Monesti sinkkunaiset (miehillä ei vaikuta olevan väliä) sanovat jotain tyyliin, että "nörtit ällöttävät, haluan normaalin miehen"... No mitä tämä oikein tarkoittaa kun usein nörteillä käytöstavat, huumorintaju ja palkka kunnossa - ovat vain jutuiltaan vähän tietotekniikkakeskeisempiä tyyppejä, ja heittävät korkeaentoisempaa läppää joka joskus kaatuu omaan näppäryyteensä, joskin siitä irtoaa sitten tilannekomiikkaa myös eli itseironiaakin löytyy.
Miten te siis käsitätte nörtit, ja miksi moni nörtti on sinkku vaikka ne aggressiiviset uhkailevat puolet miehisyysestä on juuri heillä hallussa joten luulisi heidän olevan turvallisia ideaalikumppaneita etenkin kaupunkien koulutetuille sinkkunaisille?
Mitä vikaa nörteissä?
48
802
Vastaukset
- Eskonara
Vuosituhansien ajan evoluutio on koulinut naisia pitämään tietynlaisista miehistä. Tietokoneita on ollut vasta muutama vuosikymmen.
- kgjijrgpwhrwhgapha
Eikä nörtti ole mikään tietokone poju alun perin. Nörtit ovat niitä nynneröitä nyhverö nyysyjä, "jotka saavat miesten vessoissa turpaansa", kuten laulu kertoo.
Nörttien olemus koulumaailmassa on silmiinpistävä. Ei todellakaan tarkoita mitään tietokone insinöörejä.
- nerd<3
Mä haluan nörtin, mutta jos heitä lähestyy, he menevät puihin.
- PohPuhPih
Ettet ole ymmärrettävää erehdystä ja sekoittanut orankeja ja nörttejä?
Molemmat haisevat omituiselle ja puhuvat käsittämättömiä. Orankin erottaa todellakin siitä, että ne menevät helposti puihin. - puuma*
PohPuhPih kirjoitti:
Ettet ole ymmärrettävää erehdystä ja sekoittanut orankeja ja nörttejä?
Molemmat haisevat omituiselle ja puhuvat käsittämättömiä. Orankin erottaa todellakin siitä, että ne menevät helposti puihin.Nörtit ovat sosiaalisessa kömpelyydessään hellyttäviä. Tulee sellainen fiilis, että tekee mieli ottaa syliin, kun katsoo sitä kompurointia.
- 876
puuma* kirjoitti:
Nörtit ovat sosiaalisessa kömpelyydessään hellyttäviä. Tulee sellainen fiilis, että tekee mieli ottaa syliin, kun katsoo sitä kompurointia.
Niin, äidinvaistot siinä herää, kun toinen on niin avuton.
(Mitään seksikästä tuossa avuttomuudessa ei sitten olekaan.)
- Ampiaistar
Nörtit on parhaita. Mut jos vikoja täytyy lähteä etsimään, niin omissa nörttitutuissani on seuraavia.
1. Huono hygienia. Muuten oikeasti ihana mies, mut vois tosiaan vaihtaa paitaa useammin, käydä suihkussa ja käyttää dödöä.
2. Estoisuus. Koskee muutakin kuin seksuaalisuutta. Ei ole koskaan juonut alkoholia, ei uskalla kokeilla mitään uusia juttuja.
3. Kilpailuhenki lapsellisissa asioissa. Ottaa pelit huipputosissaan ja haluaa voittaa verissä päin.
4. Besserwisseriys ja vittuilu. Haluaa pitää helvetillisiä monologeja huomion keskipisteenä ja vittuilee itseään tyhmemmille.- ohnoes
Joo videopelit on lapsellisia. Toista se on kun kilpaillaan OIKEISSA lajeissa kuten jääkiekossa. Ihanaa kun mies suhtautuu lajiinsa intohimoisesti vittua hokien.
- Emmanuelle
Osa nörteistä ei osaa myöskään, syystä tai toisesta, käyttäytyä normaalisti, jos lähistöllä on nainen / naisia.
Toimitalossa, jossa työskentelen, on eräs "nörttifirma", ja usein huomaa silkan pakokauhun loistavan poikien silmistä, jos nyt esim. joutuvat samaan hissiin naisen kanssa, saati että sen kanssa pitäisi keskustella jostain. - Ihanat nörtit!
ohnoes kirjoitti:
Joo videopelit on lapsellisia. Toista se on kun kilpaillaan OIKEISSA lajeissa kuten jääkiekossa. Ihanaa kun mies suhtautuu lajiinsa intohimoisesti vittua hokien.
Oikeat nörtit ei oo ennakkoluuloisia, vaan ottaa asioista selvää.
Oikeat nörtit on myös ratkaisukeskeisiä. Jos niillä on jokin ongelma, ne kehittää siihen ratkaisun (kokeilevat kunnes keksivät) eivätkä vaan valita.
Eli kyllä, nörttimiehet voittaa esim. valittavat normiätämit 10 -0. - PohPuhPih
Emmanuelle kirjoitti:
Osa nörteistä ei osaa myöskään, syystä tai toisesta, käyttäytyä normaalisti, jos lähistöllä on nainen / naisia.
Toimitalossa, jossa työskentelen, on eräs "nörttifirma", ja usein huomaa silkan pakokauhun loistavan poikien silmistä, jos nyt esim. joutuvat samaan hissiin naisen kanssa, saati että sen kanssa pitäisi keskustella jostain.Jotain rajaa. Hississä ei saa keskustella. Pitää tuijottaa vaivaantuneesti seinille tai maahan. Se on se oikea hissi-etiketti.
Ettäs sen tiedät.
Muussa tapauksessa sinusta ajatellaan kaikkea negatiivista. Olen hamassa nuoruudessani kohdannut muutaman nörtin, jotka olivat tyyppiä 3 ja 4 ja vielä niin, että nuo molemmat piirteet esiintyivät. Tuo 4:n varsinkin on hirvittävä piirre ihmisessä ja sitä esiintyy kyllä naisissakin, mutta miehiä paljon vähemmän siksi, että naisten itsetunto on yleensä paljon huonompi kuin miesten siksi, että tytöt saavat kuulla olevansa poikia tyhmempiä jo hyvin pienestä pitäen ja sitä sanovat niin pojat kuin miehet.
- sdd
Ihanat nörtit! kirjoitti:
Oikeat nörtit ei oo ennakkoluuloisia, vaan ottaa asioista selvää.
Oikeat nörtit on myös ratkaisukeskeisiä. Jos niillä on jokin ongelma, ne kehittää siihen ratkaisun (kokeilevat kunnes keksivät) eivätkä vaan valita.
Eli kyllä, nörttimiehet voittaa esim. valittavat normiätämit 10 -0.Toden totta. Vaikka nörtit monen naisen mielestä ovatkin tylsiä ja etäisiä niin joidenkin naisten mieleen nörtitkin ovat kun taas ätmit eivät ole yhtään kenenkään naisen mieleen koska heissä ei ole yhtään hyvää piirrettä, pelkkiä negatiivisia ominaisuuksia.
- 2D-Paradise
Emmanuelle kirjoitti:
Toimitalossa, jossa työskentelen, on eräs "nörttifirma", ja usein huomaa silkan pakokauhun loistavan poikien silmistä, jos nyt esim. joutuvat samaan hissiin naisen kanssa, saati että sen kanssa pitäisi keskustella jostain.No iljettää se ymmärrettävästi joutua tekemisiin jonkun 3D lihatuotteen kanssa.
- ätmi
Nörtit eivät ole riittävän väkivaltaisia ja vain harvoilla heistä on rikostaustaa.
- jaa-a...
"Monesti sinkkunaiset (miehillä ei vaikuta olevan väliä) sanovat jotain tyyliin, että "nörtit ällöttävät, haluan normaalin miehen"..."
Missä naiset noin sanovat? Tällä palstalla ei ole tuollaista sattunut silmään, vaan useamman kerran on voinut lukea, kuinka ihannemies on nörtti, nörttimäinen jne. Taitaa myös kaikissa kyselyissä naisten mielestä halutuimmat miehet ammattien mukaan olla "nörttiammatteja" (DI:t etc.).
"Miten te siis käsitätte nörtit, ja miksi moni nörtti on sinkku vaikka ne aggressiiviset uhkailevat puolet miehisyysestä on juuri heillä hallussa joten luulisi heidän olevan turvallisia ideaalikumppaneita etenkin kaupunkien koulutetuille sinkkunaisille?"
Myönnän, ettei ymmärrykseni ihan riittänyt tuon virke(?)kokonaisuuden ymmärtämiseen.
Itselleni nörtti on lähinnä "techy geek", eli älykäs, koulunsa käynyt, asiansa osaava, tunnollinen, ehkä kekseliäs ja ihanasti innovatiivinen :b, ajattelussaan looginen jne. My Little Ponyillä leikkiminen voi jonkun mielestä riittää nörtin määritelmäksi.- ap.
Luepa tästä - helkkarin hyvästä ketjusta muuten - tuo "tups82" kommentti, taisi olla nro. 81:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/sinkun-elamaa/1769905/miksi-nykyaan-niin-vaikea-loytaa-kumppania/sivu4/
...joka herättääkin vastareaktioita monella miehellä, kannattaa lukea, ja joka itseasiassa sai minutkin varpailleni, koska olen kuullut saman muissa yhteyksissä (livenä) nörteistä.
Tuo aggressiivisuus-juttu liittyi lähinnä siihen, että nörtit harvemmin vaikuttavat (oma käsitykseni nörteistä) eläytyvän esim. jääkiekkomatseihin huutamalla ja uhkailemalla (kännissäkään) muita ihmisiä "vittu mä lyön sua turpaan"-hokemilla ja sen sellaisilla. Eli aggressiot hallussa, eivät uhkaile ja sitä kautta yritä dominoida ympäristöään. - mdonvownv
ap. kirjoitti:
Luepa tästä - helkkarin hyvästä ketjusta muuten - tuo "tups82" kommentti, taisi olla nro. 81:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/sinkun-elamaa/1769905/miksi-nykyaan-niin-vaikea-loytaa-kumppania/sivu4/
...joka herättääkin vastareaktioita monella miehellä, kannattaa lukea, ja joka itseasiassa sai minutkin varpailleni, koska olen kuullut saman muissa yhteyksissä (livenä) nörteistä.
Tuo aggressiivisuus-juttu liittyi lähinnä siihen, että nörtit harvemmin vaikuttavat (oma käsitykseni nörteistä) eläytyvän esim. jääkiekkomatseihin huutamalla ja uhkailemalla (kännissäkään) muita ihmisiä "vittu mä lyön sua turpaan"-hokemilla ja sen sellaisilla. Eli aggressiot hallussa, eivät uhkaile ja sitä kautta yritä dominoida ympäristöään.Monet nörtit ovat todella vittumaisella tavalla piiloaggressiivisia. Nokittelu vaan tapahtuu älyllisellä tasolla ja jos ei ole kiinni niissä nörttien jutuissa ne miesten välistä hierarkiaa kuvaavat piikit jää vaan huomaamatta.
Eli kyllä, dominoivia yksilöitä löytyy nörttienkin piiristä. Sitten on onneksi niitä, joilla ei ole tarve painaa muita alaspäin. - !!!
ap. kirjoitti:
Tuo aggressiivisuus-juttu liittyi lähinnä siihen, että nörtit harvemmin vaikuttavat (oma käsitykseni nörteistä) eläytyvän esim. jääkiekkomatseihin huutamalla ja uhkailemalla (kännissäkään) muita ihmisiä "vittu mä lyön sua turpaan"-hokemilla ja sen sellaisilla. Eli aggressiot hallussa, eivät uhkaile ja sitä kautta yritä dominoida ympäristöään.Onhan tuolla kommentti nro. 92 "puolustuspuheenvuorolta" jo sitten ihan päinvastainen...
- Nörtihkö DI
Tuo taitaa riippua paljon siitä millaisissa piireissä liikkuu. Korkeammin koulutettujen keskuudessa nörtit ovat ihan suosittuja kumppaneita. Duunarinaiset arvostavat varmaan keskimäärin enemmän sellaista perusäijää ja heittävät niitä "nörtit on yök" -mielipiteitä.
Eipä haittaa. En minä ainakaan edes haluaisi naista joka jotenkin häpeää sitä millainen olen. On paljon kivempaa vaikka joskus pelata naisen kanssa yhdessä kuin kuunnella jatkuvaa väninää siitä millaisia harrastuksia tietyn ikäisellä miehellä saa ja ei saa olla, tai pitää jotain äijäimagoa yllä vain naisen mieliksi. - voimakasnainen
Nörteillä on pienet katkarapukikit :3 Eihän sellaisella mitään tee.
- Ätmel
Niillä ei vaan seiso tuollaisten kanssa, ymmärrettävistä syistä.
- uushomo hiiteen
Noniin, surffailes kiltisti takaisin Ylilaudalle. Et ole selvästikään vielä valmis tälle tasokkaammalle keskustelulle.
- voimakkaampinainen
uushomo hiiteen kirjoitti:
Noniin, surffailes kiltisti takaisin Ylilaudalle. Et ole selvästikään vielä valmis tälle tasokkaammalle keskustelulle.
> yy yy pippelini on pieni yy
:D - paska laiffi hei
voimakkaampinainen kirjoitti:
> yy yy pippelini on pieni yy
:D> minua on kiusattu miesten toimesta ja siitä syystä minulla on huono itsetunto, joten kiusaan takaisin
:( - Tuleva lääkäri
Tietojenkäsittelytieteen opiskelijoiden kanssa saunoessa tällä lääkisopiskelijalla tuli ainakin pientä kompleksia niistä jättimu.lkuista mitä siellä nörttipojilla näki (ei kyllä tosin ollut paljon lihaakaan luun päällä muuten) . Ei sillä, että oisin noita beniksiä sillä silmällä katsellut...
- ddff
Mistä tälle palstalle on ylipäätään juurtunut käsitys, että ATM:n prototyyppi olisi insinööri? Siis mies jolla on koulutus ja ammatti ja todennäköisesti jonkinlainen tulevaisuuskin.
Suurin osa ATM.stä on päihdeongelmaisia, työttömiä ja kouluttamattomia. Totta, että jotkut nuo ominaisuudet omaava saa naisia mutta se ei johdu noista ominaisuuksista vaan niistä huolimatta saa naisia koska heissä on sitten jotain muuta mikä vetoa naisiin. Näidenkin miesten kohdalla kyse on usein, että nuorena tuollainen on jännämiehen merkki mutta yli 30-vuotiaana tuollainen on vain surullista eikä vetoa kehenkään.
Tylsä mies joka on juoppo, kouluja käymätön ja työtön on takuuvarmasti läpi elämänsä naiseton.- Ätmel
Palstan kipupiste on nimenomaan tuo aika ennen kolmeakymmentä. Kun naiset ovat ensin antaneet kaiken maailman jännä-jyystärien ähkiä päällään, he sitten kolmekymppisenä mukamas viisastuvat (todellisuudessa ovat vain tulleet jyystärien hylkäämiksi) ja olisivat sitten valmiita tulemaan sellaisen miehen elätettäväksi, jolle he vielä muutava vuosi aiemmin nauroivat päin naamaa.
- Nuorempi tutkija
Joku voi korjata, jos olen erehtynyt, mutta eikös tuo tule siitä, että MA-teoria on alunperin kehitetty teekkaripiireissä? Jotkut siitä keksivät tehdä oikeaa tiedettä vasta myöhemmin. Itselleni se vain näyttäytyy Darwinin esittämän seksuaalivalintamääritelmän pohjalta syntyneen jatkumon sivuhaarana.
Kuitenkin, Alemman Tason Mies suunnilleen tarkoitti henkilöä, jolla käy ns. keskimääräistä huonompi flaksi, ja tyypillisessä miesvaltaisessa yhteisössä (esim. insinööriopiskelijat) tuo pariutumisen vaikeus johtuu pääosin kohtaamattomuudesta. Tuossa nimityksessä yhdistyvät siis paitsi tosielämän kokemukset, myös epäilemättä rahtunen hirtehistä itseironiaa.
Kenties tällä palstalla kirjainlyhennettä käytetään kuvaamaan esittelemäsi mukaista tyyppiä. Alkuperäisestä merkityksestä on selvästikin edetty kauas, jos pelkän parisuhdemarkkina-aseman lisäksi on määritelmään ympätty myös sosiaalinen/yhteiskunnallinen asema ja päihdeongelmat. Ilmiö koskettaa kuitenkin varsin heterogeenistä joukkoa, mutta siitä vaietaan helposti. - ksdgjjhsd
Nuorempi tutkija kirjoitti:
Joku voi korjata, jos olen erehtynyt, mutta eikös tuo tule siitä, että MA-teoria on alunperin kehitetty teekkaripiireissä? Jotkut siitä keksivät tehdä oikeaa tiedettä vasta myöhemmin. Itselleni se vain näyttäytyy Darwinin esittämän seksuaalivalintamääritelmän pohjalta syntyneen jatkumon sivuhaarana.
Kuitenkin, Alemman Tason Mies suunnilleen tarkoitti henkilöä, jolla käy ns. keskimääräistä huonompi flaksi, ja tyypillisessä miesvaltaisessa yhteisössä (esim. insinööriopiskelijat) tuo pariutumisen vaikeus johtuu pääosin kohtaamattomuudesta. Tuossa nimityksessä yhdistyvät siis paitsi tosielämän kokemukset, myös epäilemättä rahtunen hirtehistä itseironiaa.
Kenties tällä palstalla kirjainlyhennettä käytetään kuvaamaan esittelemäsi mukaista tyyppiä. Alkuperäisestä merkityksestä on selvästikin edetty kauas, jos pelkän parisuhdemarkkina-aseman lisäksi on määritelmään ympätty myös sosiaalinen/yhteiskunnallinen asema ja päihdeongelmat. Ilmiö koskettaa kuitenkin varsin heterogeenistä joukkoa, mutta siitä vaietaan helposti."MA-teoria on alunperin kehitetty teekkaripiireissä?"
Se oli Julkku-vappulehdessä muiden teekkarivitsien joukossa, josta yhteiskuntatieteilijät a la Laasanen poimivat sen tieteeksi. Toisaalta yhteiskuntatieteellinen tutkimus menee vitsistä muuallakin kuin teekkarien wappulehdissä.
- ehdoton nounou
Nörtit on yleensä vaan epäsosiaalisia. Ei paljoakaan kavereita eikä harrastuksia. Ja vaikka olisikin puhelias, niin tyyppi on silti jollain jännällä tavalla sisäänpäin kääntynyt ja nörtin katse on jotenkin outo (vaikea selittää, mutta sen näkee kyllä heti onko tyyppi nörtti vai ei).
Surullista on se jos ainoat kaverit ovat työkavereita ja sosiaalinen elämä rajoittuu verkon kautta pelattaviin peleihin...
Nörteillä harvoin on naista miellyttävä fysiikka, koska harrastukset ei välttämättä ole urheilullisia. Ketään ei kiinnosta valkoinen kukkakeppi.
Heillä ei ole tyylitajua, eikä pukeutumisessa ole mitään persoonallista.
Nörttien huumorintaju on outoa ja heillä harvoin on ns. tilannetajua eivätkä he ymmärrä "mustaa huumoria" vaan loukkaantuvat helposti ja ottavat liikaa itseensä.
Heillä on ihmeellinen pätemisen tarve ja halu voittaa ihan typerissä asioissa (kuten joku tuolla olikin jo todennut saman asian).
Pitkälle koulutetut nörtit pitävät itseään ylivertaisena ja sen kuulee heidän puheestaan.
En ole vielä tavannut sosiaalista nörttiä.
Valitsen mielummin sosiaalisesti lahjakkaan ja fiksun miehen kun nörttiälykön.- nörkastinen sartti
Et taida tietää, mitä tarkoittaa "musta huumori".
- eivät huolisi
Älykkönörtit tuskin huolisivatkaan kaltaistasi kanaa.
- Ehdoton jesjes
Mä henkilökohtaisesti pidän enemmän kukkakepeistä, kuin bodatuista muskeliurpoista. Ja olen kyllä onnistunut törmäämään myös huumorintajuisiin nörtteihin, tosin totta on se että monen nörtin huumori on jollain lailla kieroutunutta. Mutta siis hyvällä tavalla.
- Voi sua pressukkaa
Olipas siinä paljon ennakkoluuloja, yleistyksiä ja ihan vaan väärää tietoa. Hienoa. Taidat olla melkoinen stereotypioiden palvoja? Tutustutko ihmisiin koskaan ilman ennakkoluuloja?
- Anonyymi
Eheheehhehe. Luepa kirjoituksesi uudelleen ja ajattele:
"Heillä ei ole tyylitajua, eikä pukeutumisessa ole mitään persoonallista."..
Huomaatko ristiriidan? Pukeutuminen _ON_ persoonallista jos kulkee aina kuluneissa pieruverkkareissa ja kälyisessä hupparissa. Piste! :D
Jos pukeutuu tyylikkäästi jonkun trendien perusteella, se _ei_ ole persoonallista.
Akkojen logiikkaa.. eiku otan uusiksi, akkojen epäloogisuutta! :D
Ehehhhehheehhee.
- Pennuille jaffaa
Meillä on töissä IT-tukimies, joka varmaan täyttää kaikki nörtin kriteerit. Hän on lyhyehkö, hintelä ja muutenkin sen oloinen, ettei naisia varmasti ole tulossa ovista ja ikkunoista, mutta tämän lisäksi hän on myös mukava, suloinen ja hänellä on lumoavan kaunis hymy (hymyilee paljon).
Silloin tällöin leikittelen ajatuksella, mitä voisikaan tapahtua, ellen olisi onnellisesti parisuhteessa (jota siis olen, ja aion pysyäkin), eipä taida tällä nörtillä olla aavistustakaan, että seikkailee säännöllisesti päiväunissani:) - asdfvsrfgmn567gjh
Vielä kun joku kertoisi minulle mikä se nörtti sitten on?
- asdfvsrfgmn567gjh
aaaaaaa1aaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Viitsitkin linkittää noin paskan tekeleen.
Sitten vilkaisin mitä muunkieliset sanovat ja eivät nekään tienneet mikä nörtti on.
Nörtti on sitten vaikkapa
-Kuka vaan tietotekniikkaan liittyvä
-Sosiaalisesti ja fyysisesti heikko aspurgeri
-Kuka vaan joka kuhkaa jostain omituisesta
-Älykäs ihminen
-Jotain muuta
Joo, mistäs sitä sitten nyt keskusteltiinkaan?
- wattafukkelis
Olen seurustellut kahden tietokonenörtin kanssa ja yhden totaalinörtin kanssa. Totaalinörtti oli tällainen, jolle meni tietokone, konsolit, larppaukset, anime, roolipelit, leffat ja tietotekniikka muuten.
Miksi lopulta päädyin, että he eivät todellakaan ole minun juttuni:
- omat "harrastukset" vievät liikaa aikaa. Yksikin äijistä ei huomannut minun oleskelua hänen kämpällään, vaikka juttelin ja puhuin. Olin paikalla 4h, kunnes lähdin. Illalla tuli viesti "miksi et tullutkaan käymään?"
- huono hygienia. Vaikka istut sen 8-14h paikallasi, se ei tarkoita, ettet hikoilisi. Kerran viikkoon käyty suihku ei riitä. Myös se kuontalo olisi kiva olla karvaton, tai edes siistitty muuten.
- sosiaalinen kanssakäyminen. Se ei tarkoita sitä, että molemmat istutaan omilla koneillamme ja jutellaan ircissä porukalla.
- yhteisten kiinnostuksen kohteiden puute. Minä harrastan harrastuksia, joissa sosiaalinen kanssakäyminen tapahtuu irl. Nörtit eivät.
- sinä vaadit, minä en saa. Minun pitää näyttää hyvältä, minusta saa ottaa kuvia ja jakaa ties mihinkä päin nettiä ja minua on mukava pitää näyttelyesineenä. Kun sitten pyydän nörttiä vähän kuntoilemaan tai katsomaan ulkonäkönsä perään, niin kyllä alkaa vikinä ja valitus, ettei kelpaa sellaisena.
- huumorintaju. Mennään ihan eri aaltopituuksilla. Piikittely ei ole huumoria ja se, että möläytät tosiaisioita niiden harvojen irl kaveriesi naamaan, ei todellakaan ole humoristista.
"Jätkä on ku valas, oot varmaan lihonut ainakin sen 20kg!"
"Tosiaan, lääkitys aiheutti kilpirauhasen vajaatoiminnan ja..."
"Oot kunnon tynnyri!"
Jatketaanko vielä listaa, vai selvisikö jo? Se hyvä palkka ja "mukava" luonne kun ei pitkälle kanna. Ja se mukava luonne voi olla toisen ihmisen mielestä ihan täysi kuspää.
Oma mieheni on poliisi ja voin 100% sanoa, että suurin osa asiakaskunnasta pitää häntä totaalisena kusipäänä ja idioottina vaimonhakkaajana. Oikeasti en ole koskaan voinut toivoa itselleni parempaa miestä.- ounou!
veit sanant suustani "waatafukkeli"! Hieno kuvaus nörteistä irkkaajamiehistä.
Etenkin tuo piilovittuilu on tullut enemmän kuin tutuksi. Siispä jätin irkin. - piiloalfa
ounou! kirjoitti:
veit sanant suustani "waatafukkeli"! Hieno kuvaus nörteistä irkkaajamiehistä.
Etenkin tuo piilovittuilu on tullut enemmän kuin tutuksi. Siispä jätin irkin.Ja tulit irkistä tälle palstalle? Tuntuuko tämä suora vittuilu paremmalta kuin piilo-?
- Nainen39vee
Nörtti tarkoittanee eri viiteryhmissä eri asiaa. Ei se tarkoita vain jotain epäsosiaalista tietokonetyyppiä, vaan sehän voi tarkoittaa ihmistä, jolla on jokin vähän valtavirrasta poikkeava kiinnostuksenkohde tai useita sellaisia - ja tässä mielessähän nörtti on hyvin positiivinen määritelmä.
- Anonyymi
Vähän herätystä tällekin mielenkiintoiselle topicille.
Mun mielestä nörtti tai nörttiys on laaja käsite, on olemassa siis eri tyylisiä nörttejä, mut noin ihan ensimmäisenä tuo sana herättää negatiivisia tuntemuksia. Tosta sanasta tulee mieleen sellainen besserwisseri, 30 ikäluokkaa oleva aikuislapsi, jonka äiti on hyvin ruokkinut ja kehunut tämän maasta taivaaseen ja sitten tämä hehkuttaa itseään muille. Koitapa tehdä töitä tällaisten kanssa, jotka on tietävinään kaikesta kaiken! - Anonyymi
Kiitos nauroista mitkä it nörtti sai tästä keskustelusta.
- Anonyymi
Nyt ei jaksanut lukea koko ketjua.
Niin, mitähän sillä nörtillä nyt itse kukanenkin tarkottaa. Taidanpa itse olla aikalailla just niin it- ja tietokonenörtti kuin vaan olla ja voi, joten eipä mulla mitään kenenkään nörttiyttä vastaan ole. Vaikka siis nainen olenkin ja vieläpä sinkku, että siinä meni koko aloitusolettama mun osaltani. - Anonyymi
Tota se sitten on kun elää vain netissä.
xLiner
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573