Olen pattitilanteessa, joka tuntuu ajavan minut moraalisesti ahtaalle.
Kaikki alkoi pari vuotta sitten, kun lähdin tapaamaan kaveriani ulkomaille, jossa hän oli työkomennuksella. Työkomennuksen aikana sitten eräs työkaveri möläytti, että tämä kaverini oli parikin yötä viettänyt erään vastakkaisen sukupuolrn luona yötä ja työkaveri oli käsittänyt, että he seurustelivat kaikesta kähminnästä ja puheista päätellen. Kun sitten työkaverille kerroin, että tämä kaveri kyllä seurustelee kotosuomessa, meni työkaveri paniikkiin ja vannotti, etten kertoisi kaverilleni hänen kertoneen mitään.
Unohdin sitten tämän asian pitkin hampain ja kotona olin kuin mitään en olisi tiennyt. Kuuntelin myös kaverini kumppanin valituksia kaveristani joskus, kun satuin hänen kanssaan kaksin olemaan.
Nyt kirjauduin eräälle sivustolle pitkästä aikaa, jossa kaverinikin viettää paljon aikaa. Sivusto on aivan viaton harrastajasivusto, eli ei mikään deittisivusto, mutta kaverini profiiliin mentyäni tajusin, että sellaiseen kaverini tuota sivustoa käytti. Ja tämä ky. henkilö jonka kanssa oli vietetty öitä, kirjoiteli aika avoimesti kaverilleni, samoin kuin pari muutakin...
Olemme kaverini kanssa hyvin läheisiä ja tämä ahdistaa minua. Aiemmin kyselin varovaisesti kaveriltani tuosta ulkomaan tapauksesta, mutta hän ei myöntänyt mitään. Nyt hän jäi rysän päältä kiinni.
Miten minun kannattaisi toimia? Hänen kumppaninsa ei tiedä yhtään mitään ja luottaa sokeasti kaveriini. Hän on suunnitellut jo yhteisen asunnon hankkimista yms. Oma kaverini on tuntunut olevan nyt viimeisen vuoden vähän muualla ja suhteestaan on puhunut sävyyn "kunhan ei ole tiellä niin ollaan yhdessä."
Tämä tilanne tuntuu todella pahalta, kun en alun alkaenkaan halunnut näitä tietää, mutta kaikki on tullut vastaan enemmän ja vähemmän vahingossa. Nyt minua kalvaa tämä asia enkä tiedä, kannattaisiko minun kertoa tälle petettävälle osapuolelle, vai yrittäisinkö puhua järkeä ystävälleni siinä pelossa, että ystävyytemme on siinä?
Jos taas jätän asian sikseen, meneekö tämä paska pettäjäolo itseältäni ohi? Tällä hetkellä minusta tuntuu, että myös minä petän kaverini puoliskoa, kun en hänelle kerro. Enkä voi omallekaan puolisolle kertoa, koska sekin tuntuu väärältä.
Ystävä pettää
ihansekaisin
1
88
Vastaukset
- fffddfdffddf
Lähetä ystävän kumppanille nimetön viesti, jossa linkki pettämissivustolle. Hänellä on oikeus tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603