Nähdään ensi viikolla. Jätetään sormukset kotiin.
Leville
11
442
Vastaukset
- louiklgu
No mitä se sormuksien kotiinjättö muuttaa?
Hel-ve-tin nolon näköistä, kun vasemmassa nimettömässä on vaalea rinkula ihossa kotiin jätetyn sormuksen tilalla!- Lomailja
Älä murehdi asiaa, josta et tajua mitään. Mulle on tärkeetä ainakin saada estotonta seksiä vento vieraalta mieheltä. Ukko ottakoot kaljaa kotona rauhassa.....
Vaalea rinkula juuri kertoo miehille sen, että annan ..... - hah::))
Lomailja kirjoitti:
Älä murehdi asiaa, josta et tajua mitään. Mulle on tärkeetä ainakin saada estotonta seksiä vento vieraalta mieheltä. Ukko ottakoot kaljaa kotona rauhassa.....
Vaalea rinkula juuri kertoo miehille sen, että annan .....Huoraa sä vaan H ihan rauhassa!!!EVVVK
- louiklgu
Lomailja kirjoitti:
Vaalea rinkula juuri kertoo miehille sen, että annan .....Ai "annat"... Vaalea rinkula kertoo epätoivoisesta tyrkkyydestä.
No kukin tyylillään, sinulle selvästikin määrä on tärkeämpi kriteeri kuin laatu.
- terve mennoo
joo byebye good bye!
- uuaaauuu
Levillä pidtään sormukset sormessa. Siellä vain naidaan - ei sieltä parisuhdetta etsitä.
- vegvegvbeag
Tahkolla on tenhoa työporukoissa. Voidaa majailla toistemme tuvissa.
- luuserihan sä olet
Pokkaa on vierasta panna, mutta ei ole pokkaa kertoa sille vieraalle, että mä olen naimisissa? Pettäminen on per...seestä mutta niin on myös äijät, jotka ei uskalla kertoa olevansa varattuja vaan esittävät vapaata. Miksi pelottaa sanoa, että mä olen varattu? Luuletko säkin, ettet saa, jos kerrot totuuden?
Levillä on pilvin pimein myös naisia, jotka hakee vain panoa, eivät suhdetta. Eikö silloin olisi hyvä, että kysyntä ja tarjonta kohtaisivat oikealla tavalla? Sä panisit vain varattuja tai niitä vapaita, jotka haluaa vaan seksiä.
Mun mielestä sä olet luuseri, kun et uskalla omaa siviilisäätyäsi kertoa. - Loma alkaa
Mukava se on jättää sormus kotiin. Helpompi etsiä miesseuraa. Kotioloni eivät ole salaisuus.
Toivottavasti ladut on liukkaista.- jka1
viikolla 13 nähdään!
- herra 43v
En tosiaan ymmärrä miksi sormus pitää ottaa pois. Itse en ole koskaan
ottanut pois ja koskaan en varmasti ole sen takia jäänyt ilman vierasta.
Ehkä on jopa auttanut asiaan koska nainen tietää etten jää roikkumaan.
Pitääkää naiset sormus kädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394