Hei,
Aika Fysiatrille saamaan neuvoja miten treenata selkälihaksia,yms. Alkaa särkylääkkeet olemaan lopussa. Voiko Fysiatri samalla uusia reseptini? Saman yksityisen palveluksessa kyseinen Fysiatri, joten näkeepi vanhat reseptit. Pitäisi myös jutella lääkityksen toimivuudesta. Ei ole ongelma varata aikaa omalle lääkärillekään. Ajattelin että samalla menisi tämäkin, niin ei tarvitsisi pelkästään reseptien uusimisen takia käydä "omalla" lääkärillä.
Utelias
Voiko Fysiatri määrätä selkäkipuun lääkettä?
6
2704
Vastaukset
- hmmmmmmm
No toki voi jos katsoo aiheelliseksi, miksipä ei voisi. Siis uusia...
- Nivelen rikkonut
Tietty voi uusia reseptin, mutta jotkut lääkärit on kovin varovaisia, eivätkä halua astua toisten "reviirille". Itse käyn yksityislääkärillä ja reseptien uusimisen hoidan toimistovirkailijan kanssa. Soitan, jotta pitäs uusia ja lääkäri uusii. Lasku on 20 e uusintakerralta. Mutta kyseessä lääkärin itsensä alunperin määräämät lääkkeet.
- Eri vaihtoehtoja
Reseptin uusimisen voi hoitaa apteekinkin kautta. Yliopiston Apteekin asiakaslehdessä hinnaksi kerrottiin 5 euroa ja kanta-asiakkaalle ilmaiseksi.
- Erde
Eri vaihtoehtoja kirjoitti:
Reseptin uusimisen voi hoitaa apteekinkin kautta. Yliopiston Apteekin asiakaslehdessä hinnaksi kerrottiin 5 euroa ja kanta-asiakkaalle ilmaiseksi.
Se, että voit uusia sen apteekin kautta ei tarkoita etteikö lääkäri silti perisi uusimismaksua.
- utelias4
No eipä tuosta itselle kuluja tule, kun kuuluu työterveyteen. Menen juttelemaan asiasta oman lääkärin kanssa, niin taitaapi olla helpoin reitti. Tarkoitus kuitenkin vähän muuttaa samalla lääkitystä, niin parhain taitaa siinäkin mielessä olla.
- ei liene ongelmaa
Eiköhän tuo fysiatri voi pätevyytensä puolesta uusia ihan mitä reseptejä vaan, joten käynnit varmaankin särkyihin liittyvät niin totkai, ja onhan hän liikuntaelimiin liittyvien särkyjen asiantuntija. Fysioterapeutti ei voi niitä uusi, tietysti voi tutun lääkärin pyytää uusimaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779