Lukekaa linkin kertoma tapahtumaketju:
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/yrityksen-matka-auto
Verottajan tyly tuomio..!
19
249
Vastaukset
- Maksa vaan itse
Onhan lantissa toinenkin puoli.
Miksi yrittäjän pitäisi saada maksattaa asuntoautonsa kulut yrityksen tililtä, kun me muutkin joudumme ne omasta pussista pulittamaan?
Verokohtelun tulee olla tasapuolista.
( vaan eihän se oikeasti ole, kuten pääomatulo versus palkkatulo esimerkiksi) - Nalle Whalroos
Verottaja hyvä kaveri! Näin se menee ja on aina mennyt! Firma on firma ja muu on jotakin muuta.
- Kuppari.25
Ette ymmärtäneet kumpikaan jutun jujua mitä viestiketjun avaaja ilmeisesti tarkoittaa...lukekaahan vielä juttu uudelleen ja miettikää...!
- ????????????????
Niinkö? No mitä emme ymmärä? Sekö että laki on laki vai sekö että harmittaa kun ei saa firman pelillä ajella lomalla?
- kourupää
Kysy joltain kaveriltas mitä tuo tarkottaa kun et millään selvää tekstiä ymmärrä !
- Joksu tietää
Kysy esim. palstavahti Joksulta Niuvasta
- Reino osaa
Joksu tietää kirjoitti:
Kysy esim. palstavahti Joksulta Niuvasta
Tai kysy esim. peppureino Rein-holdilta Kymen pöpilästä
- Se on reino
Reino osaa kirjoitti:
Tai kysy esim. peppureino Rein-holdilta Kymen pöpilästä
Joksu täällä,ollaan kavereita Laten kanssa,pohditaan usein Rumatikkiä.
- Reino se on
Se on reino kirjoitti:
Joksu täällä,ollaan kavereita Laten kanssa,pohditaan usein Rumatikkiä.
Se onkin sinulle peräreino oikein hyvä ja sopiva harrastus. Pidä siitä kiinni !!!
- Late Lapista.
Reino se on kirjoitti:
Se onkin sinulle peräreino oikein hyvä ja sopiva harrastus. Pidä siitä kiinni !!!
Kyllä Rumatikki on valmiiksi pohdittu värkki ja hyvä moneen touhuun. Tutkiskellaan sitä ja itseämme Joksun kanssa.
- Se on reino
Late Lapista. kirjoitti:
Kyllä Rumatikki on valmiiksi pohdittu värkki ja hyvä moneen touhuun. Tutkiskellaan sitä ja itseämme Joksun kanssa.
Tarkuutta peräreino!
Äläpäs peppureino herkeä huolimattomaksi, muuten uskottavuutesi kärsii noissa sinun jutuissasi.
Nytkin olet unohoittanut tuosta edellisestä viestistäsi normaalisti plagioimasi allekirjoituksen: " Late Lapista SSSSS Ry!"
- pitää ottaa selvää
Mites jos minä käytän vaimon matkailuautoa työkomennuksillani asumiseen useamman kuukauden ja minulla on oma firma josta saan monenlaisia kuluja verovähennyksiin. Voinko sopia vaimon kanssa että hän laskuttaa minulta vuokraa matkailuautostaan ja minä saan sen liittää kuitteihin vuokrakuluina.Asunut olen siinä autossa paljonkin,mutten ole mitään sen kuluja ujuttanut kirjanpitoon.
- Selvä peli
Voit tietysti.
Mutta jos vähennät vaimolle maksamasi vuokrat firmasi kirjanpidossa, niin muista että vaimosi puolestaan ilmoittaa ne omassa veroilmoituksessaan verottajalle tuloina. - Se on reino
Selvä peli kirjoitti:
Voit tietysti.
Mutta jos vähennät vaimolle maksamasi vuokrat firmasi kirjanpidossa, niin muista että vaimosi puolestaan ilmoittaa ne omassa veroilmoituksessaan verottajalle tuloina.Joksun kanssa touhutaan kesäntullen Rumatikillä.
- Reinohan se on
Se on reino kirjoitti:
Joksun kanssa touhutaan kesäntullen Rumatikillä.
Kas vain, peppureinohan se siinä taas! Onko peräreino sinulla kaikki hyvin?
- ÄLYTKÄÄ NYT HÄIPYÄ!
Peräreskat ja joksut pois palstalta pilaamasta hyviä asiaketjuja.
- Late Lapista
Olen Late Lapista,en ota mitään kantaa itsetutkisteluuni.Late Lapista Ry!
- Yksinkertaisesti
On helpompikin tapa tunnistaa reinon viestit: kaikki typeryydet ja vanhat vitsit ovat aina reinoa!
- Aina sama
Yksinkertaisesti kirjoitti:
On helpompikin tapa tunnistaa reinon viestit: kaikki typeryydet ja vanhat vitsit ovat aina reinoa!
Ja kyseesshän on aina tämä sama http://urly.fi/bKz !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679