Otan esille oman tapaukseni ihan varoituksena vaan kaikille.
Tapasin netissä mukavan aikuisen miehen, jonka kanssa puhelimme päivittäin. Tätä tutustumista kesti muutama kuukausi. Kerroimme toisillemme paljon henkilökohtaisia asioita, tietysti, sehän kuuluu seurusteluun, jonka toivoisi jatkuvan vakavaksi.
No, ekat treffit sovittiin, mies halusi tulla omaan kotiini, onhan hän matkan takaa tulossa tapaamaan. Päivä meni mukavasti, viihdyimme toistemme kanssa. Ulkoilimme ja söimme hyviä herkkuja.
Lähdön jälkeen kaikki yhteydenpito loppui kuin seinään. Mies ei vastannut soittoihin, ei meileihin, ei mitään. Katosi! Viikkojen jälkeen sain häneen puhelinyhteyden (vahingossa varmaan) ja selitys oli: ei vaan natsannut, ei katsonut aihetta siitä sen kummin ilmoittaa.
Nyt harmittaa hiton paljon. Ei se, ettei mies ollutkaan reilu eikä "aviomiesainesta", ainoastaan se että otin hänet vieraanvaraisesti ja ystävällisesti vastaan kotonani.
Kun koti on ihmisen turvapaikka, tuollainen on pöyristyttävää!
treffit toisen kotona fiasko!
17
6009
Vastaukset
- sinkkumies.
Ei kotiin kannata ekoilla treffeillä kutsua kun et tunne miestä hyvin. Naisia on jopa raiskattu kun ovat kutsuneet miehen kotiinsa ilman kunnon tuntemista.
- ehkä pelimies?
Ei yhteydenpito siksi loppunut koska kutsuit kotiisi, ellet sitten heti levittänyt jalkojasi. joku muu syy siihen on, ei natsannut?
- varokaa huijareita
Siksi juuri ihmettelenkin ja tunnen itseni loukatuksi, kun treffit olivat kuin kahden hyvän ystävän iloinen juhla. Ei ollut seksiä, en käyttäydy niin ennen kuin todella tunnen toisen. Ja varmaan ei hänkään sitä ajatellut. Kysymyksessä oli 55 tapaaminen.
Kyllä tosiaan on niin, että sääntö number uno on se, ettei sovi tapaamista koskaan kotiinsa. Jotenkin inhottaa nyt, että tuollainen niljake on päässyt liian intiimisti tsekkaamaan kotiani. Asun maaseudulla ja nyt tunnen olevani jotenkin hermostunut ja säikyn pihaan tulevia. Voih! Helkutin tapaus. - Hymyhuulinen nainen
varokaa huijareita kirjoitti:
Siksi juuri ihmettelenkin ja tunnen itseni loukatuksi, kun treffit olivat kuin kahden hyvän ystävän iloinen juhla. Ei ollut seksiä, en käyttäydy niin ennen kuin todella tunnen toisen. Ja varmaan ei hänkään sitä ajatellut. Kysymyksessä oli 55 tapaaminen.
Kyllä tosiaan on niin, että sääntö number uno on se, ettei sovi tapaamista koskaan kotiinsa. Jotenkin inhottaa nyt, että tuollainen niljake on päässyt liian intiimisti tsekkaamaan kotiani. Asun maaseudulla ja nyt tunnen olevani jotenkin hermostunut ja säikyn pihaan tulevia. Voih! Helkutin tapaus.55 miehissä on kaikenlaisia - kuten varmaan muunkin ikäisissä miehissä nimen omaan näillä treffipalstoilla. Joskus tuntuu siltä, että koko treffi-maailma on vain lihatiski, jonka tuotteita arvostetaan ja arvostellaan kuka mitenkin!
Jos tekstailu johtaakin joskus tapaamiseen, ei se vielä näytä merkitsevän miehille mitään, vaan "suhde" saattaa tosiaankin päättyä niin kuin sinun kohdallasi kävi.
Tämän treffimaailman ei saa antaa vaikuttaa omaan itsetuntoon ja itsetuntemukseen millään tavalla, vaikka joskus tuntuisikin siltä, että "tuli kusetettua" jonkun taholta.
Odotellaan me aikuiset naiset rauhassa sitä, että ehkä treffeiltä jonain päivänä tupsahtaa viesti ihan kunnon mieheltä - ehkä juuri siltä oikealta, mutta eletään sillä aikaa tätä oikeaa reaalielämää iloiten jokaisesta päivästä ja jokaisesta hymystä, johon meille vastataan :)!
Tsemppiä meille kaikille treffailijoille! - 55+56
varokaa huijareita kirjoitti:
Kyllä tosiaan on niin, että sääntö number uno on se, ettei sovi tapaamista koskaan kotiinsa. Jotenkin inhottaa nyt, että tuollainen niljake on päässyt liian intiimisti tsekkaamaan kotiani. Asun maaseudulla ja nyt tunnen olevani jotenkin hermostunut ja säikyn pihaan tulevia. Voih! Helkutin tapaus.Ihan samanmoinen kuin luonani kävi erään kerran mutta sitten yksi viikonloppu oli ties missä, veikkaan että toista deittinaista tapaamassa. Sen jälkeen siihen ei saanut yhteyttä eikä ilmoitellut itsestään, myös 55 . Kyllä niitä tähän maahankin mahtuu mutta kerrotko miltä paikkakunnalta ko. ketale oli?
- ......
Olen tavannut useita suunniilleen samaa ikäluokkaa olevia deittimiehiä kotonani.ei siinä ole mielestäni mitään hävettää.Eräs kävi kolme kertaa, kerran laitoin jopa ruokaa hänelle, juttelimme, istuimme terassillani yms. tosin mitään juhlia en ole kenellekään laittanut.
Seksi heidän kanssaan ei ole tullut mieleenikään, kenenkään kanssa en ole edes kuvitellut alkavani seurustella. Eikä yötä ole kukaan ollut.Aivan ystävyys pohjalla olemme tavanneet . Lähes kaikki ovat soitelleet ja laitelleet viestiä jälkikäteen, vain tuon yhden tapasin useamman kerran.Hän oli kiltti, ja vain n. 40km päästä, mutta ulkoinen olemus huonoine hampapineen ym ei miellyttänyt. - profiili poistettu
Olen pari vuotta aika ajoittain nettitreffaillut pahemmitta tapauksitta, mutta nyt parin viikon aikana on ollut ihan kummallista porukkaa liikenteessä.
Ensimmäistä kertaa eläessäni (olen päälle 40v.) minulle tehtiin oharit.
Sitten kutsuin kolmansille treffeille miehen kotiini kahville, ja käynnin jälkeen katosi tuhkana tuuleen.
Sitten treffasin miehen, joka kertoi tehneensä nettideiteilleen useita ohareita.
Todella moni mies jättää vastaamatta viesteihin, eikä heistä kuulu enää mitään, vaikka itse yrittää monta kertaa ottaa yhteyttä.
Ihan vajaasti kehittyneitä nämä nykymiehet!
Huijareita ei voi etukäteen varoa, osaavat näytellä niin hyvin. Eihän sitä huijatuksi tulisikaan, jos etukäteen huijarin tunnistaisi. - Voi teitä reppanoita
Mä olen tullut tulokseen, että tuuli se näitten miesten huulia heiluttaa....yksikin oli todella innoissaan puuhaamassa tapaamista ja kyseli koska mulla olisi aikaa. ..Ilmoitin ja hän sanoi, että ensi viikolla joku ilta....noh, se "ensi viikko" on nyt mennyt ja pariin otteeseen viestitin, että mites se nyt on? Eipähän vastannut. Kyllä mieluummin ottaisin kohreliaan"muuitn mieleni" viestin kuin täydellisen hiljaisuuden. Haitakoot ja maistakoot pitkän peen tuollaiset juntit!
- Unelmien Pokamies
Mulle jäi nyt epäselväksi että ketä on huijattu ja missä oli fiasko. Kivat treffit kuvauksesta päätellen mutta ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Niin se valitettavasti usein menee.
Mies olisi toki voinut pian itse ilmoittaa että ei kiitos jos jotain oli sovittu mutta ei kai tässä mitään vahinkoa tapahtunut? - sinkkumies.
Minä en menis heti naisen kotiin vaikka nainen kutsuisi. Tarvii tapailla ensin monta kertaa jotta tutustuu paremmin ja löytyy luottamus.
- Parempi katsoa, , ,
Ehkäpä tuo mies "testasi" sinua, eli päästätkö kotiisi sinulle käytännössä katsoen vieraan miehen?
Niin ja oikeastaan taidat olla pettynyt ennenkaikkea itseesi, kun hänet kotiisi päästit? - Homma haltuun
Johan on taas juttuja. Keskinäinen kemia ei toiminut ja se siitä. Kohteliasta olisi tietysti ollut ilmoittaa ettei natsaa enempiä tutustua. Eli juntti oli tämä mies siinä suhteessa, mutta täysin oikeutettu tunteisiinsa.
Treffit toisen kotona ovat hyvä idea, koska siellä oikeasti näkee millaista arkea hän elää ja millainen luonne on. Jotkut voivat toki olla varauksellisia, koska haluavat "suojella" omaa reviiriään. Mutta toiset ovat jopa rennompia kotonaan kuin ulkona. Ensitreffejä en välttämättä suosittelisi järjestettäväksi kotona ihan turvallisuudenkin takia, koska ei voi koskaan tietää millainen tyyppi siellä netissä on kirjoitellut. Mutta jos yhteys synkkaa, niin miksei jo toisista treffeistä alkaen voisi kutsua kotiin. Meitä on tässäkin suhteessa monenlaisia ihmisiä. Minä olen ollut jopa ensitreffeillä naisen kotona ja kaiken huipuksi harrastettiin seksiäkin. En ollut seksiä odottanut, mutta tilanne vain ajautui siihen ja tunnelma oli sopiva.
Aikuisten ihmisten ei kannattaisi olla niin mustasukkaisia ja vaativaisia omista odotuksistaan ja tunteistaan. Sillä on aina mahdollisuus, että ne tunteet ja ajatukset eivät olekaan sillä toisella osapuolella saman suuntaiset. Eli ei kannattaisi myöskään viestitellä kuukausia ennen tapaamista ja kehitellä itselleen kaikenlaisia fantasioita toisen erinomaisuudesta ja uuden suhteen kaikkivoipaisuudesta. Jäitä hattuun ja rentoa asennetta, sitä peräänkuuluttaisin kaikille nettitreffailijoille. - Kuka huijasi?
Missä se huijaaminen tapahtui. Minusta kertomasi näyttää tältä:
Tutustuitte miehen kanssa netissä.
Sovitte treffit.
Mies ei kiinnostunut sinusta treffien jälkeen.
Missä kohtaa huijattiin ja ketä? Ei se mitään huijaamista ole jos ei ala jokaisen kanssa seurustelemaan.- Ei huijari
Olisin kirjoittanut täsmälleen saman kun luin tämän ketjun läpi. mitään huijaamista ei todellakaan ole tapahtunut. Jos olisi ollut seksiäkin niin siltikään asiaa ei olisi voinut sanoa huijaamiseksi.
- voi aikoja
Onhan aikamoinen huijaus tai pissi simmuun, jos toinen tulee ystävällisin aikein kutsuttuna toisen kotiin, syö ruuat ja muut kahviherkut, viettää aikaansa toisen kodissa päivän ja sitten häviää ilmoittamatta yhtään mitään. Jos tuollainen kanssakäyminen on teidän mielestä ok, en enää ymmärrä mitään. Edes naapuri ei kehtaisi toimia noin, saati sitten pitkän ajan seurustelukumppani.
- Unelmien Pokamies
Lue huolellisemmin. Kyseessä oli ensitapaaminen eikä mikään seurustelukumppanin jättäminen.
- 8989898989
Unelmien Pokamies kirjoitti:
Lue huolellisemmin. Kyseessä oli ensitapaaminen eikä mikään seurustelukumppanin jättäminen.
He olivat kuitenkin tutustuneet jo muutaman kuukauden ajan, ja kertoneeet paljon esim. henkilökohtaisia asioita toisilleen. Toisin sanoen tietty syvempi ja oletettavasti myös luottamuksellinen side (ainakin aloittajan mielestä) oli jo syntynyt.
Ilmeisesti oma koti on myös aloittajalle todella tärkeä paikka, ja hän koki että mies käytti hyväkseen hänen luottamustaan ja vieraanvaraisuuttaan.
Itsekin kutsun kotiini vain harvat ja valitut, ja olisin vastaavassa tilanteessa todella loukkaantunut. Mies käyttäytyi törkeästi ja moukkamaisesti, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735