..näköjään täällä tehnyt mielestään huumoripitoisia avauksia toisten nimissä. Lieköhän sillä rassulla lääkitys kohdallaan kun näyttää isopyörä heittävan taas ihan huolella. Tavallaan kyllä harmittaa kun se onnistunut pilaamaan tämän palstan, ei tänne juuri kukaan taida enää mitään viitsiä kirjoitella kuten en minäkään taas pitkilleen ole viitsinyt.
Vajakkitrolli on taas..
8
162
Vastaukset
- määmy
Ite oot vajakkitrolli.
- Ikisinkku M
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ikisinkku M kirjoitti:
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
- Ikisinkku M
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
- Huhhh!
Ikisinkku M kirjoitti:
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
Eipä ihme, kun bänät vielä kestäisikin, mutta, että pänätkin vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725