Miksi naiset pyytää kuvaa ja sitten eivät vaivaudu lähettämään omaansa takaisin?
Ilmmoittavat viestillä perään et kivalta näytit ja on jo sovittuja treffejä odottamassa,joten hyvää jatkoa!
tässä yksi... ihanako
Kannattaa suhtautua näihin varauksella!!!
Kuvista?
6
155
Vastaukset
- voi teitä reppanoita
Kuule, miehet tekevät ihan samaa!
- korkkiruuvi
Jotenkin jo aavistin että jotain mätää siinä profiilissa on.
Sen viestit jätti niin suuren epäilyksen ,joten en suosittele kellekään...
Olkaa miehet varuillanne! - Ööö ööö
No voittehan te ennen lähetystä sopia, että molempien kuvat lähetetään vaikkei toisen kuva miellytä.
- ei toimi
Miehet ei lähetä vaikka kuinka sovitaan ja lupaa lähettää. Joko tulee vaan niitä verukkeita miksei sitä omaa sitten voikaan lähettää tai häipyy vähin äänin.
Itse kyllä oon lähetteny takasinkin jos ensin pyydän toiselta kuvan, vaikkei niin paljoa miellyttäiskään.
- totuus-.
Naiset haluaa katsoa kuvasta onko mies ruma. Se että sanoo että on muita treffejä niin se on pelkkää valetta.
- Paras
vittu mä lähetän kuvan mun munasta pyydätte tai ette...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593