Aina sitä saa baarissa yksin istua sillä naiset ei tuu yrittämään juuri koskaan.
Turhauttavaa siis käydä baarissa ja maksaa narikat ja pääsymaksut kun naiset vaan istuu jalat ristissä.
Voi olla että olen sitten vaan niin ruma ettei naisille kelpaa mutta mielestäni olen kuitenkin ihan kelpo mies joka ei halua seksiä heti vaan ihan vaan tutustua.
Vain harvat naiset tulee yrittämään
51
1038
Vastaukset
- atm.
Joo, ei kukaan tule yrittämään
- tervetuloa
Pit mennä eilen baariin kaveri naisen kanssa mutta se peruutti ja sanoi että mennään ensi viikolla koska sen nais kaveri tulee kyläilemään.
- Jokerit - hifk
Kännissä naiset joskus tulee yrittämään.
- niin.
Naiset vois selittää että miksi eivät tule yrittämään?
- sinkkukinkku33333
A) Ne eivät uskalla.
B) Naisten yleinen asennoituminen on, että miehen kuuluu tehdä aloite (ikäväkyllä).
No mulle on tosin yksi aloite tehty ja sekin nainen oli aikalailla kännissä. Tosin vaikutti ihan aidosti kiinnostuneelta, kun muisti jopa seuraavana päivänä pistää mulle viestiä, kun vaihettiin numeroita kyseisenä iltana. No pidemmittä puheitta siitä ei sitten tullut kumminkaan yhtään mitään, mutta oli kyllä piristävää vaihtelua tähän v-mäiseen sinkkumiehen arkeen.
Yleisesti ottaen pariutuminen tässä meidänkin maassa olisi monta kertaa helpompaa, jos naiset alkaisivat tekemään yhtälailla aloitteita kuin miehet. Miehet on paljon helpommin vietävissä kuin naiset.
- mun idea
Et ole tarpeeksi jännä, sulla ei kai ole tatuointeja. Voisit koittaa haastaa riitaa jonkun kanssa ja sitten vedät sitä jotain turpaa että naiset näkevät että oot jännä mies.
- Joku vaan
Vain ja ainoastaan viehättävimmät ja seksikkäimmät miehet ovat niitä, joita tullaan yrittämään. Eivät naiset tee aloitteita millekään tavallisille miehille, koska heissä ei mitään tavoittelemisen arvoista ole. Tavallinen mies on vain tavallinen mies, ei herätä sen kummemmin mitään erikoisia fiiliksiä suuntaan eikä toiseen.
Mutta ERITYISEN VIEHÄTTÄVÄ mies taasen on erityisen viehättävä mies ja niistähän naiset kiinnostuvat. Ulkonäkö, ulospäin näkyvä itseluottamus, sosiaalisuus, seksikkyys, jne. kaikki ovat sellaisia piirteitä, jotka saavat naiset kiinnostuneiksi. Kun ne ovat siinä yhdessä ja samassa miehessä, niin totta kai naiset kiinnostuvat, koska ne miehet ovat HARVINAISUUKSIA. Tavallisia miehiä tulee vastaan joka kadunkulmassa, mutta miehiä, jotka herättävät naisten seksuaalisen halun ja vietin, on todella harvassa.
Olen ollut kahdessa naisvaltaisessa työpaikassa töissä, tässä nykyisessä on n. 150 naispuolista töissä yhteensä, niistä n. 60-70 on nuoria naisia. Käyn myöskin kuntosalilla 3 kertaa viikossa, käyn urheilutapahtumissa, urheilukentillä, ravintoloissa joka viikonloppu, kirjastossa ahkerasti, jne.
Mutta YKSIKÄÄN NAINEN KOSKAAN IKINÄ MISSÄÄN MILLOINKAAN ei ole ollut kiinnostunut. Tiedän kyllä, että parhaimmat miehet ovat kuumaa ja haluttua kamaa missä vain, mutta tiedän, etten niihin miehiin kuulu, koska vaikka käyn joka paikassa aina ja olen erittäin naisvaltaisella työpaikalla töissä, niin mitään ei kuitenkaan tapahdu. - Hyvä ihminen
Ei ne naisetkaan uskalla sitä komeinta aina iskeä. Ja toisinpäin tietysti miehillä.
- Joku vaan
"Ei ne naisetkaan uskalla sitä komeinta aina iskeä."
Ei kaikki uskallakaan, mutta kuitenkin, jos mies on HUOMATTAVAN KOMEA, pitkä, isokaluinen, harteikas, lihaksikas, sosiaalinen, itsevarma, karismaattinen, hyvä sängyssä, naisen huomioiva, jne. niin ei tuollaisen miehen tarvitse ikinä yksin olla, naisia riittää vaikka ja millä mitalla. Ne, ketkä eivät uskalla aloitetta tehdä, ei tarvitse sitä tehdä.
Rohkeimmat ja seksikkäimmät ja seksinnälkäisimmät naiset toki uskaltavat niitä aloitteita tehdä ja se riittää. Jos nainen on seksuaalisesti itsevarma ja haluaa kiihkeää seksiä, niin tuollaiset naiset kyllä iskevät kyntensä kiinni tuollaiseen mieheen. Toki, koska nainen on itsekin sitä samaa tasoa. Näin se vain menee.
Ujo, hiljainen, ei kovin seksuaalinen nainen vs. seksikäs, kaunis, seksinnälkäinen ja seksuaalisesti itsevarma nainen, ei tarvitsisi paljoa miettiä, kumman ottaisin. Jos tuollainen ujo nainen ei aloitetta tee, niin silloin saa ollakin. Ei paljoa kiinnosta. Vaikka fakta toki on, että ihan yhtä lailla nekin naiset niitä samoja miehiä haluavat. Eihän siitä pääse ikinä yhtään mihinkään.- näettykoettu
Mistä sen erottaa, että mies on hyvä sängyssä ja isokaluinen? Käytkö vain sellaisissa paikoissa, joissa ollaan ilman vaatteita vai?
Älä tee tästä sukupuolikysymystä. Ihan yhtälailla miehet haluavat vain niitä kauneimpia kuin mitä naiset haluaa komeimpia miehiä. Silti on paljon ihmisiä, joille riittää kumppaniksi ihan tavallisen näköinen, koska ulkonäkö ei ole ensisijainen kriteeri.
Naisten arkuuden ymmärtää myös sitä ajatusta vasten, että miehet juovat yleensä enemmän. Jos nainen tekee aloitteen ja huomaakin, että mies ei olekaan sitä mitä haluaa, niin miehen juotua enemmän hän alkaa tunkeutua naisen seuraan eikä ymmärrä kieltoa.
- panettaa.
Kalu kovana odotan että naiset tulee yrittämään.
- panettaa.
Eilenkin olin nais seurassa mutta kukaan ei yrittänyt.
- Mies31v.
Mua tulee naiset aina iskemään. Naiset myös aina tarjoaa. Et silleen. En silti väitä että naiset olisi ihania. ;)
Tänään teki nainen oharit. Sano että paneekin miehensä kanssa ja että mun täytyy vetää käteen ajatellen hänen isoja rintojaan. Ja jos olen tarpeeksi nöyrä niin kun hän tulee, joudun nuolemaan hänen pilluaan heti eteisessä. Viikko sitten oli mukamas sinkku, nyt naimisissa. Vittu mikä huora! :D
Kolmesti jo tänään hakannu hanskaan. Elina, mitä mä teen! Rin tin tin! Saatana! - Joku vaan
"Ei sitten muuta kuin ***** ylös penkistä ja omaa aktiivisuutta kehiin, jos seuraa olet vailla eikä ketään ole lähimaillakaan. Kuka sanoi, että voisit saada tuloksia pelkällä velttoilulla? Niin, mietipä sitä!"
Velttoilulla? Teen töitä, käyn salilla 3 kertaa viikossa, luen paljon kaikenlaisia oppikirjoja, pelaan ja valmennan jalkapalloa, silloin tällöin talvisin lumilautailen, kirjoittelen runoja, soitan kitaraa, jne.
Mutta otatko lainkaan huomioon sitä, että naiset tekevät niitä aloitteita vain niille KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMMILLE miehille? Eli kun tavallinen mies ei tee aloitteita, hän jää naisettomaksi. Mutta vaikka ne KAIKISTA HALUTTAVIMMAT miehet eivät tee aloitteita, niin silti he saavat kaunista ja seksikästä naisseuraa vaikka joka ikinen päivä moneltakin naiselta, jos vain haluaisivat.
Et ota lainkaan huomioon sitä, että aloitteita tekevä mies on jo niin paljon niitä KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä jäljessä, että ne aloitteiden teot eivät siinä enää merkkaa yhtään mitään? Et ota lainkaan huomioon sitä, että aloitteita tekevä mies ei ole todellakaan niitä naisia viehättävä mies, koska hän joutuu tekemään työn. Hän EI OLE mies, jonka seurasta naiset ovat valmiita kilpailemaan. Hän EI OLE mies, joka viehättää luontaisesti jo niin paljon naisia, että naisten päät kääntyilevät, naiset tekevät aloitteita ja antavat lukuisia seksiehdotuksia.
Et ymmärrä lainkaan sitä, että se tavallinen mies on jo niin paljon takamatkalla. Kun hän joutuu tekemään paljon tuloksettomiakin aloitteita, niin se kertoo vain sen karun faktan sen miehen seksikkyydestä. Sitä ei ole, jos mies JOUTUU ITSE TEKEMÄÄN SEN TYÖN. Oikeasti viehättävien ja komeiden miesten seuraan naiset hakeutuvat ihan itsekin, ei siinä tarvita mitään aloitteita.
Totta vitussa naiset kilpailevat tuollaisen miehen huomiosta ja sänkyseurasta, tekevät aloitteita, pyrkivät antamaan parastaan, jne. Mutta tekevätkö he niin myöskin tavallisten miesten seurassa? Eivät tee, koska ne tavalliset miehet ovat vain seksittömiä tavallisia miehiä.
Luulet oikeasti, että kun HUIPPUKOMEA, karismaattinen, isokaluinen, sosiaalinen, pitkä, harteikas ja lihaksikas tulee paikalle, niin naiset eivät muka olisi kiinnostusta. Ja aivan varmasti paikan/juhlien JOKAINEN NAINEN haluaisi tuollaisen miehen. Jos tuollaisella miehellä on kalu kovana, niin johan naiset innostuvat. Luulet vain, että kiinnostuneita naisia ei muka olisi. Tuollaisille miehille on AINA JA IKUISESTI kiinnostusta naisten keskuudessa. Se vain on karu fakta.- kummitus
Voitko oikeasti lakata jankkaamasta tätä samaa shittiä joka ketjussa. Sinä itse et ymmärrä, että useimmat ihmiset tajuavat kyllä kristallin kirkkaasti, ettei oma viehätysvoima vedä vertoja filmitähdille. Useimmille meistä riittää kuitenkin yksi peruskivannäköinen, mukava ja seksikäs kumppani, jolta saa ihailua, rakkautta ja seksiä. Jos sinulla on joku pakkomielle sadoista mallikaunottarista niin se on sinun ongelmasi, ja se etteivät muut jaa sinun näkökulmaasi ei johdu siitä ettei kukaan muu ymmärrä elämän tosiasioita, vaan nimenomaan siitä että lähes kaikki muut ymmärtävät nämä asiat itsestäänselvyytenä ja haluavat siitä huolimatta tehdä omasta elämästään parasta mahdollista.
- PohPuhPih
kummitus kirjoitti:
Voitko oikeasti lakata jankkaamasta tätä samaa shittiä joka ketjussa. Sinä itse et ymmärrä, että useimmat ihmiset tajuavat kyllä kristallin kirkkaasti, ettei oma viehätysvoima vedä vertoja filmitähdille. Useimmille meistä riittää kuitenkin yksi peruskivannäköinen, mukava ja seksikäs kumppani, jolta saa ihailua, rakkautta ja seksiä. Jos sinulla on joku pakkomielle sadoista mallikaunottarista niin se on sinun ongelmasi, ja se etteivät muut jaa sinun näkökulmaasi ei johdu siitä ettei kukaan muu ymmärrä elämän tosiasioita, vaan nimenomaan siitä että lähes kaikki muut ymmärtävät nämä asiat itsestäänselvyytenä ja haluavat siitä huolimatta tehdä omasta elämästään parasta mahdollista.
Aamen.
- äätämiä
Kyllä yrittävät. Minua yritti kerran eräs ei-niin-laiha nainen. Jouduin keksimään tekosyyn päästä tilanteesta pois. Harmitti hänen puolesta.
- ätmi-sinkku
Ei ole naiset koskaan yrittäneet minua eivätkä yritä.
- moi.
On liian noloa yrittää miestä jos saakin pakit niin naisen itsetunto romahtaa.
- Typy Tipunen
Onhan se tietty tympeää jos tulee pakit, mutta ei se ole syy miksi en tee enää alotteita. Ehkä sitten tosiaan teen alotteita vain tasoani korkeammille tyypeille, koska siitä alotteiden teosta ei ole hyötyä. Saattavat jonkin aikaa viestitellä tai soitella (aloite imartelee?) mutta tapaamisista ei tule mitään milloin mihinkäkin tekosyyhyn vedoten. Mikään aloite ei ole koskaan johtanut mihinkään, siksi huomasin että parempi vain oikeastaan sitten odotella kuin hakata päätään seinään.
- Hiihtäjä.
Et ole tarpeeksi hyvännäköinen mies. Pitää olla pituutta ja rahaa, hieno auto ja työpaikka. Jos eio le niin ei ole mitään jakoa saada.
- Ongelman ydin
Jos pelkästään isokaluiset, komeat ja rikkaat miehet saavat naisia niin miten on mahdollista että sadat tuhannet rumat ja ihan tavalliset miehet Suomessakin ovat parisuhteessa? Kysymys ei ole siitä etteikö näille naisettomille miehille olisi naisia tarjolla, vaan siitä ettei nämä tarjolla olevat naiset heille kelpaa vaan he tavoittelevat itseään tasokkaampia jotka taas eivät näistä tavallisista miehistä kiinnostu.
- ----
He ovat joutuneet itse tekemään aloitteen.
- Niinpä niin
Kommentin miinuksista päätellen on se osunut arkaan paikkaan.
- taso 1
No en minä mitään läskikasaa halua joka vaan makaa sohvalla. ja syö. Ihan tavallinen nainen joka harrastaa myös liikuntaa kelpaa.
- Missä mättää
Ketkä, ai naiset vai? No mikä siinä on niin huonoa? Sama kai se kumpiko on mennyt iskemään mutta tuuri on käynyt. Pohdin muuten ihan samaa kuin nimimerkki Ongelman ydin. Mistä johtuu että toiset hyvinkin vaatimattomilla ominaisuuksilla varustetut löytävät seuraa? Ja kuitenkin tällä palstalla on ihan tavallisia miehiä jotka valittavat etteivät saa naista. Onkohan kyse tosiaankin nirsoudesta?
- stop working!
Lopeta työnteko. Et tarvitse pääsylippuja baariin.
- Joku vaan
"Jos pelkästään isokaluiset, komeat ja rikkaat miehet saavat naisia niin miten on mahdollista että sadat tuhannet rumat ja ihan tavalliset miehet Suomessakin ovat parisuhteessa?"
En minä ole missään väittänytkään, että PELKÄSTÄÄN komeat, harteikkaat, lihaksikkaat, pitkät, isokaluiset, karismaattiset, sosiaaliset, jne. miehet saisivat naisia, en ole niin väittänytkään. Totta kai muunkinlaiset miehet saavat naisia.
Mutta nyt olikin pointtina se, että minkälainen mies viehättää KAIKISTA ENITEN naisia, siis minkälainen mies on se KAIKISTA HALUTUIN naisten keskuudessa. Jos nainen saisi TÄYSIN VAPAASTI VALITA miesseuransa, niin hän ottaisi juuri tuollaisen miehen, eikä mitään tavallista miestä.
Vaikka minä esim. saisin jonkun naisen, niin se ei kerro yhtään mitään yhtään mistään. Sain naisen, mutta mitä vitun väliä, kun kerran ne KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMMÄT miehet viehättävät naisia KAIKISTA ENITEN? Totta kai muunkinlaiset miehet saavat, koska eivät ne kaikista viehättävimmät miehet niitä kaikkia maailman naisia ehdi hoidella. Tämän takia ne tavismiehetkin saavat joskus. Mutta jos nainen saisi TÄYSIN, SIIS TÄYSIN VAPAASTI VALITA itselleen sen miesseuransa, niin se kohdistuisi täysin niihin kuvailemiini miehiin.
"No jos keskustelun aloittaja ei olekaan se huippukomea ja isokaluinen julkkis, jota kaikki naiset lähestyvät, niin eikö silloin ole ihan loogista, että paras neuvo, jonka tässä tapauksessa voin antaa, on se, että mies itse järjestelmällisesti ja määrätietoisesti menee ja lähestyy niitä naisia. Mitä kohtaa näin simppelistä tekstistäni et halua ymmärtää?"
Koska mitä vitun järkeä on alistua miehenä tuollaiseen? Koska et ole naisille se heidän haluamansa mies ja he ainoastaan TYYTYVÄT sinuun, niin miksi sinä haluaisit miehenä alistua sellaiseen? Jos kerran ne naiset lähestyvät vain KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä ja viehättyvät tuollaisista miehistä kaikista eniten, niin miksi haluaisit alistua siihen, että se nainen PAREMMAN PUUTTESSA VAIN TYYTYY sinuun?
Miksi haluaisit mennä sänkyyn naisen kanssa, joka haluaisi sitä seksiä ihan muunlaisen miehen kanssa? Miksi haluat mennä sänkyyn naisen kanssa, joka ei kiihoitu eikä viehäty sinusta seksuaalisella tasolla niin paljon kuin niistä KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMMISTÄ miehistä? Miksi haluat olla vain pelkkä aisankannattaja?
Miksi haluat tehdä aloitteen jollekin naiselle, joka haluaisi aloitteen paljon mieluummin joltakin ERITTÄIN SEKSIKKÄÄLTÄ mieheltä? Miksi haluat alistua siihen? Miksi haluat alistua siihen, että se nainen ei arvosta, kunnioita ja halua sinua seksuaalisesti yhtä paljon kuin niitä KAIKISTA HALUTTAVIMPIA miehiä?
Miksi haluat siis alistua tuollaiseen pelleilyyn ja miksi haluat olla aisankannattaja? Ymmärrätkö, että niiden naisten mielenkiinto ei kohdistu lainkaan sinuun, vaan ihan muihin miehiin? Miksi haluat olla mukana tuollaisessa touhussa, tekemässä itseäsi pelleksi? Miksi haluat väen vängällä mennä mukaan touhuun, jossa et voi kuin pelkästään hävitä?- Joku vaan
"Kysymys ei ole siitä etteikö näille naisettomille miehille olisi naisia tarjolla, vaan siitä ettei nämä tarjolla olevat naiset heille kelpaa vaan he tavoittelevat itseään tasokkaampia jotka taas eivät näistä tavallisista miehistä kiinnostu."
Tuota, minun SEKSUAALINEN kiinnostukseni kohdistuu tietynlaisiin naisiin. Minkä helvetin takia minä haluaisin tavoitella naisia, jotka eivät minua kiinnosta? Miksi en haluaisi tavoitella juurikin niitä kauniita ja seksikkäitä naisia, joita ne KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMMÄT MIEHET saavat?
Kysehän on vain siitä, että minkälaiset naiset kiinnostavat. Sen takia tässä pitäisikin olla juuri MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä, jotta voisit valita ne parhaat naiset päältä. Juuri sen takia tässä pitäisikin olla tuollainen mies, jotta olisi myöskin mahdollista saada niitä naisia, joita OIKEASTI HALUAA.
Juuri tätä olen koko ajan tarkoittanut, juuri tämä on se ongelma. Ihmiset haluavat jotain ihan muuta kuin saavat, ihmiset vain TYYTYVÄT siihen, mitä saavat, vaikkei se kiinnostaisikaan. Omaan tasoisiin naisiin on pakko tyytyä, mutta eikö sitten tätä kautta ole ilmiselvää, että pitäisi olla MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä, mikäli meinaa saada myöskin SATAMÄÄRIN NIITÄ KAUNIITA NAISIAKIN???????????????
Tuohan on täysin päivänselvää. Jos haluan niitä naisia, mitä haluan, niin silloin minun pitäisi myöskin miehenä olla tuollainen mies, kuin olen kuvaillut. Mutta eihän missään aloitteiden tekemisessä, seurustelussa, avioliitoissa eikä missään seksissä ole vittujakaan mitään mieltä ja järkeä, kun naisetkin vain TYYTYVÄT johonkin ja KELPUUTTAVAT PAREMMAN PUUTTEESSA niitä miehiä. En minä näe missään aisankannattamisessa mitään järkeä, en minä näe tuollaisessa alistumisessa vitunkaan mitään järkeä tai mieltä.
"Mistä sen erottaa, että mies on hyvä sängyssä ja isokaluinen? Käytkö vain sellaisissa paikoissa, joissa ollaan ilman vaatteita vai?"
Kyllähän se naisille selviää siinä seksin aikanakin, tämähän on täysin päivänselvä asia.
Ja tosiaan, naiset kyllä levittävät tehokkaasti sanaa, kyllä he kertovat muillekin, että mies on isolla varustettu ja jumalainen sängyssä. Ventovieraiden seurassa tämä ei tule niin selkeästi esille, mutta silloin se miehen ulkonäkö, olemus, sosiaalisuus, karismaattisuus, kaikkinainen seksikkyys, jne. viehättävät naisia, josta sitten seuraa seksiä ja siinä touhussa selviää miehen kalun koko ja sänkytaidot.
Ja jos miehellä on ollut paljon halukkaita naisia ja hekin haluavat aina vain uusintaa miehen kanssa, niin totta vitussa ne juorut ja naisten jutut lähtevät kiireen vilkkaa liikkeelle. Siitä sitten muutkin naiset innostuvat vielä aiempaa enemmän, kun KAIKEN MUUN HYVÄN LISÄKSI myös miehen kalun koko ja sänkytaidot ovat selvillä. Silloinhan sille miehelle riittää niitä kiinnostuneita naisia aina vain enemmän ja enemmän.
En ymmärrä, miten tästäkin piti taas saada näin vaikeaa. Piti luultavasti oikein hakemalla hakea joku tällainen juttu. - Joku vaan
Joku vaan kirjoitti:
"Kysymys ei ole siitä etteikö näille naisettomille miehille olisi naisia tarjolla, vaan siitä ettei nämä tarjolla olevat naiset heille kelpaa vaan he tavoittelevat itseään tasokkaampia jotka taas eivät näistä tavallisista miehistä kiinnostu."
Tuota, minun SEKSUAALINEN kiinnostukseni kohdistuu tietynlaisiin naisiin. Minkä helvetin takia minä haluaisin tavoitella naisia, jotka eivät minua kiinnosta? Miksi en haluaisi tavoitella juurikin niitä kauniita ja seksikkäitä naisia, joita ne KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMMÄT MIEHET saavat?
Kysehän on vain siitä, että minkälaiset naiset kiinnostavat. Sen takia tässä pitäisikin olla juuri MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä, jotta voisit valita ne parhaat naiset päältä. Juuri sen takia tässä pitäisikin olla tuollainen mies, jotta olisi myöskin mahdollista saada niitä naisia, joita OIKEASTI HALUAA.
Juuri tätä olen koko ajan tarkoittanut, juuri tämä on se ongelma. Ihmiset haluavat jotain ihan muuta kuin saavat, ihmiset vain TYYTYVÄT siihen, mitä saavat, vaikkei se kiinnostaisikaan. Omaan tasoisiin naisiin on pakko tyytyä, mutta eikö sitten tätä kautta ole ilmiselvää, että pitäisi olla MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä, mikäli meinaa saada myöskin SATAMÄÄRIN NIITÄ KAUNIITA NAISIAKIN???????????????
Tuohan on täysin päivänselvää. Jos haluan niitä naisia, mitä haluan, niin silloin minun pitäisi myöskin miehenä olla tuollainen mies, kuin olen kuvaillut. Mutta eihän missään aloitteiden tekemisessä, seurustelussa, avioliitoissa eikä missään seksissä ole vittujakaan mitään mieltä ja järkeä, kun naisetkin vain TYYTYVÄT johonkin ja KELPUUTTAVAT PAREMMAN PUUTTEESSA niitä miehiä. En minä näe missään aisankannattamisessa mitään järkeä, en minä näe tuollaisessa alistumisessa vitunkaan mitään järkeä tai mieltä.
"Mistä sen erottaa, että mies on hyvä sängyssä ja isokaluinen? Käytkö vain sellaisissa paikoissa, joissa ollaan ilman vaatteita vai?"
Kyllähän se naisille selviää siinä seksin aikanakin, tämähän on täysin päivänselvä asia.
Ja tosiaan, naiset kyllä levittävät tehokkaasti sanaa, kyllä he kertovat muillekin, että mies on isolla varustettu ja jumalainen sängyssä. Ventovieraiden seurassa tämä ei tule niin selkeästi esille, mutta silloin se miehen ulkonäkö, olemus, sosiaalisuus, karismaattisuus, kaikkinainen seksikkyys, jne. viehättävät naisia, josta sitten seuraa seksiä ja siinä touhussa selviää miehen kalun koko ja sänkytaidot.
Ja jos miehellä on ollut paljon halukkaita naisia ja hekin haluavat aina vain uusintaa miehen kanssa, niin totta vitussa ne juorut ja naisten jutut lähtevät kiireen vilkkaa liikkeelle. Siitä sitten muutkin naiset innostuvat vielä aiempaa enemmän, kun KAIKEN MUUN HYVÄN LISÄKSI myös miehen kalun koko ja sänkytaidot ovat selvillä. Silloinhan sille miehelle riittää niitä kiinnostuneita naisia aina vain enemmän ja enemmän.
En ymmärrä, miten tästäkin piti taas saada näin vaikeaa. Piti luultavasti oikein hakemalla hakea joku tällainen juttu.Ja totta kai ne lukuisat ja taas lukuisat naiset, jotka kyseisen miehen kanssa päätyvät sänkyyn asti, niin haluavat aina uusintakertoja. Sitten kun jutut liikkuvat koko ajan, niin yhä uusia ja uusia kiinnostuneita naisia ilmaantuu jatkuvasti. Ventivieraat naiset taas kiinnostuvat miehen ulkonäöstä, olemuksesta, karismasta, sosiaalisuudesta, jne, päätyvät sänkyyn ja siellä sitten selviää kaikki muukin.
Eihän tässä ollut mitään ihmeellistä.
Teen itse aloiteen jos miehestä näkee, että osaa myös tehdä aloitteen (on avoin, sosiaalinen, keskustelee ihmisten kans jne.). Ei miehen tarvi olla tosi hyvännäköinen. Kun mies tekee aloitteen tietää, että siitä on johonkin. Jos mies istuu yksin hiljaa baarin nurkassa, mistä saat hänen kanssa jutunjuurta. Onko aloitekyvyttömällä miehellä mitään annettavaa? Ihmiset, jotka osaavat ilmaista itseään ja tehdä vähän itseään tykö ovat sosiaalisesti menestyviä, kiinnostavia ja usein myös hyviä kumppaneita. Ihmisten kanssa oleminen ja "menestyminen" vaatii sosiaalisia taitoja, joita kaikilla ei ole. Ne "tavalliset" ihmiset, joita monet meistä ovat, omaavat sosiaalisia taitoja, ovat sinut itsensä kanssa ja/tai osanneet avata suunsa oikeanlaisessa seurassa.
- erkki.
Naiset vaan puhuu mutta ei mitään tekoja koskaan.
- Joku vaan
"Silti on paljon ihmisiä, joille riittää kumppaniksi ihan tavallisen näköinen, koska ulkonäkö ei ole ensisijainen kriteeri."
Kyllä joo, jos mietitään jotain parisuhteita. Monelle RIITTÄÄ joku tavallinen mies, koska ei parempaakaan saa ja TYYTYY siihen, mitä saa. Kyllä siis parisuhteeseen voi päästä jonkun kanssa.
Mutta jos haluaa päästä LUKEMATTOMIEN KIINNOSTAVIEN naisten kanssa sänkyyn, luoda LUKEMATTOMIA seksisuhteita, saada LUKEMATTOMIA yhden illan juttuja, olla mies, joka viehättää YLIVOIMAISESTI SUURINTA OSAA naisista, jne. niin tuohon vain vaaditaan paljon muutakin kuin pelkkä perusmies.
Ei perusmies voi olla tuollainen, koska hänellä ei yksinkertaisesti vain ole niitä naisia viehättäviä piirteitä millään muotoa niin paljoa. Tämä on niin yksinkertaista kuin voi olla. Ne TODELLISET HARVINAISUUDET miesten joukossa ovat juuri niitä, jotka tuohon pystyvät.
"Ei miehen tarvi olla tosi hyvännäköinen. Kun mies tekee aloitteen tietää, että siitä on johonkin. Jos mies istuu yksin hiljaa baarin nurkassa, mistä saat hänen kanssa jutunjuurta."
Kuten itsekin huomaat tekstistäsi, EI TARVITSE olla hyvännäköinen. Mutta totta vitussa se hyvä ulkonäkö vain nostaa sen miehen seksuaalista vetovoimaa, jos hän on sosiaalinen, karismaattinen, osaa keskustella asioista, jne. Kuten itsekin käytät termiä EI TARVITSE olla hyvännäköinen, niin tuossa jo myönnät, että totta vitussa sen miehen ulkonäkö nostaa sen miehen kiinnostavuutta, vaikkei se mikään ehdoton edellytys olekaan.
Tämäkin on niin yksinkertainen asia kuin vain olla ja voi. Tietyt seikat ja piirteet ovat niitä LÄHTÖKOHTIA, joiden ympärille se kiinnostus rakentuu. Mutta kuten itsekin jo myönnät, niin kaikki muut viehättävät piirteet NIIDEN KAIKKIEN LISÄKSI nostavat sitä miehen seksuaalista vetovoimaa. Jos mies on karismaattinen, sosiaalinen, osaa keskustella asiasta kuin asiasta, jne. niin onhan se jo kaikille täysijärkisille ihmisille itsestäänselvää, että hyvä ulkonäkö NOSTAA SELLAISEN MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Asiassa ei pitäisi siis olla mitään epäselvyyttä, eikä siinä olekaan.
Ja mistä muka repäisit, että aloitteita tekemätön mies olisi muka aloitekyvytön? Tai että ei muka uskaltaisi keskustella asioista, olisi muka tylsä mies? Mistä tällaisen asian repäisit?
Jos mies on
ERITTÄIN komea
Pitkä
Lihaksikas
Harteikas
Isokaluinen
Karismaattinen
Itsevarma
Sosiaalinen, osaa keskustella asiasta kuin asiasta, ottaa naisenkin huomioon
Jumalainen sängyssä
Osaa tehdä aloitteita
Niin mistä revit muka sen, että tuollainen mies olisi muka tylsää seuraa, eikä osaisi tehdä aloitteita? Juurihan tuossa kerroin miehestä, joka pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta, ottaa naisen huomioon, on karismaattinen ja sosiaalinen, osaa tehdä aloitteita, jne.
Keksit vain itse päästäsi tuon, että joku mies kyhjöttäisi yksin ravintolan nurkassa, eikä osaisi jutella eikä osaisi tehdä aloitteita.
Otatko huomioon ikinä sitä, että tuollaisen miehen EI IKINÄ TARVITSE tehdä aloitteita, kun naiset kerran itsekin tulevat JATKUVASTI tekemään niitä aloitteita? Naiset huomaavat, että mies on ERITTÄIN JA POIKKEUKSELLISEN komea, itsevarma, sosiaalinen, osaa keskustella asiasta kuin asiasta, jne. niin totta hevon vitussa tuollaiset miehet ovat PARHAIMPIA MAAILMASSA. Yritä nyt jo pikkuhiljaa tajuta tuo asia!
Keksit vain itse omasta päästäsi, että tuollainen mies muka olisi tylsää seuraa eikä osaisi tehdä aloitteita. Toki tuollaisiakin on, mutta he eivät olekaan MIESTEN EHDOTONTA PARHAIMMISTOA. Siinä se ero on. Sinun kertomasi miehet eivät ole niitä miehiä, JOITA MINÄ TARKOITAN. Keksit vain omasta päästäsi, että tuollaiset miehet olisivat muka joitakin tylsiä. Toki niitäkin varmasti on, MUTTA EN TARKOITA SELLAISIA MIEHIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Joku vaan
"Jos nainen tekee aloitteen ja huomaakin, että mies ei olekaan sitä mitä haluaa, niin miehen juotua enemmän hän alkaa tunkeutua naisen seuraan eikä ymmärrä kieltoa."
Mitä tämä oikein tarkoittaa ja mistä tämän repäisit? Miten niin muka ei ole sitä, mitä nainen haluaa?
1. Nainen näkee, että mies on HARVINAISEN KOMEA, pitkä, harteikas, lihaksikas, seksikäs ulkoisesti, jne. Niin totta vitussa tuo mies on juuri niin komea kuin se nainen näkee.
2. Nainen näkee, että mies on itsevarma, sosiaalinen, osaa keskustella asiasta kuin asiasta, on karismaattinen, huomioi naiset, jne. Niin totta kai se mies on ihan oikeasti sitä, mitä se nainen näkee ja mitä kaikki muutkin näkevät.
3. Kaiken hyvän päälle nainen on kuullut useilta naisilta, että miehellä on iso kalu ja hänellä on JUMALAISET SÄNKYTAIDOT. Naiset ovat vielä itsekin huomattavan seksikkäitä, joten mies on aina kelvannut YT-tason naisille.
Niin miten tuossa mies voi olla jotain muuta kuin mitä nainen haluaa? Totta vitussa tuollaiset miehet ovat KAIKISTA HALUTUIMPIA naisten keskuudessa, totta kai se nainen näkee, tietää ja kuulee, minkälainen se mies on. Totta kai tuollaisille miehille naiset tekevät SUURELLA JOUKOLLA aloitteita.
Eli miten niin tuollainen mies ei ole sitä, mitä se nainen haluaa? En oikein ymmärrä tätä sinun pointtia.
"Ihan yhtälailla miehet haluavat vain niitä kauneimpia kuin mitä naiset haluaa komeimpia miehiä."
Eikö silloin siis kannattaisi pysytellä aivan kokonaan erossa niistä naisista? Jos ei kerran saa haluamiaan naisia, niin minkä helvetin takia sitten edes tekee mitään aloitteita? Miksi joku haluaa olla aisankannattaja?
- kseniaa+
Puhutaanko tässä nyt seksiseuran saamisesta vai seurustelukumppanin löytämisestä? Onko ihan mahdotonta ajatella, että ihmiset valitsevat kumppaniaan myös muilla kriteereillä kuin ulkonäön pohjalta? Varsinkin nuorten ihmisten keskuudessa ulkonäöllä voi olla suurempi merkitys, niin silti esim. teinienkään keskuudessa pelkkä ulkonäkö ei ratkaise.
Minä olen tavallisen näköinen nainen, enkä ole kOSKAAN tehnyt aloitetta komealle miehelle. Kyse ei ole mistään periaatteesta tms, vaan minä arvioin sitä, mikä sopisi minulle parhaiten ja olisi minulle kaikin puolin hyvä vaihtoehto esim. iloinen, huumorintajuinen, kiltti, pilkettä silmäkulmassa tai jotakin sellaista ulkonäkössä, joka vetoaa minuun. Mies voi olla esim. hieman ylipainoinen nallekarhumainen ja turvallisen tuntuinen suomalainen jässikkä.- Ei mikään ridge
Kyllä ulkonäkö on se millä ainakin naiset valitsee miehen, minulle ulkonäkö ei merkitse paljoakaan,koska parisuhteen koossa pysyminen on luonteesta kiinni eikä ulkonäöstä, näin ainakin mulla.
- Joku vaan
"Puhutaanko tässä nyt seksiseuran saamisesta vai seurustelukumppanin löytämisestä? Onko ihan mahdotonta ajatella, että ihmiset valitsevat kumppaniaan myös muilla kriteereillä kuin ulkonäön pohjalta? Varsinkin nuorten ihmisten keskuudessa ulkonäöllä voi olla suurempi merkitys, niin silti esim. teinienkään keskuudessa pelkkä ulkonäkö ei ratkaise."
Niin, mutta kun tässä ei ole koskaan ollutkaan kyse siitä, että ratkaiseeko ulkonäkö vai ei. Olen sitä tässä monta, monta, monta, monta, MONTA KERTAA peräänkuuluttanut, että se ulkonäkö ei ole se KAIKISTA TÄRKEIN kriteeri. Joten jos olen näin jo monta kertaa kirjoittanut, niin miksi yhä jaksat vängätä vastaan, että olisin muka niin väittänyt?
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
EN OLE VÄITTÄNYT!!!!!!
Juuri tämän takia pitää koko ajan vain jankata samoja asioita, kun tullaan jatkuvasti väittämään JOTAIN MUUTA, KUIN MITÄ OLEN KIRJOITTANUT. Jatkuvasti vain ymmärretään tekstini väärin, vaikka ihan selvällä suomen kielellä kirjoitan ja tarkoitan, etten TARKOITA MITÄÄN TUOLLAISTA!!!!!! Älkää sitten ihmetelkö, että miksi jankkaan samoista asioista. Juuri tehän koko ajan väitette minun kirjoittavan IHAN JOTAIN MUUTA, KUIN MITÄ TARKOITAN.
Kuten itsekin varmasti varsin hyvin olet lukenut teksteistäni, että se ulkonäkö NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!! Se ei ole se pääasia, kuten varmasti olet lukenut monista teksteistäni, olet sen varmasti lukenut, joten miksi väität vastaan?
ULKONÄKÖ NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!!!
Pakko nyt sitten jankata, kun se muuten mene millään lailla perille. Jos ne sisäiset seikat merkkaavat parisuhteessa ENEMMÄN, niin totta hevon saatanan vitussa ne ulkoiset seikat LISÄÄVÄT MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA!!!!!! Niinhän se menee ja sinäkin kyllä ymmärrät varsin hyvin, mitä tarkoitan.
Vaikka se luonne, persoona, yhteinen maailmankuva, sen kumppanin huomioiminen ovat sen parisuhteen onnistumisen kannalta TÄRKEIMMÄT PIIRTEET, niin kyllä se ulkonäkö vain LISÄÄ SEN MIEHEN KIINNOSTAVUUTTA, SEKSIKKYYTTÄ, PUOLEENSAVETÄVYYTTÄ, KIIHOITTAVUUTTA, MIELENKIINTOISUUTTA, jne. Itsekin varsin hyvin tajuat tämän, joten ÄLÄ TULE VÄITTÄMÄÄN MINUN KIRJOITTANEEN YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA. Älä siis viitsi väittää minun kirjoittaneen tai väittäneen YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA KUIN OLEN KIRJOITTANUT!!!!!!!- Joku vaan
Se on ihan vitun se ja sama, aivan vitun se ja sama, mitkä seikat ovat tärkeimpiä, kun joka tapauksessa ne ulkoiset seikat ja piirteet vain LISÄÄVÄT SEN MIEHEN SEKSIKKYYTTÄ. Aivan sama, vaikka ne sisäiset piirteet olisivat tärkeimpiä, niin totta vitussa se ulkoinen komeus VAIN JA AINOASTAAN LISÄÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Sille et voi sinä, enkä minä yhtään mitään, niin se vain menee. Jos ne sisäiset piirteet ovat kunnossa, niin ulkoinen seksikkyys LISÄÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Tämän tajuat itsekin.
Ulkoinen komeus on aina OSA MIEHEN SEKSIKKYYTTÄ, VETOVOIMAA, VIEHÄTTÄVYYTTÄ, jne. Aivan sama, kuinka sisäisesti komea mies on, kuinka karismaattinen, kuinka sosiaalinen, kuinka fiksu, kuinka naisia huomioiva, ulkonäkö nostaa AINA JA IKUISESTI MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Ulkoinen komeus, ulkoinen viehättävyys, jne. ovat AINA OSA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, aivan vitun se ja sama, kuinka paljon mies on sitä sisäisesti.
Totta vitussa naiset haluavat miehen olevan myöskin ULKOISESTI KOMEA, jos vain se sisäinen komeus on kunnossa. Jos sisäinen komeus on kunnossa, niin se ulkoinen komeus VAIN LISÄÄ JA LISÄÄ ENTISESTÄÄN SEN MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Niin se vain menee, ulkoinen komeus on omanlainen osa ihmisen seksikkyyttä ja on aivan vitun se ja sama, mitä juuri sinä väität. Et voi kumota näitä asioita, joten silloin ei kannata väittää vittujakaan vastaan yhtään mitään.
Ja totta kai sama pätee myöskin seksisuhteisiin ja yhden illan juttuihin.
MITÄ SEKSIKKÄÄMPI MIES, SITÄ HALUTTAVAMPI!!!!!!! Niin se vain menee. Totta vitussa miehen komeus kiihoittaa naista, sehän on niin selvä asia, ettei siitä edes kannattaisi kirjoittaa. Pelkkiä itsestäänselvyyksiä, ainoa seikka vain, että haluaako sitä myöntää itselleen.
Kasvojen komeus
Harteikkuus
Pituus
Lihaksikkuus
Iso kalu
Karismaattisuus
Sosiaalisuus
Jumalaiset sänkytaidot
Naisen huomioon ottaminen
Fiksuus
Tyylikkyys
Kaikki nuo ovat niin päivänselviä piirteitä ja ne KAIKKI NOSTAVAT MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Joukossa on sekä ulkoisia että sisäisiä, KAIKKI VIEHÄTTÄVÄT OMALLA TAVALLAAN. Sitä et voi sinä enkä minä, eikä kukaan muukaan muuttaa vittujakaan miksikään muuksi. Niin se menee ja nämä ovat PÄIVÄNSELVIÄ ASIOITA. Jos joku ei näitä halua uskoa, niin antaa sitten kusettaa itseään. Pääasia, että ainakin itse ymmärtää asian oikean laidan.
Totta vitussa se miehen luonne ja persoona ovat ne oleellisimmat asiat, mutta kun asia vain menee niin, että KAIKEN TUON LISÄKSI se ulkoinen komeus VAIN JA AINOASTAAN LISÄÄ SEN MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Ei sillä ole minulle vittujakaan väliä, mikä on tärkeintä, vaan ainoastaan sillä, että mitkä piirteet LISÄÄVÄT MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Ainoastaan sillä on merkitystä.
Kyllähän sen nyt tyhmempikin ihminen jo tajuaa ja huomaa, että jos mies pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta, on itsevarma, ottaa naisen huomioon, on karismaattinen ja sosiaalinen, jne, siis sisäisesti komea, niin totta vitussa tuollaisella miehellä se ulkoinen komeus VAIN LISÄÄ AIVAN VITUSTI SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Naiset kiinnostuvat VIELÄKIN ENEMMÄN tuosta miehestä, koska hän on KAIKEN LISÄKSI vielä komea ja hyvännäköinen. Tämä on niin selkeä, niin PÄIVÄNSELVÄ ITSESTÄÄNSELVYYS, että en ymmärrä, miten joku voi olla niin sokea, ettei edes tällaista asiaa viitsi myöntää.
Kyse on luultavasti vain siitä, ettei edes jostain syystä haluta myöntää näitä asioita. Pelätään, että ollaan joitakin pinnallisia. Niin kuin tässäkin. Vaikka kuinka kerron, että ne sisäiset piirteet ovat PALJON TÄRKEÄMPIÄ kuin ne ulkoiset, niin silti saan pelkän pinnallisen miehen maineen. Että muka väittäisin niiden ulkoisten olevan tärkeämpiä. Mutta heti kun vain mainitseekin, että ulkonäkö NOSTAA IHMISEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, niin johan sitä ollaan ihmisten keskuudessa pinnallisia. Ja vitut, itse kun kuitenkin tietää, mistä tässä asiassa on kyse, niin niiden vastaanväittäjien mielipiteillä ja harhaluuloilla ei ole vittujakaan väliä.
Kun kerran itsekin tietää, että ulkoinen komeus NOSTAA MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA, niin silloin se on niin. Ihan sama, mitä muut väittävät. Kun itsekin kuitenkin aina näkee, millainen vaikutus sillä ulkonäöllä on, niin muiden mielipiteet ovat silloin täysin merkityksettömiä. Ainoastaan totuus merkitsee, AINOASTAAN TOTUUS ON SE, MIKÄ MERKITSEE!!!!!!!
- mies.
Oli ikä mikä tahansa niin naiselle se ulkonäkö on eka kriteeri ja raha tulee toisena.
- Joku vaan
"Naisten yleinen asennoituminen on, että miehen kuuluu tehdä aloite (ikäväkyllä)."
Miten sitten selität sen, että ne MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMMÄT miehet saavat niitä naisten aloitteita JATKUVASTI? Miten selität sen, että esim. tuhat naista tekee aloitteen jollekin POIKKEUKSELLISEN haluttavalle miehelle?
Esim. Laasasen blogissa oli kerran teksti, jossa eräs NBA-koripalloilija sai naisilta JATKUVIA JA TAAS KERRAN JATKUVIA yhteydenottoja. Varatut, naimissa olevat, sinkkunaiset, kauniit naiset, rumat naiset, jne. tekivät niitä aloitteita jatkuvalla syötöllä. Aivan sama, minne se koripalloilija meni, niin hän sai aloitteita.
Tämä siis tyrmää aivan ja suoraan sinun näkemyksesi. Miksi nuo naiset sitten eivät muka ajatelleet tuolla tavalla kuin kerroit? Jos kerran naiset muka ajattelevat, että miehen pitää tehdä aloite, niin minkä vitun takia naiset JATKUVASTI, aivan sama, minne se mies menee, roikkuvat siinä iholla kiinni? Miksi tuo mies sai KYMMENIÄ SEKSIEHDOTUKSIA PÄIVÄSSÄ naisilta, vaikka naisten muka pitäis ajatella, että mies tekee aloitteen??????????
Eihän tuossa sinun jutussasi ole mitään järkeä. Eihän niiden naisten pitäisi mitään aloitteita tuolle miehelle tehdä, kun he kerran odottaisivat, että sen miehen muka pitäisi tehdä?
Olisiko nyt ihan vain niin, että eivät ne naiset tee aloitteita TAVALLISILLE MIEHILLE, koska heissä ei ole mitään tavoittelemisen arvoista? Miksi ammattiurheilijat, HUIPPUKOMEAT MIESMALLIT, jne. eivät valita, etteivät naiset tee aloitteita? Miksi heille sitten tehdää? Eihän tuossa sinun jutussasi ole sitten niin mitään järkeä?
"Ne eivät uskalla."
Miten niin "eivät uskalla"? Miksi ihmeessä sitten MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIEN miesten ympärillä pyörii jatkuvasti naisia? Miksi heille sitten naiset uskaltavat tehdä? Miksi tuollaiset miehet sitten saavat JATKUVASTI SEKSIEHDOTUKSIA naisilta, miksi naiset sitten uskaltavat heille tehdä aloitteita?
Paska vitut kyse ole mistään uskaltamisesta tai siitä, että naiset odottavat miesten tekevän aloitteita. Se vain on maailman tökeröin tekosyy sille, ettei itse saa niitä aloitteita. Koska ne naisten aloitteet kohdistuvat VAIN NIIHIN KAIKISTA HALUTTAVIMPIIN miehiin, niin tavalliset miehet jäävät ilman. Niin se vain menee. Kun itse ei saada niitä aloitteita, niin sitten käytetään niitä tekosyitä.
Nainen ei muka uskalla tai odottaa miehen tekevän aloitteen, uskomatonta paskaa ja itsensä kusettamista. Kun kuitenkin pieni osa miehistä saa TUHANSIA ALOITTEITA naisilta, niin tähän on aivan turhaa vedota. Itsensä kusettamista.
"Yleisesti ottaen pariutuminen tässä meidänkin maassa olisi monta kertaa helpompaa, jos naiset alkaisivat tekemään yhtälailla aloitteita kuin miehet. Miehet on paljon helpommin vietävissä kuin naiset."
Minkä ihmeen takia????????????????????
Minkä ihmeen takia naisten pitäisi tehdä aloitteita miehille, jotka heitä eivät kiinnosta? Miksi ihmeessä naisten pitäisi tehdä aloite jollekin miehelle, joka ei heitä seksuaalisesti sytytä? En ymmärrä yhtään.
En todellakaan haluaisi tuon menevän noin, en missään nimessä. Koska eihän tuossa ole mitään järkeä. Totta kai naiset panostavat niihin kiinnostavimpiin ja seksikkäimpiin miehiin, totta vitussahan se on itsestäänselvyys. Ei siinä Pertti Perusjanarissa ole yhtään mitään tavoittelemisen arvoista, joten minkä ihmeen takia naisten pitäisi tehdä aloitteita tällaisille miehille?
Ja kuten huomaat, niin sinähän ajattelet vain MIESSUKUPUOLTA. Olisi miehille helpompaa, kun he kelpaisivat naisille. Mutta ajatteletko yhtään sitä NAISSUKUPUOLTA? Jos he kerran eivät kiinnostu tietynlaisista miehistä, niin minkä ihmeen takia heidän sitten pitäisi tehdä heille mitään aloitteitakaan?
Eikö sinun päähäsi mahdu se, että totta kai naiset panostavat niihin KAIKISTA SEKSIKKÄIMPIIN JA HALUTUIMPIIN miehiin, koska heillä on kaikenlaista annettavaakin. Mutta kun ne tavalliset miehet ovat vain tavallisia miehiä, eikä heissä täten ole mitään kiinnostavaakaan. Minkä ihmeen takia naisten pitäisi joitakin aloitteita näille miehille tehdä?
Ja edelleen, nuo kaikki turhanpäiväisen väitteet siitä, että naiset eivät muka uskalla tai että odottavat miehen tekevän aloitteen, niin ovat TÄYSIN PASKAPUHETTA. Ne ovat vain tekosyitä sille, että miksi ei ole itse saanut aloitteita. Kuitenkin ne MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMMÄT MIEHET keräävät TUHANSIA JA TAAS KERRAN TUHANSIA naisten aloitteita. Ei käy yksiin tuon sinun väitteesi kanssa.
- sinkkumies.
Kumpikohan tässä teki aloitteen. Veikkaan että nainen meni vankilaan ja otti jalattoman murhaajan miehekseen.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014030318090270_ul.shtml - ei kukaan.
Moniko nainen on teitä miehiä tullut yrittämään viimeisen vuoden aikana.?
- fiksu66
Jumalauta ukot!Itse olen ollut naimisissa 21v ja vieläkin nuoret naiset kyttää ja pitää silmäpeliä kaupoissa ja kaikkialla minne menee vaikka on oma vaimo vieressä!Se on kuulkaa miehet ne käytöstavat millä se nainen kaatuu!!Hyvät tavat,siisti suuvärkki ja siisti yleisolemus.Jos itse viittis yrittää vierasta niin heti onnistuis.Ja hei olen 48v!23-40v naiset yrittää koko ajan.Mutta kun tuo oma kulta on hyvä niin ei hyvää vaihda...olen siis uros puolinen.Naiset,kommentoikaa onko näin että näillä keinoilla pääsee alkuun?
- fiksu66
Voi vittu että on säälittävää!!!Kerää mies itsesi!Ei kukaan nainen kattele ruikuttavaa miestä!!
- hymyä huuleen
fiksu66, kyllä! Kun miehellä on hyvät tavat, siisti suuvärkki ja olemus ja hymy huulessa, niin kyllä kiinnostaa! Ihan tavallinen suomalainen mies on parasta mitä maa päällään kantaa!
- suomi mies
Ei ole viiteen vuoteen kukaan yrittänyt.
- Joku vaan
"Kun miehellä on hyvät tavat, siisti suuvärkki ja olemus ja hymy huulessa, niin kyllä kiinnostaa!"
Totta kai kiinnostaa, eihän kukaan ole tätä kieltänytkään.
Mutta entäpä, jos tuon KAIKEN LISÄKSI miehellä on vielä komea ja pitkä ulkonäkö, iso kalu, fiksuutta, sänkytaitoja, jne? Totta kai nuo piirteet TUOLLAISELLA MIEHELLÄ nostavat sitä kiinnostuksen tasoa, onhan se monta kertaa nähtykin.
Vaikka aina sanotaan, että naiset eivät ulkonäköä niin katso, niin ovathan naiset itse omalla toiminnallaan tämän kumonnut. Sillä jos mies on tuollainen kuin kerrot ja SEN KAIKEN LISÄKSI omaa vielä ulkonäköä ja karismaa, niin johan ovat naiset kimpussa. Niin se vain menee, viehättävätä piirteet viehättävässä miehessä kiinnostavat naisia.
"Ei ole viiteen vuoteen kukaan yrittänyt."
Viiteen vuoteen? Minua ei ole ikinä kukaan yrittänyt missään vaiheessa. Minkäänlaista kiinnostusta ei naisten puolelta ole IKINÄ TULLUT.
"Voi ***** että on säälittävää!!!Kerää mies itsesi!Ei kukaan nainen kattele ruikuttavaa miestä!!"
Ei varmasti katselekaan, mutta eipä se minua haittaa millään tavalla. Ensinäkin, en naisten seurassa IKINÄ KOSKAAN MISSÄÄN MILLOINKAAN MILLÄÄN TAVOIN TODELLAKAAN valita tai ruikuta. Valitan ja ruikutan täällä.
Toinen pointti on se, että vaikka lopettaisinkin ruikuttamisen, niin se ei tekisi minusta SELLAISTA MIESTÄ KUIN HALUAN OLLA!!!!!! Joten on aivan sama, ruikutanko vai en. En minä halua naisia MISSÄÄN MUODOSSA tällaisena miehenä, joten totta vitussa minä ruikutan. Minulla on täysi oikeus ruikuttaa ja valittaa, kun en kerran pysty olemaan SELLAINEN MIES KUIN HALUAN. Jos en pysty olemaan sellainen mies kuin haluan, niin totta hevon vitussa minä ruikutan ja niin paljon kuin minua kiinnostaa. - tyly mies
Känninen nainen tuli kerran baarissa jotain siihen yrittämään mutta annoin pakit. Minua ei kiinnosta paneskella naista joka ei joka ei osaa ede kokonaista lauseita muodostaa. Naiset muutenkin tulee kännissä aina iskemään, selvinpäin ei katsota edes päin.
- absolutisti nykyään
Ei kannata sieltä baarista etsiä.
Itse olin mieleltäni sekaisin ja etsin vain sitä vaarallista miestä.
Kiltit nyhveröt eivät kiinnostaneet.Nautin torjumisesta.
Sitten saatuani tarpeeksi nyrkiä, aloin haaveilla kiltistä miehestä.
Sen löysin, mutten tosiaankaan baarista.
Hän on ihmeellinen ja uskomattoman ihana.
Kyllä se vaan on niin, että baarissa on suurin osa hulluista ja ne ,jotka eivät osaa arvostaa kilttiä, omaavat varmasti aikamoisen mieskuvan.
Mutta kaikkea sitä oppii.
Ennen miehet olivat sikoja, välttämätön paha. Nyt mies on yhtä tärkeä kuin lapseni.
En voisi elää ilman häntä. Niin ja pääni on nykyään terve:) - Joku vaan
"Ei kannata sieltä baarista etsiä."
Itse olen töissä koululla ja käyn baareissa joka viikonloppu. Käyn myös salilla 3 kertaa viikossa, pelaan ja valmennan jalkapalloa, käyn urheilutapahtumissa, urheilukentillä, kirjastoissa, soitan kitaraa, kirjoitan runoja, luen paljon erilaisia oppikirjoja, jne.
Ongelma tässä onkin se, ettei YKSIKÄÄN nainen ole IKINÄ ollut minusta kiinnostunut. Aivan sama, olenko koululla töissä, jossa on n. 50 nuorta naista töissä vai käynkö baareissa. On myöskin aivan sama, käynkö urheilutapahtumissa vai kirjastoissa, aivan yhtä paljon naiset ovat kiinnostuneita naiset ovat, eli ei yhtään.
On aivna vitun se ja sama, onko mies baarissa vai ei, jos hän ei naisia viehätä, niin ei myöskään naisia saa. - kiltti mies.
Kiltillä miehellä ei tee mitään. En mene koskaan enää baariin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708