Oon nyt 3vkoa syönyt paljon rahkaa ja raejuustoa ja jotain hedelmiä ja kanaa siinä kyljessä. Oon 6krt viikossa tehnyt 30min lihaskuntoharjoituksen, en voi juosta jalkavamman takia. Kuitenkin on vaan 1kg lähteny painosta.. Teenkö jotain väärin?
Miksi painoni ei putoa? Apua
1
136
Vastaukset
- Koostumus pielessä?
Hei. Investoi esim kalorilaskuri.fi tiliin ja kirjaa sinne kaikki syömiset, liikunta, painosi jne. Tämä siksi, että näet perus energiantarpeesi, kuinka paljon kaloreita saat ruuasta ja ennen kaikkea: saat tarpeeksi kaloreita, tarpeeksi hiilihydraatteja ja tarpeeksi proteiinia. Eli pelkkä kuijotus vie kropan säästöliekille jolloin kaikki energia käytetään vaan painon pitämiseen. Miinuskaloreita voit laittaa enintään 500 jotta keho porskuttaa isolla liekillä ja energiaa on jumpata, mutta silti olet hieman miinuksella laihtuaksesi.
Tuolla konstin se onnistuu varmasti. Umpimähkään syödessä kalorimäärä ja ravinnon koostumus ovat yleensä väärin joten paino ei putoa. Laihduttamisen tueksi lihasmassaharjoittelu on ehdoton tuki koska lihas kuluttaa energiaa levossakin joten hiukan enemmän lihasta = on hiukan isompi energiankulutus = hiukan enemmän laihtumista.
Kalorilaskuri.fi Heti huomenna käyttöön! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786