Haluan lihavan naisen

wilhelm321

Päin vastoin kuin suurin osa palstalla toitottaa. Mielestäni lihava nainen voi olla kaunis kuin hoikkakin. Mutta jos mietitään mieltymyksiä ja sitä minkä näköisen kanssa mieluiten touhuilisin kammarin puolella niin ehdottomasti tukevampi silmääni mielyttävä nainen. Hoikka nainen voi olla vaatteet päällä hyvänkin näköinen, mutta alasti vähintään pyöreä, mielummin lihavahko on parempi. Tiedenkin sitten sairaaloisen ylipainoiset ovat asia erikseen.

Viime viikonloppuna harrastin lähempää tuttavuutta hyvinkin hoikan naisen kanssa, ja se kyllä saanut minua sellaiseen fiilikseen kun edellinen kumppani, joka oli hyvinki tukeva.

Eli makuja on monia, kunhan sattuisi joskus löytämään sopivan paketin.

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paino-ongelma

      Eihän sinulla ole hätäpäivää. Kun ympärilleen katsoo, niin tukevanpuoleisia tuntuu olevan aika paljon...

      • Olen kuullut puhuttavan, että varsinkin Amerikassa olisi lihavuus jo varsin yleistä. Toki asian laita saattaa olla sellainen, josta alempana puhuin tarkemmin, eli että jo normaalipainoisuus koetaan monien silmissä harhaanjohtavasti lihavuutena, ja vain siksi, että tuijotetaan typeriä naistenlehtiä, jotka määrittävät sen mikä on normaalia.


    • vvvvrfa

      Mielestäni selluliitti on pahin ulkonäkörike ja sitä on lihavalla monesti paljon. Sileäihoinen pyöreä nainen on kyllä lähes yhtä viehättävä ilman vaatteita kuin hoikkakin.

      Olen vihainen evoluutiolle selluliitistä. Näyttää tosi pahalta. Toisin kuin monet luulevat, niin miehelläkin sitä voi olla. Minulla esimerkiksi on perseessä hieman, pitäisi laihduttaa vielä noin viitisen kiloa, jotta se häviäisi kokonaan...

    • Tässä yhteiskunnassa on se nurja puoli, että normaalipainoiset ovat muka "ylipainoisia" ja hoikat anorektikot sitten niitä "normaalipainoisia". Ennen vanhaan, kun missikisoja ei vielä järjestetty, normaalipainoiset saivat olla normaalipainoisia kaikessa rauhassa. Mutta jos tänä päivänä joku törmäisi siihen naiseen, jota silloin tällöin olen tapaillut, hän saattaisi karsastaa tätä jo pidemmän matkan päästä.

      Sama juttu meikin suhteen. Sekin koetaan ilmeisesti nykyään niin normaaliksi, että meikitöntä katseltaisiin enemmän tai vähemmän kieroon.

      En katso ihmisiä sen mukaan, miltä he näyttävät, vaan sen mukaan, millaisia he sisäisesti ovat, ja siten päätän sen, haluanko tutustua vai en.

      • Sama ihanne 100v

        Eipä ole naisihanne liiemmälti muuttunut kuudessaymmenessä vuodessa.
        Armi Kuusela vuonna 1952 Pituus 165 Paino 49kg (Miss World)
        Viivi Pumpanen vuonna 2010 Pituus 167 Paino 52 kg
        Lotta Hintsa 2013 Pituus168 Paino 52 kg

        Useimmat muut missit / missiehdokkaat ovat vain nykyisin pidempiä ja tietenkin vastaavasti painavampia. Esim. Maija kerisalmi 177 / 60

        Katsopas vanhoja (Yli 100v) alastonpatsaita (Esim Den lille havfrue)niin ei niissä paljoa läskiä näy.
        Jotkut läskimaalarit tietenkin eri asia. (Rubens, Zorn)


      • Ei meikkiä=+++

        Ei se meikkikään siun kuvailemallasi tavalla ole epänormalia. Minä ainakin pidän meikkaamattomia kauniimpina kuin ylimeikattuja. Ja täysin meikkaamattomiakin on eri ikäluokissa varmasti 10-25%, siis ei mitään epätavallista että pitääisi kieroon katsoa.


      • Lotta who?
        Sama ihanne 100v kirjoitti:

        Eipä ole naisihanne liiemmälti muuttunut kuudessaymmenessä vuodessa.
        Armi Kuusela vuonna 1952 Pituus 165 Paino 49kg (Miss World)
        Viivi Pumpanen vuonna 2010 Pituus 167 Paino 52 kg
        Lotta Hintsa 2013 Pituus168 Paino 52 kg

        Useimmat muut missit / missiehdokkaat ovat vain nykyisin pidempiä ja tietenkin vastaavasti painavampia. Esim. Maija kerisalmi 177 / 60

        Katsopas vanhoja (Yli 100v) alastonpatsaita (Esim Den lille havfrue)niin ei niissä paljoa läskiä näy.
        Jotkut läskimaalarit tietenkin eri asia. (Rubens, Zorn)

        Tytöt ja naiset ei taida enää pitää missejä ihanteenaan, vaan enemmänkin malleja, jotka yleisesti nollakokoa. Oisko muutos tapahtunut ensimmäisten ns. supermallien myötä 80-90-lukujen taitteessa? Varmaan iltalehtiä ja Seiskaa lukevat tietävät, miltä esim. Lotta Hintsa näyttää - itse en tiedä. Elleä ja Vogueta lukeville naisille Suvi Koponen ja Kirsi Pyrhönen ovat tutumpia ja "ihannoidumpia".


      • Ei mannekiineille
        Lotta who? kirjoitti:

        Tytöt ja naiset ei taida enää pitää missejä ihanteenaan, vaan enemmänkin malleja, jotka yleisesti nollakokoa. Oisko muutos tapahtunut ensimmäisten ns. supermallien myötä 80-90-lukujen taitteessa? Varmaan iltalehtiä ja Seiskaa lukevat tietävät, miltä esim. Lotta Hintsa näyttää - itse en tiedä. Elleä ja Vogueta lukeville naisille Suvi Koponen ja Kirsi Pyrhönen ovat tutumpia ja "ihannoidumpia".

        En usko että kukaan aikuinen nainen pitää mannekiinimitoja ihanteena, tai ehkä jotkut anorektikot jotka näkevät itsensäkin lihavina vaikka on parikymmentä kiloa alipainoa. Siis vääristynyt kuva itsestä ja mahdollisesti samalla myös muista. Luulisin paremminkin että lähes kaikille naisille on missimitat ihanteita mikäli eivät ole liian pitkiä.


    • ätmi

      Hyi helvetti!

    • Vanhetaan

      Sinä elät vain tätä päivää ja olet kai aika nuori. Kuvittele mielessäsi naista joka on vaikka parikymppinen ja lihavahko. Miltä hän näyttää vaikka 40-vuotiaana enemmän roikkuvinen läskeineen ja selluliitteinenn. Vai ajattelitko aina olevasi niiden nuorten pulleiden kanssa? Siis vaikka silloin kun itse olet 40.50-vuotias. Vai kelpuuttaisitko silloin mielummin hoikahkon nelikymppisen?

    • ;-)

      Moi Serpico! Onko sulla uusi nikki?

    • "makuja on monia, kunhan sattuisi joskus löytämään sopivan paketin."
      Nimenomaan, mut siinäpä se homma sit vaikeutuu... sopiva luonne, ulkonäkö, käytös, ym. on hyvin vaikeaa löytää samassa paketissa.

      Mutta siis oon ap:n kanssa samaa mieltä siinä et rehevä kyl päihittää mennen tullen hoikan, mun mielestä :)

    • Moni muukin mies on samaa mieltä että tissiä ja persettä saa olla. Hyvää niin, koska itse viihdyn vähän muodokkaammassa kropassa paljon paremmin kuin nuorempana ruipelona.

      • Ohnoe

        Ja sieltä se taas tuli: lihava = muodokas. Ei se naiset noin mene.


      • Ohnoe kirjoitti:

        Ja sieltä se taas tuli: lihava = muodokas. Ei se naiset noin mene.

        Ei lihava ja muodokas ole synonyymeja. Muodokas viittaa tissiin ja perseeseen ja vyötäröön.


      • 12121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Ei lihava ja muodokas ole synonyymeja. Muodokas viittaa tissiin ja perseeseen ja vyötäröön.

        Jep. Muodokas, kurvikas, jne...tarkoittaa muodokasta ja kurvikasta...ei tasapaksua isoa.

        Tässä ERITTÄIN muodokas nainen (järkyttävän rumat tatuoinnit, mutta hyvä esimerkki vartaloltaan):

        http://www.nymeta.co/wp-content/uploads/2015/06/curvy2.jpg


      • 12121212 kirjoitti:

        Jep. Muodokas, kurvikas, jne...tarkoittaa muodokasta ja kurvikasta...ei tasapaksua isoa.

        Tässä ERITTÄIN muodokas nainen (järkyttävän rumat tatuoinnit, mutta hyvä esimerkki vartaloltaan):

        http://www.nymeta.co/wp-content/uploads/2015/06/curvy2.jpg

        Näin juurikin. Ei iso maha ole mikään muoto.

        Minulla esim. Iso peppu, mutta kuitenkin kapea vyötärö ja ok kokoiset rinnat. = Muodokas.


    • Jesjajes

      Aivan mahtava, juuri tuollainen naisen pitää olla eikä mitään oravanraatoa muistuttava vartaloltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe