Kävin työhaastattelussa ilmeni sellainen asia, että yritys hoitaa työhönoton
PESTI Henkilöstöpalvelu Oy:n kautta.Alkuun ehdotetaan 8kk sopimusta.
PESTI Henkilöstöpalvelu Oy:n kotisivuilta ei löytynyt mitään oleellista informaatiota joka olisi suunnattu työntekijälle. hyvin kummallista..?
Onko kenelläkään kokemuksia ko. yrityksestä.
Kertokaa ihmeessä minä olen ihan pihalla.
PESTI Henkilöstöpalvelu Oy
4
312
Vastaukset
- elää toisten työllä
Virallinen nimi: PESTI Henkilöstöpalvelu OyYTJ
Y-tunnus: 18425859YTJ
Toimiala: Työvoiman vuokraus (TOL: 78200) YTJ
Toimialakuvaus: (Rekisteröity: 01.06.2012)
Yhtiön toimialana ovat yritysten ja yhteisöjen henkilöstöhallintaan liittyvät palvelut, kuten henkilöstövuokraus- ja rekrytointipalvelut sekä edellä mainittuihin palveluihin liittyvät koulutus-, konsultointi- ja suunnittelupalvelut. Yhtiö voi toimia ... Lue lisää
Kaupparekisteri
Yrityksen tila: aktiivinenYTJ
Aputoiminimet:
Nimi Alkaen
Dream Job
18.10.2007
Hoivapesti
18.10.2007
Yrityksen kotipaikka: LIPERIYTJ
Yhtiömuoto: OsakeyhtiöYTJ
Yrityksen kieli: suomiYTJ
Toimitusjohtaja: Mikkonen Marko Pasi Antero
Kaikki vastuuhenkilöt PRH
Käyntiosoite: Niskakatu 16 AYTJ
80100 JOENSUU
Postiosoite: Niskakatu 16 AYTJ
80100 JOENSUU
Puhelin: 0400 782415YTJ
Sähköpostiosoite: joensuu(a)pestipalvelu.fiYTJ
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/pesti henkilostopalvelu oy/18425859 - hiisi65
Tarkoitin lähinnä saako esim.kaikki työvaatteet, tilittävätkö liitonjäsen maksut jne
- Anonyymi
Vanha ketju, mut oli kyllä huono välitys firma tämä ku aikoinaan Pestin kautta sain töitä. Soitettiin illalla et huomenna ois 52 km päässä klo 5.00 alkaen töitä. Ahaa joo eli mulla ei oo aikaa ees nukkua. Sit lupailtiin uusille tyypeille et tällä on auto se ottaa siitä kyytiin kysymättä multa yhtään mitään. Kerran oli taas luvattu ja mulla oli itseni lisäksi 4 vakikyytiläistä ja hermostuttiin toimistolla ku sanoin etten voi takakonttiin ottaa ketään. Vittu mikä paskapulju siinäkin.. mitään ei saanu kysyä ennenkuin he kertoivat mihin oot milloinkin menossa töihin. Olin vuosia kunnes riitti totaalisesti tää homma.
- Anonyymi
Olit pomppupallo ja ilmanen taksi. Hirveetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181