Isot tissit tärkeintä

Tissihullu18888

Minä myönnän: ainoa tärkeä asia naisessa on isot tissit.

Valitsin vaimoni pelkästään sen perusteella, että hänellä oli isot rinnat.

Olin seurustellut aikaisemmin hyvin erilaisten naisten kanssa ja lopulta huomasin, että persoonallisuus on yhdentekevää. Ainoa tärkeä asia on, että naisella on isot rinnat, ihastuin naisen rintoihin ja elämä on onnellista, kun on isotissinen vaimo.

Tätä saa miinustaa niin paljon kuin haluaa mutta tosiasia nyt on tämä, että minun kohdallani naisen ainoa tärkeä ominaisuus on isorintaisuus.

Naiset sanovat joskus että mies välittää vain tisseistä ja myönnän, että se on totta. Olen onnellinen, kun saan joka yö nukkua isojen tissien kanssa.

35

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH::)))

      Uskomatonta miten täydellinen tyhmyys voikaan paistaa ihmisestä läpi ja vielä myöntää sen.Sallikaa mun nauraa

      • Itte oot!!

        Ja kirjoituksestasi se paistaa todella hyvin. Mikä sinä olet määrittelemään mikä on tyhmää ja mikä ei? Naura ihan vapaasti ...niinhän jokainen fiksu tekee...


    • 13+10

      "lopulta huomasin, että persoonallisuus on yhdentekevää"

      Tässä se oleellisin. Täydellisessä parisuhteessa tervehtiminen aamuin ja illoin riittää. Ketä kiinnostaa mitä mieltä se puoliso on asioista tai tykkääkö hän harrastaa uintia.

      http://www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w

    • pyhätyhmyys

      No kai tää taas todistaa sen että tissimiehet todella on vähän yksinkertaisia... :D

      Jääneet siihen lapsen esiasteeseen kun ovat rinnassa vielä kiinni, ja loppumaailma jäänyt hahmottamatta :D

      • treter43w5

        Just juu... Ja miehet, jotka ovat parisuhteessa pienirintaisen naisen kanssa ovat automaattisesti hyvin älykkäitä ?

        Jos noin on, niin miksi tällä palstalla on jatkuvasti aloituksia tyyliin "mä hajoon kun mun miehen exällä on isot tissit ja mulla tällaiset a-kupit. Mies rakasti exää varmasti enemmän kuin mua koskaan" ?!

        Aloittaja toi asiansa provosoivasti esille, mutta miksi kieltää asiaa, jonka on huomannut itselleen olevan totta? Itse olen aina tuntenut vetoa itseäni selvästi pitempiin miehiin = vähintään 185-senttisiin, tekeekö sen myöntäminen minut tyhmäksi? Aloittaja kertoi oman näkemyksensä, ei sitä, että pienirintaiset ovat syvältä, eihän?


    • Anonyymi

      Just joo, tämänkö takia silarit houkuttaa naisia? Tyhmyyttä vai halua vain mielistellä jotain toista, jolla on omanlaisia mielihaluja isoja tissejä kohtaan?

    • Anonyymi

      Kuka mistäkin tykkää. Ei siinä mitään väärää.

      Mä keskityn löytää hyviä puolia.
      Ei liity mihinkään yhteen ominaisuuteen.
      Pienetkin tissit voi olla tosi kova juttu :)
      Toiset vaan saa värähtämään...

    • Anonyymi

      En nyt ainoaksi merkitseväksi seikaksi tissejä nostaisi, mutta kyllä ne ovat tärkeä asia naisessa. Nyt parikymmentä vuotta olen ollut jo isotissisen naisen kanssa. Minulla oli silloin vähän juttua kahden tytön kanssa ja tilanne eteni siihen, että pitää tehdä valinta. Kumpikin olivat fiksuja, viehättäviä ja mukavia tyttöjä. Toisella oli pienet rinnat, toisella oikein muhkeat. Niinpä valitsin nykyisen vaimoni isojen tissien vuoksi. Enkä ole katunut.

      • Anonyymi

        Jos ei ihmisellä ol ejkorvien välissä mitään sitä e i korvata tisseillä,pimpsalla ta kyrvällä,jotian muutakin täytyy ihmisellä olla kuin ulkomuoto ja värkkien koko,sillon menty jo pieleen kun ulkomuodon kanssa ihmis suhdetta valitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ihmisellä ol ejkorvien välissä mitään sitä e i korvata tisseillä,pimpsalla ta kyrvällä,jotian muutakin täytyy ihmisellä olla kuin ulkomuoto ja värkkien koko,sillon menty jo pieleen kun ulkomuodon kanssa ihmis suhdetta valitaan!

        Kehotan lukemaan uudestaan. Mainitsin myös, että kyseessä fiksu, viehättävä ja mukava. Taisi tuo tissiasia sinua kiinnostaa niin paljon, että luetun ymmärtäminen kärsi.

        On sillä hyvä pimpsakin isojen tissien ja älykkään korvien välin lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehotan lukemaan uudestaan. Mainitsin myös, että kyseessä fiksu, viehättävä ja mukava. Taisi tuo tissiasia sinua kiinnostaa niin paljon, että luetun ymmärtäminen kärsi.

        On sillä hyvä pimpsakin isojen tissien ja älykkään korvien välin lisäksi.

        Ketä kiinnostaa jonkun pimpsat sun muut, painu helvettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa jonkun pimpsat sun muut, painu helvettiin

        Minua kiinnostaa ja en painu. Ja sinähän sen minun vaimon pimpsan puheeksi otit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa ja en painu. Ja sinähän sen minun vaimon pimpsan puheeksi otit.

        Minä en ole ottanut yhtään mitään puheeksi, varsinkaan kun ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään alapää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ottanut yhtään mitään puheeksi, varsinkaan kun ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään alapää

        Juuri kävin taas kokeilemassa ja kyllä, vaimolla on hyvä pimpsa. Hyvältä tuntuu ympärillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kävin taas kokeilemassa ja kyllä, vaimolla on hyvä pimpsa. Hyvältä tuntuu ympärillä

        .,.ja nyt aamulla tekis mieli lisää. Kyllä jokaisella pitäisi olla isot tissit ja hyvä pimppi elämässä. Elämä ei ole elämää ilman.


    • Anonyymi

      Niin mutta on muutenkin silikonnien vaihtoajat. Kovettuvat kovissa pakkasissa.

    • Anonyymi

      Oikein

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta. Ja muutenkin et voi puhua kuin omasta puolestasi, et yleisesti kaikkien miesten.

    • Anonyymi

      Itselläni C-kuppi ja voin kyllä rehellisesti sanoa että yhtään isompia en haluaisi. Liian isot rinnat tekevät kanamaisen olemuksen ja jotenkin hölmön näköiseksi.

      • Anonyymi

        C-kuppikin on jo ihan hyvän kokoinen.


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on että vaikka kuinka kiva olisi nainen kaikin puolin mutta jos ei yhtään ole tissiä ja persettä niin on ainakin itselleni totaali redflag. Ei vaan täytä vaatimuksia, vähänkun söisi kakkua ilman mitään täyteitä ja kuorrutusta. Mielummin sitä sitten syö vaikka pelkkää kuorrutetta = (ottaa ne isot tissit

      • Anonyymi

        Juuri näin. Hyvä vertaus.


    • Hahaa! Ihanaa, että osaat arvostaa vaimoasi! Olin muutama vuosi sitten hurjan hoikka, jolloin miehet tykkäsivät pikku peffasta ja kapeasta vyötäröstä. Itse nautin siroista reisistä farkuissa ja minihameissa, sekä seksikkäissä alusvaatteissa.
      Muutama vuosi sitten lihoin normimittoihin. Xskuteet jäivät pieniksi ja piti ostaa Mkokoista tilalle. Ja kas, rinnat kasvoivat ihanan isoiksi. Nyt nautinkin avarammista päänteistä, v- kauluksista ja naisellisesta pyöreydestäni.
      Mies nauttii myös rinnoista, eikä valita pömppövatsasta ja rehevämmistä reisistä.
      Kaikki siis hyvin.
      Nainen, nauti itsestäsi.

    • Anonyymi

      Taidat haaveilla.

    • Anonyymi

      Normia on se, että, mitä rumempi sitä vähemmän vaatteita. Pitää siis tyrkyttää.

      • Anonyymi

        Tyrkyttäminen on kaunista.


    • Anonyymi

      Hyi hitto

    • Anonyymi

      Mikään ei ole rumempaa kuin isot roikkuvat tissit.

      • Anonyymi

        Nono, luultavasti on paljon rumempia asioita mutta joo, keskustelu on mitä on, huoh!


      • Anonyymi

        Ai sellaiset olan yli heitettävät 😅?


      • Anonyymi

        Kyllä pienet rusinat vasta rumat onkin. 🤦‍♂️


    • Anonyymi

      Tässä asiassa on taas se puoli, että harvemmin laihalla on hyvin suuret rinnat. Lihavilla naisilla taas tavallisesti rintoja on. Pitäisikö pienirintaisten sitten lihottaa? Mutta lihavuus on taas rumaa ja epäterveellistä. Olen nainen ja minusta kauniit pienet rinnat ovat hyvät.

      Aloittaja kirjoitti minusta hyvin. Hänellä on oma makunsa naisten suhteen ja hän saa sen pitää. Eivätkä kaikki miehet varmaan ajattele samoin.

    • Anonyymi

      Sehän on ihan tutkittu, että älykkäät miehet suosii pieniä ja keskivertoa tyhmemmät vaatii naiselta isoja hinkkejä.

    • Anonyymi

      Kumpi itse olet?

    • Anonyymi

      Olen se toinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe