Et ole lihava koska sinulla on kilpirauhas tauti, korkea estrogeeni, korkea kortisoli tai se että et käytä "taikapillereita". Olet liian lihava koska.... SINÄ SYÖT AIVAN HITON LIIAN PALJON. Siinä se, joten seuraavan kerran kun olet ostamassa kapseleita tai superyrtti juomia, mieti että ne ei auta, vaan sinun pitäisi LOPETTAA SE HITONMOINEN SYÖMINEN.
Syy miksi olet lihava.
4
117
Vastaukset
- hohohooo
Taitaa alottaja olla itse niin hyvässä läskissä ettei vaa'assa lukemat riitä
- Paino-ongelma?
Hyvä ruoka, parempi mieli.
- Provo asialla
Taas on varsinainen älypää asialla.
Missä on se kaloriraja, mikä mielestäsi ei ole hitonmoista syömistä? Onko 2000 kcal hitonmoista syömistä, entä 1700kcal tai 1400kcal? 1500 kcal on alin raja, josta elimistö voi saada tarpeeksi välttämättömiä ravintoaineita, joita se ei itse valmista. Niitä on yli 90 ja vain osan voi ostaa lisäravinteina. Jatkuvasti alle 1500 kcal/vrk syövä on siis aliravittu ja altis sairastumaan. Mitä enemmän pudottaa kaloreita alle 1500:n, sitä hitaammin kilpirauhanen toimii. Kohtalokasta sille, jolla ja muutenkin on kilpirauhasen vajaatoiminta. Lihominen on kuitenkin ko. sairauden vähiten elämänlaatua heikentävä oire. Ravintoaineet imeytyvät kilpirauhassairaan soluihin muutenkin normaalia heikommin.
Pitääkö kilpirauhassairaiden mielestäsi elää koko elämänsä jatkuvassa nälässä ja aliravitsemuksessa, jotta heidän läskinsä eivät rasittaisi sinun herkkää silmääsi?
Mikä ihme saa ihmisen kirjoittamaan tällaisia provosoivia ja toisia ihmisiä pilkkaavia kirjoituksia nettiin? Vaikka oletkin mitä ilmeisemmin lapsellinen teinipoika, olettaisi lapseltakin enemmän älykkyttä. Tietoa ja ymmärrystä sinulta puuttuu, mutta toivottavasti kasvat aikuiseksi.
Oletko varma, ettet itse tule koskaan lihomaan? Ovatko molemmat vanhempasi, isovanhempasi ja sisaruksesi kaikki hoikkia koko elämän ajan? Jos ovat, onnittelen, olet painonhallinnan kannalta saanut hyvät geenit. Siitä huolimatta kohtalo voi heittää sinut parjaamasi kilpirauhasen vajaatoimintaisten joukkoon, sillä niinkuin flunssalta ei voi täydellisesti suojautua, ei myöskään kilpirauhasen virustulehdukselta, joka johtaa vajaatoimintaan. Saatat sairastua muutenkin niin, että lihot.
Listaapa tähän tarkasti, mitä itse päivittäin syöt. Ja millä tulisit toimeen jatkuvasti? Mieti vähän ennenkuin kirjoitat tuollaista roskaa nettiin. - Läskimouzez
Olet muuten aivan oikeassa. Läskimoosekset tapaavat selitellä läskejään jollain sairaudella tms. vaikka totuus on se että kaloreita tulee liikaa. Itse olen nyt alkanut syömään vain kerran päivässä, mutta syönkin sitten pakin täyteen että pärjää hyvin seuraavaan päivään. Yhdellä ruokailulla ei millään saa yli 1500 kaloria vaikka mättäisi mitä. Ruuan tissuttelu ja jatkuvassa pienessä nälässä oleminen ei ole minulla toiminut, ehkä jollekin sopii se paremmin. Kun tiedät että huomenna saa taas ahtaa mahansa täyteen vaikka pizzaa tai hampparia tai mitä vaan niin ei tule retkahduksia. Itse tosin syön lähinnä kotiruokaa, pitää nälän paremmin kuin roskaruoka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708