Mikä on pahin turn-off itsessäsi?

lihava & kalju

Viikonlopun lähestyessä voisi olla hyvä aika katsoa peiliin, ennen kuin säntää suin päin radalle. Jos ajattelet itseäsi muiden silmin, mitkä piirteet kuvittelet olevan pahimmat turn-offit sinussa itsessäsi?

Vastaukseksi ei kelpaa ne palstan perinteiset sinkkuuden syyt eli kiltteys ja kunnollisuus. Suhteellisen normaalit käytöstavat omaavista, eli suurimmasta osasta ihmisistä, kun ei voi ensivaikutelman tai lyhyen tuttavuuden perusteella tietää kiltteyttä ja kunnollisuutta. (Toisaalta kiltteys ja kunnollisuus ei sinkkuunnuta ketään, vaan kiltissä ja kunnollisessa on noiden piirteiden lisäksi jotain muita piirteitä, jotka johtavat sinkkuuteen.)

30

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoooonhottis

Itsekeskeisyys ja kyllästyminen. Miehet tulevat kyllä juttelemaan, mutten jaksa kuunnella sitä perusdiipadaapaa. Mielummin hölötän kavereitten kanssa.

• sinkkumies.

Vinot hampaat, ruma naama muutenkin, rumat vaatteet.

• Onneli Omenapuu

Olen tosi lihava.

• piiloalfa

Köyhyys, sosiaalinen passiivisuus ja vastentahtoisuus tutustua uusiin ihmisiin.

• 16+1

Alkoholismi

• prettyface1

Ulkonäkökeskeisyys. Se on ongelmani. Sanon että haluan älykkään ja herkän, tunteikkaan, keskustelevaisen miehen, ja haluankin, mutta hänen pitää olla myös vähintään Ashton Kutcherin tasoinen ja näköinen :) Sanomattakin selvää, ettei kauhen montaa sellaista ole tullut eteen.

Katselen esim miehen nenää, kasvoja, kroppaa, ja mietin haluaisinko sellaisia geenejä lapsilleni. Uskon, ja tiedän, kuitenkin, että kun rakastun ja löydän sen oikean sielun, niin tämä ulkonäkökeskeisyys loppuu kuin seinään.

• ????????????????????

Epätasainen ihoni... siitä johtuva itsevarmuuden puute.

• Yksinnn

Kun on lyhyt (166cm), tanakka(se on työn alla), yli kolmikymppinen
      Ei kysyntää todellakaan ole.

Se että ainoat paheet ovat kahvi ja muutama rööki, eivät kerro ihmisenä minusta mitään.

Mutta kun raamit ja ulkonäkö ei riitä, ei sitä sisintäänkään saa esiteltyä.

• sinkku-ikisinkku

Kyllä se on n 10 kg ylipaino, lyhyys ja työtömyys ne pahimmat viat

• asdasdasd1

Ujous. En osaa tehdä aloitetta, koska tuntemattomille puhuminen on todella kiusallista ja menen ehkä lukkoon kun jotain pitäisi sanoa. Toisinaan saatan taas tulla syvällisestikkin juttuun naisten kanssa, joista en ole kiinnostunut.

• Luulen ma

Vihkisormus.

• mies 86

Jos puhutaan biletyksestä niin uskoisin että pahin turn-off itsessäni on, jos minusta huomaa ulkoapäin etten viihdy ko. ympäristössä eikä minulla ole hauskaa. Ihmiset huomaavat sen nopeasti ja alkavat helposti karttamaan minua. Pahimmassa tapauksessa huonotuulisuus voi tarttua muihinkin läsnäolijoihin.

Asiaan liittyen sain jälleen alkuviikosta facebook-kutsun samaiselta kaverilta Turun linnankadulla sijaitsevaan menomestaan. Juuri äskettäin laitoin viestiä että saattaisin olla tulossa tänään tai huomenna mutta en jaksanut luvata mitään.

• ......

Edisoniin? Dynamoon?

• mies 86
        ...... kirjoitti:

Edisoniin? Dynamoon?

Turku Showroom Bar&Club.

• ............
        mies 86 kirjoitti:

Turku Showroom Bar&Club.

Hyi, Sedula. Ne on aina tympeitä paikkoja, eikä niissä synny mitään.

Mene mielummin Dynamoon ja jonkun hippitytön kylkeen hengaamaan, niin johan alkaa lyyti kirjoittaa.

• m43

Introverttiys, ikä, ammatti (=lähihoitaja), suhteellinen köyhyys...

• sounds good 2 me

Eihän nuo ole huonoja juttuja. Tosin ikä voi olla parikymppisille daameille liikaa.

• alempikoulukunta

Naama

• ruma ja hiljainen

Psyykkisellä puolella ujous ja hiljaisuus. En keksi sanottavaa uusien ihmisten seurassa. Fyysisellä puolella vino naama. Tavan peilistä katsottuna olen omasta mielestäni ihan hyvän näköinen, välillä jopa komea. Mutta valokuvista, kulmapeilistä ja kahden peilin kautta katsottuna, naamani on vino eli olen aina ollut oikeasti rumempi kuin luulinkaan.

Peiliin katsominen ei siis hyödytä. Pitää katsoa kulmapeiliin. Vain kulmapeili näyttää totuuden, miltä oikeasti näytät muiden silmissä.

• liian nokkela

Koetan sanoa jotain nokkelaa, tajuamatta asian herkkyyttä naiselle.

• ei jakoa

-epäsosiaalisuus
      -raittius
      -maaseudulla asuminen
      -keskustelutaidottomuus
      -en jaksa panostaa ulkonäköön, pukeutumiseen
      -kokemattomuus parisuhdeasioissa

• Turn-off-IT

Hmm... eli mies olen, ja baareista en kertaakaan satojen kertojen (18 v.-> 38 v.) aikana ole saanut naista.

- No, kapeat hartiat suurin turn-off
      - kaljuuntuva
      - silmälasit
      - änkyttää, heikko ääni

Eiköhän noi riitä, vaikka silmät on kauniit...

• mies 28v

Ketju kyllä kuvastaa jotenkin hyvin nykyaikaa mitenkä kaikkien pitäisi olla komeita/kauniita ja likitäydellisiä.Fakta kun on kuitenkin se että ihmiset eivät ole.
      Jos joku asia oikeasti häiritsee kannattaa sille koittaa tehdäkin jotain.
      Esimerkiksi alkoholi poistaa monelta hieman ujoutta.Pienimmät haittaavat virheet ihossa saa meikillä piiloon ja pahimmat läskit voi laihduttaa jos siltä tuntuu ja loput hyväksyä kuten itse teen;
      29kg läskiä pituuteen nähden ja tuosta tarkoitus raapaista 9kg pois jonka jälkeen hyväksyn loput.Ja tuossa se oma pahin "turn off" varmasti onkin...ylipaino.Mutta, muuten olen ihmisenä avoin, puhelias, mukava ja tulen hyvin juttuun joten se joka ei nyrpistää nenäänsä tulevalle 20kg ylipainolle niin sitten niin.Se ihminen ei vain yksikertaisesti ollut sitten minun tyyppiäni.

• ...

Voisitko kiinnostua sitten vastaavasta naisesta, eli jolla myös ylipainoa 20 kg, vai raakkaatko heidät automaattisesti pois ja etsit ylipainosi hyväksyvää, hoikkaa naista?

• mies 28v
        ... kirjoitti:

Voisitko kiinnostua sitten vastaavasta naisesta, eli jolla myös ylipainoa 20 kg, vai raakkaatko heidät automaattisesti pois ja etsit ylipainosi hyväksyvää, hoikkaa naista?

Voin kiinnnostua.Itse jos kiinnostun niin kyse on hyvin pitkälle luonteesta.Oma ihanne nainen ei ole edes mikään urheillullisen ja timmin kropan omaavaa vaan joko normaali painoinen taikka pyöreä.Unelmanaisen voin tiivistää ajatukseen muotoa ja iloa.Se on se mitä etsin.

• ätmi

Mihin ihmeen radalle? En ymmärrä miten suurin osa miehistä on onnistunut saamaan naisen itselleen.

• Just näin

Se että oon työtön ja se etten harrasta bilettämistä.

• 18+14

- en harrasta seksiä vasta kun tiedän varmasti, että tapailusta on tullut seurustelua
      - tuon julki huonoja puolianikin ( se on totaalinen turn off. niitä ei saisi tuoda julki vasta kun on jo pitkällä suhteessa.)
      - hieman huono itsetunto joissakin asioissa
      - puren välillä kynsiäni
      - en ole enää kaunisihoinen ja hehkeä
      - jännitän alkuun toista, koska pelkään pahinta
      - saatan saada puheripulin hermostuessani ja puhun mitä sattuu
      - miehet saa jostakin syystä väärän kuvan minusta usein...

• piiloon

Kaikki mitä olen.

• lonely wolf

Hmm.. Turn offeista en niinkään tiedä, mutta suurin syy ikisinkkuiluuni taitaapi olla yksinkertaisesti kranttuus ja taiteilijasielumainen persoona. Itse olen hyvin visuaalinen esteetikko ja tykkään myös pukeutua omaa silmää miellyttävästi mikä kerääkin kaikkialla katseita. Ihailijoita on aina toki ympärillä ollu, mutta ei vaan oo koskaan tullu vielä miestä vastaan, jonka kanssa olisi riittävän samoilla leveleillä ja sitä kuuluisaa kemiaa löytyisi syvemmällä tasolla. Tottakai myös ulkonäkö merkkaa, joten mielellään sisäinen ja ulkoinen kauneus olisi hyvä löytyä samasta paketista. Sen verran terveet elämäntavatkin omaan, etten paljoa baareissa notku, joten elämänpiirit on sen verran suppeat ettei niissä juurikaan tutustu ylipäänsä miehiin. Mut löytääkin lähinnä lenkkeilemästä luonnosta, ekokaupasta, töihin kulkemassa bussilla tms. Sitä kun tietää tasan tarkkaan mitä haluaa (tuntien itsensä riittävän hyvin) niin sitä oikeaa mahdollista loppuelämän kumppania voi joutuakin odottelemaan hieman kärsivällisemmin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe