Esa Saarista piikitteli tässä taannoin joku hänen älyllisistä lakeijoistaan. Kysynkin, että mikä ihme ihmiseen menee, kun kaikki filosofiassa lähtee käsistä?
Päivän beissit.
https://www.youtube.com/watch?v=LVpBpVwlEAM
Filosofi
15
57
Vastaukset
- Nasdaq
Jestas!
"Reps" unohtui.
(reps)- Nasdaq
Jos tätä katsoo filosofian asetelmallisuuden läpi henkisenä vammana, niin se on helpompaa.
Mutta äärimmäisen vaikeaa tästä on tehdä filosofian keinoin sen ratkaisumallia.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jos tätä katsoo filosofian asetelmallisuuden läpi henkisenä vammana, niin se on helpompaa.
Mutta äärimmäisen vaikeaa tästä on tehdä filosofian keinoin sen ratkaisumallia.
(reps)Itse vihaan herra Saarisessa tämän väri-irrationaalisia silmälasipokia ja gepardi-kuvioituja tekokuitupikkutakkeja.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Itse vihaan herra Saarisessa tämän väri-irrationaalisia silmälasipokia ja gepardi-kuvioituja tekokuitupikkutakkeja.
(reps)Periaattessa vihani näitä detaljeja kohtaa ei ole vihaan iitä kohtaa, tai niiden käyttäjää kohtaan - tai edes näiden kombinaatiota kohtaa - vaan vihani on uskallusta ja rohkeutta kohti suunnattu.
Siistin simppeliä
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Periaattessa vihani näitä detaljeja kohtaa ei ole vihaan iitä kohtaa, tai niiden käyttäjää kohtaan - tai edes näiden kombinaatiota kohtaa - vaan vihani on uskallusta ja rohkeutta kohti suunnattu.
Siistin simppeliä
(reps)Miten sulla toi kone alkaa äkkiä yskiä?
(reps)
- NO kun Yskittää.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Miten sulla toi kone alkaa äkkiä yskiä?
(reps)
- NO kun Yskittää.
(reps)Tää röökin polton jälkimaininki on valtava. Tänään huomasin erään heebon lipsahtaneen kessun perään. Ja niin kuin se siinä vielä viikko sitten elvisteli irrallisuudellaan.
Vitun pelle.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tää röökin polton jälkimaininki on valtava. Tänään huomasin erään heebon lipsahtaneen kessun perään. Ja niin kuin se siinä vielä viikko sitten elvisteli irrallisuudellaan.
Vitun pelle.
(reps)Minä pidän Esa Saarista yhtenä modernin ajattelun airueen kärkijäsenenä. En niin arvosta häntä luennoitsijana, kuin arvostan häntä kansalaisena.
Esa on kansallissankari.
(Hurraa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Minä pidän Esa Saarista yhtenä modernin ajattelun airueen kärkijäsenenä. En niin arvosta häntä luennoitsijana, kuin arvostan häntä kansalaisena.
Esa on kansallissankari.
(Hurraa)Hetken tutkiskelun jälkeen en löydä tätä aihetta Suomi24:sta. Kyllä mun pitäisi tämä loota osata.
mjoo
Ei vittu, missä tästä keskustellaan? - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Hetken tutkiskelun jälkeen en löydä tätä aihetta Suomi24:sta. Kyllä mun pitäisi tämä loota osata.
mjoo
Ei vittu, missä tästä keskustellaan?Miksi tätä aihetta ei käsitellä tässä pyhän älyn hetteikössä?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Miksi tätä aihetta ei käsitellä tässä pyhän älyn hetteikössä?
(reps)Nyt nappasi!
Olihan se siellä. Katsokaapa tarkkaan näytelmän käsikirjoittajaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12101400#comment-0
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Nyt nappasi!
Olihan se siellä. Katsokaapa tarkkaan näytelmän käsikirjoittajaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12101400#comment-0
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Huomaatteko, te median suurkuluttajat, että näiden pienten säikeiden välistä näkyy valo.
Kommentit ovat yliolkaisia, vähätteleviä ja semisti negsuja Tarraudutaan vaatteisiin, ja tullaan kadulla vastaan. Kaikenlainen oleminen itsessä (saati toisessa) loistaa poissaolollaan.
Tämä on kuvio. Lähes täydellinen sellainen.
(reps)
- Entire body target
Mahtoiko filosofinen terävä pilkka tässä tapauksessa osua, oman nilkan sijasta muuhun vartaloon?
- Nasdaq
Kas!
Vaimo hei, täällä on kommentti.
- Sopii hyvin kuvioon.
(reps) - See through
Nasdaq kirjoitti:
Kas!
Vaimo hei, täällä on kommentti.
- Sopii hyvin kuvioon.
(reps)Siis millaiseen kuvioon? Triangeli, tuottaa draamana tuskaa, ja toisaalta sopimusluontoinen läpinäkyvyys häiritsee kokonaiskuvaa. Semiotiikka antaa kuitenkin kanssaihmisten merkeistä uutta katu-uskottavuutta.
Vaimo sai ruoan jo valmiiksi, joten älä häntä hairitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458