Nettideittailu vie itsetunnon rippeetkin

otuskuvantakaa

Aivan sama mitä teet tai kirjoitat niin naisilta ei saa minkäänlaista vastausta.

Kuvat on naispuolesen ystävän ottamia, ja niiden pitäisi olla edustavia. Profiili on tarkastattu myös naisten toimesta - pitäisi kuulema olla hyvä.

Naiset eivät kuitenkaan juuri koskaan edes vieraile profiilissa, saatika kirjoita tai vastaa viesteihin. En ole kirjoittanut vain niille "kauneimmille", ja ainakun kirjoitan laadin viestin huolella ja viittaan kiinnostavaan profiiliin. Suurin osa viesteistä kuitenkin varmaan sivutetaan lukematta, koska viestin saaja ei käy edes katsomassa profiiliani.

Eli kyllähän tämä alkaa ottamaan itsetunnon päälle, kun ei pääse koskaan viestittelemään ja vaihtamaan ajatuksia - saatikka sitten treffeille.

Mielestäni viestini eivät ole törkeitä, eivät anna epätoivoista kuvaa tai mitään sellaista.

19

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SöpöliiniksiMainittu

Et kertonut, minkä ikäistä seuraa etsit, joten vaikea ottaa kantaa.
      Itse teen aloitteita -5 (oma ikäni) vuotiaille miehille, mutta suomalainen keski-ikäinen mies on todella lyhytsanainen, joten on vaikeaa saada varsinaista keskustelua aikaan. Itse olen avoin, vilkkaan puoleinen, rehellinen ja lahjakas kirjoittaja, mutta innostukseni kirjoitella lopahtaa, kun miehet harvoin edes vastailevat tekemiini kysymyksiin. Yritä siinä sitten tutustua toiseen ihmiseen :)!

• otuskuvantakaa

Olen 30, etsin profiilissani etsin seuraa /- 5 vuotta, viestejä olen pääasiassa lähettänyt ikä akselilla 28-33. Minä olen mielestäni myös avoin ja rehellinen. Lahjaakkaasta kirjoittajasta en olisi niinkään varma, mutta viestini ovat kuitenkin viestejä, eivat mitään parin sanan moikkauksia. Vaikeaahan se on alkaa tutustumaan, kun toinen ei edes lue viestiä...

• lyhyt virsi kaunis

Pyydä jotain toista naista tsekkaamaan profiilisi, varmuuden vuoksi. Jospa kuvien laadussa ei ole moittimista, vaan itse kuvattava ei viehätä vastakkaista sukupuolta.

Minkä ikäinen olet ja miltä mielestäsi näytät? Oletko ylipainoinen?

Liian huolella ja pitkästi laaditut aloitusviestit tympäisevät. Itseäni ei kiinnosta mitkään viittaukset profiiliini, vaan ihan vain perusmoikkaus alussa ja sanat "haluaisin tutustua suhun, kun vaikutat niin ihanalta / kiinnostavalta".

• otuskuvantakaa

No profiilin on tsekannut pari naispuoleista ystävää.

Olen 30 vuotta, hieman on ylipainoa ja alan olemaan taipuvainen uskomaan, että vika on itse kuvattavassa. Mutta minkäpä sitä naamalleen voi, täytynee vain tottua ajatukseen, että kohtaloni on olla yksin.

• jospa?
        otuskuvantakaa kirjoitti:

No profiilin on tsekannut pari naispuoleista ystävää.

Olen 30 vuotta, hieman on ylipainoa ja alan olemaan taipuvainen uskomaan, että vika on itse kuvattavassa. Mutta minkäpä sitä naamalleen voi, täytynee vain tottua ajatukseen, että kohtaloni on olla yksin.

Aina kun nainen sanoo tällä palstalla olevansa ylipainoinen, hänelle alkaa satelemaan vinkkejä miten päästä ylipainosta, ja sitten keskustellaan pitkään ja perusteellisesti siitä tekeekö nainen varmasti KAIKKENSA päästäkseen ylipainostaan.

Miksi miesten kohdalla olisi toisin? Ihan kuin se ylipaino olisi jokin Luojan kirous josta ei pääse eroon. Ja kuitenkin käsittääkseni on niin että miehen on helpompi laihduttaa ja myös hankkia lihaksia, jos vain viitsii eikä ole mitään sairautta joka pöhöttää (eikä syö sellaisia lääkkeitä jotka lihottavat).

Olisiko mahdoton asia tehdä sille ylipainolle jotain? Kyllä se kasvokuvistakin näkyy, ja valitettavasti ei miestä mitenkään komista.

• otuskuvantakaa
        jospa? kirjoitti:

Aina kun nainen sanoo tällä palstalla olevansa ylipainoinen, hänelle alkaa satelemaan vinkkejä miten päästä ylipainosta, ja sitten keskustellaan pitkään ja perusteellisesti siitä tekeekö nainen varmasti KAIKKENSA päästäkseen ylipainostaan.

Miksi miesten kohdalla olisi toisin? Ihan kuin se ylipaino olisi jokin Luojan kirous josta ei pääse eroon. Ja kuitenkin käsittääkseni on niin että miehen on helpompi laihduttaa ja myös hankkia lihaksia, jos vain viitsii eikä ole mitään sairautta joka pöhöttää (eikä syö sellaisia lääkkeitä jotka lihottavat).

Olisiko mahdoton asia tehdä sille ylipainolle jotain? Kyllä se kasvokuvistakin näkyy, ja valitettavasti ei miestä mitenkään komista.

No painoa on karistettu 15 kiloa pahimmasta ajasta ja työ jatkuu. En vain usko hetkeäkään, että olisin naisten silmissä sen haluttavampi. En ollut suosittu silloin 10 vuotta sitten kun vielä harrastkin kilpaurheilua. Tottakai terveyteni ja itsetuntoni takia yritän hankkiutua viimeisistäkin kiloista eroon, mutta myönnettäköön ettei se ole helppoa.

Sitä on hieman mukavuuden haluinen ja varsinkin kun työ sisältää reissaamista niin arkirutiinien ylläpito on hankalaa. Ensimmäinen 10 kiloa lähti helposti, seuraavat 5 olivat jo vaikeammat ja loput tuntuvat lähes mahdottomalta, pitäisi vain pitää ruokavalio todella tiukkana ja reilusti reeniä.

• 10+13
        jospa? kirjoitti:

Tottakai on helppo sanoa että tee näin tai noin mutta saman vaivan esim kilojen karisuttaminen vaatii molemmilta. Biologia vaan on luonut olemassaolomme niin että se lihava nainenkin pääsee aina pukille mutta mies on se jonka pitää koreilla. Kaikki naiset saa mutta kaikki miehet ei ja tätähän sillä parin haulla tarkoitetaan suoraansanottuna.
        Se että lihavalla naisella ei ole niin paljon tarjontaa kun laihalla/sopusuhtaisella on lähinnä vain henkisen itsetunnon kysymys ei muu.

• 179cm / 109 kg
        jospa? kirjoitti:

" Olisiko mahdoton asia tehdä sille ylipainolle jotain? Kyllä se kasvokuvistakin näkyy, ja valitettavasti ei miestä mitenkään komista. "

Niin, ainahan ylipainosta voi päästä eroon ja hankkia kunnon sixpack, mutta eriasia onkin, että meneekö homma parisuhde kriteerinä hieman liian pinnalliseksi naisilla, jos odotetaan, että miehen tulee olla aina normaalipainoinen ja liikunnallinen. Näitä kun tuo nettideitti on täynnä.
        Naisilla puolestaan ylipainosta puhutaan aina pyöreytenä ja naisellisuutena... mies kun olisi kylmän viileästi epähaluttava läski.

• jospa?
        179cm / 109 kg kirjoitti:

" Olisiko mahdoton asia tehdä sille ylipainolle jotain? Kyllä se kasvokuvistakin näkyy, ja valitettavasti ei miestä mitenkään komista. "

Niin, ainahan ylipainosta voi päästä eroon ja hankkia kunnon sixpack, mutta eriasia onkin, että meneekö homma parisuhde kriteerinä hieman liian pinnalliseksi naisilla, jos odotetaan, että miehen tulee olla aina normaalipainoinen ja liikunnallinen. Näitä kun tuo nettideitti on täynnä.
        Naisilla puolestaan ylipainosta puhutaan aina pyöreytenä ja naisellisuutena... mies kun olisi kylmän viileästi epähaluttava läski.

Mutta miksiköhän on olemassa sellainen sana kuin "normaalipainoinen" jos se ei tarkoita nimenomaan normaalia painoa? Miksi on tai pitäisi olla normaalia olla ylipainoinen?

Ei se ole pelkkää pinnallisuutta että haluaa normaalipainoisen kumppanin. Vai onko sittenkin, jos on niin "mukavanhaluinen" että haluaa miehen jonka kanssa voi oikeasti tehdä kaikkea kivaa? Nimittäin samoilla luonnossa yms. ilman että mies alkaa puuskuttamaan puolivälissä matkaa, tai ei lähde ollenkaan retkelle kun on tärkeämpää istua kotona netin äärellä?

Ei siellä työssäkään olla 24/7. Aikaa on kyllä.

• Hieman totuutta
        jospa? kirjoitti:

Mutta miksiköhän on olemassa sellainen sana kuin "normaalipainoinen" jos se ei tarkoita nimenomaan normaalia painoa? Miksi on tai pitäisi olla normaalia olla ylipainoinen?

Ei se ole pelkkää pinnallisuutta että haluaa normaalipainoisen kumppanin. Vai onko sittenkin, jos on niin "mukavanhaluinen" että haluaa miehen jonka kanssa voi oikeasti tehdä kaikkea kivaa? Nimittäin samoilla luonnossa yms. ilman että mies alkaa puuskuttamaan puolivälissä matkaa, tai ei lähde ollenkaan retkelle kun on tärkeämpää istua kotona netin äärellä?

Ei siellä työssäkään olla 24/7. Aikaa on kyllä.

Yhtälailla se pulska jaksaa kuten ns normaali painoinen. Puheesi on pelkkää pinnallisuutta ja nyt puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.
        Itse olen ammatiltani metsuri ja lomautettu aina osan vuotta. Kuukaudessa kahdessa lihon liikunnallisesta harrastuksesta huolimatta noin 10-15 kg ja kaikki näkyy ns kaljamahana vyötäröllä vaikka en edes kaljaa juo saati muutenkaan alkoholia liiemmälti.
        Huom miehellä "kaljamaha" vaikka ei kaljottelisikaan ja naisella vaan "naisellista muodokkuutta" Kumma että vaan toista sukupuolta saa solvata ja nimitellä.
        Ylipainosta huolimatta jaksan samoilla ja touhuta väsymättä vaikka päivän läpeensä. Töiden alkaessa paino karisee normaaliksi yleensä kuukaudessa. Kahdeksan tunnin päivittäinen ruumiillinen työ tekee tehtävänsä.
        Olen myös huomannut "markkina arvoni" Töiden ollessa päällä saan isku yrityksiä ja naisia helposti mutta lomautettuna remppamahana en käytännössä ollenkaan. Mitä se on muuta kun pinnallisuutta?

• 40305060

Jos nuo ovat sinun mittasi, niin et kyllä naisenakaan olisi mikään hieman pyöreä, vaan ihan oikeasti lihava. BMI:si on yli 34, mikä tarkoittaa merkittävää ylipainoa. Se taas tarkoittaa tuntuvaa terveysriskiä, eli kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä.

Itse pidän itseäni juuri tuollaisena naisellisen pyöreänä, mittani ovat 160/63. Jos painaisin 90 kg (eli suhteessa saman kuin sinä), niin minun olisi kyllä vaikea katsoa itseäni peilistä ja ylipäätään olla itseni kanssa.

Mieheltä en todellakaan odota mitään sixpackia, en itse asiassa tykkää viimeisen päälle treenatusta kropasta. Lievä ylipainokin miehellä on ihan ok, mutta huomattava lihavuus ei kyllä ole.

Ei ole pinnallista, jos haluaa että kumppani huolehtii perusterveydestään. Ylipaino vaikuttaa yhtenä tekijänä myös seksuaaliseen viehätysvoimaan enkä sitäkään nyt hirveän pinnallisena näe. En ainakaan itse halua, että seksin harrastaminen on vastenmielistä pakkopullaa.

• dsgsg3
        40305060 kirjoitti:

Jos nuo ovat sinun mittasi, niin et kyllä naisenakaan olisi mikään hieman pyöreä, vaan ihan oikeasti lihava. BMI:si on yli 34, mikä tarkoittaa merkittävää ylipainoa. Se taas tarkoittaa tuntuvaa terveysriskiä, eli kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä.

Itse pidän itseäni juuri tuollaisena naisellisen pyöreänä, mittani ovat 160/63. Jos painaisin 90 kg (eli suhteessa saman kuin sinä), niin minun olisi kyllä vaikea katsoa itseäni peilistä ja ylipäätään olla itseni kanssa.

Mieheltä en todellakaan odota mitään sixpackia, en itse asiassa tykkää viimeisen päälle treenatusta kropasta. Lievä ylipainokin miehellä on ihan ok, mutta huomattava lihavuus ei kyllä ole.

Ei ole pinnallista, jos haluaa että kumppani huolehtii perusterveydestään. Ylipaino vaikuttaa yhtenä tekijänä myös seksuaaliseen viehätysvoimaan enkä sitäkään nyt hirveän pinnallisena näe. En ainakaan itse halua, että seksin harrastaminen on vastenmielistä pakkopullaa.

Huvittaa aina tämä pinnallisuudesta itkeminen, kun ottaa huomioon että nämäkään itkijät tuskin huolisivat mitään elefanttitautista kumppanikseen vaikka olisi miten hyvä tyyppi. Lopettakaa nyt se tekopyhäily, kyllä sillä ulkonäöllä on väkisinkin jotain väliä.

• 179cm / 109 kg
        40305060 kirjoitti:

"Jos nuo ovat sinun mittasi, niin et kyllä naisenakaan olisi mikään hieman pyöreä, vaan ihan oikeasti lihava. BMI:si on yli 34, mikä tarkoittaa merkittävää ylipainoa. Se taas tarkoittaa tuntuvaa terveysriskiä, eli kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä."

Niin, mutta naisena minulla olisi oma ryhmä miehiä jotka olisivat minusta kiinnostuneita.Fakta kun on se, että nainen saa olla "naisellinen" ja "pyöreä" kun miehellä ei tälläistä ole olemassakaan.Toisekseen, BMI:t merkkaavat aivan eriasioita miehen kropassa ja naisen kropassa.Naisella on luonnostaan pienempi ja sirompi kuin miehen.

"Ei ole pinnallista, jos haluaa että kumppani huolehtii perusterveydestään. Ylipaino vaikuttaa yhtenä tekijänä myös seksuaaliseen viehätysvoimaan enkä sitäkään nyt hirveän pinnallisena näe"

Niin, mitäs jos mies olisi ensin normaali painoinen kun tapaisitte ja parin vuoden jälkeen lihoisi 30kg.Nostaisitko metelin tai jättäisitkö kenties...
        Tälläisessä tapauksessa olisi myös sinusta varmasti erittäin ok huomauttaa miestä lihomisesta ja seksuaallisen viehätysvoiman katoamisesta, mutta naiselle nyt tuollaisen"pikku ylipainon" tulemisesta ei varmaan saisi huomauttaa... loukaantuminen olisi varma... vai kuinka..

Joten, puhutaan asioilla niiden oikeilla nimillä ; Ulkonäölliset toivomukset ovat usein pinnallisia. Kyse on ihan seksistä ja viehätysvoimasta (kuten toteatkin).Turha on alkaa jauhaa höpöjä terveydellisistä syistä...jos asia ei ikinä kuitenkaan ole niin.

• Arvosta ihmistä

"Jos nuo ovat sinun mittasi, niin et kyllä naisenakaan olisi mikään hieman pyöreä, vaan ihan oikeasti lihava. BMI:si on yli 34, mikä tarkoittaa merkittävää ylipainoa. Se taas tarkoittaa tuntuvaa terveysriskiä, eli kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä."

Niin, mutta naisena minulla olisi oma ryhmä miehiä jotka olisivat minusta kiinnostuneita.Fakta kun on se, että nainen saa olla "naisellinen" ja "pyöreä" kun miehellä ei tälläistä ole olemassakaan.Toisekseen, BMI:t merkkaavat aivan eriasioita miehen kropassa ja naisen kropassa.Naisella on luonnostaan pienempi ja sirompi kuin miehen.

"Ei ole pinnallista, jos haluaa että kumppani huolehtii perusterveydestään. Ylipaino vaikuttaa yhtenä tekijänä myös seksuaaliseen viehätysvoimaan enkä sitäkään nyt hirveän pinnallisena näe"

Niin, mitäs jos mies olisi ensin normaali painoinen kun tapaisitte ja parin vuoden jälkeen lihoisi 30kg.Nostaisitko metelin tai jättäisitkö kenties...
        Tälläisessä tapauksessa olisi myös sinusta varmasti erittäin ok huomauttaa miestä lihomisesta ja seksuaallisen viehätysvoiman katoamisesta, mutta naiselle nyt tuollaisen"pikku ylipainon" tulemisesta ei varmaan saisi huomauttaa... loukaantuminen olisi varma... vai kuinka..

Joten, puhutaan asioilla niiden oikeilla nimillä ; Ulkonäölliset toivomukset ovat usein pinnallisia. Kyse on ihan seksistä ja viehätysvoimasta (kuten toteatkin).Turha on alkaa jauhaa höpöjä terveydellisistä syistä...jos asia ei ikinä kuitenkaan ole niin.

Aivan. On myös geeni perimältään pulskia ihmisiä joiden syyttely lihavuudesta on jo kiusaamista. Huvittaa tuo edellä kirjoittava pinnallinen nainen joka ekassa lauseessa puhuu että pullea saa olla mutta heti perään tyrmää asian seksuaalisuuteen vedoten. On ymmärrettävä että on ihmisiä jotka ei hae ja arvosta niitä langan laihoja missejä.
        Olen mies ja normi paino indeksissä. Useasti komeaksikin kehuttu mutta arvostan kaikkia ihmisiä heidän ulkonäöstään riippumatta. Olen seurustellut useampien naisten kanssa ja joukossa on ollut langan laihoja 180/50 naisiakin pari ja muutama pulskempi neitonen. Keskiverto naikkosia siltä väliltä sitten yleisemmin. Kaikki ovat olleet yhtä arvostettavia kiloista tai niiden puuttumisesta riippumatta.

Voin sanoa näin nimimerkin takaa että nämä mallin mitoissa olevat neitoset olivat niitä vähemmän viehättäviä. Olivat kyllä seksikkäitä vaatteet päällä ja keräsivät katseita kadulla mutta se seksikkyys kyllä loppui kun riisui vaatteet ja piti alkaa sekstaamaan. Kylkiluut kun pystyy laskemaan, jalat ovat kuin luurangot, onneton tai olematon lantio ja pienet tissit joita nyt ei alastomasta vartalosta edes erottanut ja täytteitä vaati kaupungille lähdettyä.
        Sellaisen henkilön kanssa seksi oli suorittamista. Ihana ihminen muuten oli.
        Itse tykkään naisessa pienestä pyöreydestä jossa lantio erottuu edukseen. Ei isoja tissejä vaan sellaiset b-c luokkaa mutta se lantio. Siinä on jotain;)
        Silti kuitenkin valitsen sen naisen sillä perusteella mitä siellä päässä liikkuu olkoon tämä laiha tai lihava.

• markkina-arvo 0
        Hieman totuutta kirjoitti:

Yhtälailla se pulska jaksaa kuten ns normaali painoinen. Puheesi on pelkkää pinnallisuutta ja nyt puhun kokemuksen syvällä rinta äänellä.
        Itse olen ammatiltani metsuri ja lomautettu aina osan vuotta. Kuukaudessa kahdessa lihon liikunnallisesta harrastuksesta huolimatta noin 10-15 kg ja kaikki näkyy ns kaljamahana vyötäröllä vaikka en edes kaljaa juo saati muutenkaan alkoholia liiemmälti.
        Huom miehellä "kaljamaha" vaikka ei kaljottelisikaan ja naisella vaan "naisellista muodokkuutta" Kumma että vaan toista sukupuolta saa solvata ja nimitellä.
        Ylipainosta huolimatta jaksan samoilla ja touhuta väsymättä vaikka päivän läpeensä. Töiden alkaessa paino karisee normaaliksi yleensä kuukaudessa. Kahdeksan tunnin päivittäinen ruumiillinen työ tekee tehtävänsä.
        Olen myös huomannut "markkina arvoni" Töiden ollessa päällä saan isku yrityksiä ja naisia helposti mutta lomautettuna remppamahana en käytännössä ollenkaan. Mitä se on muuta kun pinnallisuutta?

Rintaäänellä sanoisin, että tuommoinen painon jatkuva nousu ja lasku ns. jojottelu vie sinut aika nopeasti hautaan.

Ai että miehiä vain solvataan. Höpsistä. Kyllä täällä näkee siiderivalas ym. nimittelyä naisista.

• Näin on.

Älä valita, ei siellä mitään järkevää ole. Minulla oli kanssa siellä profiili kolme kuukautta. Ja saanto oli ei nyt vähäinen, mutta onneton, lähinnä luokkaa ravintolassa valomerkin jälkeen = Joku humalainen nainen tulee juttelemaan sellaisella aksentilla, josta ei ota kukaan selvää, ainakaan selvänä.

Minä sain kyllä vastauksia, mutta aivan vääränlaisilta naisilta. Sitten laitoin ihan läskiksi koko jutun ja kirjoitin täysin älyttömän jutun profiiliini. Ja sama tulos, osin samat vastaajatkin. Typerää touhua koko nettideittailu. Naiset eivät osaa kirjoittaa, ja jos antaa puhelinnumeronsa, niin soittaja istuu ravintolassa ja sopertaa humalassa.

Ja kun sitten sovit tapaamisen, yllätys... yllätys tapaamasi nainen on yht. äkkiä vanhettunut 5-8 vuotta, siis siihen saamaasi valokuvaan verrattuna:) Vastaasi lenkuttaa 45 vuotias, ylipainoinen ( mikä ei minua kyllä haittaisi ) oluelle ja tupakalle haiseva, kaksisanaisia lauseita sopertava kolme kertaa naimisissa ollut 4 lapsen yh. ( kaikilla eri isä, eli olisi siinä järjestelyä lastentapaamista varten ). Talous - ja raha-asiat on sotkettu viimeisen päälle, kaikella mahdollisella tavalla.

Ja jos sitten tuollaisen alat keskustella, niin mitkähän ne keskustelun aiheet mahtavat olla ? Ja mikäli... siis huom. mikäli olet ns. kirjoitetun ja lausutun sanan mestari, niin toista tapaamista ei tarvitse odottaa. Onhan se nyt aivan mahdotonta, jos mies osaa keskustetlla, ja hänellä on vielä oma mielipide johonkin.

Etsi sitä naista jostakin muualta, ei koskaan netistä, eikä ravintolasta, sinne kerääntyy se rupusakki, etsimään sitä viimeistä oljenkortta:) Ja anteeksi , jos kirjoitan huonoa Suomen kieltä, johtunee siitä, että Suomi ei ole äidinkieleni.

• Koettu tuokin

Jos kuvasi ei ole ns atleettisen komea niin profiilin sisällöllä ei ole pskankaan merkitystä. Varmoja vastauksia saat venäläisiltä jotka jollain opilla osaa lähettää viestin käymättä profiilissa tai saman ikäisiltä naisilta joilla on 50kg ylipainoa ja kuvasta ei ikinä tajua että kyseessä on ylipäätään ikäisesi ja nainen.
      Eikun baariin vaan!

• otuskuvantakaa

Baarissa käynti taitaa olla yhtä tyhjän kanssa muualla kuin Helsingissä. Toissa viikonloppuna kävin ja baari humisi tyhjyyttään, ei ollut kuin muutama pariskunta ja lauma just 18-vuotiaita. Kyllästyin ja lähdin puolenyön aikaan kotiin. Juuri pidempään ei voi olla kun arkisin täytyy herätä pääasiassa viideltä, joten viikonloppuna ei voi rytmiä liiaksi sotkea.

• 178871178871

Katselin 30-35 vuotiaiden profiileja huvikseni ja heillä on
      sentään kerrottu itsestäkin muuta, kuin tässä olis tämmönen
      ööh, kuten keski-ikäisten vetelät esittelyt yleensä ovat.

Miehiä vain on tarjolla enemmän, niin se itsensä esille
      tuominen ja erottuminen joukosta, on varmaan rakettitiedettä.

Profiili kannattaa piilottaa välillä ja vetää henkeä kunnolla,
      tai poistaa ja unohtaa koko juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe