Olen vain vähän isokokoinen, noin kokoa 42/44 vaatteesta riippuen, mutta en löydä mistään ulkoiluasua (ei varsinaisesti tuulipukua, vaan jotain siistimpää), joka mahtuisi päälle ja jossa hihat eivät olisi 30 senttiä liian pitkät ja samoin hiusujen lahkeet.
Antakaa vihjeitä, mistä ja mitä merkkiä kannattaisi katsella. Pääkaupunkiseudulta tai uudeltamaalta. Netistä en tilaa, vaan haluan kokeilla paikan päällä. Muutenkin on vaikea löytää päälle istuvia vaatteita.
Ulkoiluasu pitäisi löytää
5
220
Vastaukset
- Päärynän mallinen
Huomasin myöhemmin, että tästä oli toinen ketju, mutta silti. Siinä ongelma näytti olevan se, että rinnat eivät mahdu takin sisuksiin. Minulla ei ole sitä ongelmaa, koska koostani huolimatta rintoja ei ole. Miesten vaatteet ovat pitkiä ja kapeita, eivät ne mahdu sen enempää päälle kuin naistenkaan, joten ihmettelen, miksi kehotettiin hankkimaan miesten ulkoiluvaatteita.
Ongelma ei muuten poistu, vaikka olisi laihempi, vaatteiden istuvuus ei välttämättä siitä parane. d-mitoitus voisi auttaa sekä se, että ostaa housut ja takin erikseen.
- MMMMMarketta
haglöfsillä on hyvin mitoitetut ulkoiluvaatteet, hirmu kalliita mutta toisaalta myös todella laadukkaita. itse olen alaosasta 48 kokoinen ja kaikki takit jäävät aina kiinni persuksiin, eli vaikka vyötäröstä ja rinnoista mahtuu niin alaosa ei enää mahdukaan. haglöfsillä on paremmat mitoitukset, samoin halpamerkeistä kilmanockilla joista saa intersporteista ja cittareista, prismoista.
- plussakoko
Mä olen löytänyt hyvät ulkoiluvaatteet Intersportista. Raiskin D-mitoitetut on sopineet meikäläiselle, ainoa miinuspuoli on vaan että ovat melko kalliita...
- xxcxl
Ainut vaan että urheiluliikkeissä ei tahdo kokoja kuitenkaan löytyä esim Raiskissa on kokoja d52-54 mutta ainakaan meidän alueen kaupoissa on yleensä suurimmat koot d46 maksimissaan d48!!!! Ärsyttää! Hobby Hall on melkein ainut vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1845055- 141701
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1261490Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91393Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491100Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249299957- 191926
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7770