Ihannenaiseni käy töissä, koska minä en halua.
Hyväksyy nettisurffailuni, siinä menee n.12h/ päivä, sohvalla ( eikä häiritse minua, jos en anna lupaa )
Valmistaa minulla ruokaa ja siivoaa yms.( voin pienen vastapalveluksen tedä jotenkin)
Pitää itsensä timmissä kunnossa.
Sextailee kanssani kun haluan/ kerkiän.
On hiljaa, eikä mussuta turhasta.
Tällainen
6
170
Vastaukset
- asdadasdadd
Sori, rumalla laiskalla sohvaperunalla ei ole oikus vaatia timmiä, sulle kuuluu samanlinen laiskk,a sohvaperuna nainen. Minä en ainakaan timminä ja työssäkäyvänä sinua ja sinun läskejäsi elättäisi.
- Todellakin
Tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa, eikä tarvii olla läski, mutta muuten kuulostaa tutulta ex:ltä
- kiltti mies.
Tuollaisiin miehiin on monet naiset rakastuneet ja tänäkin päivänä monet seurustelee tuollaisten miesten kanssa. Lisäksi mies kittaa usein kaljaa ja haukkuu naista ja pahoinpitelee.
Itse haluaisin naisen joka kävis salilla mun kanssa ja kesällä kävis kalassa ja pyöräilemässä kanssani ja myös ruuan laitto kuuluis yhteisiin juttuihin. - pois pois
Kiltti mies, olisistpa minun omani.
Tosin en käy salilla, mutta lenkkeilen ja pyöräilen kyllä.
Kahvakuulankin omistan ja sillä joskus treenailen, kun salille on turhan hankala mennä ( kaukana )
Mutta tämä eka mies olisi kammotus, ei tollaisia kertakaikkiaan voi olla. - kiltti mies.
Kyllä tuollaisia miehiä on kuin tuo aloittaja. Oon tuntenut muutamia ja ihmetellyt miksi naiset on sellaisten kanssa mutta ei tälläisten kuin minä.
- Pölkkypäät
Toivottavasti kukaan ei sinuun erehdy, paitsi ihan samanhenkinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458