Oletko pettänyt puolisoasi? Kerro tarinasi.

toimittaja1

Oletko pettänyt puolisoasi? Petätkö parasta aikaa?

Teen tv-juttua pettämisestä ja etsin haastateltavia. Olisitko valmis kertomaan täysin anonyymisti tarinasi: miksi päädyit pettämään, entä mitä hyvää koet siitä saaneesi?

Olet myös saattanut käyttää pettämissivustoja tai mobiilisovelluksia apuna.

Jos sinuun voi ottaa yhteyttä, alta löytyvät yhteystietoni.

Kiitoksin,

Sean Ricks
toimittaja, Yleisradio
[email protected]

9

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia82

Miksi tämä aloitus on Avoin suhde -palstalla? Arvon toimittaja voisi vaikka aloittaa tuon prokkiksensa selvittämällä, mitä avoin suhde tarkoittaa.

• 30 ja jotain

Jaa-a minkä niistä? ?

• ----------------

En.

• YLEkö

Sulla on aika surkea yritelmä...epätoivoinen?!

• rohkea neitsyt

Pettäjät ovat pelkureita, Se on fakta! Sen takia petettyjen kertomuksi on maailmassa aivan liikaa;))) Itse en ole pettänyt kertaakaan!!! Petetyksi olen joutunut aina ( joka suhteessani). Voin kertoa että valehtelijoita ja hyviä sellaisia. Vaikka omin silmin näen ja kerroin näkemäni kysyen mitä tämä tarkoittaa vastaus oli miltei aina, valehtelet, luulotautinen, h..ra, mielisairas j.n.e. (1.tapaus, nainen oli raskaana ja kohta synnyttää, 2. tapaus " sisko", 3.tapaus, tuttava, 4. työtön autettava, niin kova sääli että tanssittaa ja ...taa. ONnittelen joka päivä itseäni siitä että MINULLE on suotu huumorintajua;)))

• puhdas

ei tulisi mieleenkään moinen riettaus, kunnioittaminen, luottamus. en ole pettänyt kertaakaan.

• hornasta

Olen joutunut kammottavan pettäjämiehen uhriksi. Valhetta ja kieroilua koko hänen pitkä elämä. Huh....

• uskollinen vaimo

Olen avioliitossa. Olen flirttaillut sydämeni kyllyydestä usein toisten miesten kanssa, olen tanssinut baarissa miesten kanssa ja suudellut. Olen harrastanut seksiä naisen kanssa (useimmiten aviomieheni on osallistunut tapahtumaan mukaan). Mutta olenko tehnyt mitään sellaista mikä meidän suhteessamme lasketaan pettämiseksi? En. Arvon toimittaja on nyt väärällä palstalla...

• rouva ricks

kyllä,
      kyllä,
      ilman muuta,
      paljon uutta sisältöä,
      toki,
      no soittele, (tai nähdäänhän me pian kotona) :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      186
      7772
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      93
      3932
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2609
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1660
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      392
      1601
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1488
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1456
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1121
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1060
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe