tästä johtuen noin 80% Suomen naisista on AT-naisia. YTN on kaunis, hoikka ja saastumaton iältään 18-23 vuotias nainen.
Sen sijaan YTM voi olla minkänäköinen ja ikäinen tahansa.
On naisten kannalta todella sääli, että markkina-arvo on täysin sidoksissa ikään ja ulkonäköön toisin kuin miehillä ja yleensä ne kovimmat YT-miehet löytyvät juurikin vanhojen ja rumien miesten joukosta.
YTN ei voi olla vanha ja/tai ruma
19
93
Vastaukset
- Deal with it
Uskottele tuota itsellesi, jos se helpottaa vanhenemisen pelkoasi. Me terveet tiedämme asioiden oikean laidan lässytät sinä täällä säälittävästi mitä hyvänsä. Sinun mahdollisuutesi saada minkäänlaista naista heikkenevät joka ikinen päivä ikääntyessäsi ja kun ottaa huomioon, että et ole kelvannut aiemminkään ovat mahdollisuutesi saada edes rumaakin rumempaa narkomaanihutsua täysin olemattomat. Normaaleihin kauniisiin ja nuoriin naisiin sinulla ei koskaan ole mahdollisuuksia ollutkaan.
- lkäösakdaödla
Komppaan tätä :)
- Naisasialooseri.
Ikääntyvä kurppa taisi tunnistaa tuosta itsensä. Ja nainen on kaunis ja nuori vain hyvin vähän aikaa, sitten menee loppuelämä AT-naisena saatuneine pilluineen.
- lkäösakdaödla
Hhahahahahahahah, luuseri olet kyllä hassu veikko näine omine uskomuksinesi :D entäs jos menisit puhumuaan psykologillesi näistä kun kukaan ei jaksa enää kuunnella, paitsi sinun sivupersoonasi jotka kohat kirjoittavat tänne eri nikeillä. On säälittävää vastailla omiin aloituksiinsa! :D
- Naisasialooseri.
Ei ole mitään sivupersoonia.
- dffgsdfdasdf
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei ole mitään sivupersoonia.
Onhan sulla montakin :D
Ja asia ei ole niin kuin aloituksessa sanot. Se on SINUN mielestäsi niin, ei pidä yleistää. - Naisasialooseri.
dffgsdfdasdf kirjoitti:
Ja asia ei ole niin kuin aloituksessa sanot. Se on SINUN mielestäsi niin, ei pidä yleistää.Ei ole.
Ja se, että väität vastaan tarkoittaa nimenomaan sitä että aloituksessa sanomani on tosi. Ymmärrän kyllä että se on nuorelle ja kauniille naiselle kova pala nieltäväksi, mutta epätoivoisen vastaan inttämisen sijaan kannattaisi ottaa ilo irti niistä muutamasta vuodesta. Kamunaisenikin on tajunnut ja hyväksynyt tämän tosiasian ja yrittää iloita"viimeisistä"vuosistaan. - totuus on....
dffgsdfdasdf kirjoitti:
Ja asia ei ole niin kuin aloituksessa sanot. Se on SINUN mielestäsi niin, ei pidä yleistää.Että silti yli 23-vuotiaat ja käytetyt naiset saavat enemmän miehiä ja seksiä kun itse naisasialooseri ja kaikki suomalaiset AT-miehet yhteensä.
- sdasdasdaad
Ei ole.
Ja se, että väität vastaan tarkoittaa nimenomaan sitä että aloituksessa sanomani on tosi. Ymmärrän kyllä että se on nuorelle ja kauniille naiselle kova pala nieltäväksi, mutta epätoivoisen vastaan inttämisen sijaan kannattaisi ottaa ilo irti niistä muutamasta vuodesta. Kamunaisenikin on tajunnut ja hyväksynyt tämän tosiasian ja yrittää iloita"viimeisistä"vuosistaan.Hhahahah, minä tykkään väitellä tuollaisen tyhmän ja mitään sanomattoman ihmisen kanssa :D Koska tiedän että olen oikeassa. Et sinä voi sanoa nuita asioita kuin vain omasta puolestasi. Sori, mutta onneksi tämä maailma ei pyöri sinun läskimahasi ympärillä :)
- Naisasialooseri.
sdasdasdaad kirjoitti:
Hhahahah, minä tykkään väitellä tuollaisen tyhmän ja mitään sanomattoman ihmisen kanssa :D Koska tiedän että olen oikeassa. Et sinä voi sanoa nuita asioita kuin vain omasta puolestasi. Sori, mutta onneksi tämä maailma ei pyöri sinun läskimahasi ympärillä :)
Sinä olet tuleva ATN, kuten joka ikinen nainen.
Tarja Halonen on ATN mutta Sauli Niinistö on YTM, mistähän tämä mahtaa kertoa?
No se kertoo siitä, että status ja kuuluisuus ei naisen tasoa nosta mutta miehellä nostaa.
- Nti ampiainen
Palataanpa todellisuuteen.
YTN = nainen, jolla on paljon vientiä sekä seksiin että suhteeseen; saa miehen jonka haluaa.
Voi olla minkä ikäinen hyvänsä. Samoin laihuus tai mikään muukaan yksittäinen ominaisuus ei oo välttämätön.- Naisasialooseri.
Ensinnäkään vienti seksin suhteen ei kerro naisen tasosta mitään, kuka tahansa nainen kelpaa kassien tyhjennykseen.
Naisen tasosta kertoo se, miten tasokkaan miehen hän onnistuu sitouttamaan suhteeseen. Esim. Janni Hussi on tällainen harvinainen nainen, hän on nuori, kaunis ja omaa täydellisen kropan, eikä ole halventanut itseään jakamalla reikäänsä.
Näin ollen hän on onnistunut sitouttamaan jääkiekkoilija YT-miehen.
Ja vanha nainen ei todellakaan ole edes KTN vaan aina ATN. Vain nuori nainen voi olla YTN. Madonna esim. on ATN ja joutuu rahalla ostamaan niitä toyboitaan, sen sijaan George Clooney saa mielin määrin parikymppistä pillua ilmaiseksikin.
- Mr Cynical
Palataanpa todellisuuteen.
YTM = mies, jolla on paljon vientiä sekä seksiin että suhteeseen; saa naisen jonka haluaa.
Voi olla minkä ikäinen hyvänsä. Samoin pituus, koulutus, ammatti, varallisuus, kaverit, status, hauskuus, itsevarmuus tai mikään muukaan yksittäinen ominaisuus ei oo välttämätön.
...
Ihan vakavissaan, teoriassa noin. Käytännössä saat olla melkoinen supernainen jos haluat tosissasi yli kolmekymppisenä kilpailla miesten suosiosta parikymppisten siideripissisten kanssa.- La vie est belle
Minä en kilpaile, mutta saan sitä enemmänkin kuin ne siideripissikset ja olen 30v. :)
- Mr Cynical
La vie est belle kirjoitti:
Minä en kilpaile, mutta saan sitä enemmänkin kuin ne siideripissikset ja olen 30v. :)
"Minä en kilpaile, mutta saan sitä enemmänkin kuin ne siideripissikset ja olen 30v. :)"
Epäilemättä. Mutta eihän saaminen ole suurimmalle osalle naisista ongelma, baarit ovat täynnä halukkaita miehiä joille kelpaa suurin osa naisista.
Tunnen monta 30 naista jotka ajoivat tähän miinaan. Ei ole kiirettä hankkia miestä, koska niitä on kyllä tarjolla. Mutta pian käykin ilmi että ne miehet (30 , pitkä, komea, hyvä ammatti) eivät soitakaan perään...
Sitten onkin käsissä dilemma. Tyytyäkö tavalliseen/tylsään mieheen joka on kaksi tasoa alempana kuin ne miehet joille annoit pakit 25-vuotiaana?
La vie est belle, annan sinulle ystävän neuvon: jos haluavat vakavan suhteen hyvän JA komean miehen kanssa, hanki sellainen hyvin pian. - Naisasialooseri.
La vie est belle kirjoitti:
Aivan varmasti :D Ja rillipäinen läski nörtti saa enemmän kuin komea kiekkoilija.
Olet aika säälittävä - La vie est belle
Mr Cynical kirjoitti:
"Minä en kilpaile, mutta saan sitä enemmänkin kuin ne siideripissikset ja olen 30v. :)"
Epäilemättä. Mutta eihän saaminen ole suurimmalle osalle naisista ongelma, baarit ovat täynnä halukkaita miehiä joille kelpaa suurin osa naisista.
Tunnen monta 30 naista jotka ajoivat tähän miinaan. Ei ole kiirettä hankkia miestä, koska niitä on kyllä tarjolla. Mutta pian käykin ilmi että ne miehet (30 , pitkä, komea, hyvä ammatti) eivät soitakaan perään...
Sitten onkin käsissä dilemma. Tyytyäkö tavalliseen/tylsään mieheen joka on kaksi tasoa alempana kuin ne miehet joille annoit pakit 25-vuotiaana?
La vie est belle, annan sinulle ystävän neuvon: jos haluavat vakavan suhteen hyvän JA komean miehen kanssa, hanki sellainen hyvin pian.Ja minä kun en tarkoittanut sitä saamista, miehet tai te ätmit ajattelette aina vain pillua, joka on johtanut siihen että ette saa edes naista.
Ja kyllä tässä on montakin hyvää ehdokasta, joten elä huoli :) - Ettäs tämmöttis
Aivan varmasti :D Ja rillipäinen läski nörtti saa enemmän kuin komea kiekkoilija.
Olet aika säälittäväJos rillipäinen läski nörtti on ns. normaali mies eli voi kiinnostua muustakin kuin teininaiskuvitelmistaan, hän voi saada unelmiensa naisen joka on myös rillipäinen läski nörtti, mutta samalla aivan ihana seksikäs nainen, joka ymmärtää miehen harrastuksia ja maailmankuvaa ja elää tämän kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti.
Jääkiekkoilija voi saada missejä, lukea iltalehdestä paljastukset suhteensa kiemuroista ja saada eron ja vitutuksen toisensa jälkeen.
Ihan mitä kukakin elämässä tavoittelee.
Mitä sinä tavoittelet? - La vie est belle
Olet aika säälittäväJo minua tarkoitit, itse olet säälittävä, olethan juuri tuollainen läski rillipäinen nörtti :D
Itse taas hyvässäkunnossa oleva nuorehko nainen, jolla tosiaan riittää vientiä myös niiden kiakkoilijoiden osalta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719