Koulun päätyttyä aloin juopotella

elämä muuttui

-----Koulun päätyttyä aloin juopotella,
polttaa marihuanaa ja kuunnella heavymetalmusiikkia. En uskonut Jumalaan.

Se että maailmassa oli niin paljon kärsimystä ja sekasortoa,
todisti mielestäni, ettei häntä ole olemassa.

Soitin kitaraa ja tein lauluja,
joihin sain monesti inspiraation lukemalla Raamatun Ilmestyskirjaa.
Koska yhtyeemme ei menestynyt niin hyvin kuin olin odottanut,
aloin yhä useammin turvautua koviin huumeisiin.

En välittänyt, vaikka olisin kuollut yliannostukseen.
Monet ihailemani laulajat olivat päättäneet päivänsä sillä tavoin.

Lainasin huumeiden käyttöön tarvittavat rahat isoäidiltä,
joka oli kasvattanut minut. Jos hän kysyi, mitä aioin tehdä rahoilla,
valehtelin hänelle.

Kaiken muun pahan lisäksi harrastin okkultismia.
Musta magia kiehtoi minua,
sillä ajattelin saavani siitä uusia ideoita lauluntekoon.

RAAMATTU MUUTTI ELÄMÄNI: Kun olin alkanut tutkia Raamattua ja käydä Jehovan todistajien kokouksissa, ajattelutapani hiljalleen muuttui.

Sisälläni kehittyi vähitellen halu elää ja olla onnellinen.
Tämä uudenlainen mielentila johti siihen, että päätin leikata pitkät hiukseni,
joiden olin antanut kasvaa
osoituksena tyytymättömyydestäni ja kapinallisuudestani.

Ymmärsin, että jos halusin Jumalan hyväksyvän minut,
minun oli luovuttava liiallisesta alkoholinkäytöstä, huumeista ja tupakanpoltosta. Tajusin myös, että musiikkimakuni oli muututtava. ==>>
http://wol.jw.org/fi/wol/d/r16/lp-fi/2009093?q=Koulun päätyttyä aloin juopotella&p=par

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Girbbu

Hyvä että pääsit huumeaineesta ja tupakista. Nyt pystyt vielä pääsemään lahkosta, kun olet vaivautunut tänne keskustelemaan.
      jos olet hiljattain ruvennut vartiotornikaupustelijaksi, lainaa kirjastosta Pasi Turusen "VArtiotorni, valtakunta uudessa valossa". Todistajat eivät ole löytäneet yhtään virhettä Pasin kirjasta.

Otetaan yksi esimerkki. Lahko sanoo, että sen johtoelin tuottaa kaikki lahkon kirjoitukset. Lahko sanoo laatineensa Raamatusta uuden käännöksen (UM). Kuitenkin johtoelin esittelee itsensä, eikä kenelläkään ole koulutuspohjaa Raamatun kääntämiseen. Siten lahko joko on ruvennut työhön, johon sillä ei ole edellytyksiä, taikka se valehtelee. (Miksi sitten Raamattu ei kelpaa lahkolle ?)

• 20+5

Huomatkaa tässä sadussa tuo jw.org linkki joka paljastaa tämän keksityn tarinan lähteen ja tarkoituksen. Jehovan tarinoijat siellä satuilee.

• kaikki+loppu hyvin

Hieno juttu, nyt henkilö on hyvissä käsissä. Enää ei haittaa vaikka sekaantuisi lapsiin, suojelu pelaa.

• Pysy kiireellisenä!

Koulun jälkeen kuuntelin saatanallista jazzia ja söin huumeita ja poltin mahorkkaa. Sitten eräs henkilö tarjosi ihanaa keskusjohtoista luettavaa jossa oli kysymyksetkin painettu. Saatoin lopettaa oman ajattelun kokonaan ja minut kastettiin pedobear porukkaan.

Nyt seison lehtikärryn vieressä ilman aivoja mutta eipä ole huoliakaan. Ihan kohta loppu tulee ja suurin osa ihmisistä kuolee. Se on lohduttavaa.

• Numeroita tarvitaan

Tee tunnit ja lehdet kynällä, niin ei tartte kaikelle kansalle näyttää tilaasi. Jehova rakastaa myös iloista ja kokosydämistä kynänkäyttäjää.

• Kynälle kiirettä
        Numeroita tarvitaan kirjoitti:

Tee tunnit ja lehdet kynällä, niin ei tartte kaikelle kansalle näyttää tilaasi. Jehova rakastaa myös iloista ja kokosydämistä kynänkäyttäjää.

Mahtava idea! Kynäilemällä voisin ryhtyä tienraivaajaksikin! Seura rakastaa numeroita.

• Kuolettavan tylsää

Mitä musiikkia todistajat sitten saavat kuunnella? Eikös kaikki paitsi valtakunnan laulut ole saatanan säkeitä?

• Oon rekkamies

Kari Tapio ja Paula Koivuniemi ovat sallittua musiikkia. Niissä ei ole naimisen rytmiä kuten kaikessa pahassa musiikissa. Katri Helena oli ennen sallittua mutta enkelipuheiden jälkeen ei enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3392
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1873
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1537
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1421
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1068
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1014
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      66
      926
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      796
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      707
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      696
    Aihe