Tällainen

Upeaa on

Ihannenaiseni käy töissä, koska minä en halua.
Hyväksyy nettisurffailuni, siinä menee n.12h/ päivä, sohvalla ( eikä häiritse minua, jos en anna lupaa )

Valmistaa minulla ruokaa ja siivoaa yms.( voin pienen vastapalveluksen tedä jotenkin)
Pitää itsensä timmissä kunnossa.

Sextailee kanssani kun haluan/ kerkiän.

On hiljaa, eikä mussuta turhasta.

6

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadasdadd

Sori, rumalla laiskalla sohvaperunalla ei ole oikus vaatia timmiä, sulle kuuluu samanlinen laiskk,a sohvaperuna nainen. Minä en ainakaan timminä ja työssäkäyvänä sinua ja sinun läskejäsi elättäisi.

• Todellakin

Tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa, eikä tarvii olla läski, mutta muuten kuulostaa tutulta ex:ltä

• kiltti mies.

Tuollaisiin miehiin on monet naiset rakastuneet ja tänäkin päivänä monet seurustelee tuollaisten miesten kanssa. Lisäksi mies kittaa usein kaljaa ja haukkuu naista ja pahoinpitelee.

Itse haluaisin naisen joka kävis salilla mun kanssa ja kesällä kävis kalassa ja pyöräilemässä kanssani ja myös ruuan laitto kuuluis yhteisiin juttuihin.

• pois pois

Kiltti mies, olisistpa minun omani.

Tosin en käy salilla, mutta lenkkeilen ja pyöräilen kyllä.
      Kahvakuulankin omistan ja sillä joskus treenailen, kun salille on turhan hankala mennä ( kaukana )

Mutta tämä eka mies olisi kammotus, ei tollaisia kertakaikkiaan voi olla.

• kiltti mies.

Kyllä tuollaisia miehiä on kuin tuo aloittaja. Oon tuntenut muutamia ja ihmetellyt miksi naiset on sellaisten kanssa mutta ei tälläisten kuin minä.

• Pölkkypäät

Toivottavasti kukaan ei sinuun erehdy, paitsi ihan samanhenkinen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe