Olen viimeaikoina kiinnittänyt huomiota siihen että tosi monella ikäiselläni eli nelikymppisellä miehellä on alkanut olla ihannenaisen yläikäraja reilusti viidenkympin tuolla puolen. Kivahan se tietysti on jos miehet ovat tosissaan huomanneet että kombinaatio "nainen aina nuorempi, mies aina vanhempi" on aikalailla menneen maailman hömpötyksiä.
Mutta kun en mielestäni itse ole ihan karmea luuska, ihmetyttää että miksen sitten kiinnosta yhtäkään niistä miehistä joiden profiilissa ikähaitarissa on reilusti happea yläsuuntaan. Vaikken mikään missi olekaan, niin en ole myöskään lihava (mitä eniten nykyään kauhistellaan, jos on). Luulisi että oman ikäinen kiinnostaa kuitenkin enemmän kuin joku vaikkapa 55-vuotias nainen.
Mikä siinä sitten oikein on? Harrastuksenikin ovat ihan tavallisia. Mutta olisiko se vitsi juuri siinä että nettideiteillä on paljon miehiä joilla on nimenomaan (minun mielestäni) epätavallisia harrastuksia, eli semmoisia joihin palaa hemmetisti rahaa. Olenko sen takia hyljeksitty ja inhottu kun minulla ei ole mittavat tulot? Eikä oikein mitään kummoista koulutustakaan, jota hyödyntää ja laittaa rahoiksi?
Onko tämä kääntynyt niin päin koko touhu että nyt naisen kuuluu olla se varakas?
Tulot ja oppiarvot kaikki kaikessa?
43
535
Vastaukset
- rikas nainen
Minä olen varakas, ja kahdenlaisia miehiä on olemassa, ainakin minun maailmassani: köyhiä hyväksikäyttäjiä ja hyvät tulot omaavia pihejä hyväksikäyttäjiä.
Olen oikein antelias, mutta hyväksikäytettäväksi en ala. Täällä odottelen varakasta prinssiäni, joka kustantaisi omat menonsa eikä laittaisi minua maksajaksi, että voi lihottaa omaa tiliään.- Just näin
Sun maailmas taitaa olla sit aika pieni. Kyllä meistä miehistä niitäkin löytyy jotka ei ole varakkaita mutta pystyy silti elättämään itsensä ilman toisten apua.
- rikas nainen
Just näin kirjoitti:
Sun maailmas taitaa olla sit aika pieni. Kyllä meistä miehistä niitäkin löytyy jotka ei ole varakkaita mutta pystyy silti elättämään itsensä ilman toisten apua.
Kyse ei olekaan siitä etteikö pystyisi, vaan siitä että tilaisuus tekee ahneeksi. Oletko itse suhteessa naisen kanssa, joka on oikeasti ihan huippuvarakas, kuten minä olen?
- Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Kyse ei olekaan siitä etteikö pystyisi, vaan siitä että tilaisuus tekee ahneeksi. Oletko itse suhteessa naisen kanssa, joka on oikeasti ihan huippuvarakas, kuten minä olen?
Onneksi en, jos varakkuus muuttaa naisen ajatusmaailman noin mustavalkoiseksi!
En itsekään kuulu lähiseudun persaukisimpiin, mutta eipä vaimonikaan, kun näet varakkuus on meidän yhteistä, ei siis hyväksikäyttäjää, eikä -käytettyä : )
(Epäilenpä tosin, tuota sinun "huippuvarakkuuttasi", jos turvaudut nettideittailuun) - **************''
Minä olen varakas, ja kahdenlaisia miehiä on olemassa, ainakin minun maailmassani: köyhiä hyväksikäyttäjiä ja hyvät tulot omaavia pihejä hyväksikäyttäjiä."
Onko se hyväksikäyttöä jos vaikka asut yhdessä köyhemmän miehen kanssa ja joudut maksamaan suuremman osan yhteisistä menoista? - Just näin
rikas nainen kirjoitti:
En ole. Jos mä olisin suhteessa varakkaan naisen kanssa niin syy siihen ei oo raha. Sitäpaitsi ahneella on paskanen loppu. Tuo sanonta ei ole ihan tyhjästä keksitty.
- rikas nainen
Wealthy kirjoitti:
Onneksi en, jos varakkuus muuttaa naisen ajatusmaailman noin mustavalkoiseksi!
En itsekään kuulu lähiseudun persaukisimpiin, mutta eipä vaimonikaan, kun näet varakkuus on meidän yhteistä, ei siis hyväksikäyttäjää, eikä -käytettyä : )
(Epäilenpä tosin, tuota sinun "huippuvarakkuuttasi", jos turvaudut nettideittailuun)Heh, en nettideittaile ;D Voi näitä palsoja ilokseenkin lukea. Mustavalkoista tai ei, mutta tällaisia miehiä on tullut elämässä vastaan, että ihan ovat miehet itse näyttäneet mitä ovat.
Mitä itse teet nettideittipalstalla, jos sinulla on vaimo ;D:D - rikas nainen
**************'' kirjoitti:
Minä olen varakas, ja kahdenlaisia miehiä on olemassa, ainakin minun maailmassani: köyhiä hyväksikäyttäjiä ja hyvät tulot omaavia pihejä hyväksikäyttäjiä."
Onko se hyväksikäyttöä jos vaikka asut yhdessä köyhemmän miehen kanssa ja joudut maksamaan suuremman osan yhteisistä menoista?Asuisin vain niin, että menot jaettaisiin tasan. Jos joku maksaa toisen elämän kuluja, niin eiköhän se vapaaehtoista kumminkin ole, eikä maksamaan joutumista.
- Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Heh, en nettideittaile ;D Voi näitä palsoja ilokseenkin lukea. Mustavalkoista tai ei, mutta tällaisia miehiä on tullut elämässä vastaan, että ihan ovat miehet itse näyttäneet mitä ovat.
Mitä itse teet nettideittipalstalla, jos sinulla on vaimo ;D:DSorry, luulin sinun tarkoittaneen nettideiteissä tapaamiasi miehiä. No, siltikin hieman ihmettelen tuota, että koet miehien kuuluvan noin räikeästi kaksijakoisesti määriteltäviin ryhmiin. Omassa sosiaalisessa ympäristösäni kun en tiedä ainakaan kuin yhden tuollaisen "hyväksikäyttäjän", tosin kyllä muutaman "pihin varakkaan", jotka kuitenkaan eivät ole hyväksikäyttäjiä (vaan ovat puolison "käskystä" pihejä)
No, tuohon kysymykseesi, vastaan hyvinkin samoin sanoin, kuin itsekin totesit: "Voi näitä palstoja ilokseenkin lukea". Olen äärettöman kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän edesottamuksistaan, sekä ajatusmaailmoistaan. En myöskään deittaile, en livenä, enkä netissä (en ole koskaan sitä tehnyt), Vaimonkin tapasin työtehtävissä ja yhteinen taival alkoi lähes kaksi vuosikymmentä sitten, ilman deittailuja, hyvinkin "arkisesti". - white trash?
Nuorena seurustelin jonkun aikaa todella varakkaan perheen pojan kanssa. Oli kyllä pihiyden huippu. Vaikken odotakaan mitään erityistä tarjoilua, niin vähän oudolta tuntui että tyyppi toi käymään tullessaan vain leipäjuustoa, ja jouluna vanhalle haisevaa kinkkua.
Äitini puolestaan seurusteli vuosia todella köyhän miehen kanssa - äitini on itsekin köyhä. Mutta niin vain maksoi sen miehen laskuja, vaikka miehen tyyli oli se että kun hänelle oli kavereita tulossa käymään, niin akka pihalle. Äitini oli suurin piirtein kuin halpaa makkaraa koko miehelle. Paitsi sen jälkeen kun äitini ei ole halunnut olla enää missään tekemissä miehen kanssa, tämä on alkanut soittelemaan ja roikkunut kimpussa mäkättämässä kaikesta mahdollisesta jo useamman vuoden.
Itse köyhänä en aio enää asua yhdessä kenenkään kanssa, niin ei tarvitse kuulla jäkätystä siitä miten toinen joutuu maksamaan enemmän vuokraa kuin minä maksan. Oma (vuokra)tupa, oma lupa. - rikas nainen
Wealthy kirjoitti:
Sorry, luulin sinun tarkoittaneen nettideiteissä tapaamiasi miehiä. No, siltikin hieman ihmettelen tuota, että koet miehien kuuluvan noin räikeästi kaksijakoisesti määriteltäviin ryhmiin. Omassa sosiaalisessa ympäristösäni kun en tiedä ainakaan kuin yhden tuollaisen "hyväksikäyttäjän", tosin kyllä muutaman "pihin varakkaan", jotka kuitenkaan eivät ole hyväksikäyttäjiä (vaan ovat puolison "käskystä" pihejä)
No, tuohon kysymykseesi, vastaan hyvinkin samoin sanoin, kuin itsekin totesit: "Voi näitä palstoja ilokseenkin lukea". Olen äärettöman kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän edesottamuksistaan, sekä ajatusmaailmoistaan. En myöskään deittaile, en livenä, enkä netissä (en ole koskaan sitä tehnyt), Vaimonkin tapasin työtehtävissä ja yhteinen taival alkoi lähes kaksi vuosikymmentä sitten, ilman deittailuja, hyvinkin "arkisesti".Voit kirjoittaa vain omasta puolestasi, mutta et ole elänyt varakkaan naisen elämää, joten olet jäävi minun elämästäni kirjoittamaan mitään.
Ehkä sitten juuri tietynlaiset miehet lirkuttelevat ja lurittelevat, kun näkevät varakkuuteni.
On eri asia rakentaa yhteistä elämää nuoresta asti ja kerätä alkutaipaleelta asti yhteistä varallisuutta, kuin keski-ikäisenä kohdata kumppani, kun molemmilla on jo valmiit elämät, mutta eri varallisuusaste. - Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Voit kirjoittaa vain omasta puolestasi, mutta et ole elänyt varakkaan naisen elämää, joten olet jäävi minun elämästäni kirjoittamaan mitään.
Ehkä sitten juuri tietynlaiset miehet lirkuttelevat ja lurittelevat, kun näkevät varakkuuteni.
On eri asia rakentaa yhteistä elämää nuoresta asti ja kerätä alkutaipaleelta asti yhteistä varallisuutta, kuin keski-ikäisenä kohdata kumppani, kun molemmilla on jo valmiit elämät, mutta eri varallisuusaste.Ehkä olet siis katsellut väärään suuntaan? Ei kait ne kaikki miehet luoksesi tule? Jospa onkin niin, että "vain" ne miehet, jotka tulevat luoksesi "lirkuttelemaan ja lurittelemaan" voidaan jakaa näin kaksijakoisesti. Lulenpa, ettei tuo "prinssisi" odottamalla löydy, etsimään täytyy lähteä. (Jonnekin muualle, kuin, missä nämä "lirkuttelijat" majailevat)
- Tasan käy onnen lahj
rikas nainen kirjoitti:
Asuisin vain niin, että menot jaettaisiin tasan. Jos joku maksaa toisen elämän kuluja, niin eiköhän se vapaaehtoista kumminkin ole, eikä maksamaan joutumista.
Varohan rikas ämy, ettet mene köyhemmän kans naimisiin, sillä avioliittolaki sanoo: "...kumpikin varallisuutensa mukaan hoitaa perheen menot!"
- rikas nainen
Wealthy kirjoitti:
Ehkä olet siis katsellut väärään suuntaan? Ei kait ne kaikki miehet luoksesi tule? Jospa onkin niin, että "vain" ne miehet, jotka tulevat luoksesi "lirkuttelemaan ja lurittelemaan" voidaan jakaa näin kaksijakoisesti. Lulenpa, ettei tuo "prinssisi" odottamalla löydy, etsimään täytyy lähteä. (Jonnekin muualle, kuin, missä nämä "lirkuttelijat" majailevat)
Kiitos vaan huolenpidostasi :)
Oli niin tai näin aina sama tulos. Olen siis itse pokaillut miehiä ja miehet pokailevat jatkuvasti minua, olen missä vain, ja oli mies varattu tai vapaa, niin miehiä pyörii ympärillä mistä olisi valita, joko omaksi tai salarakkaaksi.
Oikeastaan elämä on näin ihan mahtavaa, en tarvitse miestä mihinkään, ellei joku todella prinssi astu kuvioihin, niin sitten ehkä mietin asiaa uudelleen. - rikas nainen
Tasan käy onnen lahj kirjoitti:
Varohan rikas ämy, ettet mene köyhemmän kans naimisiin, sillä avioliittolaki sanoo: "...kumpikin varallisuutensa mukaan hoitaa perheen menot!"
No tuohan selittääkin sen, miksi niin moni mies haluaa nopeasti kanssani naimisiin :)
Ehei, tämä ämy ei ole menossa naimisiin. Rakastaa ja yhdessä voi elää täysipainoisesti ilman naimisiin menoakin. Lapsiakaan en ole lisää hankimassa, joiden elämän turvaamiseksi yleensä mennään naimisiin ja lyödään hynttyyt yhteen, eikä leskeneläke ym. lesken edut kiilu silmissä.
Ah tätä elämisen vapautta, kun en ole riippuvainen kenenkään rahoista, eikä kenenkään muun elämä ole minun rahojeni varassa :D - elis on kuollut27
rikas nainen kirjoitti:
Oli niin tai näin aina sama tulos. Olen siis itse pokaillut miehiä ja miehet pokailevat jatkuvasti minua, olen missä vain, ja oli mies varattu tai vapaa, niin miehiä pyörii ympärillä mistä olisi valita, joko omaksi tai salarakkaaksi.
Oikeastaan elämä on näin ihan mahtavaa, en tarvitse miestä mihinkään, ellei joku todella prinssi astu kuvioihin, niin sitten ehkä mietin asiaa uudelleen.Voi miten paljon näitä "en tarvitse miestä mihinkään ja
minun on hyvä olla yksinkin", nimenomaan naisia, on
täällä kuitenkin vatuloimassa, mutta miksi hel'vetissä.
Ihan voitte olla yksin, koska kaikista paistaa ylimielisyys,
eikä sellaisen ihmisen kanssa voi elää tasavertaisesta
elämää, kun toinen on niin itsenäistä kauraa, että
seksinkin korvaa kaalimato.com - #@# #@#
rikas nainen kirjoitti:
No tuohan selittääkin sen, miksi niin moni mies haluaa nopeasti kanssani naimisiin :)
Ehei, tämä ämy ei ole menossa naimisiin. Rakastaa ja yhdessä voi elää täysipainoisesti ilman naimisiin menoakin. Lapsiakaan en ole lisää hankimassa, joiden elämän turvaamiseksi yleensä mennään naimisiin ja lyödään hynttyyt yhteen, eikä leskeneläke ym. lesken edut kiilu silmissä.
Ah tätä elämisen vapautta, kun en ole riippuvainen kenenkään rahoista, eikä kenenkään muun elämä ole minun rahojeni varassa :DOlet iso FEIKKI koko "ämy"..
- Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Oikeastaan elämä on näin ihan mahtavaa, en tarvitse miestä mihinkään, ellei joku todella prinssi astu kuvioihin, niin sitten ehkä mietin asiaa uudelleen."Rikas nainen": Mistä nuo miehet tietävät varallisuutesi, jos et itse sitä seikkaa esiin tuo? Voithan ensitapaamiset järjestää niin, ettei se käy mistään ilmi! (Olettaen tietysti, ettet ole "julkkis").
Toisaalta, jos tosiaankin, "pokailet" miehiä ja annat miesten "pokailla" sinua, sellainen maine kiirii edelläsi, ja nuo prinssit kaikkoavat takuuvarmasti, eikö?
Jos taasen ajattelet todellakin kuten kirjoitat: " Oikeastaan elämä on näin ihan mahtavaa, en tarvitse miestä mihinkään", Nuo kommenttisi täällä menettävät sisällöllisen merkityksensä totaalisesti! Sillä, mitä merkitystä sinulle on tuossa tapauksessa, millaisia miehet ovat, tai muut ihmiset ylipäätänsäkään?
Jos koet minun olevani huolissani, ehkä enemmänkin tunnen surua, jos kanssaihminen, (vaikka tuntematonkin), muuttuu kovin itselleen, jopa tuhoisasti, katkeruuden täyttämäksi, josta ensimerkit ovat kiistatta kommenteissasi näkyvissä. - rikas nainen
Wealthy kirjoitti:
"Rikas nainen": Mistä nuo miehet tietävät varallisuutesi, jos et itse sitä seikkaa esiin tuo? Voithan ensitapaamiset järjestää niin, ettei se käy mistään ilmi! (Olettaen tietysti, ettet ole "julkkis").
Toisaalta, jos tosiaankin, "pokailet" miehiä ja annat miesten "pokailla" sinua, sellainen maine kiirii edelläsi, ja nuo prinssit kaikkoavat takuuvarmasti, eikö?
Jos taasen ajattelet todellakin kuten kirjoitat: " Oikeastaan elämä on näin ihan mahtavaa, en tarvitse miestä mihinkään", Nuo kommenttisi täällä menettävät sisällöllisen merkityksensä totaalisesti! Sillä, mitä merkitystä sinulle on tuossa tapauksessa, millaisia miehet ovat, tai muut ihmiset ylipäätänsäkään?
Jos koet minun olevani huolissani, ehkä enemmänkin tunnen surua, jos kanssaihminen, (vaikka tuntematonkin), muuttuu kovin itselleen, jopa tuhoisasti, katkeruuden täyttämäksi, josta ensimerkit ovat kiistatta kommenteissasi näkyvissä.Jaa, ei ole katkeruuden häivääkään :)
Olen vain onnellinen ilman miestä, mutta saa oma rakas tulla elämääni, jos on tullakseen. Kyllä on munaa tarjolla jos jonkinlaista, mutta ei mies ole minulle pelkkää seksiä varten olemassa, vaan kyllä se on koko paketti tai ei mitään. Miehille taas asia on juurikin niin, ettei kukaan halua sitoutua suhteeseen tunnetasolla, vaan haluavat kyllä naimisiin ja naimaan, mutta muuten ei olla sitouduttu ja rakasteta.
Eivät tuntemani miehet tiedä toisistaan, eikä minulla ole mitään ihmeellistä mainetta. Sehän on ihan luonnollista, että sinkkuna ihmiset pokailevat toisiaan. Tekevät sitä toki varatutkin, mutta minun maailmankuvassani se on luonnotonta.
Varallisuuteni tulee esiin kaikessa elämässäni. Ulkonäkö, auto, koti, työ, vapaa-aika.. Se vain näkyy, koska tykkään kauniista asioista ja makuni on kallis, ihmiset tunnistavat varakkuuden siitä. Miksi pitäisi valita keksinkertaista, jos on varaa luksukseen ja pidän siitä?! - rikas nainen
#@# #@# kirjoitti:
Olet iso FEIKKI koko "ämy"..
Suomalaiset ovat kateellista kansaa. "Se kel onni on, se onnen kätkeköön" on vanha sananlasku, mutta minä ainakin olen ihan vapaasti onnellinen ;D
Toivotan sinullekin #@# #@# onnellisuutta elämääsi, ja kaikille muillekin! - Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Jaa, ei ole katkeruuden häivääkään :)
Olen vain onnellinen ilman miestä, mutta saa oma rakas tulla elämääni, jos on tullakseen. Kyllä on munaa tarjolla jos jonkinlaista, mutta ei mies ole minulle pelkkää seksiä varten olemassa, vaan kyllä se on koko paketti tai ei mitään. Miehille taas asia on juurikin niin, ettei kukaan halua sitoutua suhteeseen tunnetasolla, vaan haluavat kyllä naimisiin ja naimaan, mutta muuten ei olla sitouduttu ja rakasteta.
Eivät tuntemani miehet tiedä toisistaan, eikä minulla ole mitään ihmeellistä mainetta. Sehän on ihan luonnollista, että sinkkuna ihmiset pokailevat toisiaan. Tekevät sitä toki varatutkin, mutta minun maailmankuvassani se on luonnotonta.
Varallisuuteni tulee esiin kaikessa elämässäni. Ulkonäkö, auto, koti, työ, vapaa-aika.. Se vain näkyy, koska tykkään kauniista asioista ja makuni on kallis, ihmiset tunnistavat varakkuuden siitä. Miksi pitäisi valita keksinkertaista, jos on varaa luksukseen ja pidän siitä?!"Varallisuuteni tulee esiin kaikessa elämässäni" Eli ulottuuko tuo "kallis makusi" myös miehiin? Ts. pitäisikö miehen olla myös rikas ja omata kallis maku laillasi, jotta ei olisi mielestäsi "keskinkertainen" ja siten sopisi luksuselämääsi?
- Wealthy
rikas nainen kirjoitti:
Suomalaiset ovat kateellista kansaa. "Se kel onni on, se onnen kätkeköön" on vanha sananlasku, mutta minä ainakin olen ihan vapaasti onnellinen ;D
Toivotan sinullekin #@# #@# onnellisuutta elämääsi, ja kaikille muillekin!Eipä täällä olla torpedoimassa onnellisuuttasi ja tosiaankin, saat olla "vapaasti" onnellinen, vieläpä niin, että on todella ilahduttavaa, jos niin on! : )
Toisaalta, tuot niin voimakkaasti esiin nuo varallisuutesi, ympärilläsi pyörivät, sinua haluavat miehet sekä onnellisuutesi, että mieleen nousee vääjäämättä toinen varsin pätevä sananlasku: "Siitä puhe mistä puute" ; ) - Hah-hah ja heko
rikas nainen kirjoitti:
Voit kirjoittaa vain omasta puolestasi, mutta et ole elänyt varakkaan naisen elämää, joten olet jäävi minun elämästäni kirjoittamaan mitään.
On eri asia rakentaa yhteistä elämää nuoresta asti ja kerätä alkutaipaleelta asti yhteistä varallisuutta, kuin keski-ikäisenä kohdata kumppani, kun molemmilla on jo valmiit elämät, mutta eri varallisuusaste.PROVO! pers´aukinen akka lurittelee omiaan!
- matti kukkarossa
Itse olen 55v ja työtön. Rahaa on jonkin verran kiinteistöissä, muuten venytetään senttejä. Ei ole ollut suurempikaan este tavata fiksuja netissä. Ehkä korkeakoulutus puoltaa ja antaa anteeksi tämän nykyisen luuserileiman.
Ehkä aloittajalla on ollut toistaiseksi vain huono tuuri?- white trash?
Jaa-a, neljä vuotta?
On tässä innokkaitakin sulhasehdokkaita ollut. Jostain kumman syystä heitä vaan kiinnostaa useimmiten pelkkä seksi. Ja näissä tarjokkaissa vaikuttaa olevan kaikki kaheleimmat mitä maasta löytyy. Normaaleja, täyspäisiä miehiä en voisi vähempää kiinnostaa.
- mies vm 86-
Ei mies todellisuudessa etsi itseään vanhempaa. He vain laittavat max ikään muutaman vuoden omansa päälle jotta se näyttäisi "hyvältä" naisen silmissä ja mies muuttuu heti iljettäväksi pedofiiliksi jos etsii vain itseään nuorempaa. On minullakin ilähaitari julkisesti 22-32v vaikka itse olenkin 27v. Todellisuudessa etsin aivan korkeintaan 28v naista ja alaikäraja on todellisuudessa päälle 20v.
- hiemankokemusta
Kyllä niitäkin on, jotka huolii vanhemman naisen, mutta harvassa. Yleensä ne miehet ei saa ikäistään, saati nuorta ja ovat tajunneet tämän itsekin. Toinen ryhmä, jossa myös hyvännäköisiä miehiä, on jollain tapaa persoonallisuushäiriöiset, jotka ei tule toimeen omanikäiseten kanssa yleensä puutteellisten sos.taitojen vuoksi. Nämä miehet luulevat että ongelma on heidän kypsyydessään vs. ikäluokan naisten epäkypsyydessä. Eivät myönnä tai edes ymmärrä, että itsessään voisi olla vikaa. Etsivät sitten vanhempia naisia, kun luulevat että suhde silloin toimisi. Vanhempi nainen on alussa imarreltu mutta kun tajuaa mikä mies on oikeasti miehiään, kauhistuu ja katkaisee välit. Valitettavan usein nämä miehet ovat sitten stalkkereita : (
- Yksi sellainen
hiemankokemusta kirjoitti:
Kyllä niitäkin on, jotka huolii vanhemman naisen, mutta harvassa. Yleensä ne miehet ei saa ikäistään, saati nuorta ja ovat tajunneet tämän itsekin. Toinen ryhmä, jossa myös hyvännäköisiä miehiä, on jollain tapaa persoonallisuushäiriöiset, jotka ei tule toimeen omanikäiseten kanssa yleensä puutteellisten sos.taitojen vuoksi. Nämä miehet luulevat että ongelma on heidän kypsyydessään vs. ikäluokan naisten epäkypsyydessä. Eivät myönnä tai edes ymmärrä, että itsessään voisi olla vikaa. Etsivät sitten vanhempia naisia, kun luulevat että suhde silloin toimisi. Vanhempi nainen on alussa imarreltu mutta kun tajuaa mikä mies on oikeasti miehiään, kauhistuu ja katkaisee välit. Valitettavan usein nämä miehet ovat sitten stalkkereita : (
Kumma ajattelutapa sinulla eli se että aikaisemmat ikäluokat olisivat kokonaisuudessaan rumempia. Jokaisessa ikäluokassa on sama määrä luontaisesti kauniita ja nämä kauniit päihittävät mennen tullen nuorempien vuosikertojen tavikset.
- Chuck Rock
< 40 naisen arvo määräytyy lähes täysin ulkonäön perusteella, > 40 naisen täytyy jo olla muutenkin kiinnostava (julkkis, varakas, hyvin säilynyt, todella mukava, huumorintajuinen, älykäs, hyvässä ammatissa jne.) että kelpaa vanhemmillekin miehille, jotka viisikymppisinä edelleen elää nuoruusvuosiaan.
Kuten yllä mainittiin, monte miehet laittaa ikähaitarin naista miellyttääkseen tasa-arvoiseksi mutta oikeasti etsii vain nuorempaa...- Ihmettelijä
"Kuten yllä mainittiin, monte miehet laittaa ikähaitarin naista miellyttääkseen tasa-arvoiseksi mutta oikeasti etsii vain nuorempaa... "
Mitähän niiden 60:sten päässä oikein liikkuu heidän hakiessaan kumppania ikäluokassa alkaen 22 v. Lauseeni ei ansaitse edes ? -merkkiä. - Puistattaa
Ihmettelijä kirjoitti:
"Kuten yllä mainittiin, monte miehet laittaa ikähaitarin naista miellyttääkseen tasa-arvoiseksi mutta oikeasti etsii vain nuorempaa... "
Mitähän niiden 60:sten päässä oikein liikkuu heidän hakiessaan kumppania ikäluokassa alkaen 22 v. Lauseeni ei ansaitse edes ? -merkkiä.Ei liiku ylä, eikä alapäässä mikään. Monet yli 70 vuotiaatkin,
on laittanut jopa 18v alkamaan hakunsa.
Tälläisiä urpoja, ei kukaan ota enää tosissaan, ei edes
saman ikäiset, tai vanhemmatkaan naiset.
Hyvää yksinäistä elämää..
- 53 vee..
Sinullahan on sitten hyvät ajat vielä edessäpäin, jos meinaat että vasta 55-vuotiaana kelpaat nelikymmppisille...::))
- Sellaista se on
Tapailin vähän aikaa, yhtä itseäni kolme vuotta nuorempaa
miestä ja hän kuvitteli jotenkin olevansa kuumaa valuuttaa (tuon hirveän ikäeronvuoksi), että saisi kyllä kenet haluaa.
Tämä tuli esille em. auoajelulla, hän kun meinasi nyrjäyttää
niskansa, nähdessään nuoria naisia. Se oli sekä huvittavaa,
että hävettävää esitystä. Tämä kyseinen herra 50 ei
kyllä ollut mikään hyvinsäilynyt itsekkään, joten tuo meni, täysin hukkaan kohdallani.
Etsii siellä edelleen kumppania, minä lopetin n.neljävuotta
sitten, kun ei huvita olla korvike, sen nuoremman etsimisen
ajaksi.
En perustanut kenenkään tuloista, enkä omaisuudesta,
joten ei ollut itselläkään niistä mainintaa, mutta hyvin
treffejä piisasi, eikä ne tyssännyt mihinkään maallisiin
asioihin, vaan muut seikat, kuten ikä, pitkä matka, tai
sitten luontesta löytyi jotain sellaista, kuten katkeruus ex
kohtaan, tai yleensä ihmisiä kohtaan.
On minulla maksettu asunto ja mökki, mutta pankkitili,
ei pullistele. En käy rantalomilla, istuskele baareissa, tai
shoppaile harrastuksen vuoksi, joten olen pysynyt kiini
leivänkannikassa.
Sanotaan, että "rikas on se, jolla on aikaa itselleen", mutta
missä sen raja kulkee.- I wish happiness
Olipa harvinaisen tervehenkinen kommentti! Ikävää, että tuollainen "elostelija" kohdallesi osui!
Toivottavasti elämääsi tulee arvoisesi kumppani, joka sinua arvostaa ja jota itse voit arvostaa!
- Oma päätöksesi
-Ei kuvaa
-Ei koulutusta
-Tautointeja sekä lävityksiä
- Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.
= Silti yksinäisyys.
Eivät kai kaikki miehetkään akateemisia ole...? Tatuoinnit on varmaan kalliita...
- aito rakkaus
ei aito rakkaus katso onko teknikko työntekijä tai työtön mutta ymmärrän jos toinen on köyhä ja toinen varakas niin vaikeuksia tulee toinen tottunut ajelemaan uusilla luksus autoilla ja toinen erittäin loppuun ajetuilla autoilla ja toinen ei kehtaa istua vanhaan autoon tai toinen käy huippu ravintoloissa syömässä ja toinen syö kotona ja vaikka kumpikin rakastaa toista niin ei köyhä pysty elättämään varakasta ja varakas ei ymmärrä että toinen on köyhä vaikka on aito rakkaus niin tuskimpa on elin ikäinen rakkaus kaimma sen elämän kumppanin täytyy olla noin samaa tulotasoa vaikka on sekin tosi ikävää aidon rakkauden ja onnen erottaa raha mutta niin se vain on vaikka rahalla ei voi ostaa aitoa rakkautta ja onnea mutta kun sydämmet puhuu siinä ei raha auta taitaa olla epäselvää tekstiä mutta kirjoittelu ei ole valttini
- Just näin
''ei köyhä pysty elättämään varakasta''
Miks köyhän pitäisi elättää varakasta? Eikös pääasia ole että pystyy elättämään itse itsensä? Sen takia ihmettelenkin että minkä takia toiselta vaaditaan vähintään samaa palkkatasoa.- &&&&&
Kyse on usein elämäntyylistä ja vapaa-ajanviettotavoista jne. Jos toinen haluaa käydä vaikka ulkona syömässä pari, kolme kertaa viikossa, toisella on siihen varaa ehkä kerran kuussa; toisella ei ole varaa matkustaa ollenkaan, toinen haluaa tehdä muutaman ulkomaanreissun vuodessa, toinen ostaa jatkuvasti trendikkäitä merkkivaatteita, toinen ostaa kuteensa kirpparilta jne...Näitä voisi löytää vaikka kuinka.
Ylipäätään olen itse sitä mieltä, että raha ratkaisee myös ihmissuhteissa aivan liikaa. En oikein ymmärrä sitäkään, miksei se enemmän tienaava voisi kustantaa juttuja sille vähemmän tienaavalle. Itse ainakin tekisin niin. Ja jos suhde on muuten hyvä ja toimiva, niin sen ei pitäisi aiheuttaa ongelmia.
Jos ihmiset rakastavat toisiaan ja viihtyvät toistensa seurassa, niin miksi pilata asiat tappelemalla rahasta? Tai jos ajatellaan nettideittailua, niin paljon varmaan sulkee hyviä vaihtoehtoja pois, jos tuijottaa liikaa tulorajoja tai -eroja. - Just näin
&&&&& kirjoitti:
Kyse on usein elämäntyylistä ja vapaa-ajanviettotavoista jne. Jos toinen haluaa käydä vaikka ulkona syömässä pari, kolme kertaa viikossa, toisella on siihen varaa ehkä kerran kuussa; toisella ei ole varaa matkustaa ollenkaan, toinen haluaa tehdä muutaman ulkomaanreissun vuodessa, toinen ostaa jatkuvasti trendikkäitä merkkivaatteita, toinen ostaa kuteensa kirpparilta jne...Näitä voisi löytää vaikka kuinka.
Ylipäätään olen itse sitä mieltä, että raha ratkaisee myös ihmissuhteissa aivan liikaa. En oikein ymmärrä sitäkään, miksei se enemmän tienaava voisi kustantaa juttuja sille vähemmän tienaavalle. Itse ainakin tekisin niin. Ja jos suhde on muuten hyvä ja toimiva, niin sen ei pitäisi aiheuttaa ongelmia.
Jos ihmiset rakastavat toisiaan ja viihtyvät toistensa seurassa, niin miksi pilata asiat tappelemalla rahasta? Tai jos ajatellaan nettideittailua, niin paljon varmaan sulkee hyviä vaihtoehtoja pois, jos tuijottaa liikaa tulorajoja tai -eroja.''Jos ihmiset rakastavat toisiaan ja viihtyvät toistensa seurassa, niin miksi pilata asiat tappelemalla rahasta?''
Niimpä. Ei sellasesta suhteesta tuu mitään missä mietitään paljonko toisella on rahaa.
- aito rakkaus
itse en ole rikas mutta haluan silti tarjota naiselleni kahvit jäätelöt hamburilaisen tai muuta vastaavaa ja jos tuleva naiseni on köyhä kun mikäkin niin ei se minua haittaa kyllä rakkaimmalleen haluaa antaa ja jos seurustellaan tai ollaan aviossa niin kai tulot ovat yhteisiä ja yhdessä päätetään mitä ostetaan tai tehdään varojen mukaan
- ei muuten
Noi on valideja vain jos sulla ei oo ok-taloa.
- miesvm_1967x
Mulla on velkainen omakotitalo, liian isokin, jota remontoin myös osittain velaksi. Maksan kovalla käteisellä sen minkä pystyn mutta aika paljon joudun hyödyntämään erilaisia luottoja (en tietty mitään pikavippejä heeh) sillä remontoiminen on helkkarin kallista puuhaa.
Puolisoni on huomattavasti varakkaampi kuin minä mutta en elä hänen siivellään, itseasiassa haluaisin maksaa kaikki ostokseni itse mutta hän tuppautuu toisinaan väliin. No, ruokakulujen tasaaminen onkin ihan ok ja minä lähinnä teen meillä enimmäkseen kaikki vaivaa vaativat sapuskat joten kykenen sulattamaan sen että hän joskus maksaa kaikki ruokaostokset, vaikka useimmiten ehdotan että otetaan 2 koria ja niihin about samanarvoiset safkat ja maksetaan kumpikin omista kukkaroista eli tasapainotetaan kuluja.
Toki joskus käydään leffassa ja ulkona syömässä ja maksetaan vähän vuorotellen kun kumpikaan ei halua siipeillä. Hyvin se on näin sujunut.
Jonakin päivänä talon remontit on valmiit niin taidan myydä mökin pois, ehkä mullakin on sitten hieman löysää rahaa, ainakin mökin arvo on noussut huomattavasti kun olen hartiapankilla painanut duunia.. nyt lähden tästä kellarin saunatiloihin jatkamaan kylppärin remonttia, vesieristyksen eka kierros alkaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703