epäilen että mieheni pettää. kaikki on nii salaista. puhelimesta poistaa kaikki viestit. muruttelee ja kirjoittaa faces kaveri naisilleen herkkuperse, muru, prinsessa, kauniiksi... ja omaa haukkuu ja arvostelee.. (esim. ompas sul löysä perse. vähä sä oot lihonnu. ) mitä mun kannattaa tehhä. oon sanonu täst aiheesta mun miehelle mut ei sitä kiinnosta mitenkää..
pettääkö?
9
237
Vastaukset
- pettäjätvittuun
Jätä se ei oo sun arvonen
Minulle olisi ihan yhdentekevää pettääkö vai ei, jos ehtisi suustaan tuollaisia kommentteja päästää.
- sinkkumies.
Jätä se heti jo tänään. Jos on jonkun kanssa niin sitä ei pidä haukkua ja arvostella. Tuo mies ei sua arvosta eikä pidä sun ulkonäöstäs näköjään. Ja loukkaa vielä sua kehumalla muita naisia.
- erakko
ja syyttää mua et pidin lapsen.. valittaa koko ajan et oo pilannu vittuni. omapahan on asiani.
- nainen juokse!
ja hiton lujaa - just vastakkaiseen suuntaan kun tuo mies ja lapsesi isä!
- erakko
olen miettinyt että varmaan pitäisi erota vaan..
- nainen juokse!
tee päätös ennenkuin hän tuolla paskallaan saa sun itsetunnon siihen tilaan että susta ei ole enään omia päätöksiä tekemään.
- asdfgg
Älä mieti kahta kertaa. Älä jää tuohon suhteeseen. Oikeasti! Älä hukkaa elämääsi.
- 14+4
Lähdet käveleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822667- 351738
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281448