Hei! Meillä on koulussa disco 14.3. Mistä löytäisin sopiva vaatteet? Ehottakaa jotain vaatekauppoja/liikkeitä. Olisi kiva jos olisi netti-sivu. Tai jos sinulla olisi myynnissä jotain vaatteita mitkä sopisi discoon.
Täytän huhtikuussa 11w. Olen 158cm. Lempivärit on: Vaalean sininen ja Musta.
Olisi kiva jos olisi halpoja vaatteita.
Mistä löytäisin disco vaatteet?
5
471
Vastaukset
- ehotus vaan
Seppälästä joku hame, kivat kuviolliset leggarit, t-paita ja koru kaulaan. Eiköhän siinä ole ihan hyvä look ala-asteen discoon. Kyseessä on kumminkin koulun disco, et ei kannata mitään ihan överiä kermakakkumekkoa pistää :D
- Discovaatteet
Kato vaikka Gina Tricotsista,Vero Modasta,Lindexistä,Seppälästä ja H&M:ltä.Joku kiva paita toppi,legginsit ja hame.
- klamööriä :D
Ei ainakaan ginasta tai veromodasta, siellä on vaan aikuisten vaatteita, tuskin ne ees mahtuu 11-vuotiaalle. ginan topit ja paidat on ihan sikaisoja ihan aikuisellekin, niin 10v:lla ne olis kuin telttoja. Korut on hyviä, ne voi nopeesti ottaa pois, jos huomaa meininki ei ole kauhean glamouria ja kaikki vaan seisoo salin nurkassa tai jos on glamouria niin pistää kaikki vaan killumaan :D
- Discovaatteet
Kyllä ginasta ja veromodasta löytyy aivan varmasti myös nuorillekin vaatteita,ei ne pelkästään ole kaikki aikuisten vaatteita.Löytyy myös s,xs ja pienempää vaatetta,jos vaan viitsii etsiä.Korut ei ole välttämättömiä,ehkä joku kaulakoru tai rannekoru,jos tykkää.
- iitu piitu 4
Mulla on sama ongelma oon 12v ja en oikeesti keksi mitää discoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379