainen ajattelee muuten näin samalla tavalla. Yllättäen se ei sitten olekaan lainkaan se miestyyppi, jonka kanssa minulla synkkaa seksuaalisesti. ''
Näinhän se on. Moni luulee tietävänsä mitä haluaa, mutta päätyykin sitten muunlaisen kanssa yhteen.
Nettideittailussa tätä tosin ei taida tapahtua, koska siellä haetaan vain kriteerien mukaista tyyppiä ei sitä mikä saattaisi sytyttää live-elämässä.
- Taasnäitä
Oletko varma, ettet ole naisiin päin kallellaan?
- lottamari.
Tuohon voi olla montakin syytä. Yksi syy voi olla se, jos on kerran rakastunut oikein kunnolla ja mies on ollut unelmien mies ja täydellinen, niin kukaan ei oikein tunnu sen jälkeen miltään. Siihen menee aikaa, jotta oppii taas näkemään muitakin "sillä silmällä"
Ite en oo ikinä rakastunut, ainoastaan oon ollut ihastunut. Nykyisn tosin lähinnä muutamaan naislaulajaan vain tuntee edes vähäsen olevansa pihkassa.
Anna Puu
- shells
Ehkä kyse on baariympäristöstä?
Siellähän kaikki jotenkin onkin sitä samaa massaa, kun ei kenenkään persoona siellä niin vahvasti pääse oikeuksiinsa.
Baariympäristö tappaa sen asian jonka tarvitsemme oikean kiinnostuksen löytämiseen; kaikki hilluu saman musiikin tahdissa ja pälyilee toisiaan, kaikki humalassa, kaikki samassa tilassa. Osa kiinnostuu sitten ihan vaan ulkokuorista, mutta ei ihmisessä joka tarvitsee muutakin kiinnostuksen heräämiseen kuin ulkokuoren, ole mitään vikaa.- lottamari.
Baarissa sentään pääsee ihan oikeaan pidempiaikaiseen kontaktiin vastapuolen kanssa, joka keskittyy vain sinuun, eikä samaan aikaan kirjoita kymmen muun kanssa ja ei keskity kenenkään kunnolla kuten treffipalstoilla.
Lähdetään tytöt tänään baariin ja jätetään kaikenmaailman palstat ja turhat treffihaut ja pettymykset virtuaalimaailmaan sinne minne ne kuuluukin. Pelkkiä vuodesta 2000 asti roikkuneita seksinvonkaaja pelimies pellejä täynnä. Baarissakin kunnon luuserijäbäkn on parempi kuin nuo suklaarasia kainalossa kulkevat satoja kilometrejä pillun perässä matkustavat ällötykset.
- [t]
Ai, mun ongelma on täysin päinvastainen.
Puoli tuntia kaupungilla ja olen bongannut kymmeniä naisia joihin haluaisin ulkonäön perusteella tutustua. Puoli tuntia keskustelua naisjoukossa ja harvinaista jos yksikin nainen herättää syvempää kiinnostusta.
Ehkä tässä on se olennainen ero sukupuolten välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708