Katkerat miehet
10
149
Vastaukset
- niinniin.
Noin voi käydä jos ottaa ätmin.
- Samaa mieltä
Nimenomaan ätmin, jos ukko olisi ollut YTm, olisi hänellä ollut aikoja sitten jo uusi nainen. (uusia naisia)
- pertsu
Eihän ätmi edes olisi päässyt suhteeseen. Puhuttamattakaan mistään auton remontointitaidoista.
- Naisasialooseri.
Samaa mieltä kirjoitti:
Nimenomaan ätmin, jos ukko olisi ollut YTm, olisi hänellä ollut aikoja sitten jo uusi nainen. (uusia naisia)
Kuka sanoo ettei sitten ollut? Ei uusi nainen/naiset estä YT-miestä vainoamasta entistä. ATM ei olisi koko suhteeseen edes päässyt.
Eräs YTM, joka oli suhteessa uuden naisen kanssa löi toiselta YTM kaveriltani leukaluut paskaksi koska tämä oli käynyt kahvilla hänen exänsä kanssa.
Eli YTM voi olla mustasukkainen entisistäänkin.
- ikisinkkuM.
"Ettekö te naisentollerot tajua lähteä niistä huonoista (väkivaltaisista jne) suhteista? Saatte syyttää vain itseänne!"
- oletko pösilö...
... vai lukutaidoton? Nainenhan oli jättänyt ukon, ukko jatkoi vainoamista sen jälkeen.
- niinpä niin...
oletko pösilö... kirjoitti:
... vai lukutaidoton? Nainenhan oli jättänyt ukon, ukko jatkoi vainoamista sen jälkeen.
Tuo kommentti oli sarkasmia? Palstalla on yritetty mm. ikisinkkuM:lle (tjsp) selittää syitä, miksi naiset eivät lähde väkivaltaisista suhteista. Yksi syy on juuri se, että naiset pelkäävät kostoa ja vainoamista - ja jo erotilanteita, joissa voi lähteä henki.
P.S. Pösilöksi nimittely tekeekin ihmisestä hyvin älykkään oloisen :).
- veli.
Mun siskolla oli tuollainen mies. Mentiin sitten veljen kansa hakkaamaan se kännissä kerran ja sen jälkeen se jätti rauhaan. Tuollaisiin miehiin ei tehoa muu kuin turpaanveto. En ole väkivaltainen mutta kyllä minä siskooni puolustan vaikka se kielsi ensin ja lopulta se kiitti minua.
- Mies31v.
Mun tutulla oli tuollainen nainen exänä. Kukaan ei menny mihinkään, vaan hakattiin toisiamme miesten kesken snägärillä. Nainen oli rauhassa ja teki mitä huvitti - oli kaveripojat, hakkaajapojat ja ne naisasioiden kuskipojat. Naisella ei ollut yhtään luuseria ringissään. Moni mies sai pataansa koska tämä nainen kertoi mitä halusi ja ringin kuhnurit hoiti homman. Kukaan miehistä ei ollut väkivaltainen naisia kohtaan. Nainen puukotti miesystäväänsä ja sai itsepuolustuksen perusteella turpaansa mieheltä(ei kasvoihin vaan jonnekin mistä sitä ei näe, koska näin kaikki paskamiehet toimivat parisuhteissa, koska mies paskahomopaska!) Myohemmin he erosivat ja tuttuni kuunteli Pyhimyksen Vitun Huora -biisiä ja oli aivan yksin. Tämä entinen naisensa vain jatkoi ja teki samaa muille. Alkoi käyttämään aineita ja varasti omilta läheisiltään tuhansia euroja. Nistinä hän sai turpaansa ja ketään ei enää kiinnostanut, koska hän oli nisti, ja huora. Hän oli oppinut saamaan haluamansa ja ymmäri että muurahaisten valtakunnassa hän on se kuningatar ja muut tekevät mitä hän sanoo.
Myöhemmin tämä nainen synnytti kaksi kaunista lasta(vaikka teki lukemattomia abortteja) ja elää vieläkin onnellisesti yksinhuoltajana. Tämä tuttuni oli niin luuseri, että seuraavan naisen kanssa erotessaan juoksi junan alle ja varmasti jätti ikuiset traumat junaa kuljettavalle kuskille.
MUTTA se on hyvä, että te täällä palikoiden24 -valtakunnassa tiedätte kaiken. Mies on AINA syyllinen ja se luuseri, koska hänen pitää olla VAHVA - niinkuin hirttoköytensäkin! Niin myös minä(joka kirjoitan samalla nimimerkillä kaiken). Sinä et! Sinä olet Ritari! Ohoi! Ja sinä puolestaan olet niityn kaunein kukka. Olet niin kawai.
Tiedä ja iskosta se sisääsi, että mies on paha.
P.S. Kirjoitin tuossa viimeisen viiden päivän aikana sydämestäni kauniisti naisista ja mulla on plussat 171. Tuntu hyvältä kun naiset laittoi- ätmi-sinkku
Ätmi ei tekis tuollaista naiselle. Naiset antaa miehen kohdella huonosti koska mies on komea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411281- 609058
- 1375445
- 1443744
- 743664
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722410- 331933