Olen tuntenut ystäväni koko ikäni ja olen yrittänyt tukea ja ymmärtää häntä... nyt en enää jaksa ja olen pannut välit poikki... Sen seurauksena hän levittellee minusta ja perheestäni juttuja joissa ei ole totta kuin siteeksi.. ne on niin naurettavia että säälittää melkein... olen pyytänyt häntä lopettamaan seurauksena uusi juoru kylillä ja toreilla... Ystäväni on monella tapaa sairas hän on jollain tavoin riippuvainen siarauksista ja hakee niiden kautta huomiota ja sääliä.. 40 vuotiaana ei koulutusta ei ammattia ei työtä.... psyyke ja kroppa kremppaa painoapitkästi yli 100kg... Itse tykkään opiskella ja tutkintoja on useampia, vakituinen työ luottamustehtäviä yms... en tiedä kateusko tässä on vai mikä mutta en jaksa enää kuunnella ja olla sylkikuppina... t. kammottava ystävä :(
Kammottava ystävyys...
tinde74tp
2
213
Vastaukset
- vm. -74 ukko
Ei muuta kuin kunnianloukkaus- ja herjaussyytettä tekemään, ei tuollaista tarvitse sietää.
- runontaja off
Sanovat, että jonkun on aina oltava jonkun sylkykuppi. Suuressa tai pienessä määrin.
Hyvällä onnella tutkintapyyntö vaientaa hänet kun on käynyt poliisikuulustelussa.
Keräät ensin sinusta ja perheestäsi kerrottuja juoruja ja kysyt haluavatko he tarvittaessa tulla oikeuteen todistamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583