enkä ole varmaan ainoa sinkkumies jolla sellainen on?
Omistan dildon
6
87
Vastaukset
- jytjtj
Kyllä monet homomiehet omistavat dildon, ei sitä tarvitse erikseen mainostaa
Trolli kusettaa, enhän minä ole sinkkumies.
- :DDD
Eli viesti on trollausta koska et ole sinkku, vaikka dildo löytyykin.
- perushetero
Mulla on dildoja, anustappeja yms ollut jo vuosikaudet yöpöydän laatikossa. Välillä olen seurustellut naisten kanssa, välillä taas sinkkuna. Seurustelua useammin on ollut joku naispuolinen seksikamu.
Naisten reikiin nuo dildot yms on tarkoitettu ollen kivaa vaihtelua peruspanemiseen. Ei voi silti kieltää, etteikö noita tappeja olisi omaankin reikään tullut joskus soviteltua. Ei mielestäni mitenkään homoa ja aivan sama vaikka jonkun mielestä olisikin. Kyllä mä jo tähän mennessä olisin seksiä harrastanut toisen miehen kanssa jos se yhtään edes kiinnostaisi. Mun puolestani homoja saisi olla vaikka 90 % kaikista miehistä, jotta mulle riittäisi enemmän naisia :D - miestenlelut
Mullakin on vibralla varustettu dildo jota työntelen välillä sisääni kun masturboin ja olen ihan hetero mies. Toivottavasti löydän joskus naisen joka suostuisi hoitelemaan pebaani sillä. Tekovaginakin löytyy mutta vaikka se tuntuu paremmalta kuin oma käsi niin ei se ole naisen veroinen. Voi nainenkin mun puolesta tuoda omia leluja sänkyyn.
- kaikki keinot käytös
Mullakin on Fleshlight, mutta sen paneminen alkaa vain vituttamaan. Siitä tulee liikaa mieleen se, mitä ei sillä hetkellä ole saatavilla eli píllu. Joskus harvoin tulee laitettu anustappi ja runkattua. Erityisesti sellainen isohko pumpattava ja vibraattorilla varustettu anustappi antaa mahtiorgasmit. Taitaa hieroa erityisen hyvin g-pisteestä eli eturauhasen kohdilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603