"Puolustusministeri Carl Haglund (rkp) peruu tapaamisensa venäläisen virkaveljensä Sergei Soigun kanssa.
Tapaaminen perutaan, koska Haglund ei halua tapaamista tulkittavan tuen osoitukseksi Venäjän toimille Ukrainassa".
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/haglund-peruu-tapaamisen-venajan-puolustusministerin-kanssa/3009468
Puolustusministereiden tapaamisessa oli tarkoitus keskustella myös Ukrainan kiristyneestä tilanteesta ja Venäjän sotaharjoituksista lähialueilla.
Just joo ja tämäkö pelastaa Ukrainan ? Oli menny sinne ja haistattanut pas-kat heidän toimistaan ukrainassa. Tollanen Haglundin kiukuttelu ei auta ketään.
Carl Haglund (rkp) peruu tapaamisen
19
143
Vastaukset
- Potterin Harri
pelekääääääää HAHAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HAHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................huå.
- minisolttu
Mitä puolustusministeri oikein tekee? Minkä maan kanssa hän suhteita hoitaa? Minä luulin, että rajanaapureitten kanssa on suhteet hoidettava.
USAn kanssako Haglund hoitaa Suomen turvallisuusasioita. Onhan se maa tietysti tarpeeksi kaukana, niin ei pelota niin paljon.
Ehkä kieliongelmakin vaivaa puolustusministeriä. Kun on ollut pakko oppia kahta kotimaista, niin toisen naapurimaan kieli on jäänyt lukematta!- dfsdfddfsa
Luuletko tosiaankin, että Haglund olisi yksinään itse tehnyt päätöksen jättää tapaaminen väliin HÄ? Nuo päätöksethän tehdään tietenkin hallitustasolla.
- Niin varmaan
dfsdfddfsa kirjoitti:
Luuletko tosiaankin, että Haglund olisi yksinään itse tehnyt päätöksen jättää tapaaminen väliin HÄ? Nuo päätöksethän tehdään tietenkin hallitustasolla.
tehtiinkin hallitustasolla päätökset. Mutta.. olisitko itse tässä tilanteessa lähettänyt hänet sinne!
- ööö....
Parempi että moinen hinttari pysyy poissa miesten kokouksista.
- Työkkarin asiakas
Jaa mullakin olis tapaaminen työkkärin tädin kanssa, mutta taidan mielenosoitukseksi jättää tapaamisen väliin.
Työkkärin toiminnasta, etteivät löydä minulle töitä.
Siinäpän saavan tuta, miltä minusta tuntuu. - pikaiset lähdöt
Häglundi matkustaa munsalaan katsomaan soutuvenettä itselleen...
- tunarit
Huono esimerkki jos ei uskalla mennä tapaamaan venäläistä ja PELKÄÄ !!!
Urkki vainaa olis menny venäjälle ja sanonut että mitä te saatanan tunarit nyt olette tehneet !!!- Ne oli niitä aikoja
Samalla olisi saunottu ja vedetty Vodkaa.
- 8vio7b
Tyhmä ministeri. Todella tyhmä. Nyt olisi ollut hyvä mahdollisuus kysellä ja selvitellä asioita kasvotusten. Ryyppyreissuilla kyllä kuljetaan mutta asioita ei hoideta ellei ruotsinkielisten etuoikeudet ole uhattuna.
- Pakenee
vastuuta, samaa sakkia koko porukka, ei erotu muista. Laittakaa joku armeijan käynyt Mies virkaan, että Suomen uskottavuus säilyy.
- Kansaa kusetettu
Palkkiovirka on ostettu säätiörahoilla.
- Suojatyöt pois
Pojulle tuli paskat housuun. Oikea mies olisi mennyt neuvottelemaan asioista ja kertonut sen julkisesti. Sivari ei uskaltanut.
- Back to muumilaakso
Hyvä. Ei kukaan kaipaakaan sitä sivarisvedu-Potteria sotkemaan aikuisten asioita.
- TimTT
Phew! :/ *sanaton!*
- Mitä mä teen ?
Pas-ka housu koko jätkä, suomesta uskalsi lopettaa varuskuntia mut tuli hätä käteen.
- Hänessä nyt
vaan ei ole valtiomies ainesta!
- TimTT
No siin nyt ei oo ees MIES ainesta! :/
Tissejä vaille nainen!
- RKP ja kokoomus
Sekä SDP on vallassa ja se näkyy!. Olisivat nyt pitäneet turpansa kiinni ja miettineet pari päivää mitä tässä sanotaan. Joskus vaikeneminen on viisautta, sitä olisi tarvittu nyt eikä lähteä laukomaan hetken hekumassa ties mitä..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181