vavee ja ei välitä eikä tässä talossa ole rauhaa yläkerta poliis

vavee ja poliisit

aloitan tämä tois tarinan näin,tässä talossa saa näköjään häiritä ihmistä mihin aikaan vain,joo,ensin kun kävin hakemassa martilaalsosta talon avaimia,niitä puutui yksi,ja oli jo käynyt katsomassa asuntoa kaksi ja puli viikkoa aikasemmin ja vaveen tarkastaja sanoi asia tukitaa,joo mutta kun kävin hakemassa avaimia niin niitä puutui yksi eikä lukkoa ollut sarjoitettu uudestaan,minulle valehdeltiin päin namaa,että tämä oli ensimmäinen kerta nuori tyttö silät sinisinä kertoi valheita päin namaaa,se on laitonta,eikä vavee milään tavoin,tehnyt asilalle mitää laittoiva normaalin lukon joita avamia on likenteessä ryhansia,tarkistin asian lukkosepältä,siinä ensimmäinen litomuus vaveelta,ja tultuani tänne niin alkoi yläkerrasta kuulua helvetillistä poraamista jota on jakunut niin paljon että jos siellä asuinsi normaali ihminen niin ei noin pirattaisi,siellä ei ole kuin rekiä niin paljon yläkerassa porataan,ja ärsytävää meteliä aamu viidestä ilta yli kymeneen,pidin kaksi viikkoa kirjaa metelistä jota sieltä kuuluu,ei ole normaalia että tavaroita siirellään 90kertaa päivässä kovaäänisesti pikin lattiaa mitä tekee vaveen isännäisiä jaana oksanen,ei mitään,yläkerran poliisi saa rauhassa häiritä alakerrran asukasta,olen laittanut merkille vitun kateeliset,jos teillä ei ole muuta tehtävää kuin kytätä mitä toinen tekee niin menkää helvettiin,saatanan poliisit,oikein juoru ämmät,tää on auivan tosi yläkerran jyrki tapio on jonkin sortin perkeleen poliisi,joka vain häiritsee alakertaa ja,kyttä mitä minä teen,voi helvetti mä sanon oikei´n poliisi jyrki tapio vaveen isännöitsiä on mukana tässä koko jutussa,kun ei mitään tee ja isännöitsiä on jaana oksanen ja koko vavee on tässä jutussa mukana vittu että pitää olla kateelisia ihmisiä täällä,krakankujalla,yläkerran jyrki tapio on oikea poliisi ja vavee on jonkin sortin poliisin kätyri niikuin yläkerran jyrki tapio ja isännöitsiä jaana oksanen,ja helvetin poliisit,kaikki samaa paska sakkia, näköjää tahalaan saa häiritä ihmistä eikä säänöt koske toisia asukkkaita,tämä on toistunut joka helvetin paikassa jossa olen asunut vaveen asunossa,tälle on olemassa muukin laki kuin vaveen oma,tälläinen vavee on ja antaa kateudestaan luvan häiritä ihmisä,kun eivät pysty samaan kuin minä,vavee jyrki tapio on vitun poliisi oikein vaveen kätyri pystyn todistamaan kaiken todeksi,vittu mikä paska vavee on oikein jaana oksanen ja jyrki tapio tän paikan poliisi lulee pystyvänsä isännöitsiän luvalla tekemään ja häiritsemäään minua,mutta,vavee eikä yläkerran poliisi jyrki tapio ota yhtä asiaa huomioon,te paljastuitte jo kauan aikaa sitten tää koko alueen asukaat ovat helvetin kateelisi minulle kun eivä osaa hallita omaa elämäänsä eikä pysty siihen mihin minä olen pystynyt teidän aikanne tulee vielä,siitä olen varma niin vavee kuin jyrkin tapoin ja poliisin tämä on varma,te yritätte häiritsemällä minua saada minut pois palansista mutta siinä ette onnisu vaan teidä aikanne koitaa hyvin nopeasti vavee nsännöitsiä jaana oksanen ja jyrki tapio poliisi jo muutenkin tässä lähiöss' asuu niin poaljon ääliöitä että jokaisen aika koitaa siitä olen varma,vitun poliisit vaveen kätyrit jyrki tapio ja muut ääliö tässä lähiössä,krakankujalta vitun ääöiö teidä aikanne koitaa siitäolen varma tää on kaikki totta koska totuus on taruakin ihmeelisempää,tämä on totta!!!!

0

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        129
        4880
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3076
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1787
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1750
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1601
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1471
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        18
        1228
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1213
      9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1177
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1177
      Aihe