S24 treffit ja tilastot (suosikkilistatut, blokatut, viestit)

Tilastot

Maksanut asiakas näkee tilastoja muista käyttäjistä. Mitä sinä ajattelet, jos
miehellä/naisella on suuri luku
- suosikkilistalla
- blokattujen listalla
- lähettää paljon viestejä
- saa paljon viestejä
Tai vastaavasti mitä ajattele, jos hän ei ole kenenkään suosikkina, ei blokattuna, ei vastaile viesteihin.

27

920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vm86_-

Suosikkilistaus sinänsä ei merkkaa vielä mitään. Minutkin on lisätty useamman naisen suosikkilistaan ja varmaa 10% heiltä olen viestin saanut. Blokkaus kertoo aika paljonkin, varsinkin jos yli 10% naisen kanssa viestitellyistä miehistä on naisen blokannut. Se että lähettää paljon viestejä on aika neutraali. Se että saa paljon viestejä on negatiivinen asia. En edes jaksa lähettää sellaisille naisille viestejä jotka saavat yli 40 mieheltä kuussa viestejä. Tiedän että tuosta määrästä 10miestä on vongannut vain seksiä ja lopuista 20 miehestä vain 10 miestä osuu hakukriteereihin jollakin tasolla. Tiedän olevani keskimääräistä komeampi ja profiiliteksti on hyvä, joten noin 50% tälläisistä naisista vastaa. n. 20% kanssa näistä pääsee treffeille. Tosin jos ihan randomista lähettelee niin treffiki on varmaan jotakin alle 5% luokkaa jos vaan niit kauniimpia pommittelee. Sittenhän suheluku kasvaa radikaalisti jos lähettelee niille jotka ovat vähän saaneet viestejä.

• deittailijatar

Tilastoista ajattelen seuraavaa: Mies jonka profiili on ollut pitkään ja viestittelee usean (yli 50) naisen kanssa on aika no go, vaikka profiili olisikin kiinnostava. Jossain mättää, kun vieläkin ollaan hakemassa sitä elämän naista vuosien jälkeen ja ihan järjettömällä volyymillä. Suhtaudun tällaisen miehen yhteydenottoon aika varauksella enkä itse tekisi edes aloitetta.

Uudehko profiili ja isot viestimäärät on ihan ymmärrettäviä varsinkin jos on huudellut megafoniin.

• AP kysyjä

Mä olen nainen ja hiljattain ottanut maksullisen profiilin käyttöön.
      Pidän positiivisena asiana, jos mies on monien naisten suosikkilistalla ja hänellä on kiva profiiliteksti. Jos on yhdenkin suosikkilistalla, niin silloinkin se on positiivista.
      Jos ei ole suosikkilistalla, niin silloin se on neutraalia.

Jos mies on blokattu yli 10 kertaa, niin tämä asia suoraan korreloi profiilin ja ensiviestin kanssa. Todennäköisesti blokattu tehtailee samoja viestejä naiselle kun naiselle.

Viestien määrästä ajattelen, että ihan ok, että viestittelyä on. Profiitekstin ja ensiviestin perusteella jo voi arvata paljonko mies laittelee Copy-paste viestejä. Ne joilla on hyvä profiili ja hyvä ensiviesti kirjoittelevat muutamien naisten kanssa.
      Itse en katso hyvällä, jos mies lähettelee valtavasti viestejä. Minusta viestejä pitää lähettää vain niilli naisille, joista on kiinnostunut. Pitää tietää mitä etsii ja panostaa näihin naisiin.

• mies ojgn

Paitsi ettei se suosikkilistaus tarkoita yhtään mitään. Itsekin olen kymmenen naisen suosikkilistalla ja yhdenkään kanssa en ole viestitellyt. Kyllä noi suosikkilistaukset kertovat lähinnä markkina-arvosta, eli ulkonäöstä ja siitä millaisen profiilitekstin on osannut satuilla naisten mieliksi.

• AP kysyjä
        mies ojgn kirjoitti:

Paitsi ettei se suosikkilistaus tarkoita yhtään mitään. Itsekin olen kymmenen naisen suosikkilistalla ja yhdenkään kanssa en ole viestitellyt. Kyllä noi suosikkilistaukset kertovat lähinnä markkina-arvosta, eli ulkonäöstä ja siitä millaisen profiilitekstin on osannut satuilla naisten mieliksi.

Mielenkiintoinen kommentti. Oletin , että jos nainen on laittanut suosikkilistalle niin hän on jossain vaiheessa laittaa itse aloitusviestinsä miehelle.

Mulla on suosikkilistalla 6 henkilöä ja osalle olen laittanut jo viestin. Ja niille lopuille laitan, jos näistä ensimmäisistä ei ala kuulua. Suosikkilista on mulle muistikirja, koska eihän niitä kivoja muuten löydä tuolta tuhansien joukosta. Hakeminen on tosi vaivallollista, jos ei ole maksullinen käyttäjä. Ja lisäksi voin laittaa suosikkilistalle kivoja joiden kanssa ollaan juteltu kaverimielessä. Tällainen tapaus asuu yleensä, jossain kaukana eli sen vuosi poissuljettu tapaus.

• ...............

Paitsi, että et voi olla varma onko miehen blokannut toinen mies.. Etkä myöskään siitä onko jonkun profiilin blokannut joku vaan 'huvikseen' ..
        Täällä Suomi24 Treffeissä kun on tapana joillakin 'huvikseen' vaan blokata.

• nb2014
        ............... kirjoitti:

Paitsi, että et voi olla varma onko miehen blokannut toinen mies.. Etkä myöskään siitä onko jonkun profiilin blokannut joku vaan 'huvikseen' ..
        Täällä Suomi24 Treffeissä kun on tapana joillakin 'huvikseen' vaan blokata.

Niinpä! Itse en oikopäätä vedä mitään johtopäätöksiä blokkauksien määrästä, sen kyllä paljastaa miehen tekstit ekalla tai viimeistään toisella viestillä jos blokkauksiin on oikeasti ollut aihetta.

Itse en juurikaan katsele omia tilastojani, mutta joskus. Ihmettelin kerran mielestäni suurta blokkaajien määrää kun nämä tyypit eivät viestittelyissäni tulleet ollenkaan vastaan (jos viestiä ei voi lähettää, siitä sen näkee, muutenhan et tiedä kuka sut on blokannut).

Kävin uteliaisuuttani vanhoja viestejä läpi ja huomasin vain yhden kuka oli blokannut minut. Syytä en tiedä, olin kohteliaasti vastannut, että haen seuraa vähän lähempää (300 km väliä) ja kiitos viestistä. Palkkiona tästä oli blokkaus. Minusta tuo on lapsellista, mutta tottakai noin suurella foorumilla on outojakin tapauksia. Sitten loput jäi mysteeriksi enkä keksi muuta kuin että sellaiset ovat blokanneet minut ketkä eivät ole edes kirjoitelleet.

Että kummallista porukkaa siellä on, ja minusta on tosi lyhytnäköistä jos ihan pelkän profiilin tai tilastojen takia jonkun lyttää. Ok, ymmärrän, että jos on vuosia ollut ja lähettää 50-100 viestiä kuukaudessa niin epäilyttävää se on. Itse katselen siis miehiä, olen nainen. Mutta EN silti tyrmää, koska olen tavannut monia jotka ovat olleet vuosia S24:lla ja osa jäänyt hyvänpäiväntutuiksi eikä heissä mielestäni vikaa ole, päinvastoin. Osa sanoo olevansa sen verran kranttuja ja kun ketään sopivaa ei ole vastaan tullut niin ovat vielä yksin. Ei kaikilla ole hinkua parisuhteeseen. Ymmärrän, koska olen itse vähän samanlainen eli olen ollut kauan S24 treffeissä - itse nettideittailu ei ole lähellä sydäntä mutta joskus tulee käytyä viesteilemässä mutta ei se toinen puolisko tällä intensiteetillä äkkiä löydy ;D Joten älkää tyrmätkö meitä kauemmin treffeissä olleita!!! Parisuhde ei vain tällä hetkellä ole prioriteeteissa ykkösenä.

Mutta jos joku ei ajattele profiiliani pidemmälle ja syvällisemmin, niin luultavasti ei ole edes minulle sopiva henkilö. Haen ihmistä, joka osaa ajatella vähän pidemmälle kuin mitä näkee nenänsä edessä, ihmisen elämä ja persoona EI mahdu profiilitekstiin. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää kuten varmaan olette todenneet treffeissä. Ei se aina mene niin, että hyvältä vaikuttava on oikeasti huono, se VOI mennä toisinkin päin ;) ELi oikeasti omilla aivoilla _ajatteleva_ ihminen itsellä on hakusessa, niitä on harvassa. Yleensä ihmiset sortuvat aina stereotypioihin.

• mies 28v

Mitä sinä ajattelet, jos naisella on suuri luku

- suosikkilistalla;

Ensinmäisenä nostan hattua, että on nainen joka lukee miesten profiileja ;D

- blokattujen listalla

No, jos satoja niin on tod.näk. huijari, kymeniä niin joko ei osaa päästää irti tai miehet on niin pentumaisia että blokkaavat kun nainen sanookin ei...sori miehet! :D

- lähettää paljon viestejä
      Aktiivinen tai huijari

- saa paljon viestejä
      Kiinnostava monen mielestä?

-Tai vastaavasti mitä ajattele, jos hän ei ole kenenkään suosikkina, ei blokattuna, ei vastaile viesteihin.

Todennäköisesti ei kauhean aktiivinen nettitreffailun suhteen.

• No se on,,

epäilyttävää, kun henkilö lähettää paljon viestejä ja hänet on
      plokattu tullenmennen, niin minkähänlaisia viestejä hän mahtaa
      tehtailla, kun joutuu tyrmäyslistalle.

• Treffi mies 33

En lähesty enään ainoatakaan naista syystä että kukaan ei vastaa viesteihin vaikka lähettämäni viestit ovat olleet järjestäin asiallisia kaikki.
      Mutta en myöskään lähestynyt aiemmin naisia joilla vastaanotetut viestit oli kymmenissä tai sadoissa ja lähetetyt vain muutaman luokkaa. Tiedän jo tuosta että en tulisi saamaan mitään vastakaikua viestiini. Koettua faktaa.
      Suosikkilistoilla ei ole merkitystä kun pelkästään nainen sukupuolena tarkoittaa että kuvaton ja mitään sanomaton profiilikin on suosikki listattu useasti.
      Blokkausten määrä taas kertoo että nainen on huono käytöksinen, juuri eronnut, hetken huumaa vailla ja muutenkin sellainen joka saa yleensä pinnallisuudellaan miehen suuttumaan.
      Itse olen passiivinen juuri näistä syistä. Vaikka saankin hemmetin harvoin naisilta mitään viestiä on se ainoakin viestin lähettäjä jotenkin silloin oikeasti kiinnostunut ja homma etenee sain sitten viestin kerran puolessa vuodessa tai vuodessa. Olen sivustolla vaan tarjolla en hakemassa mitään koska se hakeminen ei ole koskaan toiminut muutenkaan.

• Skee

Katsoin huvikseni omia tilastojani. Lähettänyt 198 viestiä 30:lle. Saanut 224 viestiä 40:ltä. 2 blokannut, molemmat suuttui kun vastasin ei kiitos. Noi 10 jolle en ole vastannut ovat joko tarjonneet seksiä, lähettäneet copy paste spämmiä tai typerän kukkakimpun mut ei muuta. Profiilia on katsottu yli tuhat kertaa ja yhden kanssa olen käynyt treffeillä. Mulla ei ole plus palvelua niin miesten tilastoja en näe eikä oikeestaan kiinnostaisikaan. Enemmän kiinnostaa profiilin ja viestin sisältö.

• 3+4

Mikä ...tun järki on viestitellä kymmenille yhtä aikaa?? Itse keskityn yhteen tai korkeintaan kahteen enkä kerää mitään mielistely haaremia vai poljetko heistä jokaista vaan deittailun ilosta?

• Skee
        3+4 kirjoitti:

Mikä ...tun järki on viestitellä kymmenille yhtä aikaa?? Itse keskityn yhteen tai korkeintaan kahteen enkä kerää mitään mielistely haaremia vai poljetko heistä jokaista vaan deittailun ilosta?

Mistä sä päättelit että viestittelen kymmenille yhtäaikaa? Useimpien kanssa vaihtetaan pari viestiä ja siihen homma jää. Sisälukutaito heikossa kun yksistä treffeistä tulee kaikkien polkemista

• 3+4
        Skee kirjoitti:

Mistä sä päättelit että viestittelen kymmenille yhtäaikaa? Useimpien kanssa vaihtetaan pari viestiä ja siihen homma jää. Sisälukutaito heikossa kun yksistä treffeistä tulee kaikkien polkemista

No vaikka jaettaisiin tuo 198 kolmellekymmenelle tulee siitäkin keskimäärin lähes seitsemän viestiä vaikka jonkun kanssa jäis vähiin niin jotain kipinäähän sä pidät yllä kuitenkin? Toisekseen jos suurinosa viesteistä on yhdelle henkilölle niin ihme määrä viestejä. Yleensä puheet loppuu ja sen toisen haluaa jo tavatakin vai kirje kavereitako haet?
        Sääntö treffeillä tuntuu olevan että mitä pidempään kirjoittelet sen helpoiten innostus laantuu ja keskustelu kumppani katoaa.

• mies_vm86_-
        3+4 kirjoitti:

Se järki on siinä että pakko pitää monta rautaa jatkuvasti tulessa, ainakin näin miehenä. Eli jos mä pistän 10 naiselle viestin, niin keskimäärin 5 vastaa ja keskimäärin 1-2 kanssa näistä päsee treffeille. Eli tosta nopeasti laskettuna kun käyn n. 4-6 kertaa kuussa treffeillä niin mun täytyy pitää viikon jaksoissa keskustelua yllä vähintään tuon 10 naisen kanssa jossa treffailu ei kuole. Täten kun 10 naisen kanssa viikon viestittelee niin se kertaa 4 viikolla niin ollaan noin 40 naisessa per kuukausi. Tästä joukosta tosiaan treffeillä käyn sen 4-6 naisen kanssa. Eli prosentuaalisesti n. 10% kanssa käyn treffeillä. Tää nettideittailu on rankkaa puuhaa, milloinkaan ei saa pysähtyä ja naisia tulee käsitellä kun joukkoa teurasnautaa. Pari kertaa joutunut ottaa breikin tästä hommasta, ei tätä selväjärkinen kestä kuukausitolkulla. Kyllähän osa näistä tapaamisista johtaa jonkinlaiseen suhteeseen. On kyllä ollut sellaisiakin kausia ettei yksikään 10 naisesta ole iskenyt. Mutta niin kuin sanoin että ei millään viestillä parilla viikossa jää kuin luu käteen. Jos sitäkään. 10 naisen tapaamisella yhden tai kahden kanssa yleensä syntyy jonkinlaista kipinää. Eli pusuttelua, kainaloa ja leffaa kotona. Kyllä näistä joskus suhteitakin syntyy.

• Skee
        3+4 kirjoitti:

No vaikka jaettaisiin tuo 198 kolmellekymmenelle tulee siitäkin keskimäärin lähes seitsemän viestiä vaikka jonkun kanssa jäis vähiin niin jotain kipinäähän sä pidät yllä kuitenkin? Toisekseen jos suurinosa viesteistä on yhdelle henkilölle niin ihme määrä viestejä. Yleensä puheet loppuu ja sen toisen haluaa jo tavatakin vai kirje kavereitako haet?
        Sääntö treffeillä tuntuu olevan että mitä pidempään kirjoittelet sen helpoiten innostus laantuu ja keskustelu kumppani katoaa.

Noh tilastolaskenta ei nyt kerro koko totuutta

• Skee
        mies_vm86_- kirjoitti:

Se järki on siinä että pakko pitää monta rautaa jatkuvasti tulessa, ainakin näin miehenä. Eli jos mä pistän 10 naiselle viestin, niin keskimäärin 5 vastaa ja keskimäärin 1-2 kanssa näistä päsee treffeille. Eli tosta nopeasti laskettuna kun käyn n. 4-6 kertaa kuussa treffeillä niin mun täytyy pitää viikon jaksoissa keskustelua yllä vähintään tuon 10 naisen kanssa jossa treffailu ei kuole. Täten kun 10 naisen kanssa viikon viestittelee niin se kertaa 4 viikolla niin ollaan noin 40 naisessa per kuukausi. Tästä joukosta tosiaan treffeillä käyn sen 4-6 naisen kanssa. Eli prosentuaalisesti n. 10% kanssa käyn treffeillä. Tää nettideittailu on rankkaa puuhaa, milloinkaan ei saa pysähtyä ja naisia tulee käsitellä kun joukkoa teurasnautaa. Pari kertaa joutunut ottaa breikin tästä hommasta, ei tätä selväjärkinen kestä kuukausitolkulla. Kyllähän osa näistä tapaamisista johtaa jonkinlaiseen suhteeseen. On kyllä ollut sellaisiakin kausia ettei yksikään 10 naisesta ole iskenyt. Mutta niin kuin sanoin että ei millään viestillä parilla viikossa jää kuin luu käteen. Jos sitäkään. 10 naisen tapaamisella yhden tai kahden kanssa yleensä syntyy jonkinlaista kipinää. Eli pusuttelua, kainaloa ja leffaa kotona. Kyllä näistä joskus suhteitakin syntyy.

Mä en ikinä jaksais treffailla tolla intesiteetillä.

• AP kysyjä
        mies_vm86_- kirjoitti:

Sä olet kyllä mukavan reipas.
        S24 deittipalvelun kyllä pitäisi antaa sulle bonusta tai ainakin ilmaiseksi kaikki palveluomimaisuudet.

Olisko hyvä, jos tilastoihin saisi kirjattua toteutuneiden treffien lukumäärän?

• nb2014
        3+4 kirjoitti:

Surullista. Tätä tarkoitin stereotypioihin sortumisella. Otapa huomioon, että iso osa viesteistä on ainakin naisille miehiltä, jotka eivät hyvällä tahdollakaan istu kriteereihin - esim. puolet nuorempia tai toiselta puolen Suomea. Kyllä itse ainakin koitan vastailla viesteihin ja sitten on niitä, joiden kanssa juttu jää päälle vaikka kummatkin tiedetään ettei se etene nettikeskustelua pidemmälle, ehkä heitetään vitsiä tai sitten löydetään joku yhteinen aihe vaikken noin yleisesti jaksa ylläpitää mitään keskusteluja "muuten vaan" mutta joskus on siihenkin aikaa. Ilmeisesti tämä on joidenkin mielestä kiellettyä "ettei tilastot" näytä huonolta. No mä en ajattele silleen, eihän sillä perusteella uskaltais kellekään vastata mitään ettei vain joku ajattele tilastoista pahaa. En enää ihmettele, miks mua ei juuri s24 treffit jaksa kiinnostaa kun tällaista porukkaa pyörii. Ihme tuomitsijoita jostain toisten tilastoista, jotka ei oikeasti kerro paljoakaan, jonkun asian ehkä, mutta harvemmin ei juuri mitään. No, jokaisen tilastoista varmaan löytyy jotain huonoa, mutta se on sitten sen vastapuolen epäonneksi, ei ihme että jotkut ei löydä ketään kun tuommoisilla perusteilla syynätään. Ainakin mun treffiseuralaiset ovat olleet ihan inhimillisiä mukavia ihmisiä, tilastoista huolimatta.

Viikkoja jo ollut kirjautumatta, enpä taida kirjautua tänäänkään vaikka kävi mielessä. Mutta joo, tiedän, että ei pitäisi lukea tätä palstaa, deittailusta saa tosi masentavan kuvan ainakin tällaisilla asenteilla.

• Treffaaja ukko
        nb2014 kirjoitti:

Surullista. Tätä tarkoitin stereotypioihin sortumisella. Otapa huomioon, että iso osa viesteistä on ainakin naisille miehiltä, jotka eivät hyvällä tahdollakaan istu kriteereihin - esim. puolet nuorempia tai toiselta puolen Suomea. Kyllä itse ainakin koitan vastailla viesteihin ja sitten on niitä, joiden kanssa juttu jää päälle vaikka kummatkin tiedetään ettei se etene nettikeskustelua pidemmälle, ehkä heitetään vitsiä tai sitten löydetään joku yhteinen aihe vaikken noin yleisesti jaksa ylläpitää mitään keskusteluja "muuten vaan" mutta joskus on siihenkin aikaa. Ilmeisesti tämä on joidenkin mielestä kiellettyä "ettei tilastot" näytä huonolta. No mä en ajattele silleen, eihän sillä perusteella uskaltais kellekään vastata mitään ettei vain joku ajattele tilastoista pahaa. En enää ihmettele, miks mua ei juuri s24 treffit jaksa kiinnostaa kun tällaista porukkaa pyörii. Ihme tuomitsijoita jostain toisten tilastoista, jotka ei oikeasti kerro paljoakaan, jonkun asian ehkä, mutta harvemmin ei juuri mitään. No, jokaisen tilastoista varmaan löytyy jotain huonoa, mutta se on sitten sen vastapuolen epäonneksi, ei ihme että jotkut ei löydä ketään kun tuommoisilla perusteilla syynätään. Ainakin mun treffiseuralaiset ovat olleet ihan inhimillisiä mukavia ihmisiä, tilastoista huolimatta.

Viikkoja jo ollut kirjautumatta, enpä taida kirjautua tänäänkään vaikka kävi mielessä. Mutta joo, tiedän, että ei pitäisi lukea tätä palstaa, deittailusta saa tosi masentavan kuvan ainakin tällaisilla asenteilla.

Itse saan myös naisilta viestejä eri puolilta suomea. Mutta turha vihjailla että vastaillaan myös ns oman maakunnan ihmisille. Totuus on että naiset ei vastaa VAIKKA istuu kriteereihin ja ASUU samalla maakunnalla. Kuva katsotaan hätäisesti ja poistutaan profiilista mitään sanomatta. Teinpä kerran niin että muutin paikkakunnan neljäsataa kilometriä toisaalle ja kaskummaa sain parikin aloitetta todellisesta maakunnastani ja toisen kanssa alkoi tapailu. Hän ihmetteli toimintaani mutta totuus on se että naiset lähestyvät mieluiten kaukana asuvia kun kuvittelevat näin miesten olevan tosissaan jos potentiaalinen ehdokas asuu kauempana. Mikä kumma siinä on että jos pistän asuinpaikkakunnakseni omani eli yhden väestörikkaimmasta suomen maakunnasta niin saman alueen naiset vastailevat nihkeästi tai ei ollenkaan mutta satojen kilometrien päästä tulee viestejä solkenaan? Sanoppa se?

• Yks N
        Treffaaja ukko kirjoitti:

Itse saan myös naisilta viestejä eri puolilta suomea. Mutta turha vihjailla että vastaillaan myös ns oman maakunnan ihmisille. Totuus on että naiset ei vastaa VAIKKA istuu kriteereihin ja ASUU samalla maakunnalla. Kuva katsotaan hätäisesti ja poistutaan profiilista mitään sanomatta. Teinpä kerran niin että muutin paikkakunnan neljäsataa kilometriä toisaalle ja kaskummaa sain parikin aloitetta todellisesta maakunnastani ja toisen kanssa alkoi tapailu. Hän ihmetteli toimintaani mutta totuus on se että naiset lähestyvät mieluiten kaukana asuvia kun kuvittelevat näin miesten olevan tosissaan jos potentiaalinen ehdokas asuu kauempana. Mikä kumma siinä on että jos pistän asuinpaikkakunnakseni omani eli yhden väestörikkaimmasta suomen maakunnasta niin saman alueen naiset vastailevat nihkeästi tai ei ollenkaan mutta satojen kilometrien päästä tulee viestejä solkenaan? Sanoppa se?

Tuo on varmaan totta. Se varmaan menee niin, että sen kaukana asuvan kanssa kirjoittelu on rennompaa ja nainen aloittaakin jutustelut rennosti ystävyysmielessä.
        Sitten alkaa synkata ja nainen alkaa miettimään haitanneeko tämä etäisyys.
        Ei nyt tuota asiaa kannata ottaa negatiivisena.

• urpot blokkaajat

Tuo blokkaustilasto ei kerro yhtään mitään, jollei sitten ole kymmeniä blokkauksia. Minä en ole koskaan häiriköinyt ketään, enkä lähettänyt asiattomia viestejä ja silti minut on blokattu. Muutama blokkaus on entisiltä treffikumppaneilta, jotka ovat löytäneet tapailun päättymisen jälkeen uuden profiilini. Muutama blokkaus on naisilta, jotka ovat käyneet profiilissani mutta joiden kanssa ei ole ollut mitään viestintää. Yksi blokkaus on joltain urpolta äijältä, jonka profiilin kerran vahingossa klikkasin itseni kun tein nimimerkkihakua ja sormi lipsahti listalta väärään profiiliin. Pelkäsi raukka varmaan, että lähettelen sille pian jotain homosteluviestejä. Yhtäkaikki turhaan blokkailu on idioottimaista, varsinkin jos joku potentiaalinen kumppani jättää sen takia ottamatta yhteyttä, että toisen tilastoissa on blokkauksia. Jos S24:n treffeissä olisi edes vähän alusta jotain järjellistä, niin blokkaustilasto piilotettaisiin kaikilta. En ymmärrä, mitä iloa tai hyötyä siitä ensinnäkään on? Ja jos joku häirikkö haluaa häiriköidä, niin hän tekee minuutissa uuden profiilin ja jatkaa häiriköintiä blokkauksista huolimatta.

• Nainen mie

En viitsi vastata "kiitos, ei kiinnosta" viestejä kaikkialle viestimiehille, koska en halua suurentaa lähetettyjen viestien ja vastaanottajien määrää.

• Aatelkaapas

@suomi24 Kattokaas suomi24:n treffivastavat nyt, kumpi tässä on idiootti? Idiootti käyttäjä, joka typerien tilastojen takia jättää vastaamatta viesteihin eli tekee teidän treffipalvelustanne toimimattoman vai olisiko itse palveulu idioottimainen idioottimaisine tilastoineen, joilla ei ole oikeasti mitään muuta käyttöä eikä hyötyä käyttäjille kuin kiusanteko.

• Nainen mie
        Aatelkaapas kirjoitti:

@suomi24 Kattokaas suomi24:n treffivastavat nyt, kumpi tässä on idiootti? Idiootti käyttäjä, joka typerien tilastojen takia jättää vastaamatta viesteihin eli tekee teidän treffipalvelustanne toimimattoman vai olisiko itse palveulu idioottimainen idioottimaisine tilastoineen, joilla ei ole oikeasti mitään muuta käyttöä eikä hyötyä käyttäjille kuin kiusanteko.

No en viitsi suurentaa lähetettyjen viestien määrää turhaan varsinkin jos on juuri kivat treffit sovittu. Kyllähän kaikki kyttää miten aktiivinen on.

Miksi aiheuttaisin väärinkäsitystä diiba-daaba viesteillä?

• j5jn54j

voitteko kertoa jos joku on maksava asiakas, niin näkeekö hän siis toisen henkilön A suosikkilistan, siis MONTAKO henkilöä on tällä ihmisellä A on suosikkeina? Tämähän on törkeetä? Voiko pitää paikkaansa? Vai näkeekö hän ainoastaan moniko on laittanut tämän henkilön A suosikkeihin?

• Vastaus sinulle

Mä olen maksava asiakas enkä näe kuinka monta henkilöä sinä olet laittanut suosikkilistallesi.

Näen vaan kuinka monta on merkinnyt sinut suosikiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      352
      2816
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1058
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe