YLE Fem tänään klo 20.
(Synchronicity, Hollanti, 2013) Monet ovat kokeneet asioita, jotka eivät tunnu pelkältä sattumalta. Sanonta "Siinä paha, missä mainitaan" viittaa tähän synkronisiteetti-ilmiöön.
http://www.telkku.com/program/show/2014030218006
YLE Fem: Merkitsevät yhteensattumat
24
505
Vastaukset
Siksi niitä sanotaankin yhteensattumiksi. Esim. joku raapustaa lottorivin jolla sitten sattuu voittamaan; vaikka se rivin raapustaminen ja arpominen ei yhtä aikaa tapahdukaan, kyse on silti sattumasta, yhteensattumasta.
- miles copeland
A star fall
A phone call
It joins all
Synchronicity
http://youtu.be/qbpaz-u5WIE - *****
C. G Jung päätyi aikoinaan siihen käsitykseen, että jonkinlainen yliäly on olemassa ja se ilmaisee toisinaan olemassaolonsa merkityksellisten yhteensattumien kautta. Hän siis uskoi Jumalaan, tai ainakin jumalallisiin toimijoihin. Samalla tavalla uskon itsekin, eli yliäly, joka ihmisten ja maailman taustalla toimii, liittyy henkimaailmaan, jolla on jumalallinen (taivashierarkioiden) toimeksianto tehtävälleen.
- Anti-Illuminati
Ohjelman voi katsoa YLE Areenasta
http://areena.yle.fi/tv/2151196 - Yllättynyt
Katsoin dokumentin tänään. Kun juttu siirtyi Suomeen, niin tuli kyllä todella voimakas "mitä v****a" tunne. Ensimmäinen videoleike oli kuvattu muutaman sadan metrin päästä kotoani.
Huhhuh kun kuumotti vähän aikaa.
Sattuman oikkuna juuri tänä päivänä on lisäksi syntymäpäiväni.Mutta kun useimmat muut Suomessa katsovat dokumenttia, videoleikettä ei ole kuvattu muutaman sadan metrin päästä heidän kotoaan. Eikä ole heidän syntymäpäivänsä.
- sattumaavaraako
http://www.findance.com/uutiset/22406/nainen-kuoli-lahes-samalla-paikalla-kuin-hanen-kaksossiskonsa-18-vuotta-aiemmin
29-vuotias Sarah Sanaghan nimittäin menetti autonsa hallinnan, törmäsi säiliöautoon ja menehtyi välittömästi.
Asiaa tutkineille selvisi, että naisen kaksossisko oli kuollut samalla tiellä puolen kilometrin päässä 18 vuotta aiemmin. 11-vuotias sisko oli jäänyt tällöin lava-auton alle kahden kaverinsa kanssa.Ehkäpä aina kun tuo 29-v. kaksossisko kulki tuolla siskonsa kolaripaikalla, ajatteli hän tapahtunutta, ja nyt sitten tällä kerralla sillä seurauksin että tapahtui herpaannus.
- EGO=PETO
mikään ei ole sattumaa!
kaikki ollaan sovittu ennen kuin lähdettiin tälle reissulle täällä matalassa värähtelyssä! KUKAAN EI OLE LIIAN NUORI KUOLEMAAN! - Entäs tämä
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014031118113281_fd.shtml
Aku Ankan kannesta Ukraina-kohu- valkopukuinen nainen
Aku Ankka on Amerikkalainen tuote. USA:ssa on siis jo ennen Ukraina-kohua tiedetty tulevan tuollaisen tapahtuman. Liekö Merkel-Obamalla ollut sormensa pelissä.
valkopukuinen nainen kirjoitti:
Aku Ankka on Amerikkalainen tuote. USA:ssa on siis jo ennen Ukraina-kohua tiedetty tulevan tuollaisen tapahtuman. Liekö Merkel-Obamalla ollut sormensa pelissä.
Aku Ankat kansia myöten piirretään enimmäkseen Euroopassa.
- KA IKEN SALAISUUS
L8LL
TÄMÄ ON IHAN ENNALTA TIEDETTY ILMIÖ-LUONNOLISET SYY JA SEURAUSSUHTEET KÄÄNTYVÄT PIENIMPIIN JA
PIENIMPIIN YMPYRÖIHIN/SYKLEIHIN
TYYLIIN MATERIAN LEVIÄMINEN JA KASAANTUMINEN IKÄÄN KUIN MUSTAKSI AUKOKSI-JOUKKOPSYKOOSIN VAHVISTUMINEN
TULEE SE AIKA JOLLOIN IHMINEN MIHIN TAHANSA VUOROVAIKUTTAA NIIN TULEE IKÄÄN KUIN "ITSEÄ" VASTAAN
ME OLEMME KAIKKI SAMANLAISIA JA HALUAMME KAIKKI SAMAA
INFOMÄÄRÄ NOUSTESSA
KRIITTISEN PISTEEN YLÄPUOLELLE
NIIN INFOHAUSTA/POISPÄIN OLEVASTA LIIKKEESTÄ
laajenevasta
TULEE
supistuvaksi
INFOONPAKOTTAMISEKSI/TAKAISINPÄIN TULEVA LIIKKEEKSI
KETÄÄN EI PÄÄSEE TÄSTÄ ILMIÖSTÄ PAKOON ELLEI HANKI ITSELLEEN MAAILMANKAIKKEUDESTA IRRALLINEN JA MUUTTAMATON FOKUSOINTIPISTE - pallomeren luotsi
KA IKEN SALAISUUS kirjoitti:
L8LL
TÄMÄ ON IHAN ENNALTA TIEDETTY ILMIÖ-LUONNOLISET SYY JA SEURAUSSUHTEET KÄÄNTYVÄT PIENIMPIIN JA
TYYLIIN MATERIAN LEVIÄMINEN JA KASAANTUMINEN IKÄÄN KUIN MUSTAKSI AUKOKSI-JOUKKOPSYKOOSIN VAHVISTUMINEN
TULEE SE AIKA JOLLOIN IHMINEN MIHIN TAHANSA VUOROVAIKUTTAA NIIN TULEE IKÄÄN KUIN "ITSEÄ" VASTAAN
INFOMÄÄRÄ NOUSTESSA
laajenevasta
TULEE
supistuvaksi
KETÄÄN EI PÄÄSEE TÄSTÄ ILMIÖSTÄ PAKOON ELLEI HANKI ITSELLEEN MAAILMANKAIKKEUDESTA IRRALLINEN JA MUUTTAMATON FOKUSOINTIPISTEO
o
. - ääretönolematon;0
pallomeren luotsi kirjoitti:
O
o
.l a a j e n e v a 8
X
s u p i s t u v a .
0 =
- -- ---> 0 = 1 - 1011
ääretönolematon;0 kirjoitti:
l a a j e n e v a 8
X
s u p i s t u v a .
0 =
- -- ---> 0 = 10=
1=1
2=22
3=333
4=4444
...
fail
0=0;1=1--->0=0--->0=1--->1=0--->1=1
2=22
3=333
4=4444
.I. - HABA1
1011 kirjoitti:
0=
1=1
2=22
3=333
4=4444
...
fail
2=22
3=333
4=4444
.I.""
fail
2=22
3=333
4=4444
-I- - L8LL
KA IKEN SALAISUUS kirjoitti:
L8LL
INFOMÄÄRÄ NOUSTESSA
laajenevasta
TULEE
supistuvaksi
KETÄÄN EI PÄÄSEE TÄSTÄ ILMIÖSTÄ PAKOON ELLEI HANKI ITSELLEEN MAAILMANKAIKKEUDESTA IRRALLINEN JA MUUTTAMATON FOKUSOINTIPISTEMINÄ OLEN
MINÄ OLEN KAIKKI SE MITÄ YHTEISKUNNAMME JA KULTTUURIMME ON KOULUTTANUT MEITÄ HALUAMAAN JA OLEMAAN
MINÄ OLEN KAIKKIALLA
KAIKKIALLA NÄEN ITSEÄNI JA OMIA TUOTOKSIANI
MINÄ OLEN YHTEISKUNNAN KORKEIN POTENTIAALI
MINÄ OLEN RÄJÄHDYS
JA LAAJENEN JOKAISELLE, KAIKKIALLA
TÄHTI
IDOLI JA ESIKUVA
KAIKKIALLA NÄETTE MINUA
KAIKKIALLA KULTTUURISSAMME NÄEN ITSENI
YHTEISKUNTAMME JALOSTETUIN YKSILÖ
ESIKUVA
MAINOKSISSA
TUOTTEISSA JA OHEISTUOTTEISSA
KESKUSTELUOHJELMISSA JA KABINETEISSÄ
KAIKKIALLA OLEN
LOISTAAN
TE HALUATTE JOTAIN PALVOTTAVAA-SIKSI MINÄ OLEN
TE OLETTE LUONEET MINUA
MINUA TE PALVOTTE-PALVON TEITÄ PALVOMALLA ITSEÄNI
SITÄ TE TEETTE-NÄIN MINÄ TEEN
PALVOKAAMME YHDESSÄ JA ERIKSEEN, SAMAA
MITÄ VOIMAKKAAMPI ON YMPÄRISTÖNSÄ NÄHDEN NIIN SITÄ VOIMAKKAAMPI YMPÄRISTÖ MUUTTUU ITSESI KALTAISEKSI
MYÖS LUONNOSSA
NORMAALIA
SIELLÄ MISSÄ RAATO SINNE KORPPIKOTKAT KOKOONTUVAT
MINÄ OLEN
- mitäteyritätte?
Jos on sattuma, ei ole Jumalaa. Jumalalle ei ole olemassa sattumia. Ja evoluutio ei tunne tasa-arvoa.
- hhiiuggij
Jumala on epätäydellinen. Se ei pysty tuottamaan satunnaislukuja.
- okkigaam
Sattumaa ei ole. Kaikella on tarkoituksensa. Näin yksinkertaista se on.
maagikko - toivonkipinä
Minulle on sattunut paljon pahoja asioita. Selvisi että mies pettää kun jäin työttömäksi. Kun sairastuin syöpään kävi hän hakemassa lopullisen eron. Minun Sain toivoa tästä ohjelmasta vaikken oikein ymmärrä miten se toimisi.
- Anti-Illuminati
13 päivää aikaa katsoa kyseinen dokumentti netistä:
http://areena.yle.fi/tv/2151196
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181