se, että ei voi myöntää itsellensä tykkäävän samasta sukupuolesta kuin itse on? : ))
Voiko ikisinkkuuden syy olla
8
124
Vastaukset
- ffgg
Homo saisi helposti naisen, jopa nuoren ja hyvännäköisen, jos homoa vain naiset kiinnostaisi. Atm sen sijaan ei saa minkäänlaista naista; ei rumaa, ei lihavaa eikä vanhaa.
- 5+1
Vaikea uskoa, ei mulla ainakaan olisi mitään ongelmaa myöntää jos olisin homo mutta en ole, voisi melkein sanoa että valitettavasti.
- Mysterix
En usko. Huomaisin kyllä, jos helvetin liekit nuolisivat jo kadotukseen joutunutta sieluani.
- Ikisinkku M
Kai se jollakulla voi olla syy ihan siinä missä joku muukin. Itsestäni tiedän että ei ole tuo syynä koska en koskaan ole tuntenut vetoa miehiin siinä mielessä ja itse asiassa minusta on vähän inhottavaakin jos joku miespuolinen änkeää liian lähelle ns. henkilökohtaiselle alueelle, naisten kanssa ei sitä ongelmaa ole.
- piiloalfa
En minä kyllä siitä pidä, jos epämiellyttävä nainen tulee henkilökohtaiselle alueelle.
- piiloalfa
Ainakin neljä miestä on yrittänyt iskeä minua. Ei ole koskaan ollut minun puoleltani kemian tuntua. En laske vielä biseksuaalisuutta pois luvuista, mutta en ole koskaan kyllä ollut ihastunut mieheen. Pippelini voisin kyllä miehen sisään varmaan laittaa, mikäli kyseessä on treenattu ja kauniskasvoinen nuori poju.
- merkkierkki
Monilla on syynä ihan silkka seksuaalinen estyneisyys, joka kyllä paistaa ihmisestä, vaikka aloitteen olisikin uskaltautunut tekemään. Eli jos sen aloitteen tekee tavalla mistä paistaa vaan ahdistus koko asiaa ja varsinkin omaa ruumiillisuuttaan kohtaan, niin ei todellakaan nainen lämpene.
Voi siinä takana olla homoutta, mutta ei välttämättä. - parikulissi
Tuolla toisessa ketjussa joku toi esiin sen pointin, että kaappihomot nimenomaan hakeutuvat parisuhteeseen, koska tarvitsevat kulissin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697