Vielä neitsyt..

Epävarma

Olen jo 19 vuotias nuorukainen. En ole ikinä harrastanut seksiä, en tiedä miksi.
Jotenkin kai ajattelen tulevaisuuttani, haluan ehkä joskus naimisiin ja olla naiselleni ensimmäinen, ehkä haluaisin myös naiseni olevan minulle ensimmäinen. Pelkään, että myöhemmällä iällä kaduttaa että on nuorena tullut harrastettua seksiä.. Houkuttaisi kuitenkin, saisin vaikka heti yhdeltä aika kuumalta tytöltä, mutta en vain tiedä. Toisaalta mietin, että kaduttaako myöhemmällä iällä, että ei nuorena tullut rellestettyä...

11

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 19

      Voisin vastata sinulle kun kukaan muu ei ole vielä vastannut :) Mutta päätä asia ihan itse.

      Itsekin ajattelin vielä vähän aikaa sitten noin että olisi hienoa olla jollekin miehelle ensimmäinen ja sitten menemme ehkä vielä naimisiin.. Mutta se oikea ei kaikilla löydy ihan niin helposti.

      Ja toisaalta, en halua vähätellä seksiä mitenkään ja seksiin liittyy tunteita (ainakin parhaassa tilanteessa...) Mutta kuitenkin.. minua vähän ällöttää ja jollain tavalla ahdistaakin sellaiset pinnalliset kuvitelmat kun jollain uskovaisilla on että seksi on se hienoin juttu ja lahja joka jaetaan sitten aviopuolison kanssa. Ei mahdu minun ajatusmaailmaan tuo. Ei se sitä takaa että seksi olisi sen parempaa.. todellakaan

      Minä en itse ole mikään hyvä esimerkki ... enkä puhu omasta puolestani kuin sen verran, että nyt haluan olla tasapainoisempi ja harrastaa seksiä vasta sitten kun ole siitä täysin varma ja sen kumppanin kanssa kenestä välitän ja keneen luotan ja kenen kanssa seurustelen.

      Suosittelen ottamaan aikaa ja harrastamaan seksiä sitten vasta kun tuntuu siltä.. niitä tilaisuuksia kyllä tulee eikä kaikkea kannata ottaa heti kun on tarjolla... mutta ei kyllä välttämättä kannata haaveilla mistään ruusuisesta avioliittovuotestakaan.. :D mutta se oli vain minun kommentti... ei ihminen kkulu siitä jos on harrastanut elämässään seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa, mutta ei se todellakaan tarkoita sitä että ei mitään väliä

      • nainen 19

        Voin sanoa vielä että itse olen joutunut katumaan seksin takia ja kadun edelleen, mutta se on nyt minun oma asiani. Opin kaiken aina kantapään kautta ja yleensä ten samat virheet monta kertaa. Seksin ja miesten suhteen en aio enää hölmöillä. Riitti se yksikin kerta joka kaduttaa...

        Mutta se ei tee minusta sen huonompaa ihmistä ja en mennyt rikki :) Olen vielä tosi nuori niin kuin sinäkin. ja väitän että se ei todellakaan ole naisten mielestä ainakaan noloa jos mies on 19 ja neitsyt. Ei se neitsyys ole mikään niin olennainen asia vjavascript:void(0);aikka se toisaalta on aika hienokin asia. :)

        Ensimmäisten seksikokemusten hankkiminen niinkuin ei seksi yleensäkään saisi olla mitään suorittamista tai sellaista ylpeydenaihetta jota leviitellä kavereille


      • nainen 19
        nainen 19 kirjoitti:

        Voin sanoa vielä että itse olen joutunut katumaan seksin takia ja kadun edelleen, mutta se on nyt minun oma asiani. Opin kaiken aina kantapään kautta ja yleensä ten samat virheet monta kertaa. Seksin ja miesten suhteen en aio enää hölmöillä. Riitti se yksikin kerta joka kaduttaa...

        Mutta se ei tee minusta sen huonompaa ihmistä ja en mennyt rikki :) Olen vielä tosi nuori niin kuin sinäkin. ja väitän että se ei todellakaan ole naisten mielestä ainakaan noloa jos mies on 19 ja neitsyt. Ei se neitsyys ole mikään niin olennainen asia vjavascript:void(0);aikka se toisaalta on aika hienokin asia. :)

        Ensimmäisten seksikokemusten hankkiminen niinkuin ei seksi yleensäkään saisi olla mitään suorittamista tai sellaista ylpeydenaihetta jota leviitellä kavereille

        ja mikähän sotku tohon tekstin keskelle nyt tuli :D


    • mies.

      Ei seksi nyt niin hääviä ollut nuorena vaikka kaikki siitä puhui ja sitten kun itse pääsin panemaan niin olin aika pettynyt. Vanhempana siitä sitten on nauttinut enemmän kun ei kuuntele muiden kokemuksia liikaa.

    • Löydät vielä

      rakkaus.

      • babyfaceforever

        Itsellä oli nuorna miehenä tai pojankloppina ongelma, että babyfacena olisi saanut sellaisia tyttöjä jotka ei itseä napannut ja ne jotka kiinnosti pysyivät tavoittamattomissa. Noh, tulihan sitten yksi tyttö johon tuli oikein kunnollakin ihastuttua, mutta jotkin seikat senkin sotki sitten. Mutta seksiähän ei kai paljoa juuri kukaan harrastellut tuolloin vaikka mieli nuorena siihen viekin. Eipä siitä kannata mitään periaateasiaa tehdä, jos löytyy oikeanlainen ihminen niin kyllä toi fyysinen hommakin sitten natsaa..Mutta eipä ole omalle kohdalle vielä osunut vaikka alkaa kohta jo ikä painaa, mutta kai täällä muutakin tekemistä..


      • Babyfaceforver
        babyfaceforever kirjoitti:

        Itsellä oli nuorna miehenä tai pojankloppina ongelma, että babyfacena olisi saanut sellaisia tyttöjä jotka ei itseä napannut ja ne jotka kiinnosti pysyivät tavoittamattomissa. Noh, tulihan sitten yksi tyttö johon tuli oikein kunnollakin ihastuttua, mutta jotkin seikat senkin sotki sitten. Mutta seksiähän ei kai paljoa juuri kukaan harrastellut tuolloin vaikka mieli nuorena siihen viekin. Eipä siitä kannata mitään periaateasiaa tehdä, jos löytyy oikeanlainen ihminen niin kyllä toi fyysinen hommakin sitten natsaa..Mutta eipä ole omalle kohdalle vielä osunut vaikka alkaa kohta jo ikä painaa, mutta kai täällä muutakin tekemistä..

        No joo jäi sanomatta, että ekat kerrat tais olla joskus parikymppisenä ja olihan ne säälittäviä räpellyksiä. Jos sellasia esityksiä alkaa avioliittoon odotteleen niin on tiedossa aika ankee loppuelämä.. Että harjottelua vaan rohkeesti peliin ja tosiaankin määrä korvaa laadun tässä lajissa.


    • Pottukoira

      Suosittelen, että säästät sen ekan kerran sellaiseen, jossa on potentiaalista vaimomateriaalia. Jos homma ei siitä sitten lähde kehittymään, niin sille ei mahda mitään.

      Nimimerkillä hyvän näköinen, mutta omasta päätöksestä vasta 28-vuotiaana neitsyyden menettänyt (ei uskonnollisia syitä... vain periaate). Kyllä se suhde ko. naisen kanssa sitten 3 vuotta kestikin, mutta eipä mahda mitään, ettei se loppujen lopuksi kauempaa ottanut. Sen jälkeen sitten uutta putkeen samalla periaatteella.

      Ei ole kaduttanut.

      Toisaalta jos se "oikea" on sellainen hu*ra, joka on pilluaan jaellut pitkin kylää, niin tuo pidättäytyminen moisen takia kyllä pistäisi varmasti kaduttamaan. Eli valitse naismakusi mukaan. Jos pidät hu*rista, niin pistä menemään akka likoon sen minkä kerkeät :) Ekan kerran jättäminen suoritettavaksi sellaisen naisen kanssa, joka on sen ansainnut, kyllä palkitsee odottajansa.

      Seksi ekalla kerralla ei varmasti ole paras tuleva suorituksesi, mutta kannattaa olla naiselle rehellinen ja sanoa, että tämä on eka kerta ja homma paranee nopeasti. Se ei varmasti ole kenellekään naiselle ongelma. Jos on, niin no... tiedät kyllä varmaan naistyypin, ja sellaista varten et ole itseäsi "säästänyt". Esim. kunnollinen nainen, joka on harrastanut seksiä vain vakavissa suhteissa, ei ikinä näkisi mitään negatiivista tuossa. Päin vastoin.

      Eli ei nyt ihan "sitä saa mitä kylvää"... vaan enemmänkin "sitä kylvää mitä haluaa" on suositukseni.

      • höynäytä hölmöä

        Miehet nyt uskoo, mitä niille vaan sanoo! Kerrot että on ollut vaan kaksi "vakavaa" seksisuhdetta, vaikka olis ollut 200! Ei ne mistään sitä huomaa, viatonta osaa näytellä jokainen nainen!


    • Nykyään

      Suomalaiset tekevät yhä vähemmän lapsia ja syynä on että naiset eivät ole neitsyitä naimisiin mennessä. Perusluottamus puuttuu jos näin ei ole.

      • Jagdpanther

        Ja vitut. Muut ku lestat ei jaksa sellasta kirkuvaa kakaralaumaa, normaali-ihmisille riittää 1-2.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe