Ulkoiluasu pitäisi löytää

Päärynän mallinen

Olen vain vähän isokokoinen, noin kokoa 42/44 vaatteesta riippuen, mutta en löydä mistään ulkoiluasua (ei varsinaisesti tuulipukua, vaan jotain siistimpää), joka mahtuisi päälle ja jossa hihat eivät olisi 30 senttiä liian pitkät ja samoin hiusujen lahkeet.

Antakaa vihjeitä, mistä ja mitä merkkiä kannattaisi katsella. Pääkaupunkiseudulta tai uudeltamaalta. Netistä en tilaa, vaan haluan kokeilla paikan päällä. Muutenkin on vaikea löytää päälle istuvia vaatteita.

5

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päärynän mallinen

      Huomasin myöhemmin, että tästä oli toinen ketju, mutta silti. Siinä ongelma näytti olevan se, että rinnat eivät mahdu takin sisuksiin. Minulla ei ole sitä ongelmaa, koska koostani huolimatta rintoja ei ole. Miesten vaatteet ovat pitkiä ja kapeita, eivät ne mahdu sen enempää päälle kuin naistenkaan, joten ihmettelen, miksi kehotettiin hankkimaan miesten ulkoiluvaatteita.

      Ongelma ei muuten poistu, vaikka olisi laihempi, vaatteiden istuvuus ei välttämättä siitä parane.

    • d-mitoitus voisi auttaa sekä se, että ostaa housut ja takin erikseen.

    • MMMMMarketta

      haglöfsillä on hyvin mitoitetut ulkoiluvaatteet, hirmu kalliita mutta toisaalta myös todella laadukkaita. itse olen alaosasta 48 kokoinen ja kaikki takit jäävät aina kiinni persuksiin, eli vaikka vyötäröstä ja rinnoista mahtuu niin alaosa ei enää mahdukaan. haglöfsillä on paremmat mitoitukset, samoin halpamerkeistä kilmanockilla joista saa intersporteista ja cittareista, prismoista.

    • plussakoko

      Mä olen löytänyt hyvät ulkoiluvaatteet Intersportista. Raiskin D-mitoitetut on sopineet meikäläiselle, ainoa miinuspuoli on vaan että ovat melko kalliita...

      • xxcxl

        Ainut vaan että urheiluliikkeissä ei tahdo kokoja kuitenkaan löytyä esim Raiskissa on kokoja d52-54 mutta ainakaan meidän alueen kaupoissa on yleensä suurimmat koot d46 maksimissaan d48!!!! Ärsyttää! Hobby Hall on melkein ainut vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe