Oranssia Bossia,Versace L-hommea,Versace Pour Hommea vai Kenzoa 55 vuotiaalle äijän käppyrälle?AXE alkaa kyllästyttää...nuorempana meni Lacoste ja Tommy Hilgfren mutta vaikka hyvältä tuoksuvatkin..pitäiskö jo vähän aikusempaa?
Tuoksuva äijä
6
232
Vastaukset
- Guerlain Homme
Ehkä ennemminkin Guerlain Homme tai Guerlain Homme Intense (vielä parempi, myydään ainakin hakaniemen sokoksella mutta stockalta ja kaikista sokoksista ei löydy). Ei ole teinipojan tuoksu kuten nuo versacet, bossit ja kenzot.
- tuoksuva äijä
Nyt on testattu..-84 lanseerattu Versacen L-Homme alkuun voimakas,,koko päivän kestävä..iltaa kohden ihan jees! Versace Pour Homme ehkä vähän tavan omainen raikas citrusmainen edelliseen verrattuna mieto!Bossin oranssi ..tuttu turvallinen..Kenzo kuuluu taas noihin citrusmaisiin...Lompakon päälle kävi testaus..nyt on tuoksuja ominais tuoksun peittoon tilaisuuden mukaan :))
- CD.
Diorin Eau Sauvage.
- 2014 uusia tuoksuja
Gentlemen Only Intense (Givenchy 2014), paras uusi miestentuoksu yli 10 vuoteen, jos ei lasketa pieniä niche valmistajia. Vastaisku alati vetisemmille nuorten poikien tuoksutrendeille.
- toinen äijä
Tuoksuttele L`Occitanen hajuja, ne sopii aikuisille miehille, teinipojan tekevät naurettavaksi, se jos mikä, on hyvä asia, en itse halua samaistua poikasiin, enkä heidän hajuvesiin.
http://www.loccitane.fi/tuoksut,52,2,13119,0.htm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747