en nyt tarkoita niitä kyttäämisiä, kylillä parjaamisia, lasten kautta kostoja (en anna tavata), petän itsekkin että "ollaan tasoissa" jne niitä niin yleisiä kostoja mihin petetyt sortuu / lähtee..
omalla kohdallani ajattelin että lähetän ex:lle "kimppa kiva" videon, johon itse olen osallisena, sillä tiedän että hänen haaveensa on päästä kahden naisen kanssa samoille lakanoille samanaikaisesti...
ja se mikä tästä tekee koston on se että nykyinen (tunnen hänen ex-miehen, jonka kanssa tästä uudesta parista on keskusteltu) ei ole niin seksuaalisesti kokeilun haluinen kun minä - joten läpi voisi mennä.. huonon tästä suunnitelmasta tekee se että mua kyseinen juttu ei "sytytä".. mutta "aukovat vielä päätänsä" niin tiedä mihin ryhdyn..
mitä jos petetty kostaakin?
6
264
Vastaukset
- Noloa
Onks valoo? Mieti nyt vähän miten kivan maineen saat moisesta?
- Grazy?
Nimimerkki; kusipäinen petetty
Ota lääkkees....ja mars nukkumaan!!!!!! - säkö kokeilunhaluine
Voipi olla niin, että eksäsi on jo päässyt kokeilemaan kahta naista samaan aikaan, joten hukkaan menee sun kosto. Uuden naisen eksän puheet voit jättää ihan omaan arvoonsa. Mikä on toiselle kokeilunhalua ja rohkeutta, kuuluu jonkun toisen mielestä normaaliin seksiin.
Jonkun kanssa seksi sujuu luonnostaan ja haluaa kokeilla vaikka mitä. Etkä sä mun mielestä mikään kokeilunhaluinen oikeasti ole, koska sua ei kimppakiva sytytä. Mutta eihän siinä mitä, anna palaa. Saa eksäsi ja uusi hyvät naurut sun kustannuksella.- Aviolupausssss
Nimenomaan, aloittaja jos haluat tuottaa nykyiselle ja exälle hyvät naurut, ja lopun elämää muistama "paras juttu ikinä", niin anna palaa niin kuin jo säkö kokeilunhaluinen kirjoittaa.
Ja juuri niin, että jutut on juttuja, mistä sinä oikeasti tiedät, mistä nyksä tykkää, ja miten heidän kemiat ja himot kohtaa. Joh ei kohtaisi, niin tuskin olisi sen kanssa. Se on varma juttu se. Nyt on joku kusettanut sinua silläkin, että ei ole niin "kokeilunhaluinen".. Todennäköisesti juuri päinvastoin, halunnut vaan sanoa sinun mieliksi. Ja, mitä tulee sinun ajatusmaailmaan ja logiikkaan, niin olet kyllä jälkeen jäänyt. Et ole terve kostonhaluinen ja katkera, joka kusee aina omaan nilkkaansa! - kusipäinen petetty
Aviolupausssss kirjoitti:
Nimenomaan, aloittaja jos haluat tuottaa nykyiselle ja exälle hyvät naurut, ja lopun elämää muistama "paras juttu ikinä", niin anna palaa niin kuin jo säkö kokeilunhaluinen kirjoittaa.
Ja juuri niin, että jutut on juttuja, mistä sinä oikeasti tiedät, mistä nyksä tykkää, ja miten heidän kemiat ja himot kohtaa. Joh ei kohtaisi, niin tuskin olisi sen kanssa. Se on varma juttu se. Nyt on joku kusettanut sinua silläkin, että ei ole niin "kokeilunhaluinen".. Todennäköisesti juuri päinvastoin, halunnut vaan sanoa sinun mieliksi. Ja, mitä tulee sinun ajatusmaailmaan ja logiikkaan, niin olet kyllä jälkeen jäänyt. Et ole terve kostonhaluinen ja katkera, joka kusee aina omaan nilkkaansa!älkää nyt yleistäkö - ajatelkaa laajemmin.. kaikki ei tapahdu siellä teidän olemassa olevassa isossa maailmassa. tämä on paikkakunta, jossa kaikki saman ikäiset tuntee toisensa. täällä koulussa oli yksi luokka / ikäryhmä sekä täällä minä "valta uskontokuntaan" kuuluvana kuulun vähemmisöön kun puhutaan uskonnosta. ja tuohon sun "olet jälkeen jäänyt" , terve en varmaan ole päästäni (todistettu itsellekkin, pettäjän perään itkin) - mutta jälkeenjäänyt en ole, ihan olen oikeustoimikelpoinen, ei ole holhoojaa joka olisi avioeropaperit allekirjoittanut mun puolesta - oma kelpasi.
koston halu jos sitä olisi ollut alun alkaenkaan olisi kaatunut viimeistään siihen tietoon että eroamalla exäni nykyinen joutui todellisuuden eteen että hänen perheensä kielsi hänet - eivät suoneet hänelle oikeutta erota huonosta avioliitosta ja löytävän onnea "väärän uskontokunnan" edustajan kanssa...
en tiedäkkään mistä nyksä tykkää, voi olla että "vapautuneena" uskontonsa rajoitteista on "herännyt" kukoistukseen, mutta ex.n toiminta ei ole antanut vielä ainkaan vinkkejä että se olisi todella vapautunut, sillä halu testata mun uuden sängyn jouset on olemassa... eikä testi kaveri ole nykyinen..
- kusipäinen petetty
luin teidän kommentit, kävin ottamassa lääkkeen (teen) ja luin aloitukseni uudemman kerran - ja repesin nauramaan... ymmärsin teidän kommentit ja totesin että kiihtyneenä ei todellakaan kannata kirjoittaa mitään - noh avioeropaperit kannatti..
kirjoitus kumpusi siitä kun ystäväni soitti ja kertoi että hänen eilisillä syntymäpäivä kutsuilla "uusio pari" oli avautunut että en ole valmis tulemaan samaan paikkaan heidän kanssaan, sillä häpesin heidän edessään kun olin yrittänyt vonkua exääni takaisin ja luvannut jopa toteuttaa tuon hänen haaveen - joten siitä tuo kosto ajatus ja tapa.
unohtivat että kaikki tietää että meillä on 5v lapsi, toisen "vapaa-ilta" tarkoittaa että lapsi on toisella. sekä että lapsen takia (enkä myös itsenikään) ole tästä pettämisestä seurannutta surua, pettymystä, kipua jne "huudellut ympäriinsä" - ainoa mistä kukaan ulkopuolinen näkee että koville otti on mun -15kg olemus kolmessa kuukaudessa..
eli pointti tässä on että kaksi onnellista - potkii vielä jo potkittua, joka on yrittänyt käyttäytyä kuin aikuinen, kaveri ja ystävä piiri on niin sama että yksikin lause saisi mahdollisesti jotkut tuntemaan velvollisuutta valita puolensa - yksi jo valitsi pyytämättä mutta hän on mun paras ystävä..
mutta kiitos kommenteista - noloa - kenties, parhaimman naurun saisivat he - kenties, minä en kokeilun haluinen - kenties, oikeaa vastausta ei ole, jollekkin liiankin, jollekkin kuten sinulle en tarpeeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708