Miten on mahdollista että Suomessa on 8 % työttömyys ja siitä huolimatta täysi-ikäisistä työnhakijoista on jatkuva pula? Kysymys on 3-6kk mittaisesta kokoaikaisesta työjaksosta ja ihmisiä ei yksikertaisesti kiinnosta sitoutua kesäksi töihin. Ilmeisesti työttömille maksetaan vielä liian hyvin koska viihtyvät mieluummin kirja kourassa rannalla. Tämä ongelma toistuu joka vuosi.
Työvoimapula
3
120
Vastaukset
- bluffia
Työvoimaviranomaisten mukaan Suomessa on auki 12000 puhelinmyyjän paikkaa.
Samalla olisivat voineet panna luvun vaikka viiteenkymmeneen tuhanteen koska mitään normaalia palkkaa ei puhelinmyynnistä useimmiten makseta.
Provisiopalkkaisia myyjiä jotka maksavat itse kulunsa voi kuka tahansa sanoa haluavansa vaikka sata tuhatta koska "työnantajalle" ei tule mitään vastuuta ja riskiä.
Provisiopalkkaiset "työpaikat" pitäisi siivota pois avoimien työpaikkojen tilastosta! - puh. ?
Höpö höpö. Trolli mikä trolli. Mikset pane juttuusi puhelinnumeroasi jos haluat työntekijöitä.?
- Yrittäjä
TE-Keskuksen sivuilla on ollut kesätyöpaikat auki kuukauden ja tulos on tuo mitä edellä kerroin. Työpaikkamme on viihtyisä ja henkilökunnan vaihtuvuus erittäin pieni. Moni on entisiä kesätyöntekijöitä joille on löytynyt kesäkin jälkeen töitä. Tämä sama ongelma toistuu joka kesä. Näillä sivuilla ei ehkä kannata yhteystietoja julkaista kun ne ovat löydettävissä viralliselta taholta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049