..näköjään täällä tehnyt mielestään huumoripitoisia avauksia toisten nimissä. Lieköhän sillä rassulla lääkitys kohdallaan kun näyttää isopyörä heittävan taas ihan huolella. Tavallaan kyllä harmittaa kun se onnistunut pilaamaan tämän palstan, ei tänne juuri kukaan taida enää mitään viitsiä kirjoitella kuten en minäkään taas pitkilleen ole viitsinyt.
Vajakkitrolli on taas..
8
158
Vastaukset
- määmy
Ite oot vajakkitrolli.
- Ikisinkku M
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ikisinkku M kirjoitti:
En minä ole trollannut muilla, kuin määmyn nikillä
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ristus ku tulis kolmas maailmansota niin pääsis teidänkin yksinkertaisesta ajatuksenjuoksusta.
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo oli trollin eikä minun viisauksia ja varmaan tuo määmynkin kommentti tuli trollilta.
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
- Ikisinkku M
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja sinä pässi olet aloittaja? Samaa kastia.
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
- Ikisinkku M
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo, minä olen aloittaja ja mitä se oikeastaan sinun persettä kutittaa? Kirjoita mieluummin itse jotain viisasta kun sitä kerran kaipaat.
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
- Huhhh!
Ikisinkku M kirjoitti:
Olen pahalla tuulella kun tuli pänät miesvm_1967:n kanssa.
Eipä ihme, kun bänät vielä kestäisikin, mutta, että pänätkin vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184351Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771525
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161490- 1591483
- 10881
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64753