Suomenruotsalaistunut YLE on aloittanut vahvan antikamppanjoinnin Venäjää vastaan. Esim. tänä aamuna 6.3 YLE:ssä esitettiin hyvin negatiivinen traileri venäjästä.
Suomen suurlähettiläs kertoi ettei Ukrainan tilanetta ole uutisoitu lähellekkään samalla volyymilla Saksassa kuin meillä täällä suomessa.
Myös nato-myönteinen helsinginsanomat ja heidän omistama iltapäivälehti on käyttänyt Ukrainan tilanetta kierosti hyödykseen tehdessään myyräntyötä suomen natoon liittämisen puolesta.
YLE aloittanut antikamppanijan Venäjää vastaan
23
103
Vastaukset
- näin meillä
Venäjän internetprikaatit muokkaavat täällä aktiivisesti mielipiteitä ja yrittävät johtaa keskusteluita Venäjälle edulliseen suuntaan. Prikaatit paljasti HS.
- SUOMI HALUAA KRIISIÄ
YLE ja sen apumediat ovat salanneet tiedon että Kiovan surma-ampujat oli palkannut nykyiset vallankaappaajat.
http://www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8
YLE:n vääristely ja vihankylvö Venäjää kohtaan ylittää roimasti esimerkiksi Länsi-Euroopan laatumediat.
- todellakin
Se on todella ikävää, että Yle tekee tuollaista venäläisvastaista propakandaa kysymättä meiltä veronmaksajilta, jotka kaikki kustannamme.
- dsfdsfsdsdf
Eikös teitä vasemmistoliittolaisia punikkeja ole vain 7% kansasta ainakin eduskuntavaalien perusteella?
- Zhhfhkchjj
dsfdsfsdsdf kirjoitti:
Eikös teitä vasemmistoliittolaisia punikkeja ole vain 7% kansasta ainakin eduskuntavaalien perusteella?
Sitä minäkin ihmettelen, miksi tle lähettää vasemmistopunikkipropagandaa, vaikka ylen maksajista heitä on noin vähän.
- Törkeää..
Suomenruotsalaisten valloittamassa YLE:ssä käydään paitsi Venäjän vastaista antikampanijaa kuin myös kamppanijaa suomalaisten lasten pakkoruotsiin pakottamisesta.
Näyttää siltä että Ruotsin renki RKP jonka kannatajat ovat kaapanneet YLE:n haltuunsa, käyttävät YLE:ä häikäilemättömästi hyödykseen omien intressien eteenpäin viemisessä.
- Ylen paska tv
Ylen kampanjat ovat tähänkin asti kääntyneet itseään vastaan esim persujen mollaamiset tai homojen ylistäminen.
- Journalisti1
Suomalainen media elää russofobiassa, toimittajien ammattitaito ei ole kehuttavaa ja ennakkoasenteet paistavat läpi, ikävää mutta onneksi voi netistä lukea ulkomaisia, myös venäläisiä julkaisuja.
- cia nato mafia
Itse olet länsifoobikko.
- 3Timo
cia nato mafia kirjoitti:
Itse olet länsifoobikko.
no minä en ainakaan ole kuin kriittinen maaneutraali finnofiili!
Mutta: Todistappas oma mielenviatyomuutesi sillä, että sanot edes YHDEN kriittisen asian Yhdysvalloista? :)
Josvet tuohon kykene, sut on aivo(tai aivottomuus?)pesty!
(PS: ja juu! Mä voin kyllä sanoa MONTAKIN kriittistä asiaa Venäjästä, ja VARSINKIN myös Suomesta, jonka politiikkaa eniten seuraankin!)
- Albers
Sosialistinen työväensuomi on osa EU:ta joten tuskin Suomi enää itsenäisesti päättää tiedotuksistaan vaan nuolee orjallisesti EU:n keskusvaltaa.
- Nähty on.
Kyllähän tuo aivan naurettavan läpinäkyvää on jo tuo lipun liehuttaminen Venäjää vastaan.
- cia nato mafia
Hyvä.
Niin pitääkin! - tulos tai ulos
Onko toimittajia painostettu jollain tavoin?
- cia nato mafia
Ei varmasti tarvitse painostaa niin kuin Venäjällä. Suomessa osaavat ajatella itse ja valita järkevämmän puolen.
- Gdfjjybujjjj
Onhan se helppoa, kun mistään asiasta ei tarvitse ottaa itse selvää. On vain eri mieltä kuin yle ja muut erkkomediat, niin on moraalisesti varmasti oikealla tiellä.
- E. Rommel.
Painostettu on toimittajia, sehän näkyy päivänselvästi, mutta nämä Venäjävastaisuutta huokuvat kannanotot eivät jää huomioitta itänaapurissa. Ei ole edes otettu esille Kiovan verilöylyyn liittyvää uusinta käännettä?
Nyt kun ollaan EU.ssa, pyllistetään Venäjälle tuplasti....ensin kumarretaan EU.lle ja pyllistetään ja perään USA.lle ja taas pyllistetään ja siitä ei taatusti hyvää seuraa.
Meidän pitäisi edelleen muistaa maantieteellinen asemamme, se oivallettiin jo aikoja sitten......ollaanko tänäpäivänä tyhmempiä...siltä nyt vahvasti tuntuu?
- hav.2
Symbatiani kääntyy yhä enemmän Venäjhän puolelle, kun kuuntelee näitä ns. asiantuntijoita. Se on vain jostain syystä niin, että kaikki faktat, mitkä tukevat Venäjää, lausutaan EU:ta ja amerikkalaisia mielistellen.
Krimin tilanne tukee täysin Venäjän edesottamuksia, koska jopa krimiläiset yksintuumin kannattavat Venäjään liittymistä. Eikös se USA:kin ole sillä kannalla, että kansalaiset saavat määrätä suunnan, niin on tehty Ukrainan Kiovassakin, miksei myös Krimillä.- Bror-Erik
Jep jep,eilen siellä heilui aamu-tv:ssa oikein natsiprofessori,tämä Sutela.
Ukko oikein tärisi ryssävihaansa kun kommentoi äärioikeistolaisin argumentein. - tot.tor.
Hyvä hav.2, se oli juuri naulankantaan sanottu. Varsinkin tuo USA:n leveily ja jeesustelu on inhottavaa.
- YLE:n uutisointi
On edelleenkin totuudesta aina piirun verran vasemmalle, kaasutölkin verran juutalaisvastaista, keskisormen verran amerikkalaisvihamielistä, ja kielisuudelman verran venäjän johdon persreiässä.
Mutta aivan RT:n tasoista putinin matalaotsaista sotapropagandaa ei samalla intensiteetillä harjoiteta.
Ja sekös sirola-opiston kasvatteja ja muita vajaapäisiä putinin faneja suututtaa. - jotain rot.
On se kummallinen valtio tuo USA, kun hälkkäröi Euroopassakin kuin kotonaan.
Mikä melu siitä nousisi, jos Venäjä tekisi samoin heidän lähi- ja valta-alueillaan. - 3Timo
Ni niin tuntuu aloittaneen ruotsalaissuomettunut Suomi24kin?!? :D
Keskustelujen etusivun tärkein uutinen näyttää olevan täysin todenperäinen (!?) uutinen Putinin mielenterveysongelmista!? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181