Rikki mennyt :(

Rikki90

Minut jätettiin 4 vuoden jälkeen.
Olimme kihloissa ja juuri muuttaneet yhteen.
Avopuolisoni petti minua puoli vuotta ja vasta kun sain hänet kiinni hän myönsi kaiken ja ilmoitti ettei halua enää jatkaa minun kanssani.
Tapaus oli minulle niin traumaattinen että masennuin vakavasti ja elämäni meni hetkeksi aivan pilalle.
En tiedä mitä tekisin koska rakastan häntä yhä ja kaipuu on suuri.
Haluaisin hänet ja elämämme takaisin mutta hän häpeää tekoaan ja ahdistuu seurassani.
En kuitenkaan tiedä voisinko olla hänen kanssaan enää pettämisen takia.
Olen itse 24v jätkä ja elämää on vielä edessä mutta mikään ei enään kiinnosta.
Sain hillittyä itseni etten lähtisi kostamaan ja miten voisinkaan, koska hänhän on edelleen se ihana tytsy jonka nostin pohjalta ja rakastan sisimmissäni häntä äärettömästi.......
Olen käynyt treffeillä ja jopa ihan vain seksin takia mutta en ole pystynyt aloittamaan mitään ja seksikään ei onnistu koska hän pyörii mielessäni.
Onko ehdotuksia mitä minun kannattaisi tehdä?

9

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilikolikali

      ... Aika parantaa haavat - anna siis ajan kulua...

    • Setä Toivo

      Elä normaalisti. Jos jaksat niin etsi uusia kokemuksia. Tapaa ihmisiä.

      Suurin virhe olisi, että alkaisit vihaamaan naisia ja/tai kasvattamaan isoa muuria itsellesi vaikka oletkin rikki. Se estää vaan sua kohtaamasta muita ihmisiä aidosti ja aiheuttaa kierteen=mikään ei tunnu miltään.

      Jos tuntuu ihan ylivoimaiselta niin voi mennä terapeutin juttusille. Se ei ole häpeä.

    • Rikki90

      kilikolikali ja setä toivo ansaitsee nyt hatun noston hyvistä kommenteista :)
      En voisi ikinä vihata naisia ja otan kyllä teidän neuvoista opiksi että kiitoksia.
      Vaikka tavallaan oon vihainen exälleni niin toivon hänelle silti onnellisuutta koska jokainen on siihen oikeutettu.
      Jos näkisitte mut niin ette varmaan uskoisi että tällaisella jätkällä tunteita olis mutta oon pohjimmiltani hyvin tunteellinen ja ainoastaan mun exän ajatteleminen saa kyyneleet silmiin.

      • vaihtoautooon

        Ota laastari, se helpottaa tai pari laastaria. niinhän muutkin (N) tekevät. Vaihtamalla paranee. Harva huonompaan enään vaihtaa...


    • Ruikutus asenne

      Mitä eroa on espanjalaisessa ja suomalaisessa asenteessa kun osoittautuu että valittu kumppani ei olekaan se oikea??

      Kun suomalaisen kumppani osoittautuukin epäluotettavaksi eikä aidosti rakastavaksi ja tulee ero , niin suomalainen menee mielestään rikki ja elämä on pilalla.

      Kun espanjalaisen kumppani osoittautuukin epäluotettavaksi eikä aidosti rakastavaksi ja tulee ero, niin espanjalainen on mielestään onnekas kun asia tuli ilmi ja hän näinollen säästyy elämänsä pilalle menosta.

      Ruikuttava asenne ahdistaa.
      Kun ei voi väkisin kenestäkään tykätä vaikka toiselle tulisi paha mieli.

    • tsemppiäää

      mennä eteenpäin ;/ ikävä tapaus mutta noita sattuu muillekin täällä, sinussa ei varmaan ole mitään vikaa vaikka niin nyt ajattelet, löydät paremman kun asetat vähän kriteerejä ja opit merkeistä ja miesten luonteista - arvosta itseäsi ja otat itseäsi niskasta kiinni, selviät kyllä, hän oli vain yksi mies

      • speakout

        Siis nainen, ja itse epävarma raukka jolla ei elämän palaset pysyneet kauniissa kasassa vaan päätyy yhtä pohjalle mistä tulikin.
        Mies, puhu tunteistasi! En nyt täältä käsin voi sanoa heti kenelle, soita vaikka Miessakit Ry:n auttavaan puhelimeen ensalkuun.


    • jo.anne

      Tsemppiä sulle :) Toivottavasti löydät jonkun joka kohtelee sinua paremmin.

    • Juu tsemppiä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe