Olen

Miss Fury

huomannut, että useat sinkkumiehet omistavat dildon.

Mistä tämä kertoo?

20

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Ei se ole dildo vaan kipsikopio omasta mulkusta.

• piiloalfa

Pitäisikin hommata. Eturauhasen hieronta porkkanoilla käy ajan myötä kalliimmaksi.

• ghhhhfgfg

Arvasin että sinä olet homo, kaikki ätmit ovat oikeasti homoja. Hyvä vain jos tulette ulos kaapista, sitten pääsette toteuttamaan seksuaalisuuttanne vaikkapa toistennre kanssa.

• piiloalfa
        ghhhhfgfg kirjoitti:

Arvasin että sinä olet homo, kaikki ätmit ovat oikeasti homoja. Hyvä vain jos tulette ulos kaapista, sitten pääsette toteuttamaan seksuaalisuuttanne vaikkapa toistennre kanssa.

Tuo on ihan vain terveyttä edistävä toimenpide. Pitää eturahasen verenkierron hyvänä. Tuolla logiikallasi myös kaikki anaaliseksiä harrastavat naiset ovat homoja.

• cxvxvxxxxxxc
        piiloalfa kirjoitti:

Tuo on ihan vain terveyttä edistävä toimenpide. Pitää eturahasen verenkierron hyvänä. Tuolla logiikallasi myös kaikki anaaliseksiä harrastavat naiset ovat homoja.

Hhaha, eivät muuten ole :D vain miehet panevat toistensa takapuoleen, koska heilläei ole sitä toista reikää, mutta senhän sinä jo taisit tietääkkin. Ilmankos vihaat naisia niin paljon :D no hyvä vain, että olet löytänyt oikean suuntautumisesi ja me ihanaiset naiset jäämme rauhaan tuollaisilta mitäänsaamattomilta kaljamahoilta. Ja kyllä olen harrastanut anaaliseksiä ja se on kiihottavaa myös mutta sinun kohdallasi eri asia, olet mies ja tykkäät miehistä :D ei siinä mitään pahaa ole :DD

• ätmi

Olipa taas suuri yllätys, että vegemies työntää porkkanoita takapuoleensa.

• Ei mies
        ghhhhfgfg kirjoitti:

Ole homo jos hän nauttii siitä, että hänen eturauhastaan hierotaan. Se on vain yksi nautinto lisää miehelle, koska miehen g-piste on *********. Se kenen kanssa mies haluaa tehdä sitä määrittelee seksuaalisen suuntautumisen. Jos mies haluaa, että nainen *** häntä straponilla ********, niin se ei tee miehestä homoa.

• vegeanal
        ätmi kirjoitti:

Kesäkurpitsalla saa paremmat sävärit.

• Ei mies kirjoitti:

Ole homo jos hän nauttii siitä, että hänen eturauhastaan hierotaan. Se on vain yksi nautinto lisää miehelle, koska miehen g-piste on *********. Se kenen kanssa mies haluaa tehdä sitä määrittelee seksuaalisen suuntautumisen. Jos mies haluaa, että nainen *** häntä straponilla ********, niin se ei tee miehestä homoa.

Miks ei näy nuo tähtisanat? Mää en ymmärrä kontekstia muuten.

• ätmi kirjoitti:

Porkkanoiden rääkkäystä!!!

• Kympin Nainen
        stellaria81 kirjoitti:

Porkkanoiden rääkkäystä!!!

Lieveneekö rikos jos porkkana sai kasvaa täyteen mittaansa onnellisissa olosuhteissa kompostin kupeessa?

• No kun
        stellaria81 kirjoitti:

Miks ei näy nuo tähtisanat? Mää en ymmärrä kontekstia muuten.

Täällä saattaa käydä lapsia lukemassa näitä tekstejä. Jos et oiekasti ymmärtänyt , niin voin tulla kädestä pitäen neuvomaan ;) Sinäkin saat lopuksi tuplat, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;)

• piiloalfa
        ätmi kirjoitti:

Lihaako sitten? SEHÄN VARSINKIN TEKISI MINUSTA HOMON! Ei kun niin, olenkin jo...

• ei mulla ole

En tiedä. Olen sinkku, mutta minulla ei ole dildoa. Ei olisi tullut mieleenikään. Mutta koska minulla ei ole ollut ainuttakaan kaveria tai ystävää yli 20 vuoteen, minulla ei ole ketään kehen verrata itseäni. En siis voi edes kysyä keneltäkään sinkkukaverilta, miksi ihmeessä hänellä on dildo tai että olisin voinut nähdä sellaisen kenelläkään. Kuinka siis voisin asiasta mitään tietää. Ehkä sinun itse täytyy kysyä näiltä "normaaleilta" sinkkumiehiltä, mitä he dildolla tekevät.

Minun paras arvaukseni on, että ehkä normaali sosiaalinen kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa vaatii tuollaisen dildon omistamisen jonkinlaisena laumasieluisena muoti-ilmiönä. Siksi kaltaiseni ulkopuolinen hylkiö ei voi sellaisesta mitään ymmärtää.

• En ole omistanut dildoa, mutta kuvittelisin että sellaisen omistava mies tykkää työnnellä sitä peppuunsa.

• tinasotila

Etkö ole tiennyt että pepun koskettelu tuntuu miehistä yhtä hyvältä kuin naisistakin ja lisäksi miehillä on vielä eturauhanen. En minä esittelisi leluani heti ensimmäisenä yönä tyttöystävälleni mutta jossain vaiheesa pyrkisin saamaan sen mukaan sänkypuuhiin. Minusta tuntuu että nuoremmat miehet eivät ole enää niin estoisia ja nykyään miehelläkin saa olla aikuisten leluja.

• Dildo8Edward

Baby, I was born to make you happy

• naisten salaisuus 43

naiset tarvitsevat joskus kahta tai useampaa keppiä ja kaverit eivät aina pääse vaimojensa luota hauskanpitoon.

• Saisko tulta

Eiväthän kaikki sytkärin omistavat sinkkumiehetkään ole tupakoitsijoita. Se sytkäri on siltä varalta että nainen tarvitsee tulta.

• mies 86

Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4916
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      3626
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      279
      2322
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1953
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108