Onko joku kokeillut? Itse olen nyt vajaa vkon kokeillut, TYKKÄÄN! Kivoja taisteluita voi käydä karaokessa ympäri maailmaa, hinta edullinen alle 3 euroo kk, toki voi ottaa myös ilmaisversion mutta se ei ole lainkaan niin hyvä kuin maksuversio. Haastoin jo moniin kappaleisiin osallistujia, hauskaa miten sinne pulpahtaa ympäri maailmaa kisaajia, on Venäjää, Usaa, Latinalaista Amerikkaa jne.
Kantsii kokeilla.
Ja itse tein niin, otin vain 1 kk näin alkuun.
Moni on tätä kehunut netissä ja itse yhdyn kehuujien joukkoon.
Lieneekö paras tämän kaltainen karaokepaikka?
Karaokeparty netissä, mahtava!!!
On kiva ja hyvä
1
297
Vastaukset 1
- :)))))))))))
Muuten ok, mutta siellä ne kisat on ihan hulluja. Jotkut vaan vaanii niitä pisteitä, eikä oikeasti edes yritä laulaa. Hymisevät vain nuotilleen mikrofoniin yms, että tulis huippu pisteet. Siksi tykkäsin enemmän ilmaisesta karaokeworldcupista, vielä kun se oli ja ilmainen kaikenlisäksi. Harmi, että myytiin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721163
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun96905- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka34727- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536