Tasoluokittelu irtosuhteissa

PlayTheGame

Palstalla miehet luokitellaan kolmeen ryhmään: ATM, KTM ja YTM. Luokittelu perustuu ulkonäköön, ammattiin, koulutukseen, varallisuuteen, jne. Etsittäessä aviomiestä nämä asiat ovat ratkaisevia, koska status johon vaikuttavat pituus, ammatti, koulutus, tulot, jne ratkaisevat millainen status rouvalla tulee olemaan verratuna ystävättäriin. Mutta jos haluaa seksiä, asia on erilainen.

Iskeminen on kuin julkinen puhe. Hyvännäköinen puhuja on vakuuttavampi, mutta sisältö on tärkeämpää kuin miltä puhuja näyttää. Mutta sisältöäkin tärkeämpää on miten puhuja käyttäytyy. Jos puhuja näyttää epävarmalta, hän ei ole vakuuttava. Jos hän on vakuuttava, tyhminkin WinCapita-sijoitus menee kaupaksi.

Nuorempi tyttö ja usen vanhempikin rouva haluaa jänitystä, seikkailua, huvia. TUNNE ratkaisee, ei järki. Siispä tasoluokittelu menee näin:

ATPM = Alemman Tason PeliMies ei osaa käyttäytyä naisseurassa edes normaalisti. Hän on epävarma, ei uskalla katsoa silmiin, pälyilee ympärilleen, ei osaa viestiä haluistaan naiselle paitsi ehkä tuijottamalla salaa. Nän voi olla psykopaatti tai sisältä upea mies, mutta käytös viestii: outo, epäilyttävä, tässä miehessä on jotain vialla. Jos nainen tietää että mies on hyvä kaveri, hän tulkitsee että ne kemiat ei kohtaa sitten ollenkaan.

"Hyi mee pois"
"Sä olet hieno ihminen, kyllä joku sut vielä nappaa"

KTPM = KeskiTason PeliMies osaa perusteet, pystyy keskustelemaan normaalisti. Katsoo yleensä silmiin, ei näytä siltä että istuisi ruuvipenkissä. Mutta on liian asiallinen, aviomiesainesta. Ei halua flirtata, ei uskalla pilailla naisen kustanuksella, ei halua olla fyysinen liian nopeasti. Treffit sujuvat oikein mukavasti, mutta naisesta tuntuu kuin juttelisi kaverille.

"Tylsää, kaverillista...kipinä puuttui"
"Olit tosi hyvä deitti mutta ei ollut sitä kemiaa"

YTPM = Ylemmän Tason PeliMies hallitsee Pelin. Hän on itsevarma, suora, osaava, katsoo silmiin. Hän flirttaa, kiusaa ja uskaltaa olla fyysinen, esim. nostelemalla deittiä vyötäisiltä ilmaan leikkisästi. Nainen tuntee jännittävän kutinan vatsanpohjassaan, miehen seura tuntuu huumaavalta, seksi ekoilla treffeiltä on luonnollinen ja kaunis asia...todellista rakkautta.

"Nyt löytyi Se Oikea, tältä naiselta meni jalat alta"
"Hukkasikohan se mun numeron kun se ei soita?"

ATPM, ei saa naista muuten kuin tuurilla. KTPM saa tavallisen naisen, joka vaatii rutosti palveluksia seksin vastineeksi. YTPM saa parhaat naiset, niin seksiin kuin vakaviin suhteisiinkin, eikä joudu raatamaan palvellakseen naista.

Opetelkaa Peliä. Se kannattaa.

9

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [t]

Helpompaa olisi pelata vain Afrikan Tähteä.

• tasopelleilyä

ahdistavia nämä pelimiesohjeet! Nämä sieltä parhaasta päästä, mutta jos en nyt satu kelpaamaan omana itsenäni niin ei voi mitään. Baarien lihatiskimeininki muutenkin oksettavaa.

• PlayTheGame

"ahdistavia nämä pelimiesohjeet! Nämä sieltä parhaasta päästä, mutta jos en nyt satu kelpaamaan omana itsenäni niin ei voi mitään. Baarien lihatiskimeininki muutenkin oksettavaa."

Jos yhtään lohduttaa, ajattelin ennen samoin. Sitten tajusin että huijasin vain itseäni...koska en kelvannut naisille, halusin uskoa että syy on siinä kun olen liian hyvä ja rehellinen. Oikeasti, en vain osannut enkä uskaltanut pitää hauskaa naisien kanssa.

Voit hyvin olla pelatessasi ihan oma itsesi. Vai oletko sitä mieltä ettet halua olla itsevarma, määrätietoinen, osaava, hauska, jne? Suurin osa perusasioista sopii kaikille, niitä voi muokata omaan tyyliin ja luonteeseen sopiviksi.

• tasopelleilyä
        PlayTheGame kirjoitti:

"ahdistavia nämä pelimiesohjeet! Nämä sieltä parhaasta päästä, mutta jos en nyt satu kelpaamaan omana itsenäni niin ei voi mitään. Baarien lihatiskimeininki muutenkin oksettavaa."

Jos yhtään lohduttaa, ajattelin ennen samoin. Sitten tajusin että huijasin vain itseäni...koska en kelvannut naisille, halusin uskoa että syy on siinä kun olen liian hyvä ja rehellinen. Oikeasti, en vain osannut enkä uskaltanut pitää hauskaa naisien kanssa.

Voit hyvin olla pelatessasi ihan oma itsesi. Vai oletko sitä mieltä ettet halua olla itsevarma, määrätietoinen, osaava, hauska, jne? Suurin osa perusasioista sopii kaikille, niitä voi muokata omaan tyyliin ja luonteeseen sopiviksi.

Noin juuri itsekin olen ajatellut. En tiedä mitä mieltä olen yhden illan jutuista, mutta tottakai sitä haluaisi olla ainakin suositumpi naisten keskuudessa. Se on vaan vähän niin, että jos on saanut paskat kortit käteen niin hankala lähteä peliä pelaamaan. Täytyy olla ainakin huijarin ominaisuuksia...

Aiemmin en edes tehnyt aloitteita, mutta toisinaan saattoi joku nainen tulla juttelemaan ja yleensä sain kuulla, että vaikutan fiksulta ja kunnolliselta mieheltä. Nykyään aloitteen teko onnistuu ihan luontevasti, mutta se todellinen yritys ja tunne puuttuu (tai jää näyttämättä) ja juttu jää samalle tasolle, kun juttelisi naapurin mummon kanssa säästä. 5-10 min jälkeen tulee kommenttia "et taida olla musta kiinnostunut", "etkö pidä mua kauniina" tai "mun täytyy käydä vessassa".

Eli perus amatööripuuhastelua. Vaatii vielä harjoittelua, itsevarmuutta ja päättäväisyyttä. En ole ihan vakuuttunut pelimiesteorioista :). Osalle naisista varmaan kehittynyt tarkempi vainu pelimiesten suhteen ja haistavat kyllä sen, että samaa paskaahan tässä on tarjolla eri paketissa. Mutta se on selvä, että miehen tulee olla itsevarma, tietää mitä tekee ja mitä haluaa ja osoittaa olevansa kiinnostunut.

• ATM-aisurille jämät

YTM = puhkaisee naisen omistukseensa
      ATM = nuolee vaimonsa huoranpillusta YT-sonnin sperman jämät pääsemättä itse puhkaisemaan ketään

KT-miehiä ei ole olemassa.

• uhbuh

Tässä todelliset tasokluokitukset:

ATM
      Alentuu pelaamaan pelejä saadakseen itselleen naisen. Tähän sisältyy käytännössä kaikki pelimiehet. Miten kukaan itseään kunnioittava mies voikaan alentua sellaiseen.

KTM
      Onnistuu saamaan itselleen kehnon suomalaisen naisen olemalla oma itsensä.

YTM
      Hakee itselleen tasokkaan naisen ulkomailta, eikä alennu pelailemaan pelejä.

• Mr Hide

Miksi hoette tätä jatkuvaa atm-mantraa, jos kerta kaikki olette yksilötasolla erilaisia?

• Mies1985 _

Taso perustuu saamisiin, ei mihinkään ulkonäköihin tai koulutuksiin.

• Liian usein treffeillä olen käyttäytynyt kuten tyypillinen KTPM, ainoastaan kerran sain itsestäni enemmän irti ja voittekin varmaan arvata mitä siitä seurasi. Tiedostan kuitenkin heikkouteni ja pystyn ne vielä pysyvästi voittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe