Paljon on puhuttu DarkFearin nuoruudesta ja tulevasta keski-ikäisyydestä ja vanhuudesta, mutta millainen oli DarkFearin lapsuus? Siis se ainoa aika hänen elämässään, joka on jo kiistattomasti ohi (nuoruus jatkuu vielä piiiiiitkään).
DarkFearin lapsuus
4
75
Vastaukset
- Darkfear1
Heti lapsena päätin että menen sivariin koska naistahan en saa en edes vahingossa vaikka vahinko olenkin!
Sä kun et tiedä vittu musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten pidä sä vitun huora se turpasi kiinni siinä!!!!!!!!!!!
- Errttg
DarkFear kirjoitti:
Sä kun et tiedä vittu musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten pidä sä vitun huora se turpasi kiinni siinä!!!!!!!!!!!
Oliko sulla kavereita lapsena? Leikitkö lapsena? Mitä leikkejä?
- ManWhoWalksAlone
Ollessaan varhaisnuori 44 -vuotias, DarkFear raivosi edelleen palstalla hänen inhoamilleen armeijan käyneille naista saaneille miehille, hän raivosi verisuonet räjähtämispisteessä siitä miten ei arvosta Suomea ja tahtoisi muuttaa pois koko maasta, harmikseen hän 44-vuotiaana nuorukaisena pystyi vain haaveilemaan niinkin uskaliaista maailmanmatkoista kuin Tukholman risteilyistä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844