Ongelma

Nuorinainen vain

Minulla on sellainen ongelma, että saisin kenet vaan haluaisin, mutta etsin silti sitä joka vielä ns. kolauttaisi enemmän. Olenkin miettinyt olenko sitoutumiskammoinen vai mikä se syy? Mietin aina, että jos alan seurustelemaan tämän tietyn miehen kanssa entä jos löydänkin vielä paremman tai muuta. Hyvistä miehistä ei ole pulaa suositut miehet ja urheilijat tavoittelevat minua jne. mutta en tiedä, etsin silti vielä jotain muuta. Vaikka he olisivat olemukseltaa, elämäntavoiltaan ja aatteiltaan minunlaisiani miehiä, käyvät töissä, treenaavat paljon ja ovat fiksuja.

20

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Olet vain nirso ja tyypillinen suomi akka.

• Nuorinainen vain

En näytä tavan suominaiselta, joten siksi ehkä olenkin niin suosittu, mutta tuo ei vastannut ongelmaani.

• ohje
        Nuorinainen vain kirjoitti:

En näytä tavan suominaiselta, joten siksi ehkä olenkin niin suosittu, mutta tuo ei vastannut ongelmaani.

ota joku mies ja mene naimisiin ja ole sille uskollinen hautaan asti...
        ei se vaihtamalla parane, koska aina tulet kyllästymään joka jeppeen joka tapauksessa ja kohtaat samat ongelmat joka parisuhteessa tavalla tai toisella

koita kasvaa yhteen jonkun miehenkuvotuksen kanssa
        niin ennenkin tehtiin, sitten alat ajan myötä rakastamaan tai sitten et
        usko sydämesi ääntä (jos naisilla sellaista edes on) ennemmin kuin cosmopolitania

• Sama juttu

Olen tavallinen suomalainen XXL-kokoinen 50-vuotias kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni.

Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!

• Nuorinainen vain

Huono provo. Ei se ole siitä kiinni ettenkö minä kelppaisi vaan ne miehet :/

Vähän eri asia jos on XXL-kokoinen kun minä olen xs-kokoa ja urheilen paljon. Salilla treenaan ja juoksen sekä pelaa futista.

• Frank Provo
        Nuorinainen vain kirjoitti:

Huono provo. Ei se ole siitä kiinni ettenkö minä kelppaisi vaan ne miehet :/

Vähän eri asia jos on XXL-kokoinen kun minä olen xs-kokoa ja urheilen paljon. Salilla treenaan ja juoksen sekä pelaa futista.

Joo, siis v_ttu näitä miesten tekemiä surkeita provo-aloituksia :) Oppisivat edes kirjoittamaan kuten naiset - tuo aloitus luettelee asiat niin mekaanisesti ja perus-kyynisen S24-valittajamiehen ennakkoluulolistan mukaan ettei mitään rajaa... ylläolevan kaltaiset naisetkaan ei ajattele, että "saisin kenet vaan", vaan jotain todella ihmeellistä tunnekuohua siinäkin viestissä olisi josta ei voisi suoraan päätellä että mistä kiikastaa... sellaisia naiset on, miesten provot ei vaan tavoita sitä tunnetilaa.

• Nuorinainen vain
        Frank Provo kirjoitti:

Joo, siis v_ttu näitä miesten tekemiä surkeita provo-aloituksia :) Oppisivat edes kirjoittamaan kuten naiset - tuo aloitus luettelee asiat niin mekaanisesti ja perus-kyynisen S24-valittajamiehen ennakkoluulolistan mukaan ettei mitään rajaa... ylläolevan kaltaiset naisetkaan ei ajattele, että "saisin kenet vaan", vaan jotain todella ihmeellistä tunnekuohua siinäkin viestissä olisi josta ei voisi suoraan päätellä että mistä kiikastaa... sellaisia naiset on, miesten provot ei vaan tavoita sitä tunnetilaa.

Minä olen naainen, sori.

• Kiskisu

Ei koko ajan tarvitse seurustella ja suhteilla. Välillä voi olla reilusti yksin ilman säätöjä, eikä se tarkoita sitoutumiskammoa.

Epäilen, onko sellaista oikeasti olemassakaan kuin sitoutumiskammo. Luultavasti se on vaan yksi ranskalainen viiva koottujen selitysten listassa.

• Nuijitut muijat

Näinhän ne nykynaiset tekee, ei uskalleta kohdata sitä ihannemiestään koska se johtaisi perisuhteeseen ja parisuhteessa joutuisi kateellisena kuunnella kun kaverit kokeilee erilaisia miehiä kuin liukuhihnalla.
      Joka viikko uusi nahkanuijan paukuttaja parhaimmillaan kaksi tai kolmea eri nahkanuijaa.
      Naisten pitää ensin nahkanuijan paukuttelu kiimassa sulkea ihannemies pois luvuista ja siten nuijituttaa itseään jos jonkun sorttisella nahkanuijalla hakeakseen "kokemusta" ja sitten kun "kokemusta" on haettu ollaan niin kuin valmiita kohtaamaan se ihannemies, mutta se ihannemies on ottanut jo jonkun toisen ja hyljännyt ajatuksenkin jos jonkin sortin nahkanuijalla itsensä nuijituttaneen naisen.
      Sitten nämä kokemuksia etsivät jos jonkun sortin nahkanuijilla itsensä nujituttaneet etsivät keski-ikäisenä sitä hylkäämäänsä ihannemiestä jota ei todellakaan enään keski-ikäisenä löydy.

• Nuorinainen vain

Sori, mutta mä en ole mikään hu*ra. En pane niiden miesten kanssa, vaikka ne musta kiinnostuneita onkin ja mahdollisuus olisi. Olen mieluummin yksin ja jos ei anna, ne juoksee helpommin sun perässä ;) Periaate onkin muutenkin, että älä ikinä juokse miesten perässä vaan anna niiden juosta sun perässä ja se on aina toiminut :D

• prettyone1

Minulla on vähän sama ongelma...

Kun tiedän, että jos sitä alkaa seurustelemaan jonkun kanssa, sitä kiintyy, ja se voi olla lukossa sitten siihen tyyppiin parhaat vuotensa, tulla jopa raskaaksi jne!!

Joten parempi valita hyvin ennenkuin alkaa kiintymään kehenkään!! Tosin siinä on aina se pelko, että jääkin yksin, koska odottaa sitä ihmemistä, sielunkumppania, ja kreikkalaista jumalolentoa, jota oikeasti ei ole edes olemassa.... Jää yksin koska havittelee fantasiaa, se olisi vielä kauheampaa kuin olla lukittuna "vaan johonkin".

Mutta, olen ollut rakastunut johonkin mieheen aiemminkin, joten toivon että näin käy tulevaisuudessakin.

Naisilla joilla on paljon valinnanvaraa on tämä ongelma, joka tyytistä tulee kokoajan uusia miehiä, ettei pää pysy mukana enää! :/

• Nuorinainen vain

Niinpä :/

Haluaa valita hyvin ja kunnolla, sellaisen miehen, jonka kanssa oikeasti haluaa olla.

• mies.

Et varmaan saisi minua ainakaan. Minä en tuollaiseen omahyväiseen naiseen rakastu joka luulee olevansa täydellinen

• Nuorineinen vain

En minä ole täydellinen, kukaan ei ole. Mutta jos saan ihan kenet haluan niin se kyllä kertoo jo jotain ja se on totta, että olen nirso. En halua mitään tavan sohvaperunaa, joita suurin osa suomimiehistä on tai mitään laihaa kukkakeppiä. Onneksi valikoimissa onkin näitä urheilijoita ja muita komeita, mutta miksi nekään ei kelpaa mulle? :/

• :):):):):((((
        Nuorineinen vain kirjoitti:

En minä ole täydellinen, kukaan ei ole. Mutta jos saan ihan kenet haluan niin se kyllä kertoo jo jotain ja se on totta, että olen nirso. En halua mitään tavan sohvaperunaa, joita suurin osa suomimiehistä on tai mitään laihaa kukkakeppiä. Onneksi valikoimissa onkin näitä urheilijoita ja muita komeita, mutta miksi nekään ei kelpaa mulle? :/

no paljastit olevasi ainakin tyhmä, kun et jo usko, että olet nirso :)

• Nuorinainen vain
        :):):):):(((( kirjoitti:

no paljastit olevasi ainakin tyhmä, kun et jo usko, että olet nirso :)

Tiedän, että olen nirso, mutta sitä mietinkin että mikä siinä on että vaikka löytäisin miehen joka vastaa kaikkia vaatimuksiani mietin että entä jos jossain on vielä parempi vaihtoehto.

• 2+2

Kukaan ei ole onnellinen tuollaisen naisen kanssa.

• Kopioitu

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

Toisessa kerroksessa on tarjolla rikkaita vaimoja jotka pitävät seksistä.

Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

• Mr Cynical

Kopioitu, mainio vertaus.

Unohdit mainita että kun nainen on päässyt kerrokseen 6, kerroksien 3-5 erikoisliikkeet ovat kiinni. Auki on vain kerroksen 2 ruuhkainen perusmarketti, kerroksen 1 tunkkainen kirpputori, ja viereisen kadun sekatavarakauppa.

Tarjouksia metsästävät keskitason naiset ovat vieneet parhaat tuotteet päältä.

• 8+19

Varmaan ihan osuva, joskin vituttaa että miehen työssä käynti on suurin arvo naisille. Sitten kun rupeaa löytymään nainen jota kiinnostaa työtön mies niin olen kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe