Tätä 40+ nainen etsii nettideitissä

e-kontakti.fi

E-kontakti.fissä jäsenien keski-ikä on 40 vuoden huiteilla. Rajusti yleistäen sitä nuoremmat ovat vielä ”ensimmäisellä kierroksella”, mutta sitä vanhemmat jo toistamiseen pitkää parisuhdetta etsimässä. Tutkimme, mitä yli 40-vuotias nainen nettitreffaillessaan oikein etsii.

Yhdistäviä tekijöitä kaikenikäisten ilmoitusteksteissä ovat huumorintajuisuus ja luotettavuus.

Lue 40-50-vuotiaiden, ja yli 50-vuotiaiden naisten toiveista E-kontakti.fin blogista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tata-yli-40-vuotiaat-sinkkunaiset-etsivat-nettideitissa/

Ovatko naisten ”vaatimukset” eli toiveet sinusta kohtuuttomia vai kohdillaan? Jätä kommenttisi alle.

Terveisin Heli E-kontakti.fistä

17

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden torvi

40 yh-naiset etsii netistä pelkkää satunnaista seksiseuraa. Harvemmin sitä profiilissaan ilmoittavat, mutta käytännössä yh:ta tapailemalla sen voi todeta.

• Niin niin

40 vuotiaaksi asti naiset kulkee huumorintajuttomien epäluotettavien retkujen kanssa?
      Olen kyllä laittanut merkille et naiset on aikalailla huumorintajuttomia ja luonteeltaan ailahtelia itsekin joten ei kait se yllätyksenä jos vanhempana alkaa viisastua ja etsiä toisenlaista seuraa.

• Ketä kiinnostaa,

mitä yli 40-vuotiaat naiset etsii? Kaikki kolmenkympin ylittäneet naiset on netin ongelmajätettä. Tutkikaa ennemmin sitä, miten mies pääsee suhteeseen kauniin parikymppisen naisen kanssa.

• Söpöläinen

hmmmm...minkä ikäinen lienee tämä kirjoittaja herra? Kukaan yli 20 vuotias nainen ei etsi netistä elähtäneitä 40 suomi miehiä. Suurin osa ikäistään paljon vanhemman näköisiä ja suorastaan rumia.. suomi miehillä kyllä myös tiedossa seisokkiongelmat monella jo 40 vuotiaana.

Eli mitä luulet 20, 25, 30, 35 tai 40 vuotiaan naisen sinusta tarvitsevan? Television katseluseuraa vai? 20-30 vuotiaat naiset etsii ikäisiään miehiä suurin osa ja 30-40 vuotiaat nuorempia miehiä. 20-30 vuotias nainen (itse olen 24 vuotias) ei huoli tylsää ja rupsahtanutta 40 miestä itselleen ellei miehellä ole joksikin aikaa jotain muuta tarjota...toisaalta leveään elämiseenkin rumiluksen kanssa kyllästyy viimeistään kun se "oma" 40 on noin 50 vuotias ja itsellä ikää vasta vaivaiset 30 ...voin kertoa, että jokainen tuntemani ns. nuori nainen on vaihtanut ikäiseensä ensihuuman jälkeen kun tylsyys alkanut vaivata vanhahkon ja ukkoontuneen kävyn kanssa.

Itse olen mieltä, että suurin piirtein saman ikäiset saman ikäisille. Itse en teihin eronneisiin ja 40 kuvitelmissanne eläviin "ikinuoriin" pappoihin sekaantuisi kuin korkeintaan ilmaisen drinksun verran - nekin muuten meitä tyttöjä vain naurattaa kun te hikiukot kehtaatte tulla metsästämään meitä nuorten menopaikkoihin. Olette naurettava näky. Katsokaapa ympärillenne ja verratkaa itseänne myös paikalla oleviin nuoriin miehiin! Hävettääkö? Kiitos, että sain avautua.

• ...............

Siis mitä etsivät? (Tiedän kyllä miehenä oikean vastauksen, mutta ei varmaan E-kontakti tiedä..)

• Daami69

Mietinpä linkkiä:

40-50-vuotiaat etsivät tällaista miestä E-kontakti.fissä:

• Mies on sujut menneisyytensä kanssa

Parikymppisenä jouduin kuuntelemaan usean eri miehen taholta muistelmia siitä miten ihana joku ensirakkaus, karannut tai saamatta jäänyt nainen olikaan ollut. Enää en suostu moista kuuntelemaan. Tottakai menneisyyteen kuuluu menneitä ihmisiä, mutta niiden perään parkuminen uuden kumppanin edessä on kertakaikkiseen loukkaavaa.

Menneestä on kyllä mukava kuulla noin muuten. En halua mitään agenttia joka leikkii että hän tulee ei-mistään, on ei-kukaan, eikä hänelle ole koskaan tapahtunut mitään.

• Tuo työn vastapainoksi seuraa ja vipinää elämään

Seura ok, vipisyttämistä en ehkä niin kaipaa, ainakaan sillä tavalla että mies on (kuin) bipolaari, eli että aina saa jännittää ja pelätä mitä seuraavaksi. Retkeily luonnossa yhdessä olisi ihan tarpeeksi vipinää minulle.

• On koulutettu

Yksi hailea minulle ne koulunkäynnit, mutta ajatustoimintaa aivoissa tulee esiintyä. Tyyppiä jonka järki on jättänyt ja mieli seisahtunut en jaksa. Eniten kiinnostaisi self made man joka on itse ominpäin lueskellut ja tutkinut asioita - olen sitä sorttia itsekin.

• ”Rentoa… En renttua”

Alkuun saa olla ujo, mutta jos ei edes pikkuhiljaa tutustuessa rentoudu, niin ei kiitos. On jo saanut katsella sosiaalista jännittäjää vuosien ajan. Ei todellakaan renttua, niissä ei ole mitään hellyttävää.

• Pitää itsestään huolta

Peseytyy päivittäin eikä kulje rytkyissä, se riittää.

• On sosiaalinen ja elämänmyönteinen

Ihan kiva jos näin on, kunhan ei niin sosiaalinen ole että kokoajan pitäisi olla juoksemassa kissanristiäisiä läpi. Mutta harvempi suomalainen mies kai semmoinen onkaan.

• Urheilullinen

Itse määrittelen asian niin että liikunnallinen on ok, eli liikkuu kohtalaisesti. Urheilullinen on jo semmoinen joka liikkuu verenmaku suussa ja erittäin tavoitteellisesti ja stressaavaan tyyliin, taikka bodari, jommoisesta en ole kiinnostunut.

• Pitkä

Mieluiten lyhyt tai keskipituinen, mutta jos on tosi kiva luonne niin ehkä sitten siedän sen pitkänkin. En oikein ymmärrä että miksi se pitkä on niin suosittu. Liekö naiset niin laiskoja etteivät jaksaisi kaivaa tikaspuita esille kun pitää ottaa jotain ylähyllyltä keittiössä, eli laittavat miehen noukkimaan tavaroita korkealta, vai mihin sitä pitkää tarvitaan? Jostain syystä minulla on myös epäilys että pidemmillä on isommat kintut ja haisee jalkahiki pahemmin, yäk.

• Loppuelämän parisuhde haussa

Komppaan täysillä.

• Romanttinen

Minulle romantiikka on sitä että liikutaan ja oleillaan yhdessä luonnossa, ei sitä että ollaan lääp lääp, leperrellään ja kitataan viiniä kynttilänvalossa oikein teennäisesti ja tehdysti.

• Hei Daami69, hyvää analyysiä :D

Tuosta koulutettu-asiasta tuli mieleeni, että naiset ylipäätään kyllä etsivät ja arvostavat korkealle koulutusta.

Oman elämänkokemukseni perusteella sanoisin että koulutuksella ei ole mitään väliä parisuhteessa, kunhan muutoin ollaan "samalla sivulla". Mutta tässä kumppanin etsinnässä sitä pidetään sitten yllättävänkin tärkeänä.

Aiheesta lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tasta-taustakysymyksesta-naiset-ovat-kiinnostuneita-nettideitissa/

t: Heli E-kontakti.fistä

• Daami69
        e-kontakti.fi kirjoitti:

Hei Daami69, hyvää analyysiä :D

Tuosta koulutettu-asiasta tuli mieleeni, että naiset ylipäätään kyllä etsivät ja arvostavat korkealle koulutusta.

Oman elämänkokemukseni perusteella sanoisin että koulutuksella ei ole mitään väliä parisuhteessa, kunhan muutoin ollaan "samalla sivulla". Mutta tässä kumppanin etsinnässä sitä pidetään sitten yllättävänkin tärkeänä.

Aiheesta lisää: http://www.e-kontakti.fi/blogi/tasta-taustakysymyksesta-naiset-ovat-kiinnostuneita-nettideitissa/

Kiitos. Moni varmaan kokee että kouluttamattoman kanssa ei voi keskustella oikein yhtään mistään. Harmi sinänsä - ei kaikkeen tarvita virallista The Oppiarvoa.

• kiltti mies.

Saahan sitä haluta mutta loppujen lopuksi naiset ottaa se juopon joka kaljoittelee joka viikonloppu koska kyllästyvät yksinäisyyteen. Meillä lyhyillä kunnollisilla ei ole mitään jakoa.

• kiltti mies.

On se kurjaa kun parisuhde elämä on n 10 centistä kiinni

• jep jep

Ja sitten jos ei ota juoppoa eikä muutenkaan pääviallista renttua riesakseen vaikka miten tuputetaan, niin saa kuulla että on nirso, kranttu, ylpeä, omahyväinen, luulee itsestään jotain jne.

Ihan sama miten teet, haukut tulee silti.

• mies 28v

" 40-50-vuotiaat etsivät tällaista miestä E-kontakti.fissä:

• Mies on sujut menneisyytensä kanssa
      • Tuo työn vastapainoksi seuraa ja vipinää elämään
      • On koulutettu
      • ”Rentoa… En renttua”
      • Pitää itsestään huolta
      • On sosiaalinen ja elämänmyönteinen
      • Urheilullinen
      • Pitkä
      • Loppuelämän parisuhde haussa
      • Romanttinen

Mitä ei:
      • Ei kaljakuppiloissa viihtyvää
      • Ei pelkkä kotihiiri, vaan pitää jaksaa myös mennä
      • Ei saa olla ”jäykkis "

Hienoa! Ihmiset eivät siis ilmeisesti kasva lainkaan henkisesti taikka arvomaailmaltaan 20-50 vuoden välissä vaan eletään samassa pinnallisessa utopia! Vasta 50 vuoden jälkeen oli painotuksia ns. luoteen puolella.

Mutta, joo, kyllähän se parisuhde on oikeasti onnellinen ja rakastumisen perusteita on mm. että toinen on urheilullinen, pitkä, koulutettu ja jaksaa mennä viikonloppuisin viihteelle...näimpä nääin.

• 40-40

Ja mistähän lähtien rentous, sosiaalisuus, elämänmyönteisyys ja romanttisuus eivät ole olleet luonteenpiirteitä?

Itse asiassa tuossa toivottujen kriteerien listassa on vain yksi, joka ei liity millään lailla luonteeseen/persoonallisuuteen, ja se on tietysti pituus.

Ymmärtäisin närkästyksesi, jos tuossa puhuttaisiin esim. hiusten ja silmien väristä tai pukeutumistyylistä. :)

• turhaa.
        40-40 kirjoitti:

Ja mistähän lähtien rentous, sosiaalisuus, elämänmyönteisyys ja romanttisuus eivät ole olleet luonteenpiirteitä?

Itse asiassa tuossa toivottujen kriteerien listassa on vain yksi, joka ei liity millään lailla luonteeseen/persoonallisuuteen, ja se on tietysti pituus.

Ymmärtäisin närkästyksesi, jos tuossa puhuttaisiin esim. hiusten ja silmien väristä tai pukeutumistyylistä. :)

Netistä on turha hakea mitään koska naisilla on niin mahdottomat vaatimukset että tavallinen mies ei niitä kriteerejä täytä ikinä vaikka olis kunnollinen eikä mikään juoppo. Naisten vaatimukset muuttua joka viikko uusiksi et kukaan ei pysy perässä.

• mies 28v
        40-40 kirjoitti:

ok, rentous ja elämänmyönteisyys on piirteitä ja hyviä sellaisia mutta ei kauhean yksilöiviä.Romanttisuus, ihminen voi olla oikeasti romanttinen tai sitten lässyn-lässyn romanttikko joka sytyttää kynttilät ilalliselle kuvittelen olevansa romanttinen.

Ja oikeasti, itse olen 28v mies ja voin sanoa että 24 - 32v naiset hakevat juuri hyvin pitkälle noita samoja netistä.On erittäin säälittävää että ihmiset eivät kehity arvomaailmaltaa mihinkään tuolla välillä.

Itse en odota että nainen olisi kaunis ja koulutettu, valmiina miettimään mihin suunataan viikonloppuna.Enemmän arvostan että nainen tietää mitä haluaa elämältään, arvostaa muita ihmisiä, osaa ajatella itsenäisesti asioista ja kykenee puhumaan vaikeistakin asioista.On empaattinen, positiivinen, rehellinen ja haluaa perheen.Kyse on siis omalla kohdallani ihan oikeasti, toisen luonteesta.

• mies 28v kirjoitti:

ok, rentous ja elämänmyönteisyys on piirteitä ja hyviä sellaisia mutta ei kauhean yksilöiviä.Romanttisuus, ihminen voi olla oikeasti romanttinen tai sitten lässyn-lässyn romanttikko joka sytyttää kynttilät ilalliselle kuvittelen olevansa romanttinen.

Ja oikeasti, itse olen 28v mies ja voin sanoa että 24 - 32v naiset hakevat juuri hyvin pitkälle noita samoja netistä.On erittäin säälittävää että ihmiset eivät kehity arvomaailmaltaa mihinkään tuolla välillä.

Itse en odota että nainen olisi kaunis ja koulutettu, valmiina miettimään mihin suunataan viikonloppuna.Enemmän arvostan että nainen tietää mitä haluaa elämältään, arvostaa muita ihmisiä, osaa ajatella itsenäisesti asioista ja kykenee puhumaan vaikeistakin asioista.On empaattinen, positiivinen, rehellinen ja haluaa perheen.Kyse on siis omalla kohdallani ihan oikeasti, toisen luonteesta.

Hei mies 28,

nuo sinun kriteerisi kuulostavat hyvin harkituilta ja tasapainoisilta, sekä sellaisilta mitä tuon ikäinen nainen ehdottomasti haluaisi lukea.

Oletko käyttänyt tuota perheenperustamisjuttua profiilissasi nettideittaillessa? Miten se toimii?

Toivotaan että sinullekin se oikea löytyy.

• Tämän jutun jatkojuttu, mitä 40-vuotiaat miehet etsivät, on nyt julki:
      http://www.e-kontakti.fi/blogi/tallaista-naista-40-mies-etsii-nettideitista/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe