kun moniin muihin länsimaihin on pääsy häneltä kielletty.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014030618101288_uu.shtml
Miksi tämä mies päästetään Suomeen
22
150
Vastaukset
- musut ihan fuck
Samaa mietin itsekin. Eihän tämän maan musumyötäilyissä ole enää mitään järkeä !!!
- humanistikaan
ei ymmärrä
- Jussuf (se sama)
Hyvähän tuo että pääsee puhumaan Suomessa, kun edellisen muslimisaarnaajan vierailusta on kulunut niin kauan aikaa. Sen edellisen saarnaajan puheita toistelevat maalaiset vieläkin, ja ovat muistelleet kaihoisasti niitä innostavia puheita jo vuosia. Bilalin puheista tulee varmaan yhtä suosittuja.
- tokihan se
oli tiedossa, että jussufien mielestä terrorismista epäillyt rasistiset vihasaarnaajat tulee ottaa avosylin vastaan. Jussuf on varmaan tuossakin tilaisuudessa eturivissä puimassa nyrkkiä vääräuskoisille ja huutamassa kiihottuneella äänellä allahuakbaria.
- Jussuf (se sama)
tokihan se kirjoitti:
oli tiedossa, että jussufien mielestä terrorismista epäillyt rasistiset vihasaarnaajat tulee ottaa avosylin vastaan. Jussuf on varmaan tuossakin tilaisuudessa eturivissä puimassa nyrkkiä vääräuskoisille ja huutamassa kiihottuneella äänellä allahuakbaria.
Minua ei uskonasiat kiinnosta, mutta ehkä olisinkin mukana että saisin ensikäden tietoa, mutta matka on liian pitkä vain "morbid curiosity"-vierailua varten.
Eiköhän tuo puhetilaisuus ole enemmänkin muslimeja varten ajateltu, eikä minua. Suomalaisia maalaisia varmaan on paikalla sadoittain, kun he varmasti tulevat toistelemaan vuosia mitä Bilal sanoi. - - mutta
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Minua ei uskonasiat kiinnosta, mutta ehkä olisinkin mukana että saisin ensikäden tietoa, mutta matka on liian pitkä vain "morbid curiosity"-vierailua varten.
Eiköhän tuo puhetilaisuus ole enemmänkin muslimeja varten ajateltu, eikä minua. Suomalaisia maalaisia varmaan on paikalla sadoittain, kun he varmasti tulevat toistelemaan vuosia mitä Bilal sanoi.jos uskonasiat eivät kiinnosta sinua, niin miksi puhut jatkuvasti uskonnoista?
Tuo tilaisuus on nimenomaan sinunlaisiasi kiihkomuslimeja varten ja sinä menetkin sinne aivan varmasti kiihottumaan lisää suomalaisia vastaan. - Jussuf (se sama)
- mutta kirjoitti:
jos uskonasiat eivät kiinnosta sinua, niin miksi puhut jatkuvasti uskonnoista?
Tuo tilaisuus on nimenomaan sinunlaisiasi kiihkomuslimeja varten ja sinä menetkin sinne aivan varmasti kiihottumaan lisää suomalaisia vastaan.Teille maalaiselle "kiihkomuslimi" on siis ihan tavallinen luterilainen. Tuskin heitä Bilal kinnostaa.
En minä uskonnoista puhu omasta aloitteestani. Joskus täytyy tosin oikoa maalaisten vääriä käsityksiä luterilaisista. Toistan siis jälleen kerran: luterilainen EI ole kiihkomuslimi. - - mutta
Teille maalaiselle "kiihkomuslimi" on siis ihan tavallinen luterilainen. Tuskin heitä Bilal kinnostaa.
En minä uskonnoista puhu omasta aloitteestani. Joskus täytyy tosin oikoa maalaisten vääriä käsityksiä luterilaisista. Toistan siis jälleen kerran: luterilainen EI ole kiihkomuslimi.Kaikki jussufit ovat kiihkomusuja.
- Jussuf (se sama)
- mutta kirjoitti:
Kaikki jussufit ovat kiihkomusuja.
Ei, kyllä kielenopetusta kannatetaan monissa uskontoryhmissä. Ainoastaan maaseudulla kielenopetusta vastustetaan.
- Totta puhuen
Ei, kyllä kielenopetusta kannatetaan monissa uskontoryhmissä. Ainoastaan maaseudulla kielenopetusta vastustetaan.
jussufit vastustavat kielenopetusta, ja itse asiassa kaikkea muutakin opetusta, vaikka asuisivat suurkaupungin keskustassa. Ainoastaan pommien valmistamisen opetus kelpaa jussufeille.
- hghgj
Totta puhuen kirjoitti:
jussufit vastustavat kielenopetusta, ja itse asiassa kaikkea muutakin opetusta, vaikka asuisivat suurkaupungin keskustassa. Ainoastaan pommien valmistamisen opetus kelpaa jussufeille.
somalian maaseudulla jussuf oppi kaiken tärkeän
- Jasser (joku muu)
Olet siis Jussuf sitä mieltä, että Bilal Philipsin sekopäiset vihapuheet, joissa kehoitetaan miehiä pieksemään vaimojaan, tuomitaan homoseksuaalit hirtettäväksi, islamin jättäneet tapettavaksi, ei-muslimeja ja kristittyjä leimataan alemmiksi ihmisiksi, juutalaisia nimitetään sikojen ja apinoiden jälkeläisiksi, ja saarnataan pedofilian hyväksyttävyydestä ja lapsivaimojen ottamisen puolesta, ovat hyviä ja täyttä asiaa?
- Jussuf (se sama)
Jasser (joku muu) kirjoitti:
Olet siis Jussuf sitä mieltä, että Bilal Philipsin sekopäiset vihapuheet, joissa kehoitetaan miehiä pieksemään vaimojaan, tuomitaan homoseksuaalit hirtettäväksi, islamin jättäneet tapettavaksi, ei-muslimeja ja kristittyjä leimataan alemmiksi ihmisiksi, juutalaisia nimitetään sikojen ja apinoiden jälkeläisiksi, ja saarnataan pedofilian hyväksyttävyydestä ja lapsivaimojen ottamisen puolesta, ovat hyviä ja täyttä asiaa?
Mistä niin päättelit?
- Jasser (joku muu)
Mistä niin päättelit?
Sinun viesteistäsi.
- ryänä
Mitäs nimimerkillä "tosimies" sanoi viimeksi kakarastasi? Olisi kiva kuulla... Vai veikö kissa kielen?
- 64yj
jussuf ihailee fasismia. eipä yllättänyt
- Jussuf (se sama)
Se toinen minun nimimerkilläni kirjoittava, joka kertoo usein rukoilemisestaan ja vuohestaan, taitaa tosiaan ihailla. Minä en.
- jaaha...
Se toinen minun nimimerkilläni kirjoittava, joka kertoo usein rukoilemisestaan ja vuohestaan, taitaa tosiaan ihailla. Minä en.
Vai että "se toinen" persoona... Ilmeisesti Jussuf kärsii jakomielitaudista. Noh, mielenterveysongelmat ovatkin yleisiä jussufmaista tulleilla pummeilla.
- Jussuf (se sama)
Onko sossulla Helsingissä tänään lauantaina päivystyspistettä auki, koska tuli rahan tarve? Tarvitsen nyt viikonlopuksi jotain 300 euroa.
- ao...
Tässä taannoin televisiosta tuli kuvaa, kun muslimiehet tulivat ulos moskeijasta rukouskokouksestaan. Hämmästelin, kun he näyttivät olevan niin huonolla tuulella. Osa heistä Aivan vihaisena he nyrkkiä puiden huutelivat jotain iskulauseita.
Jälleen tänä sununtaina, miljoonat Kristityt menevät kirkkoihin ja rukoushuoneisiin, usein huolien ja murheen murtamina. Mutta kun he tulevat sieltä ulos, ovat he rauhallisia ja tyytyväisiä ihmisiä, kokien jälleen saaneensa uuden voiman arjen haasteisiin - todella outoa
Vihervasemmistolaiset näyttävät rakastavan näitä vihasaarnaajia,eivät lainkaan protestoi heidän Suomeen tuloa vastaan.
- RehtiSuomi
Joko Jussuf (se sama):n housun puntit alkaa tutista?
http://www.hrw.org/news/2014/02/18/saudi-arabia-12000-somalis-expelled
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769