On oltu noin 20v yhdessä toki pitää myöntää, että on joistakin asioista tullut itsensä selvyyksiä.
Vaimo ei ole suhteen aikana baareissa käynyt.itse olen kyllä mutta viimeiseen 12v en yksin.
tämä meni jotenkin näin.
vaimo ilmoitti Minut on kutsuttu baariin kuuntelemaan musiikkia kutsujana hänen veli ja veljen kihlattu meillä ei varmaan ole muuta joten menen ilmoitti vaimo.
minulta ei kysytty haluanko mukaan.
täma tapahtui siis noin viikkoa ennen kun vaimo meni baariin.
no kysyin jossain kohtaa viikolla, että onko tähän joku erityinen syy kun kutsu ei koskenut minua.vastaus. ajattelin ettei se kiinnosta sua vastai vaimo ei ole sun tyyppistä musiikkia. noh kysyin asiaa vielä kaksikertaa muuta vastaus muuttuikin
et sä alat varmaan oleen tosi v mäinen siellä niin ei sun kannata varmaan tulla.
vastasin tähän jo että ei mua varmaan sitten kinnosta kun ei ole kutsuttukaan.
sitten kun vaimo lähti selvisi että ei mukaan tule veljen kihlattu vaan joku kari.
vaimo lähti matkaan veljensä ja olkoon nyt vaikka kari ja kuskin kanssa.
Mitä minun olsi tästä pitänyt miettiä?
Olenko vainoharhaisen mustasukkainen vai vaan tyhmä.
on melkoinen matsi tästä yöllä sitte tuli.
Minkä ymmärsin virheellisesti vai vainoharhaisesti!
5
216
Vastaukset
- kalikkako kalahti
Jos sinäkin baareissa käyt kai vaimollakin on sama oikeus?
Miksi olet mustasukkainen ja miten itse käyttäydyt baareissa käydessäsi?
Jos luotat vaimoosi ja välinne ovat kunnossa tuskin lienee mitään syytä epäillä häntä mistään?
Oletko itse pyytänyt vaimoasi lähtemään mukaasi baarireissuillesi...ehkä tuo olikin yritys "herättää" sinut huomaamaan, ettei ole kivaa tulla jätetyksi yksin kotiin ;)- nyt se on edessä
jos luit oikein niin en ole käynyt yksin baarissa viimeiseen 12vuotee.
mistä minut "herätetään" 12v jälkeen? - kalikkako kalahti
nyt se on edessä kirjoitti:
jos luit oikein niin en ole käynyt yksin baarissa viimeiseen 12vuotee.
mistä minut "herätetään" 12v jälkeen?Sorry, lukihärö iski.
Ehkä kyseessä ei kuitenkaan ole sen kummempaa kuin ihan vain se vaimosi mainitsema musiikin kuuntelu, toivon ainakin niin. Aikahan sen näyttää...ja asiastahan voi aina yrittää keskustella, eikös? Sinun ehkä kannattaa ihan rehellisesti kertoa, että olet tilanteesta aidosti hämmentynyt ja huolestunut. Teillä kuitenkin suht pitkä yhteinen taival takana, sitä ei kannata heittää hukkaan. Pidän peukkuja hengessä mukana, että asia selviää parhaalla mahdollisella tavalla :) - edestäni sen löydän
kalikkako kalahti kirjoitti:
Sorry, lukihärö iski.
Ehkä kyseessä ei kuitenkaan ole sen kummempaa kuin ihan vain se vaimosi mainitsema musiikin kuuntelu, toivon ainakin niin. Aikahan sen näyttää...ja asiastahan voi aina yrittää keskustella, eikös? Sinun ehkä kannattaa ihan rehellisesti kertoa, että olet tilanteesta aidosti hämmentynyt ja huolestunut. Teillä kuitenkin suht pitkä yhteinen taival takana, sitä ei kannata heittää hukkaan. Pidän peukkuja hengessä mukana, että asia selviää parhaalla mahdollisella tavalla :)Taisi tulla oma hämmennystila vaimolle melko selväksi yöllä.................
- tässäkö se oli
edestäni sen löydän kirjoitti:
Taisi tulla oma hämmennystila vaimolle melko selväksi yöllä.................
Joo muuten jäi vielä alkuun kirjoittamatta, että mikä lisäsi "hämmennystäni"
on se ettei vaimon veli ole ollut missään tekemisissä viitteen vuoteen ja sitten tulee hakemaan muka vaimooni kaverinsa kanssa ulos.? Eikä oman muijansa kanssa niin kuin alkuun kertoili???
mietityttää vaan tosipaljon vieläkin.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841