sitten Puola, Valko-Venäjä yms.
Tämä kaiketikin järjestys.
Ensin Ukraina, seuraavaksi Suomi ja
22
198
Vastaukset
- otas iha rauhassa
Ja ja ja sitte papua ja ja kanada ja tota sitte singapore ja venetzuela ja kuu ja
- kutsu rintamalle
Vitun homo.
- tulen rinnuksillesi
kutsu rintamalle kirjoitti:
Vitun homo.
No sulla ainakin on ja nahkanakkisi latingissa ja likkuvat takana jatsarit jalassa koppalakki päässä ja rähinäremmi kulkee yli paljaan ja vaseliinilla rasvatun ylävartalon.
- Hjellou Soomi!
Nyt otetaan Karjala takaisin kun Putin katselee Krimille.
Ja sitten Inkerinmaa ja varsinkin se Jänissaari!
Saatans. Syvä iskumme on, viha voittamaton!
Mutta oikeesti, hei!
Rauhotutaanpas nyt hiukka, Krimillä on aina ollut omat kriminaalinsa ja ameriikasta tulee lisää vauhtia karuselliin.
Me ollaan nyt Eurooppaliitossa (Jevropa Zojus) joten meitä ei koske toimet joilla rauhoitellaan ongelmapesäkkeitä keisarikunnan laitamilla.
Soromnoo vaan teiteille, kuumakallet!- Heikki Sinsemilla
Miksi ei koskisi? Mistä lähtien EU:lla on ollut armeija? Kun Saksa palaa, sieltä on turha odottaa mitään apua. Joku Espanja ehkä kutakuinkin vielä olemassa ennen kuin lähi-idästä tullaan makselemaan vanhoja täysin ansaittuja kalavelkoja alá Bushien ja Obaman sodat. Sieltä saattaa tulla 1000 tölkkiä säilykkeitä ja jostain vähän odottamattomista lähteistä soketia ja huopia. Jenkeiltä ei mitään ja niin se menee vaikka oltaisiin jo Natossa. Ei nekään sentään Venäjälle uskalla uhitella pikkuvaltioiden takia. Niin ne maailmansodat menee ja tulevat aina menemään.
Ei tässä välttämättä tule sotaa ollenkaan mutta kaikki on mahdollista.
- ihme sotahullu
Rauhotu jo hörhö.
- ................
mulla on köntsät housussa
- TimTT
Päässäs sulla köntsät on! :/
- kutsu rintamalle
Toivottavasti teidät luuserit niitataan ensimmäisenä kalashnikovilla. Kun kymmentuhatpäinen joukko verenhimoisia sotilaita rynnii rajan yli alkaa teidänkin reppanoiden hymy hyytyä. Itsehän odotan sitä hetkeä enemmän kuin mitään muuta, koska silloin alkaa eloonjäämistaistelu ja vihdoinkin tilaisuus parantaa tämän maan miesten geeniperimää, kun heikoin aines muuttuu kukkien ravinnoksi.
- kustu housuunko ?
No sinähän olet jo kuollut silkasta ryssän pelosta jo ennen kuin tuo hyökkäys edes alkaa, joten suotta tuollaisia mietit.
- kuole pois loinen
kustu housuunko ? kirjoitti:
No sinähän olet jo kuollut silkasta ryssän pelosta jo ennen kuin tuo hyökkäys edes alkaa, joten suotta tuollaisia mietit.
Ime paskaa, kommarihomo.
- toveri komukka
kuole pois loinen kirjoitti:
Ime paskaa, kommarihomo.
Otappa nitro ja vedäppä happea ja puristele välillä käsiä nyrkkiin niin ääreisverenkierto vetristyy. Rintamalle jos joudutaan niin sinunlaisesi me ammumme ensimmäisenä ja sitten loikkaamme joukolla ja iloisesti laulellen käpykaartiin.
- Heikki Sinsemilla
toveri komukka kirjoitti:
Otappa nitro ja vedäppä happea ja puristele välillä käsiä nyrkkiin niin ääreisverenkierto vetristyy. Rintamalle jos joudutaan niin sinunlaisesi me ammumme ensimmäisenä ja sitten loikkaamme joukolla ja iloisesti laulellen käpykaartiin.
Antakaa palaa. Itse loikkaan jo silloin kun talouspakotteista ruvetaan puhumaan. Noista joutaisi kyllä päästä.
- TimTT
Ai sä meinaat et ne sut sivari-homon SÄÄSTÄÄ vai?!?
Suthan ne EKAKS perseraiskaa, ennenku tökkii susta pistimillä seulan!
- yhtieistyö.
islamistit ovat se ongelma, joka lännen ja idän pitää yhdessä laittaa aisoihin.
- PetosjytkyKokoomus
Rasismikortti on ilmaisen suomalaisen orjatyövoiman kalastelua.
- abuelkelb
Alquaida on jo Syyriassa, huomenna jo täällä.
- Bryssä Äärioikealla
PetosjytkyKokoomuksen luuserit myyvät maatamme venäläisille, minkä ehtivät, kumartelevat milloin itään, milloin länteen, eivät oikein itsekään tiedä minne, kunhan vain ihmisoikeusrikoksilla hankittua rahaa ja veropakolaiseliitin asekauppoja saisi edistettyä.
EI viisumivapaudelle. Veroparatiisit Suljettava. EI Natolle VAS.- Heikki Sinsemilla
Ei kun rajat kiinni, kyllä mutta sitten koko Suomi veroparatiisiksi ja muutenkin vapaaksi maaksi. Juu ei Natolle ja kunnon demokratiaa ja toimintaa peliin. Duunarit vaan perseet penkkiin vähäisimmästäkin syystä ja näille oikeita vasemmistopuolueita. Itse kallistun sinne veroparatiisiosaston suuntaan vaikka köyhä olenkin. Kumpikin; vas ja oik ovat tuhoon tuomittuja. Koko ajatus ihmisyhteiskunnasta on täysin selvä tapaus, onhan se jo tuhansia kertoja historiassa nähty.
- TimTT
Se lääkitys? :/
- Ex KGB
Ex kommunistit Venäjän johtajat nyrkkeilevät omaa varjoaan vastaan.
Venäjän armeija on taisteluvalmis, mutta kuka ja missä on vihollinen?m - 19jeemer
Voitaisiinko Leningrad taas piirittää?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181